Loncolor Trendy Colors Giveaway!


De-a lungul timpului am tot vorbit despre nuantatoarele Loncolor Trendy Colors si despre experienta mea cu ele si se pare ca acestea sunt cele mai citite articole de pe blogul meu, hi hi! Datorita acestui fapt cei de la Loncolor s-au gandit sa-mi faca o surpriza si mi-au trimis un pachet plin de bunatati! Insa eu nu pot sa uit de voi si vreau sa va ofer sansa sa le incercati si voi! In concluzie, astazi va ofer sansa sa castigati 4 plicuri Loncolor Trendy Colors in nuanta C4 Saten Raggae. Totusi, va sfatuiesc sa va inscrieti doar daca aveti parul mai deshis decat in imaginea de pe plic sau daca doriti sa le faceti cadou unei persoane cu parul deschis. :)


Pentru a participa la giveaway, trebuie sa indepliniti conditiile din widget-ul de mai jos. 
De asemenea, puteti participa zilnic!


a Rafflecopter giveaway


Castigatoare: Gabriela Gh (mail: gabriela294...)




Succes,

Share:

0 comentarii