How I do my eyebrows + Natural Look

Helloooo!

Astazi am sa va prezint cum imi fac eu sprancenele de aproximativ sase luni incoace. Nici nu imi pot imagina cum am putut sa NU fac asta atata timp. Imi schimba fizionomia fetei complet. Abia dupa ce am realizat asta mi-am dat seama cat de important e sa iti conturezi sprancenele...pana atunci nu prea acordam mare atentie acestui aspect. MARE GRESEALA! :)

Soooo...asa arata sprancenele mele (and my eyes and my face btw) "the natural way":


- sunt foarte rarute si deschise la culoare.

Mda, astea fiind spuse, sa incepem:
In primul si primul rand, mi-am aranjat sprancenele cu aceasta ustensila:
Nu folosesc un fard special pentru sprancene pentru ca mi-am gasit nuanta perfecta pentru mine in quad-ul Elf Brownstone, care este mat si e perfect pentru asa ceva:

Cu o pensula taiata oblic, aplic fardul pe sprancene, putin cate putin:

Aici am aplicat doar pe o parte, pentru a se putea observa diferenta:

Cand am terminat, arata asa:

Apoi aplic mascara transparent de la Elf si am terminat! :)


- se vede diferenta, nu? :)


Si acum machiajul:
Sprancenele sunt cele cu care incep de fiecare data, dupa ce am aplicat fondul de ten.
- in cazul acesta port o combinatie intre Vichy Normaderm Teint - 25 Nude + Vichy Aera Teint Pure Creme - 12 Opal.
- am aplicat un fard deschis la culoare pe toata pleoapa pentru a imi lumina privirea (Clinique - Suede):
- apoi am aplicat rimel Maybelline Volum Express Lift-up Mascara. Cam atat pentru ochi.

In cele din urma mi-am conturat fata cu bronzerul de la Yves Rocher, iar apoi mi-am luminat pometii cu pudra bronzanta Elf Luminance:

Pentru buze am ales Super Glossy Lip Gloss de la Elf:

Acesta a fost rezultatul final. As spune ca e kind of a "no make-up make-up":

Acesta este machiajul pentru care recurg de cele mai multe ori cand nu am timp sau chef de altceva. Si desi sunt machiata, totusi arata cat se poate de natural. Zic eu! :P


Va pup,
Anda.

P.S.: Nu uitati de CONCURSUL cu premii Vichy!

Share:

46 comentarii

  1. uber-cute!!!! si machiata si naturala, tot frumusica esti! :)

    ReplyDelete
  2. ai un chip super expresiv! si eu mi am luat de curand un kit pentru sprancene essence si chiar vroiam sa fac un review la el :))
    Mie imi plac buzele tale ;))

    ReplyDelete
  3. Andreea's blog - nu mi se par mie foarte speciali, dar ii iubesc si eu asa cum sunt. Iti multumesc! :)

    ReplyDelete
  4. Anca Buzea - o sa rosesc! Multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  5. Andreea - Thaaank you!:)
    - astept review-ul cu nerabdare. :P Desi la noi nu se gasesc produse Essence. Eu am un luciu ce miroase a caramel, e delicios. :))
    - buzele recunosc ca-mi plac si mie! :)) De nu le-as mai musca ar fi perfect.:)) Dar lucrez la asta...:P
    PUp.

    ReplyDelete
  6. Mie mi se pare ca's foarte marfa si fara nimic pe ele...adica forma e super, trebuie doar sa lucrezi putin la umplut spatiile goale (cum o faci )...nu sa creezi alta forma de la inceput, ca altii pe care-i cunoastem :)))) :-"

    si omg, n-ai niciun pistrui pe fata...I am so jealous!!!

    ReplyDelete
  7. Special K - ai fost funny!:)))
    Forma e ok intr-adevar, nici macar n-am mult de pensat la ele. Umplutul e esential ca sa nu mai para asa sterse. :)

    Ba daaa, am vreo 2-3, dar nici eu nu tin minte pe unde-s!:)))))

    Te pup!:*

    ReplyDelete
  8. Un rezultat foarte frumos! N-ai idee cat de sexi se vad ochii machiati discret si completati de obrajii usor imbujorati si iluminati pe alocuri. :) Puteai sa aplici putin Luminance si pe arcade, cred ca se vedea bine si asa. :P

    ReplyDelete
  9. esti asa scumpica fara machiaj ;)...iar cu machiaj esti si mai si :D...probabil majoritatea dintre noi, recurg de cele mai multe ori (din lipsa de timp, pentru ca somnul de dimineatza este mult mai scump decat orice pe lume) la acest tip de make-up si cu el stii ca niciodata nu dai gres...pupici si o zi perfecta :-*

    ReplyDelete
  10. Esti foarte frumoasa si fara machiaj. Uite ce inseamna sa ai o baza foarte buna de la care sa pleci. Imi place foarte mult cum iti sta cu acest "no make-up make-up".
    Pusiii!

