Review & Photos: Sorme Cosmetics


Recent, am avut ocazia sa testez doua produse Sorme, un brand despre care nu am mai auzit, dar care m-a lasat placut impresionata! Eu am incercat gloss-ul Tasty Tubes in nuanta Magnetic si Jet Eyeliner-ul in nuanta Sapphire, iar daca sunteti curioase despre parerea mea despre ele, cititi mai departe. :)



Sorme Tasty Tubes lip-gloss (Magnetic)

Nu sunt o persoana care sa se dea in vant dupa gloss-uri si cred ca v-am mai spus asta, insa acesta m-a cucerit, desi dupa cum veti putea observa mai jos, pe buze este foarte discret, aproape transparent. Ce imi place cel mai mult la el este mirosul si gustul, este absolut delicios!!! M-as da cu el non-stop! :)) Si de asemenea, nu este nici prea lipicios, nici prea lichid, are consistenta perfecta. Nu rezista foarte mult pe buze, insa datorita nuantei si a aplicatorului, este foarte usor sa-l reaplicati, chiar si fara oglinda. 
Produsul costa 55 lei si il puteti gasi AICI


Sorme Jet Eyeliner (Sapphire)

Eyeliner-ul lichid nu imi place mult...ci FOARTE mult! Are nuanta de albastru perfecta, se intinde foarte usor, aplicatorul nu este greu de folosit si rezista binisor, chiar daca nu este un produs waterproof. Din nou, pozele de mai jos va stau ca dovada ca arata absolut superb "in actiune".
Produsul costa 59 lei si il puteti gasi AICI


Testing the products! :)




Produsele Sorme se pot gasi pe site-ul GeneFalse.ro



Kisses,

Share:

0 comentarii