My New Years Eve Nails!



Desi am avut o perioada de vreo 2 ani de pauza de la unghiile cu gel, anul acesta am revenit in forta la ele (mai mult din lipsa de timp, dar si pentru comoditatea pe care o ofera)! De obicei mi le fac nude si migdalate si le colorez in diferite culori, pentru ca e pacat sa nu folosesc toate ojele minunate pe care le detin, insa pentru Revelion am decis sa fiu mai indrazneata si sa aleg un model mai festiv si trebuie sa recunosc ca imi place la nebunie! Bineinteles, puteti sa folositi si oje, nu este un model complicat. Puteti vedea AICI un totuorial mai vechi de-al meu despre cum puteti ajunge la acest rezultat. 

P.S.: Acesta a fost si modelul pe care l-am purtat de Craciun, si din acest motiv au crescut deja putin, sunt facute de saptamana trecuta (de mi-ar creste atat de repede si parul, hi hi...)! 









P.S.2: Nici mie nu imi vine sa cred cat de innebunita am devenit dupa unghiile migdalate! Cand au aparut "in peisaj" nici nu ma gandeam sa renunt la unghiile patrate, iar acum nu imi imaginez cum voi renunta vreodata la cele migdalate, hi hi!! Arata atat de feminin si de finut! ♥


Kisses from Nina and me!!!

Share:

0 comentarii