    ReplyDelete
  11. Adevarul e ca sprancenele tale sunt destul de deschise la culoare :D. Ai incercat sa le vopsesti? O sa arate mult mai bine chiar si fara fard :*:*

    ReplyDelete
  12. Ai sprancene frumoase dar conturate iti pun in evidenta ochii! :) Frumos tutorial!

    ReplyDelete
  13. Dia - multumesc frumos!:D
    Data viitoare am sa incerc si pe arcade.
    Kiss u!

    ReplyDelete
  14. Unika - *blushing*, vaaaai, mersi!:*
    Asa e, eu stiu sigur ca la asta recurg de cele mai multe ori!:))
    Pentru ca un machiaj mai sofisticat dureaza macar 30 de minute sa-l fac(in cazul meu) si nu dispun de timpul asta de fiecare data.
    Te pup!

    ReplyDelete
  15. Anitta - multumesc din suflet, dar nu e chiar asa!:))
    Stii ca noi suntem nemultumiti, oricum am fi, tot gasim defecte.:))
    Pup.

    ReplyDelete
  16. Adina - da, si nu nu mi-a placut absolut deloc. N-as mai face inca o data chestia asta. :D
    Prefer sa mi le fac asa cu fard zilnic. Imi place rezultatul final.
    Te pup!

    ReplyDelete
  17. Shoperita - multumesc, multumesc!:D
    Pupici.

    ReplyDelete
  18. Monica - Pisica albastra30 September 2010 at 13:19

    esti foarte draguta chiar si nemachiata sau machiata "nomake-up makeup". ai o fata foarte expresiva si cumva inocenta. iar forma sprancenelor e chiar de invidiat!

    si..te rog sa nu mi-o iei in nume de rau...dar am observat ca aproape din toate punctele de vedere, ai un colorit foarte asemenator cu al meu: si eu am sprancenele FIX culoarea ta si tot asa, mai rare, si parul e aproape la fel...si tenul il am deschis ca al tau. de aceea (si nu numai) te urmaresc mereu cu interes: ma mai inspir din machiaje, vad ce produse mi s-ar mai potrivi, etc. doar la culoarea ochilor nu ne potrivim: eu ii am albastrii.

    voiam sa iti spun ca si eu am descoperit de cateva luni trucul legat de conturarea sprancenelor si, tot asa, ma gandesc zilnic cum am putut sa nu fac asta atatia ani! schimba foarte mult fizionomia si accentueaza ochii si intrega fata. nici nu trebuie sa te mai machezi foarte mult.
    eu ador machiajul simplist propus de tine azi si ma aranjez asa aproape in fiecare zi.de obicei insa, pentru ca am ochii deschisi la culoare, ii conturez putin si cu un creion. culoarea sa depinde de stare, outfit, etc. :)))

    ReplyDelete
  19. Buna, Anda! Am vazut ca ai folosit bronzer-ul de la Y.Rocher. Este bun de ceva? Adik : intensitate, durata...

    ReplyDelete
  20. Monica - Pisica Albastra - thaaank youuuu!:D :*
    Ma bucur ca n-ati dat bir cu fugitii cand m-ati vazut nemachiata!:)))))

    Cum as putea sa o iau in nume de rau?:)
    De asta sunt aici, sa va inspir, sa va dau idei bune, asta incerc sa fac.:)

    In legatura cu sprancenele, asa eee! Nu stiu cum am putut sa NU fac asta atatia ani de zile. I was crazy!:))
    Te pup si te mai astept pe la mine!:*

    ReplyDelete
  21. danussik - Salut!
    Da, este foarte bun, eu il folosesc aproape zilnic. Si chiar dureaza. Si e asa de fiiin, si miroase asa frumos! Se vede ca il ador nu?:P
    Iar partea aia cu sclipiciel e fenomenala pentru ca e foarte soft, nu iese maro pe fata, ci iti da un glow subtil. :X
    Il recomand cu mare drag!
    Si mai am unul de la YR care imi place foarte mult.
    E o parte bronzer, o parte pudra. 2 in 1.
    Il recomand si pe ala.

    ReplyDelete
  22. Ms mult de mini-review. M-ai convins sa il cumpar! :*:*:*

    ReplyDelete
  23. danussik - cu drag!:)
    Vezi ca sunt pe mai multe nuante. Sa-l alegi pe care ti se potriveste tie cel mai bine.
    Al meu e 01 - Hale leger (cred ca cel mai deschis).
    Pup.

