Reviste Glossy - Noiembrie 2010

Heeeey!

Probabil m-ati dat disparuta, but I'm back now si o sa ma ocup asa cum trebuie de blog. Am atataaaatea lucruri sa va spun si sa va arat. Mai am traseul si m-am scapat de-o grija. Abia astept sa pot conduce. :)

Si acum, dupa cum v-am promis, am sa va arat ori de cate ori gasesc ceva interesant intr-o revista. Chiar daca are cadou sau nu.  Iata ce am gasit luna asta:

In Style cu gentuta. Din nou. :D
Pret: 14.90 lei
Mi-o place mult, e asa de draguta. Si se potriveste perfect cu bascuta de la Unica:
Pret: 12.90 lei.
Bineinteles, se poate purta in mai multe feluri, eu va prezint doar o modalitate. :)

Si inca un cadou foarte dragut a fost in revista Tabu.

Mi se pare o adevarata afacere sa dai pe un ruj Yves Rocher + o revista doar 10 lei. Daca nu as avea atatea rujuri & glossuri sigur mi-as fi luat mai multe.
Anyway, imi place mult de tot nuanta ce am ales-o. Este vorba de nuanta 05 de la rujul Coleurs Naturelle  Sheer & Shine lipstick.
Pret. 9.90 lei.

* revista se gaseste cu mai multe variante de ruj Yves Rocher.

Asa arata:


Pe mana:
Pe buze:

Am luat cam multe reviste luna asta, de obicei nu cumpar atatea (pe langa astea sunt si cele pe care le cumpar lunar: Cosmo, Elle si Marie Claire), dar au fost foarte frumoase cadourile si nu m-am putut abtine. :)

Voi ce revista ati achizitionat luna asta?

P.S.: revin putin mai incolo cu postarea cu tag-urile. Trebuie sa recuperez. :)


Pupicei,
Anda.

Share:

49 comentarii

  1. Buna,luna asta mi-am luat Unica cu bascuta (tot pe gri), prevention (o cumpar lunar) si ma mai tenteaza elle cu monstra de parfum...
    o dupa masa frumoasa

    ReplyDelete
  2. desi ai spus-o intr-un mod subtil, discret, inteleg ca ai trecut proba teoretica pentru permisul auto!
    ma bucur mult pentru tine si te felicit!
    BAFTA MAXIMA la traseu! be strong!!!:*
    (ilda76)

    ReplyDelete
  3. m-a incantat vestea referitoare la reusita obtinuta si am omis ceva:
    very sweet look-ul tau cu bascuta de la UNICA!
    (ilda76)

    ReplyDelete
  4. sunt tare "imprastiata" azi...daca exista vreo cale sa reunesti tu mesajele, ar fi grozav!
    luna asta mi-am luat doar "unica" cu bascuta (culoare lila)si ma tem ca m-ai instigat sa iau si tabu pentru acel ruj! :)) (ilda76)

    ReplyDelete
  5. intradevar toate sunt irezistibile eu zic ca au fost chilipiruri, ai facut afaceri bune, te pup

    ReplyDelete
  6. Imi place foarte mult rujul, dar si gentuta imi place... si bascuta e tare haioasa si cute.:) sper sa mai gasesc si eu revistele.:)

    Succes la traseu!;)
    Fingers crossed!

    ps: Cat te-a costat scoale+restul de taxe/analizele medicale? Cat dureaza scoala cu totul ? o luna?

    ReplyDelete
  7. Si eu mi-am cumparat acea caciulita si mi se pare tare draguta.:D

    ReplyDelete
  8. ilda76 - din pacate n-am cum sa le unesc, dar nu e problema. :))
    Multumesc mult, am luat 25, am fost tare happy ieri.
    Am vazut si pozele cu tine cu bascuta. Iti sta super bine. :)
    Inca se mai gaseste Tabu cu ruj. E un chilipir la pretul asta.
    pupicei!

    ReplyDelete
  9. Cand ai cumparat revista cu geanta? As mai incerca sa o caut si eu ca e tare draguta!

