Review: Herra Hair Perfume



Primul contact cu parfumurile pentru par l-am avut cand a aparut Avon in Romania, in anul 1997. Eram micuta, insa tin si acum minte ca m-a fascinat ideea. Aproape fiecare parfum din catalog avea o varianta si pentru par. Intre timp le-au scos si nu le-au mai reintrodus pe piata...ca multe alte produse minunate pe care le-au mai avut! Dar nu despre Avon vreau sa va vorbesc eu astazi, ci despre un parfum pentru par de la brand-ul Herra, pe care am avut ocazia sa-l testez in ultimele doua saptamani! 




Mereu mi-a fost greu sa explic exact cum miroase un parfum, desi sunt foarte pasionata! Cred ca este cel mai complicat sa faci un review unui astfel de produs! Descrierea oficiala spune ca notele principale sunt: "italian bergamot, loquat fruit, midnight orchid, rose, white jasmine, mimosa, heliotrope, lily, vanilla, tonka bean, sandalwood and musk", insa eu l-as descrie ca pe un parfum cald, vanilat, cremos, ci nu unul floral! De asemenea, este foarte soft, nu are puterea unui parfum normal, insa consider acest aspect un lucru bun, trebuie sa fie mai delicat, deoarece il folosim in par! 

Descrierea oficiala mai spune ca protejeaza impotriva razelor UV, ajuta la pastrarea culorii parului (in cazul in care il aveti vopsit), protejeaza impotriva radicalilor liberi si hidrateaza parul cu ajutorul glicerinei, fara a-l incarca.

Personal, mi se pare exceptionala ideea de parfum pentru par si chiar cred ca mai multe brand-uri ar trebui sa creeze astfel de produse! Mie imi place sa il folosesc imediat dupa ce mi-am uscat parul proaspat spalat, dar si in a doua zi, pentru un efect de reimprospatare!

Din fericire, chiar nu am nimic de obiectat in ceea ce il priveste si il recomand cu drag, in cazul in care va atrag astfel de produse!


Parfumul contine 50 ml, nu contine parabeni, iar ambalajul este foarte elegant si calitativ!
Puteti gasi acest produs AICI, la pretul de 80 lei. 



Kisses,

Share:

0 comentarii