The Christmas TAG 2013!


Decembrie a fost intotdeuna luna mea preferata de iarna, tocmai pentru aerul festiv pe care il are, dar si pentru faptul ca temperaturile nu sunt inca atat de joase precum sunt in ianuarie si februarie. E o luna frumoasa din toate punctele de vedere! Iar ca sa initiem spiritul de sarbatoare, astazi vreau sa initiez un tag dragut, pe care l-am vazut pe blogul Beautiful Solutions si care mi s-a parut tare dragut!


1. Preferi un brad de Craciun real sau unul sintetic?
Imi plac brazii naturali si mirosul lor, insa eu am de ani de zile un brad sintetic. Este mai ecologic asa, nu?

2. Esti intr-o cafenea, este luna Decembrie. Ce iti comanzi?
De obicei caffee latte-uri cu diferite arome. Cel mai des aleg cu aroma de caramel. Sau ceaiuri! Iubesc ceaiurile de orice fel (aproape!)!

3. Care sunt culorile tale preferate pentru a decora bradul?
Imi place sa difversific, insa nu pot sa spun ca am niste culori preferate pentru a face asta. Stiti ca mie imi plac toate culorile si sunt in dilema cand trebuie sa spun una preferata! :)) Dar hai sa zicem rosu. Si auriu. :-?? Tipic, nu?

4. Preferi sa oferi sau sa primesti cadouri ?
Amandoua! In primul rand, cui nu-i place sa primeasca cadouri? :)) Iar in al doilea rand, intotdeauna am adorat si sa ofer cadouri. Simt o satisfactie imensa cand stiu ca persoana respectiva se va bucura de ce am ales. De altfel, imi place tot procesul, ador sa cumpar cadouri de Craciun!

5. Cum arata masa de Craciun traditionala pentru tine?
Nu conteaza ce este pe masa, cel mai important pentru mine este sa imi am familia alaturi! Este o sarbatoare pe care nu o concep decat alaturi de familie si de cei dragi! Iar in ceea ce priveste mancarea, noi nu suntem atat de traditionalisti, insa as putea sa spun ca nu lipsesc sarmalele si cozonacul.

6. Cum iti place sa te imbraci in ziua de Craciun?
Imi place sa intampin Craciunul aranjata! Ca orice sarbatoare de altfel! Cred ca si daca as fi in mijlocul muntilor la o cabana, tot nu as sta in pijamale si mi-as pune macar un pulover mai festiv pe mine! Sau mi-as face unghiile...sau ceva sa simt eu acolo ca e sarbatoare! :)) Is that just me?

7. Care este melodia ta de Craciun preferata?
Desi am multe melodii favorite, mereu am iubit Last Christmas!


8. Care este filmul tau de Craciun preferat?
"Home Alone 1 &2", pentru ca imi aduc aminte de copilarie si de cat de fascinata m-am uitat la ele ani la rand! :))

9. Obisnuiesti sa deschizi cadourile inainte sau dupa masa de Craciun?
Le deschid in ordinea in care vin! :))))



Sper ca v-a placut tag-ul, iar daca va face placere sa-l faceti, vi-l ofer cu mare drag, chit ca aveti blog sau nu (pentru cele care nu au, puteti raspunde in sectiunea de comentarii de mai jos)!



Hugs,

Tags:

Share:

0 comentarii