Castigatoare Giveaway 200 followers + some answers

Helloooo girls!

A venit mult asteptatul moment. Dar intai as vrea sa va povestesc cum am ales sa procedez la acest concurs pentru ca v-am spus ca nu eram hotarata cum voi alege castigatoarea, daca o sa fie prin random.org sau dupa comentarii.

M-am tot gandit cum ar fi mai bine pentru ca mi-au placut foarte mult toate comentariile voastre si mi-ar fi fost extrem de greu sa aleg doar doua. Intr-un final am facut o combinatie si cred ca asa e cel mai bine.
In total au fost 70 de comentarii valide si am ales 15 dintre comentariile care mi-au placut cel mai mult, iar apoi am ales cele doua castigatoare cu ajutorul random.org.

So, cele 15 comentarii alese de mine (in ordinea trimiterii) vin de la:

  1. Lauren;
  2. Dia;
  3. Anonim - Nikoll;
  4. Superficial Doll;
  5. Rotsin;
  6. Bianca Ioana;
  7. Madutza;
  8. Beauty Bazar;
  9. Michellinne;
  10. Iulia;
  11. Madalina;
  12. Onutza_24;
  13. Ionny;
  14. Andreea Ioana;
  15. Whisper of Secret.
Si castigatoarele suuuuunt:
*drum rolls please*
......
.....
....
...
..
.

Premiul I
 Comentariul cu numarul 2 dintre cele alese de mine ---> DIA.


Premiul II
Comentariul cu numarul 6 dintre cele alese de mine ---> BIANCA IOANA.

Congrats girls!
Astept un e-mail de la voi cu toate datele necesare pentru expedierea premiilor (adresa and stuff).
Adresa probabil o stiti deja: andazelenca_blog@yahoo.com

Daca nu primesc e-mailul de la voi in 48 de ore, voi alege alte castigatoare.


Si acum as vreaa sa va raspund la propunerile voastre pentru ca parerea voastra este foarte importanta pentru mine. Am ales sa scriu aici in loc sa raspund la comentarii.

Cam acestea ar fi propunerile:

1. OUTFIT OF THE DAY.
- poate intr-un viitor voi face si asa ceva, dar inca nu sunt hotarata. Voi mai medita asupra acestui aspect. Pana una alta poate voi face postari in care sa propun tinute, combinatii, etc. 

2. TUTORIALE VIDEO. 
- de indata ce imi cumpar un trepied o sa incerc sa fac si asta.

3. TUTORIALE HANDMADE
- aici mi se pare putin mai complicat, asa numai prin poze. Vad eu cum fac si va indeplinesc si dorinta asta. :)

4. BLOG SALE LA CERCELUSI.
- promit ca o sa fie unul cat mai curand.

5. PREZENTAREA UNOR TENDINTE (CE AS ALEGE DIN TENDINTELE ACTUALE DIN MODA).
- desi blogul meu nu este unul de fashion, imi surade ideea, poate voi face din cand in cand postari si despre asta.

6. POSTARI DE FASHION, DAR CU PRODUSE ACCESIBILE.
Ohhh, fetelor, you know I'm all about bargains! :)) Stilul meu e kind of a mix and match pentru ca in primul rand nu imi permit haine foarte scumpe si in al doilea rand pentru ca imi place sa merg in cautarea de haine/accesorii la preturi modice. :) So, I might do this too!

7. POSTARI PERSONALE, DESPRE MINE.
- pot sa zic ca am incercat sa fac asta de la inceputul blogului. In special la rubrica RANDOM STUFF veti gasi postari de genul acesta. Stiu ca si mie imi place sa aflu si sa citesc cat mai multe despre persoana din spate, ma face sa am impresia ca o/il cunosc, and that's so cool!:)

8. RUBRICA DESPRE REVISTE GLOSSY SI CADOURILE OFERITE DE ACESTEA.
Exista deja un blog minunat pe aceasta tema, pe care eu il urmaresc de mult timp. Mihaela (persoana din spatele blogului) face in fiecare luna un tabel cu toate revistele glossy + data de aparitie + pret + cadou, pentru ca noi sa fim informate tot timpul.
Dar voi mai posta si eu din cand in cand una alta, pentru ca stiti ca eu sunt pasionata de reviste, nu?:))

9. DESPRE PENSULE SI INTREBUINTAREA LOR.
Hmmm, aici e mai complicat, pentru ca eu nu folosesc o pensula strict pentru ceea ce este facuta ea. Exemplu cel mai clar e pensula pentru buze de la Elf pe care eu o folosesc la ochi, and stuff like that.
Daaar, de fiecare data cand o sa fac un tutorial va voi arata si pensulele folosite.
:)

10. DESPRE CARTI.
Nu stiu cat de priceputa sunt la facutul recenziilor, dar daca dau peste o carte ce merita citita, cu siguranta va voi povesti despre ea.