    ReplyDelete
  10. Mayre - asa e! Chiar au fost chilipiruri!:X

    ReplyDelete
  11. Ada. A - Tabu 100% gasesti, e plin de ele. LA bascuta m-am chinuit putin sa o gasesc ca eu o vroiam pe gri sau in cel mai rau caz pe burgundy si nu gaseam numai pe mov. :))
    Intr-un final am gasit ce imi doream.

    ReplyDelete
  12. maddailade - si mieeeee! Parca le-as vrea pe toate, dar ma abtin. Intentionez sa-mi iau si alte modele ca nu prea am caciulite. :D

    ReplyDelete
  13. Sadie - acum nici o saptamana. La noi in Timisoara am vazut in f multe locuri inca, s-ar putea sa o mai gasesti si tu, cred ca au fost destule in toate orasele. But hurry! :)
    pup.

    ReplyDelete
  14. Rujul iti vine foarte bine! :) Bascuta e tare frumoasa!! :D

    ReplyDelete
  15. vreau si eu bascuta si ruuuuj :D:D:D
    sunt super cute....
    bafta la traseu, sper sa nimeresti un nenea politai de treaba...:)
    hugs

    ReplyDelete
  16. Ce buze frumoase ai:) Foarte misto rujul, l-am vazut la revista dar credeam ca e nasol. Cred ca mi-l cumpar si eu, desi am un catralion de rujuri pe care nu le folosesc pentru ca prefer doar gloss sau balsam de buze. In fine, imi place asta si e draguta si basca:)

    ReplyDelete
  17. Felicitari pentru rezultat :)
    Am aruncat si eu un ochi la gentutza de la InStyle, dar o nimerisem pe cea cu rosu ,asa ca am lasat-o pentru altcineva :))
    Bascutza mi-am luat-o si eu,pe burgundy :X
    Maine caut si eu Tabu ( sunt mai multe nuante la ruj,sau cea pe care o ai tu este sigura? )

    Pupici:*

    ReplyDelete
  18. Andra - crede-ma, si eu sper sa fie de treaba si sa fie bine totul...
    Sper sa gasesti si bascuta si ruj. :*

    ReplyDelete
  19. Mi-am luat si eu revista Tabu dar cu o nuanta foarte puternica de roz :(
    Zi-mi te rog de unde ai luat tu revista, de la un chiosc obisnuit sau din vreun magazin? La chioscuri au numai nuante urate. :(
    Te pup!

    ReplyDelete
  20. Rotsin - multumesc mult!
    E superba si pe burgundy bascuta, sa o porti cu placere!
    - daaa, sunt multe feluri de ruj, vezi ce gasesti. Eu in multe locuri am cautat sa gasesc nuanta asta naturala.

    ReplyDelete
  21. Dia - eu am luat-o de la Inmedio.
    Dar aveau multe pe un portocaliu, iar roz dinasta erau doar 2 bucati. Si chestie ciudata, era una in care era insert un ruj Avon. Le-o fi ramas. :))

    ReplyDelete
  22. Pai de-ala portocaliu am nimerit eu :)) era noapte cand am cumparat si n-am vazut prea bine, ma rog pe buze bate mai mult a roz, da roz de-ala mai strident. :)) Vazusem intr-o benzinarie zilele astea si m-am ofticat ca n-am cumparat de acolo ca pareau sa aibe nuante mai multe, la chioscuri am impresia ca aduc numai cate o nuanta.
    Imi place la nebunie nuanta asta care o ai tu si as da orice s-o gasesc, asta e daca mai cumpar revista o data. :))

    ReplyDelete
  23. Mi-am luat si eu rujul ala de la yves rocher dar nuanta rosu inchis :D love it!:D

    Succes in continuare!:*

    ReplyDelete
  24. Zuzele - multumesc!
    Eu din contra, prefer rujurile!:D
    Vezi ca sunt multe variante, sigur gasesti ceva sa-ti placa.
    puuup!

    ReplyDelete
  25. Mihaela - eu am deja 2 mostre de parfum. Una de la Elle si cealalta de la Marie Claire (am luat-o fara cadou). Numai ca mie nu-mi prea place, nu e genul meu parfumul. O sa-l tin in portfard pentru orice eventualitate.

