LOTD: Purple Smokey Eyes

Hello!

Stiu ca am ramas suuuuper in urma cu look-urile, dar voi remedia problema asta, promit. Look-ul de astazi l-am pregatit pentru voi acum doua saptamani (omg, i know), dar pur si simplu n-am avut timp sa-l postez si sa pun la punct pozele. Ceea ce vreau sa va arat eu de fapt e o trusa minunata pe care am gasit-o la un pret extraordinar: 8 lei.
De mult imi doresc trusa 88 metal mania pentru ca are culori metalice, iar asta m-a cucerit pe loc la trusulita asta, faptul ca sunt metalice. Este fenomenala. Asa arata:
Este de la Baolishi (poate ati auzit de firma) si culorile sunt extrem de pigmentate. Consistenta lor este interesanta, pentru ca nu sunt chiar praf, sunt putin cremoase(dar nu crema) si culoarea nu poate fi aplicata prin presare ci doar daca intinzi cu pensula. Cu blenduitul nu e nicio problema, bineinteles. E mai greu de explicat consistenta lor adevarata. :)
Eu sunt cu adevarat indragostita de ea, am convins-o si pe o prietena sa si-o ia si e si ea de acord cu mine. E o adevarata comoara.
Swatch:
Eu am gasit-o la un magazin cu lucruri ieftine din Timisoara, dar ma gandesc ca o puteti gasi si in alte orase. Poate nu neaparat in varianta asta, exista o gramada de modele: cu 2 culori, cu 4 culori, cu 6 culori, cu 10 culori, etc.
V-o prezint tocmai ca sa va dati seama ce culori frumoase se pot gasi intr-o trusa cu un pret modic. Si nu, nu mi-e rusine. :)

Din pacate pentru look-ul de astazi nu am tutorial, dar pentru urmatorul look facut cu ea am sa fac si un tutorial. Sper sa va placa si acesta totusi.
Iata ce a iesit:







Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat fardurile pe pleoape:




  • trusa 15 culori Baolishi;
  • Elf Eyelid Primer;
  • Nyx Jumbo Pencil - Milk;
  • Eyeliner Avon - Jilian Dempsey - Charcoal (waterline);
  • Elf Primer & Sealer (am folosit doar sealer-ul);
  • Wet'n'wild Primer pentru gene;
  • Mascara Volume Million de Cils.

Produse folosite pentru fata:

  • Vichy Aerateint Pure Creme 12 opal + Vichy Normaderm Teint 25 Nude;
  • Elf Complexion perfection (aplicat all over);
  • Blush Elf - Shy.

Produse folosite pentru buze:
  • Balsam de buze Oriflame Beauty;
  • Ruj  Wild West - Oriflame.

Produse folosite pentru sprancene:
  • Quad Elf - Brownstone.

Si poze cu look-ul final:


- din pacate flash-ul a cam luat din intensitatea culorilor...

Sper ca v-a placut look-ul de astazi.
Va urez o seara de vineri minunata. In sfarsit e weekend. :D 
Pe mine ma asteapta multe ore de condus, mai e putin pana marti. 

Pupici,
Anda.

Share:

72 comentarii

  1. Super trusa si super look-ul!! :x:x

    ReplyDelete
  2. Nu ma asteptam sa fie asa frumoase culorile. Mi-am amintit ca am si eu o trusa cu 5 culori de la Baolishi, dar din pacate e cam veche. Intr-adevar culorile sunt fenomenale, pigmentate si metalice, lucru ce poate intrece lejer alte farduri mai scumpe.
    Machiajul e super, cu o trecere nemaipomenita de la o culoare la alta. E un machiaj de seara perfect.
    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Dia - sunt minunate culorile, pe bune, eu am fost impresionata!:D
    Iti multumesc mult, si mie mi-a placut sa-l port. :D
    puuup!

    ReplyDelete
  4. neatza :) well saptamana viitoare am drum prin Timisoara, pe unde e acest magazin? :) ca arata tare bine culorile si nu am nici eu culori metalice

    ReplyDelete
  5. Coincidenta: Si eu am fost azi pe la un targ de haine la mine in oras si am gasit si un stand cu cosmetice si m-am lasat si eu cucerita de o trusa no name (tot la 8 lei=)) ) care contine culori metalice (aveau si baolishi, dar a mea are alt nume, unul mai complicat, chinezarie oricum=)) ) :D Si culorile mele is super (multe nuante de mov:X:X:X), exact la fel de pigmentate:D
    Am incercat sa-mi fac un machiaj rapid in seara asta, dar eu fiind neobisnuita cu nuante metalice, mi se pare ca arat foarte aiurea, eu sunt fan mat:-<
    PUp:*
    Tie iti sta bine si sidefata:)) :D

    ReplyDelete
  6. adizzy - :) e vis-a-vis de liceul de constructii. In Iosefin.
    pupici!

