Review & Swatch - Elf Studio - Part 2

Hello ladies!

A venit timpul sa va arat o parte din noile mele achizitii Elf Studio, produse la care visam de foarte mult timp. Am avut destul timp la dispozitie sa le incerc si sa pot sa imi spun o parare adecvata despre ele. Cred ca am facut numai alegeri bune, pentru ca nu m-a dezamagit nici un produs din gama Studio, dar sa vedem despre ce este vorba:

Sa incepem cu(,) controversata  pensula flat top, pe care eu o asteptam de prea mult timp:
Desi stiam ca nu va fi mai buna decat pensula de la Tanf, eram sigura ca oricum imi voi face treaba cu ea la fel de bine si nu m-am inselat.
baby buffer Tanf


Ce promite?

"Aceasta noua pensula anti-bacteriana cu peri sintetici de Taklon este mai moale, absoarbe mai bine si poate fi folosita cu produse umede sau uscate. Fii un make-up artist profestionist si creaza un look fara imperfectiuni cu aceasta pensula Elf Studio.
- creaza un machiaj profesionist;
- acoperire maxima;
- poate fi folosita pentru pudra sau blush, pentru o conturare perfecta
* Vegan Friendly"

Ce spun eu?
Multe fete au avut ghinionul sa o nimereasca ba taiata stramb, ba cu perii inegali, ba cu manerul subred. E trist ca nu sunt toate la fel si ca o nimeresti dupa cum iti e norocul. Eu am avut sansa sa nimeresc una foarte buna (nu zic ca e perfecta, poate nu e), e dreapta, perii egali si nu se misca manerul absolut deloc. Oricum problema cu manerul nu e una asa de mare. Am mai patit la cele din gama cu 8 lei si le-am lipit cu putin lipici de unghii si nici nu mai indraznesc sa miste. :)
Acum, las pozele sa vorbeasca. Asa arata pensula mea:
- are un fir pe ici colo zburlit, dar e ok, o sa se aranjeze la urmatoarea spalare. 
La prima spalare nu am avut absolut nici o problema cu ea, nu i-a cazut nici un fir.

La ce o folosesc?
Aplic fond de ten lichid sau mineral cu ea, pentru un aspect airbrushed. De cand o am si pe cea de la Tanf nu mai concep sa imi aplic fondul de ten cu altceva, e cel mai simplu lucru sa aplici fond de ten cu pensulele de genul asta + ca efectul e WOW! :) Try it!

Pudra complexion perfection
Ce promite?
   "Creaza un ten uniform si radiant, care va arata minunat si sanatos. Formula usoara uniformizeaza nuanta tenului si absoarbe excesul de grasime. Lumineaza, matifiaza si neutralizeaza tenul. Nuantele trebuie sa se amestece una cu cealalta, deoarece cea albastra neutralizeaza oranjul, verdele neutralizeza rosul, rozul neutralizeaza griul si galbenul lumineaza si neutralizeaza rosul."

Poze & swatch:


 - cu o pensula de genul acesta le aplic separat.
Ce spun eu?
Ca le-au cam incurcat in descriere!:))
- galbenul neutralizeaza albastrul si poate fi folosit singur sau amestecat cu rozul pentru a estompa cearcanele;
- albastrul neutralizeaza tonurile portocalii (dace de exmplu, v-ati bronzat prea tare);
- verdele neutralizeaza rosul (se aplica in jurul nasului, pe barbie, sau oriunde aveti zone rosiatice pe fata);
- iar rozul neutralizeaza tonurile galbui (de aceea merge perfect amestecat cu galbenul, pentru cearcane).
Ele pot fi folosite si impreuna. Nu o sa aveti fata alba, don't worry, sunt foarte sheer. 
Un alt plus e ca matifiaza foarte frumos fata.

Pudra matifianta translucida:
Ce promite?
   "Obtineti un ten uniform si fara probleme, mai neted, redefinit si fara luciu. Aceasta pudra translucida poate fi folosita pentru mai multe nuante de ten, pentru a ajuta la fixarea machiajului, acesta pastrandu-se astfel timp indelungat. Formula usoara si matasoasa matifiaza tenul, reducand luciul si obtinand un aspect minunat si sanatos!"

Poze:
Ce spun eu?
Nu, nu este translucida! Este potrivita unul ten deschis, maxim mediu. 
Acum partea frumoasa...
- pudra asta face magie...mai ales pentru un ten mixt sau gras. Porii dispar ca prin minune (pe bune!), acopera imperfectiunile, iar tenul ramane perfect mat & catifelat. Dintre toate produsele Elf ce le am in colectie pudra asta chiar mi se pare indispenabila. O voi cumpara iar si iar. 
Un minus ar fi ca e cam micuta, nu e prea multa cantitate, sigur o voi termina repede.



Lotiune pentru curatat pensulele zilnic:
Ce promite?
"O lotiune anti-bacteriana pentru o curatare rapida zilnica a pensulelor. Dezinfecteaza pensulele pentru a oferi o aplicare proaspata si curata de fiecare data. Ajuta la pastrarea in bune conditii a pensulelor, care vor fi folosite o perioada mai indelungata de timp."

