Review & Demo: Rowenta Respectissim Liss & Curl

Am avut o singura placa de-a lungul timpului si anume una de la Remington, care m-a tinut mai bine de 7 ani! A rezistat eroic, nu am ce zice! Anul acesta am ramas fara placa si din acest motiv, aproape ca am uitat cat de mult imi place de fapt sa imi intind parul pana a intervenit in peisaj placa Liss & Curl pe care cei de la Rowenta mi-au propus sa o testez!



Trebuie sa recunosc, am folosit-o in exces in ultima luna! Nu stiu daca parul meu imi multumeste in mod special, insa consider ca i-am lasat un mare moment de respiro toata vara, perioada in care nu am aplicat aproape niciun produs de styling in par (in afara de sampon uscat), din lipsa de timp! Am folosit-o mai mult pentru a imi intinde parul decat pentru a-l ondula, deoarece este foarte moale si buclele nu imi rezista mult timp orice as face. Insa am testat-o si in acest scop de vreo 3 ori si am sa va arat chiar azi rezultatul! 


Placa este prevazuta cu sistemul "STRAIGHT OPTIMIZER", iar din acest motiv permite o indreptare perfecta a parului la o temperatura mai scazuta, iar bareta de silicon cu care este prevazuta intinde bland fibra capilara, potentand actiunea de indreptare a placilor. 

Personal, cand imi intind parul o folosesc la limita verde, adica la 170 de grade, iar cand il ondulez trebuie sa recunosc ca o pun pe 200 de grade, deoarece buclele oricum nu imi rezista mult timp, iar daca as pune pe o temperatura mai mica, nu as avea nicio sansa. Cea mai mica temperatura este 130 de grade, iar cea mai mare 200 de grade.

Un alt aspect care imi place este faptul ca este subtirica, o gasesc mai usor de "manuit" astfel. Este foarte usor de folosit, atat in ceea ce priveste intinsul parului, dar si in ceea ce priveste ondulatul. 

 Placa vine prevazuta cu un buton ON-OFF...

 Dar si cu un capac de protectie care va permite sa strangeti placa imediat dupa ce ati folosit-o, fara a mai astepta sa se raceasca.


Iar acum, va las cu rezultatele. :)
P.S.: Parul meu este lins de felul sau, insa nu sta atat de perfect fara a-l intinde, iar daca il las neperiat, are tendinta sa se onduleze putin. 
Intinsul parului dureaza in cazul meu pana la 10 minute (cand nu ma grabesc si il sectionez) si vreo 5 daca sunt pe fuga. Bineinteles, daca parul vostru este cret sau ondulat va dura ceva mai mult, insa in cazul meu, deoarece am par aproape lins si cu fir subtire, dureaza foarte putin. Ador efectul care il lasa si mi-e frica ca il voi intinde prea des, deoarece prea aranjat si lucios si bine arata dupa acest scurt proces! Este prea mare tentatia, avand in vedere cat de putin imi ia sa il aranjez! Dar promit ca am grija de el si folosesc mereu produse de proctectie in prealabil!

Love the retro vibe, hi hi!
In ceea ce priveste ondularea, procesul dureaza mult mai putin decat cu ondulatorul (aprox. 30 min), insa buclele nu rezista la fel de mult in cazul meu. Bine, pe parul meu nu prea rezista nici un fel de bucla, orice as pune in el! Mereu m-a enervat acest aspect, deoarece alte persoane stau 3 zile cu bucle, iar mie in 3-4 ore imi "lesina" toate, de parca nu i-as fi facut nimic! :)) Ei bine, dramatizez si eu, insa as prefera sa fie mai putin moale acest par al meu, ha ha!



Sper ca am acoperit toate aspectele, insa daca mai aveti vreo nelamurire sau intrebare in ceea ce priveste aceasta placa, va voi raspunde cu cel mai mare drag in sectiunea de comentarii!




Hugs,

Share:

0 comentarii