    ReplyDelete
  7. Alexxa - iuuui, ma bucur ca ti-ai gasit si tu ceva frumos!
    Eu ador fardurile sparkly si sidefate si shiny si cum or fi. :))
    Mate is pe ultimul loc...:D

    ReplyDelete
  8. Chocolate - i-am scris mai sus lui Adizzy, in Iosefin, vis-a-vis de liceul de constructii. Cred ca sti unde e.
    puuup!

    ReplyDelete
  9. Wow..deci cat de pigmentata e
    detin si eu o trusa de la baolishi insa...nu este deloc pigmentata, fardurile sunt foarte tari , nu-mi place deloc...
    totusi trusa asta pare foarte interesanta...ma provoci sa plec la "vanatoare" sa incerc sa o gasesc si eu:)
    imi place mult machiajul:x...e in trend cum s-ar zice si cine vrea sa ma contrazica..am sa zic k e in trendul meu:D
    kissez:*

    ReplyDelete
  10. bondarica - asaaa-i? :D
    Si eu mai am una cu 4 culori, imi place si aia, dar nu e asa pigmentata ca asta.
    Ma bucur f mult ca e pe placul tau!
    kiss!:*

    ReplyDelete
  11. ti-am descoperit blogul de curand, si de atunci tot dau tarcoale pe aici.
    e foarte frumos machiajul, iar tu esti foarte talentata!

    ReplyDelete
  12. Eu am un fetis cu movul in ultima perioada :) e superb machiajul, iar culorile iti vin perfect!!! :*

    ReplyDelete
  13. Am avut si eu o paleta Balioshi cu 3 culori care mi-a placut mult :D

    Superb look, iti sta f bine!:D

    ReplyDelete
  14. wooow!superba trusa si superb makeup :)

    ReplyDelete
  15. Foarte fain machiajul! Sper sa gasesc si eu ceva asemanator (daca ar fi o trusa identica, ar fi perfect)!

    ReplyDelete
  16. arata super :D cine crede ca fardurile cheap nu pot fi bune...na dovada! am vazut si eu trusele astea la un magazin, in Cluj, cu 5 lei dar am zis ca nu le iau ca nu le folosesc si blablabla...cred ca o sa le cumpar :))

    ReplyDelete
  17. aah si ce cute sunt fluturasii de pe carcasa :X

    ReplyDelete
  18. imi place mult mult cum iti sta.. pacat ca nu`s si eu din Tm :(
    pupici

    ReplyDelete
  19. Trusa e oau:o poate o gasesc si eu.Iar de look ce sa mai zic? superb ca intotdeauna:x

    ReplyDelete
  20. Eu inca sunt in cautarea movului ideal :) cand ajung in tara o sa-mi caut si eu pe la standurile cu cosmetice ieftine aceasta trusa. M-ai convins sa o iau de cand am vazut pozele de pe forumul e-joy. Daca paleta de la elf nu m-a convins, cu siguranta asta o sa-mi placa. Look-ul tau este superb, dramatic, ti se potriveste.

    ReplyDelete
  21. Stiam si eu de gama asta.Stiu ca aveam la un moment dat o trusa de vreo 4 culori si era absolut super fata de restul existente atunci,la acelasi pret.
    Iar look ul ti-a iesit minunat!

    ReplyDelete
  22. mi-a cumparat si mie mama acum ceva timp o trusa baolishi cu culori d-astea sclipicioase. chiar daca nu prea port si nu prea imi plac, la ochi arata superb. si la miine e la fel, nici praf dar nici crema. trusa mea are un aplicator care are un buretel mai ... cumva. mai din cauciuc asa, nu e chiar burete. si se ia bine pe el.

    ReplyDelete
  23. Imi place foarte mult machiajul si-ti sta f bine cu el! ^.^

    Si inteleg f bine consistenta acestor farduri pentru ca e exact ca si cea a paletelor Qianyu pe care eu le ador! Foarte metalizate si acelea. Si intr-adevar, si Baolishi au produse bune, mie chiar imi plac. (cam multi de "foarte" pe metru patrat! :D)

    Te pup!

    ReplyDelete
  24. foarte frumos machiajul,culorile arata tare bine :) iti sta perfect :*

    ReplyDelete
  25. Wow pur si simplu Wow !! si eu am de la aceasta firma o mini "trusa" ca sa zic asa , toate noantele incepand de la alb , gri , albastru deschis.... pana la albastru inchis.... si da e absolut superba , intradevart e greu de descris consistenta , in general la produsele "chinezesti" ca sa zic asa:)) e greu :)) fiindca sunt foarte ciudate ... fiind si prafoase uneori si cremoasa ceea ce e cam ciudat :)

    ReplyDelete
  26. arata chiar mai fain pe pleoape decat in cutie :d
    Am sa caut si eu dar nu cred ca am sa gasesc in iasi:(

    ReplyDelete
  27. blogulalexei - multumesc din suflet. Ma bucur enorm ca iti place. Te mai astept pe la mine. Pupici!