Poza facuta de mine:
PRO:
- miroase foaaaarte frumos, ador parfumul ce l-au ales. Si nu ma deranjeaza ca ramane mirosul in pensule, chiar imi place chestia asta;
- curata bine si rapid pensulele. Pot fi folosite aproape imediat dupa ce le-ai curatat;
- cantitate mare;

CONTRA:
- spray-ul nu distribuie foarte bine produsul si curge putin pe langa.

As mai cumpara-o? DA!


Cam atat despre aceste produse, revin saptamana viitoare cu partea a 2-a a acestui review.


P.S.: Blogspot-ul asta chiar a innebunit, acum imi schimba fonturile cum vrea el, unde mai pui ca pozele se incarca cu incetinitorul. Nici macar follow nu pot da pe alte bloguri. Nu mai am nervi sa imi bat capul, sper sa-si revina curand. x(

Love, 
Anda.

Share:

42 comentarii

  1. de mult timp chiar vruiam sa-mi iau un flat top brush si acuma m-am hotarat
    cu prima ocazie o sa-mi achizitionez una.
    desi nu cred ca o sa recurg la pensula elf
    am auzit ca pensula parisax ar fi foarte buna
    http://www.luxbeauty.ro/pensule-profesionale-body-painting/439-pensula-de-nylon-plata-30-mm.html

    ReplyDelete
  2. Sa le folosesti cu placere. :*
    Si pe mine ma streseaza blogspot-ul. Innebunesti pana faci ceva...

    ReplyDelete
  3. Enescu Sinziana - pensula ce mi-ai aratat-o tu e pentru body painting, nu e buna pentru fdt.
    Ale mele sunt rotunde, nu plate.
    Asa ceva:
    http://www.google.ro/images?hl=ro&rlz=1G1GGLQ_ENRO333&q=flat%20top%20brush&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1366&bih=649
    Sau iti mai poti lua pentru fond de ten asa ceva:
    http://www.google.ro/images?um=1&hl=ro&rlz=1G1GGLQ_ENRO333&biw=1366&bih=649&tbs=isch:1&sa=1&q=foundation+brush&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

    Sper sa-ti fi fost de folos link-urile ca sa iti poti face o idee. Te pup!:*

    ReplyDelete
  4. Shopperita - multumesc!
    Da, asa e! E mega stresant...

    ReplyDelete
  5. Great review :* Imi plac toate :P:*

    Da...ne innebuneste pe toti. MI-a luat azi 2 ore si jumate sa postez :|

    ReplyDelete
  6. @Anda Zelenca ms mult
    eu initial am crezut ca e buna pt fdt;))

    ReplyDelete
  7. Special K - mersi!:*

    Pai la cate poze ai avut in postare nici nun ma mir!:)) Ca a fost postarea cu pozele de la concurs & stuff!:D
    Mie azi mi-a mers cat de cat la poze, nu ca ieri, dar m-a disperat cu fonturile. x(

    ReplyDelete
  8. Enescu Sînziana - cu placere!:*

    ReplyDelete
  9. Buna, Anda. Citisem pe un blog de produsele e.l.f la 8 ron. De unde se pot comanda?Imi lasi si mie un site?

    Astept cu nerabdare raspunsul tau.Merci

    Miss S

    ReplyDelete
  10. Am si eu pensula pentru pudra si este super, o folosesc si pentru fondul de ten si pentru pudra :X

    ReplyDelete
  11. Miss Sunshine - www.eyeslipsface.com.ro
    :P
    Le-am facut si eu review la multe produse. Le gasesti in arhiva pe luna iunie. Kiss!

    ReplyDelete
  12. Andreea's blog - si eu o iubesc!:D
    Nu mai mult decat pe cea de la Tanf, dar e super si asta.

    ReplyDelete
  13. M-ai facut curioasa in legatura cu pudra "translucida", ma incadrez in target-ul ei.

    ReplyDelete
  14. sa le folosesti cu placere :)

    ReplyDelete
  15. Sa le folosesti cu placere! :*

    ReplyDelete
  16. Sadie - isi merita fiecare banut!:D
    Pupici!

    ReplyDelete
  17. Unika & Adina - va multumesc!:*

    ReplyDelete
  18. sa le folosesti sanatoasa! damn ma enerveaza blogspot! tocmai de-aia nici n-am mai postat de joi.. as fi avut un look si un review dar ma dau batuta! blogspot su*ks now :( te pup

    ReplyDelete
  19. Ti-am descoperit blogul acum cateva zile. Imi place foarte mult, chiar daca nu sunt pasionata de make-up. La mine make-up-ul inseamna corector, fdt, pudra, rimel si un fard de nuanta tenului. Imi place foarte mult cum explici si cum iti organizezi postarile. Am aflat multe de cand m-am apucat sa iti citesc blogul.
    Good job! :d :*

    ReplyDelete
  20. ce de bunatati...neaparat tb sa fac si eu o comanda ca salivez pe aici:))

    ReplyDelete
  21. Hello!Pudra complexion perfection-imi explici si mie te rog cum se da cu pudra asta?Daor pt cearcane si puncte rosii pe anumite locuri?Sau te dai pe toata fata cu ea si ai incheiat balciul?=))Scuze da chiar nu stiu.:*

    ReplyDelete
  22. Superficial Doll - multumesc!
    I feel your pain!:( We all do! :))
    Kiss!

