New Year's Eve Make-up Tutorial [video]


Nu va las balta nici de Revelion si v-am pregatit un machiaj pentru aceasta seara speciala, care va intampina un nou an, in care eu mi-am pus toate sperantele! :)) Am ales o varianta cu glitter pentru ca de ce nu...daca nu acum, atunci cand? :)) Si stiti ca asa v-am obisnuit in acesti ani (cred ca toate propunerile mele de pana acum au fost cu glitter), trebuie sa pastram traditia! 

Am incercat sa creez un echilibru intre ochi si buze, deoarece am pus accent pe amandoua si din acest motiv nu am vrut sa fac mult prea incarcati ochii, insa daca voi doriti, puteti sa ii accentuati mai tare daca adaugati si un eyeliner lichid. Sper sa va placa si nu uitati sa va distrati la maxim in seara dintre ani! Love you all!







PRODUCTS USED:

Face:
Kat Von D Tattoo foundation - Light & Medium
Ebay 15 colors concealer palette
MUA Face Powder - 01
Farmasi Sun Kiss Bronzer - 01
Riri Hearts MAC Blush - Bad Girl Gone Good

Eyes:
Rimmel London Eyebrow Pencil - Ash
Elf Essentials Eyelid Primer
Urban Decay Naked 2 Eyeshadow Palette
FrontCover Glitter Sealing Gel
Frontcover Glitter - Silver Holographic
Oriflame Volume Build Mascara

Lips:
Elf Essentials Lip Liner - Bitter
MAC Ruby Woo Lipstick (again, sorry! hahaha!)

Blouse & Earrings - Romwe


TUTORIAL:


Hope you liked it!


Happy New Year! Hope 2014 will bring you all the happiness in the world!!!



With love,

Share:

0 comentarii