    ReplyDelete
  26. Dia - sper sa o gasesti! Iti tin pumnii!

    ReplyDelete
  27. Special K - eu n-am vazut pe rosu inchis! Foarte tare!:D
    Sa-l folosesti cu drag.
    Mersiiiii!:*

    ReplyDelete
  28. Ada.A. - am uitat sa-ti spun, scoala de soferi m-a costat aproximativ 1000 lei.
    Cam o luna dureaza,da. Depinde pe cand te inscrii sa dai sala.

    ReplyDelete
  29. Luna asta mi-am luat mai multe reviste decat de obicei:-s: unica cu bascuta, avantaje cu crema de maini(miroase genial) si Look cu rimelul de la Max Factor pe care abia am gasit-o:(.Iti sta f. bine q bascuta.Bafta la traseu.:*

    ReplyDelete
  30. @ Anonim - si eu am cam exagerat cu revistele!:))
    Look cu rimel am cautat de mi-au sarit capacele si tot n-am gasit. Sunt indragostita de rimelurile Max Factor, mi se par cele mai bune. Mai am un 2000 calorie, dar nu stricau doua. :)
    Multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  31. Buna, Anda! Pentru toate impatimitele rujului Yves Rocher, ne poti spune nuanta (codul rujului) ? Ms muuult :*

    ReplyDelete
  32. Kandia - gasesti nuanta in text. M-am speriat acum, am crezut ca n-am trecut-o. :))
    pupici!

    ReplyDelete
  33. Dap, multumesc, am vazut, nuanta 05, eu mai intrebasem deoarece cum mi-am bagat eu nasu'in revistele sigilate sa intorc ruju'cu funduletzu-n sus sa citesc nuanta, am gasit niste coduri din 5 cifre ?! Si cum am tot cautat, nuanta asta de roz nu am gasit-i nicaieri ...Multumesc oricum, o seara frumoasa!

    ReplyDelete
  34. Si eu am gasit-o foarte greu pe a mea!:(
    37837 e codul de pe al meu.
    pupici.

    ReplyDelete
  35. Ieeei, multumesc mult, usor de tinut minte, o sa mai caut, se pare ca nuanta asta e rarisima :))
    Am gasit-o pe http://www.yvesrocherusa.com/control/makeup/lipsticks/ , cu ocazia asta am vazut ca "la ei" se pot comanda online, ba mai au si reduceri frumusele. Eh :)...O seara frumoasa!:*

    ReplyDelete
  36. Kandia - sper sa gasesti nuanta. Intr-adevar, cu greu am dat si eu de ea. Erau doua bucati pe langa alte 20 portocalii. :D

    ReplyDelete
  37. Dupa chinuri seculare, am gasit si eu gentuta! O s-o upgradez putin si apoi o sa pun poze pe blog cu ea, si cu ocazia asta va si povestesc ce m-am chinuit ca sa o am. But it's mine!!!

    ReplyDelete
  38. As avea o intrebare....Revista Instyle ... va avea luna de luna ( sa zicem o perioada de timp) genti cadou? nu sti cumva?:)

    ReplyDelete
  39. Make-up by Dina - InStyle e revista cu genti!:))
    De cand a aparut, aroape in fiecare luna au fost genti cadou. Eu am cumparat-o luna trecuta pentru prima oara, iar luna asta a doua oara, ca mi-au placut gentile.

    ReplyDelete
  40. @ Make-up by Dina: poti verifica pe net ce cadouri sunt oferite in fiecare luna cu reviste glossy, exista un site care ofera informatiile astea.
    Este vorba de , ii pot da adresa aici? (daca nu, Anca, poti edita mesajul) http://www.romanianbrands.com/living_in_RO_colors/

    ReplyDelete
  41. P.S.Acum am observat ca te-am "botezat", imi cer scuze, Anda :)

    ReplyDelete
  42. Imi poti spune si mie din ce material e geanta de la Instyle?:D ms anticipat:*

    ReplyDelete
  43. Anonim - sincer, nu stiu din ce material e. Un fel de panza. :-?

    ReplyDelete