Castigatoare Mini-concurs Vichy

Am extras din cele 110 comentarii pe cele care nu aveau legatura cu concursul si astfel au rezultat 98 de participante. 
Cu ajutorul random.org, castigatoarele sunt urmatoarele:

Yoana

extramicuta

strumfita cu esarfa


Felicitari fetelor!
Astept datele voastre pe adresa de e-mail: andazelenca_blog@yahoo.com in 48 de ore. In caz contrar, voi fi nevoita sa aleg alte castigatoare.

P.S.: Va multumesc ca ati participat intr-un numar atat de mare & don't worry, vor mai fi si alte concursuri.

Pupici,
Anda.

Share:

9 comentarii

  1. :-o:-o:-o:-o nu pot sa cred ca am castigat,e prima oara cand castig ceva:-o si sunt inca in stare de soc:-o:-o:-o acum iti dau si mail.felicitari yoanei si strumfitei:)

    ReplyDelete
  2. extramicuta - ei, pai vezi ca a dat norocul si peste tine?:P
    Ma bucur ca ti-am facut o bucurie. :*

    ReplyDelete
  3. super.. o asteptam pe strumfita cu esarfa sa-si vanda iar premiul :)

    ReplyDelete
  4. Anonim - sincer nu ma intereseaza ce fac fetele cu premiul, e al lor, dar daca strumfita a castigat fond de ten vichy te rog sa-mi spui (sau o rog pe ea sa-mi spuna), pentru ca aceste premii sunt pentru cele ce n-au avut sansa sa castige fondul de ten.
    tnx.

    ReplyDelete
  5. sa stii ca l-a castigat:)

    ReplyDelete
  6. buna...it multumesc pt premiu..sunt super fericita ca am castigat..felicitari si celorlaltor castigatoare..pup

    ReplyDelete
  7. Va multumesc mult pentru premiu.
    Fondul de ten pe care l-am postat pe e-joy nu era al meu, ci al unei prietene!
    Multumesc mult, Anda si Vichy! Va astept sa participati si la concursul de pe blogul meu unde puteti castiga o camera foto digitala!

    ReplyDelete
  8. :) felicitari,fetelor!
    sa folositi cu placere produsele!
    felicitari si andei pe care o mai asteptam cu alte provocari! (sper ca de maine incepand sa ai provocari si in trafic, ca soferita!iti tin pumnii, bafta maxima!) - ilda76

    ReplyDelete