Acestea fiind spuse, vreau sa va multumesc inca o data pentru toate comentariile frumoase si urarile de bine.
Love you all! :*

P.S. Vreau sa imi cer scuze de pe acum ca nu voi posta saptamana asta atat de des cum v-am obisnuit.
Se apropie examenul pentru scoala de soferi si chiar vreau si sper sa-l iau!:) Asa ca eu ma voi distra cu chestionare, sper ca voi veti avea ocupatii mai interesante!:)

Pupicei,
Anda.

Share:

36 comentarii

  1. Mie imi plac review-urile tale si mi-ar placea sa stiu si mai multe despre tine. Nu detalii exacte, gen pe ce strada stai sau ce numar porti la pantof, ci chestii generale, despre cum simti, ce-ti place, ce te enerveaza sau cand ai avut o zi buna. Stiu ca nu e scopul blogului tau, insa merge strecurata cate o astfel de postare din cand in cand.

    ReplyDelete
  2. Sadie - uite, eu chiar nu consideram ca sunt asa de priceputa la review-uri. De multe ori ma chinui sa fie cat mai obiectiv si plin de informatii. Ma bucur mult ca iti plac.

    Lol!:))
    Am inteles, o sa postez si chestii de genul asta, it's a promise!:*

    ReplyDelete
  3. felicitari castigatoarelor! eu sunt pentru tutorialele hand made, postarile personale si despre carti.Am mai scris la cineva ca as vrea sa stiu ce carti mai citesc si mai recomanda si alte fete, iar referitor la parerile persoanel, nu stiu, uneori chestiile astea creaza o legatura mult mai stransa intre noi si voi, redescoperi si o alta latura a persoanei.Bafta in continuare si o seara cat mai placuta

    ReplyDelete
  4. Unika - o sa incerc sa fac si din poze, dar cand imi voi lua trepied cu siguranta voi face cateva filmate. :)
    Promit ca am sa postez si despre carti.
    Iti dau dreptate, si eu sunt de aceeasi parere. :)

    puuup!:*

    ReplyDelete
  5. daaamn! eram asa de aproape :)) urasc random :)) anyway! felicitari castigatoarelor, sa va bucurati de premii fetelor!

    bafta cu sala&orasu ;;) eu am luat sala luni, maine am orasul ;;) pe care trebuie sa-l iau!

    hugs & kisses

    ReplyDelete
  6. Superficial doll - ahhh ce emotii am numai cand ma gandesc.:D
    Bafta si tie maine!:*

    ReplyDelete
  7. Felicitari castigatoarelor care vor purta minunatii cercelusi:X Vad ca ai strans ceva propuneri pentru topic-uri:D Chiar, mie mi-ar placea sa vad din cand in cand si trucuri naturale (e urat sa le spun babesti) pe care le-ai incercat:)
    Succes la examenul pentru scoala de soferi:D !
    Pup:*

    ReplyDelete
  8. Te iubeeeeesc Anda si iti multumesc mult de tot pentru ca imi oferi premiu! Am avut o zi atat de obositoare azi, iar acum sunt incantata si bine dispusa dupa ce am citit postul! Iti trimit indata mail si abia astept sa port cerceii de la tine! \:D/
    Te pup! :*

    ReplyDelete
  9. Alexxa - da, s-au adunat ceva propuneri!;))
    Trucuri babesti nu am prea incercat, dar daca o sa incerc vreoadata, am sa va povestesc.
    pup.