    ReplyDelete
  24. Esti frumoasa si naturala :D si sprancenele arata bine chiar daca nu le faci nimic, insa clar se vede diferenta dupa ce pui fardul. Ale mele cred ca sunt mai deschise la culoare:P De abia astept sa-mi vina kit-ul pt sprancene de la Oriflame.
    mereu am apreciat fetele care arata bine cu mai putin machiaj si tu arati foarte bine! eu am destui pistri si-i vad mereu, nu uit de ei ca tine:)) m-am obisnuit cu ei, insa ii detestam inr-o vreme:P
    Te pup:*

    ReplyDelete
  25. esti norocoasa sa ai asa sprancene. ale mele sunt scurte ca lungime pt ca cresc foarte haotic, n-au aproape nicio forma daca eu nu le-o dau si mai am si goluri imense :-l de la mama natura :( te pup

    ReplyDelete
  26. AlexantzA - multumesc. Esti o dulce, ca de obicei!:)
    Si pe mine m-a tentat rauuuu fardul de la Oriflame, dar m-am abtinut, pentru ca ma descurc f bine cu asta, si mai am unul de la Avon. Imi ajunge deocamdata. :P
    Eu as prefera sa am cativa pistrui sa stii, decat sa am tenul cu tendinte acneice. :(
    Pup!:*

    ReplyDelete
  27. Ce bineee iti sta:X:X papusica barbie.Stiu ca poate o sa ti se pare prsteasca intreb mea dar intreb sa stiu ce sa cer la magazin:)) Volum Express Lift-up Mascara ce firma e?Ca imi place cum ti'a facut genele acest mascara;) puup

    ReplyDelete
  28. Anonim - thank you so much!:D
    Vaaai, scuza-ma, e greseala mea, am uitat sa scriu ca e de la Maybelline.
    Deci Maybelline Volum Express Lift-up Mascara.
    Dar sincer iti recomand mai degreaba Collosal.
    Si asta al meu e bun, dar Collosal e si mai bun. :)
    Pupici.

    ReplyDelete
  29. Nice "no make-up" make-up! Te prinde si asa. Iar la sprancene e intr-adevar diferenta!

    ReplyDelete
  30. Si mie tot Colossal mi se pare mai bun :)
    Ai o forma asa frumoasa la sprancene! Eu de ani ma toc chinui sa le "dresez" si inca n-am reusit..Machiajul discret te prinde foarte bine :)
    Mersi ca ai trecut si pe la mine, te mai astept! :*
    O seara placuta!

    ReplyDelete
  31. Sadie - multumesc! Asa e, conturarea asta chiar face diferenta. pupici!

    ReplyDelete
  32. Blossoms - multumesc mult!:)
    Cu drag, bineinteles ca o sa mai trec. Abia ti-am descoperit blogul.
    Pup.

    ReplyDelete
  33. Vai, Anda, si eu am sprancenele exact la fel!! culoarea naturala!! Si acum o saptamana am inceput sa mi le conturez si eu, intr-adevar ma schimba complet, te inteleg perfect la ce te referi. + ca eu port si ochelari si nu-mi ddeam seama ca aproape nu mi se vedeau sprancenele!! Acum e muuch better :D

    ReplyDelete
  34. Lauren - ooo, da, cu siguranta iti scoate mult mai in evidenta ochii, mai ales daca porti si ochelari. :D
    Si eu mi le fac acum zilnic, i love it!:D
    Pup u!

    ReplyDelete
  35. Michelline - thank you my dear!:*
    U 2!:*

    ReplyDelete
  36. Nu-i nimic.Din contra collosal nu mi'a placut absolu deloc:( nu ma impacam neam.Nu mi-l mai achizitionez niciodata.te pup si ms de info

    ReplyDelete
  37. Atunci incearca-l pe asta. Dar s-ar putea sa fie cam acelasi lucru, daca nu te-ai impacat cu Collosal.
    Te sfatuiesc sa incerci Max Factor Masterpiece Max. E the best! Pana acum nici un rimel din toate pe care le-am incercat nu l-a intrecut.
    :)

    ReplyDelete
  38. tu anda scumpa, ca ai frumusete naturala, un make-up light numa scoate in evidenta ce ai deja :P sa te vedem ce-ai fi facut cu un nas urias si incovoiat. (mda, rinoplastie :)) )Ok, in concluzie, foarte fain machiajul.

    ReplyDelete
  39. Siginutz - lol!))
    lasa cu nu e asa cum spui tu, si tu esti o scumpa!:*
    Eu am vrut sa scot in evidenta faza cu sprancenele, machiajul nu e nu stiu ce, doar e no make-up make-up. :):D
    Pupiciii!:*

    ReplyDelete
  40. cat de fumusica esti si fara make`up!!!dar cu make`upul esti foart dulce!te pup andutule!p.s. am fost in vacanta de asta n`am mai fost prezenta pe aici:)

    ReplyDelete
  41. Andra - multumesc, you're too kind!:D
    Te iert, daca zici ca ai fost in vacanta!:))
    Ma bucur pentru tine. Sper ca te-ai distrat. Unde ai fost?

    ReplyDelete
  42. am fost la noi in tara anda,la munte,dar am fost cazati la 1700m si toata vacanta a fost superba,nu am avut timp nici sa respiram,am umblat peste tot:)mersi ca m`ai iertat...;)):*

    ReplyDelete
  43. Andra - si la noi in tara este foarte frumos. O gramada de locuri merita vizitate. Eu m-as duce peste tot dk as putea. Am o lista mult prea lunga. ;))
    Sunt geloasa, eu n-am fost aproape niciunde anul asta. :P
    Te pup.
    Sa pui mai multe poze pe Fb. :D

    ReplyDelete