    ReplyDelete
  23. Ioana - iti multumesc! Ma bucur ca iti place blogul si te mai astept pe la mine. Mi-ai inseninat ziua. :P:)

    ReplyDelete
  24. Anonim - am scris si in postare. Poti folosi culorile separat, asa cum am descris in postare pentru fiecare culoare. Sau le poti amesteca si le aplici impreuna pe toata fata cu o pensula mare pentru pudra. Eu asa fac mai des. :)

    ReplyDelete
  25. Eu de ceva timp nu pot sa vizualizez informatiile despre produsele din gama studio.
    Nu pot sa vad nici pretul, nimic :( De ce? Se intampla sa stie cineva din ce cauza?
    Ms :*

    ReplyDelete
  26. Rostin, intra de cu Firefox sau cu Chrome, cu explorerul nu merge. ;)

    ReplyDelete
  27. Am comandat si eu Lotiunea de curatare a pensulelor.Eu am facut prostia sa cumpar samponul ptr pensule de la Sephora..bleah..miroase urat,nu curata bine.

    ReplyDelete
  28. SWEET CRAZY LOLLIPOP - eu sunt foarte multumita de ea. Cred ca o sa iti placa si tie!;)

    ReplyDelete
  29. Hey!De unde iei produsele Tanf?
    Mc!!

    ReplyDelete
  30. Anonim - de aici: https://theallnaturalface.com/gto/store/epp_index.asp

    ReplyDelete
  31. tnks again!Imi place blog-ul tau, de o sapt ai o "noua cititoare":D

    ReplyDelete
  32. Anonim - cu placere. :)
    Ma bucur enorm ca iti place blogul, inseamna mult pentru mine, sa stii!
    Pupici.

    ReplyDelete
  33. Anda, cateva intrebari ref. la baby buffer-ul TANF?:)

    1.Poti sa-mi spui te rog ce dimensiuni are? mai exact lungimea perilor si diametrul cercului format de peri?

    2.Perii sunt relativ "imobili" sau se inclina la aplicarea de produse foarte mult?

    3. Este deasa, deasa pensulica sau acceptabil de deasa?:)

    4. Eu l-as lua in special pt fdt. lichid, mai vascos (Colorstay-ul pt ten mixt/gras). Ti se pare bun? sau e mai potrivit pentru fdt. mineral?

    5. "Naparleste" la spalare? :)

    Am scris pe puncte 1..2..3.. ca sa-ti fie mai usor sa-mi raspunzi.
    Merci anticipat!;)

    ReplyDelete
  34. Ada.A. - baby buffer-ul de la Tanf e cea mai tare pensula EVERRRRR!:X:X:X

    1. perii au ca lungime 2.20 cm.
    Diametrul: 4.80 cm.

    2. Sunt mobili si extrem de mooooi.

    3. Cea mai deasa. Pe bune!

    4. Perfecta pentru fdt lichid. Eu si pe ea si pe aia de la Elf pentru asta le folosesc, nu aplic fdt lichid altfel. Dar le folosesc si pt mineral.

    5.De cand o am e mare lucru daca i-au picat 3 fire. :)

    E cea mai cea, cea mai perfecta si cea mai faina. O ador, e my baby. :D

    Sper ca te-am ajutat. pup.

    ReplyDelete
  35. Chiar mai devreme "rasfoiam" site-ul tanf tot analizand pensula. Mi-o iau si eu. M-ai convins. :) E mult mai ieftina ca cea similara de la CS si din cate spui este perfecta si pt ce am eu nevoie.

    Ma incanta ca-i mica si o poti lua in geanta la jobby sau in alta parte, poti face un retus rapid. Cu pensulele dupa noi, e cam greu. :)

    Merci inca o data, te pup.

    ReplyDelete
  36. Ada. A. - chiar e super si isi merita toti banii. cu ocazia aia ia-ti si setul de mostre, sunt super produsele.
    Si eu o port de multe ori dupa mine pensulita. :)

    ReplyDelete
  37. Am intrat pe site-ul elf si nu mai au nimic pe stoc...poi se poate asa ceva? :(( nici pensule nici primer de ochi, nimic....

    ReplyDelete
  38. Anonim - o sa reinnoiasca stocul luna asta. :)
    Trebuie sa avem putina rabdare. Si eu vreau una alta.:D

    ReplyDelete
  39. Salut. Anda ce crema hidratanta imi recomanzi pentru ten uscat? pup.

    ReplyDelete
  40. Anonim - nu cred ca sunt chiar in masura sa raspund la intrebarea asta, ca eu nu am tenul uscat, ci gras. Dar stiu de o crema de la Bioderma, Hydrobio se cheama. E foarte hidratanta, mi se pare buna.
    pupici.

    ReplyDelete