    ReplyDelete
  10. Dia - ce ma bucur ca ti-am inseninat ziua!:D
    Dar a fost si mana destinului totusi. :P
    Astept e-mailul. Te pup!:*

    ReplyDelete
  11. Felicitari fetelor,sa purtati cercelusii cu muuuulta placere si drag :X
    Anda,succes la examen,sa iei maxim..MAXIM am spus :D

    Te pupic:*

    ReplyDelete
  12. Rotsin - MAXIM sa fie!:))
    puuup:*

    ReplyDelete
  13. Felicitari fetelor, eu ma bucur ca din 70, am ajuns in final 15 :)) Felicitari si tie Anda pentru cei 200 de followers si sunt convinsa ca o sa-i dublezi in curand :*

    PS: astept blogsale-ul cu cercelusiiiii (love)

    te pup :*

    ReplyDelete
  14. felicitari castigatoarelor...felicitari si tie ca ai atins prgagul de 200 de followers si spor la treaba in continuare...succes la examenul de conducere>:D<

    ReplyDelete
  15. Succes gagica...da' n-am emotii, sigur te descurci :P:*

    ReplyDelete
  16. Lauren - ai meritat sa fi acolo. :)
    Iti multumesc, sper si eu sa fie asa!:D
    pupici.

    ReplyDelete
  17. Special K - numa sa fie asa cum zici tu!:))
    Mersi!:*:*:*

    ReplyDelete
  18. Felicitari castigatoarelor. Ma bucur ca ti-a placut comentariul meu.
    Succes la examen. Sigur o sa fie bine.

    ReplyDelete
  19. Mult succes la examen ! Sunt convinsa ca va fii bine :) Eu am luat prima oara 26 puncte si am picat la traseu, a doua oara 25 puncte + traseul :D

    ReplyDelete
  20. Congrats to the winners!!! :)

    xoxo

    ReplyDelete
  21. felicitari castigatoarelor,imi pare rau ca nu ma numar printre ele,dar asta e,next time:)mult succes la examen,eu am luat din a2a pt ca nu invatesem nimic la sala,deci sa nu te descurajezi daca pici(ceea ce nu cred:))te pup

    ReplyDelete
  22. Mă bucur enorm că am fost printre cele 15 fete :X
    Felicitări câștigătoarelor! Pupici! :*:*

    ReplyDelete
  23. onutza_24 - ai avut un comentariu frumos, e meritul tau. :)
    Multumesc din suflet!

    ReplyDelete
  24. Pixxie - multumesc,sper sa fie bine si sa le iau pe amandoua. :*

    ReplyDelete
  25. andra - daca pic pic, o sa mai incerc o data si gata. Dar sper sa nu fie cazul.
    puuup. :*:*

    ReplyDelete
  26. Michellinne - eu acum am observat ca iti tot poceam numele. Cred ca de fiecare data uitam un "n". Sorry. :)
    Ma bucur si eu ca ai participat.
    kiss u!:*

    ReplyDelete
  27. Anda, am o intrebare sau o sugestie ref. la random.org. Postez aici pt ca am obs. ca ai folosit random.org la extragerea castigatorlor.

    Ce vreau sa sugerez: Cand sunt 2 sau mai multe castigatoare, oare nu ar fi bine ca persoanele deja extrase sa fie excluse de la extragerile ulterioare pt. a fi sanse egale de castig?

    De ex. mai sus, la premiul II, nu ar trebui scris la max. 14 si nu max. 15? (eliminata de la a 2-a extragere fiind castigatoare premiului I deja selectata)

    Daca era si un premiul III, atunci din 15 se scadeau cele 2 castigatoare anterior extrase > ramaneau max.13 si tot asa mai departe. Astfel cred ca fiecare participant are sanse egale.

    E doar o sugestie ce scriu, decizia este a ta. Pupici, un inceput frumos de saptamana.

    ReplyDelete
  28. Ada.A. - sincer, nu m-am gandit la asta pana acum, dar o sa tin cont de parerea ta. kiss.

    ReplyDelete
  29. Ada.A - m-am gandit la varianta ta, dar eu numerotez fetele cand stabilesc castigatoarele, deci fiecare are nr ei, in oridinea trimiterii comentariului. Daca as face cum spui tu, lucrul asta s-ar schimba si n-ar mai fi ok, daca tu ai trimis al 15-lea comentariu de exemplu, al 15-lea trebuie sa ramana. Plus ca ar trebui sa refac numaratoarea de 3 ori.
    Anyway, este cam aceeasi chestie sa stii, sansele n-ar creste cu mai mult de 0,1%...:P
    Sper ca mi-ai inteles punctul de vedere. Pupici.

    ReplyDelete