    ReplyDelete
  28. Anca Buzea - :)) Si eu am tot folosit mov lately, desi nu prea obisnuiam. :D
    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  29. @ Special K - ai vazut cat timp mi-a luat sa postez look-ul asta?:))
    Ca vorbisem cu tine despre trusa.
    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  30. arrianalovemakeup - multumesc!:*

    ReplyDelete
  31. Sadie - sper sa gasesti si tu! pupici. :*

    ReplyDelete
  32. aqua_shell - wow! numai 5 lei, ce tare!:D
    Intr-adevar e f faina chiar dk e asa ieftina. :D

    ReplyDelete
  33. Miuri - sigur o gasesti si in orasul tau. Poate nu chiar in varianta asta, dar truse Baolishi sunt cam peste tot.
    pup.

    ReplyDelete
  34. ladybug - esti tu prea draguta! Multumesc mult!:*:*:*

    ReplyDelete
  35. Deea's Beauty - eh, tot nu le intrec pe ale tale!:D
    Mersi!:*

    ReplyDelete
  36. Anonim - si eu sper sa o gasesti. Iti multumesc, esti o scumpa!:*

    ReplyDelete
  37. Alics - nici nu stiam ca esti plecata. :D
    Sper sa gasesti movul ideal. :D
    Multumesc mult, you're to kind!

    ReplyDelete
  38. Andreea - multumesc! Si eu am o trusa de 4, si aia e faina, da asta le intrece. :D Cred ca e model mai nou aparut.
    pupici!

    ReplyDelete
  39. Alina - aplicator dinala avea si a mea, aia cu 4 culori. Asta parca nu o avut. Dar eu oricum nu le folosesc, ca nu imi place. Prefer pensulele.
    :D

    ReplyDelete
  40. Alexandra - Qianyu n-am mai avut, dar ma gandesc si eu ca or fi asemanatoare. :))
    pupici!:*

    ReplyDelete
  41. Madyandra - thank you sweetie!:*:*:*

    ReplyDelete
  42. Make-up by Dina - ma bucur ca-ti place trusa! Sunt sigura ca e frumoasa si a ta! ;)

    ReplyDelete
  43. Amalia - daaa, is super pe pleoape, intense!:X
    Eu cred ca sunt si in Iasi. :*

    ReplyDelete
  44. multe truse ieftine de pe piata isi fac treaba si daca reusesti sa faci un machiaj frumos din ele atunci iti arati cu adevarat indemnarea, cu truse scumpe si profesionale s'ar descurca aproape oricine! dar prea multe fete tin neaparat la brand :))si nu pt ele ci ca sa vada lumea :))!

    ReplyDelete
  45. Foarte frumos machiajul, si foarte interesante culorile (imi place mult cum se vede auriul:X) Am si eu cateva truse no-name, mi se pare ca si de la Baolishi si chiar isi fac treaba.

    Sa o folosesti cu placere. Pupici:*

    ReplyDelete
  46. Buna Anda.E foarte frumos machiajul si iti vine foarte bine..iar tu esti o draguta!
    Am si eu o paleta de la ei insa nu prea ma descurc eu cu ea :D.
    Ce parere ai despre Normaderm Teint si Elf Complexion perfection?
    Pupici,Lala(joy :D)

    ReplyDelete
  47. Anonim - asa e, talentul nu tine de ce firma folosesti, si de cum sti sa folosesti culorile & sa le aplici unde trebuie. :)

    ReplyDelete
  48. Rotsin - intr-adevar sunt superbe. Sunt incredibil de pigmentate.
    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  49. Anonim - multumesc, you're so sweet!
    Cu Normaderm Teint ma inteleg cel mai bine dintre toate fondurile de ten Vichy. Imi place mult mult. Si ma si ajuta la problemele tenului. :X
    Si complexion perfection imi place mult, le folosesc combinate si imi matifiaza foarte frumos fata. :)

    ReplyDelete
  50. Cred ca nu a aparut mesajul de dinainte..

    Imi place foarte mult acest blog, insa am o mica sugestie.
    Am observat ca folosesti produse de foarte buna calitate, dar ca utilizezi cu intensitate si cele care sunt medii (avon, oriflame etc). Poate ar fi dragut sa nu mai cumperi produse f multe de calitate medie, ci in numar mai putin, dar de calitate superioara (l'oreal - i know u have it, but try more products, lancome, peggy
    sage etc).

    Te pup,

    p.s. : a messenger ID would be lovely, am o gramada de intrebari/curiozitati

    ReplyDelete
  51. mona_sax2 - mie de exemplu l'oreal nu mi se pare mult superior avonului...
    Daca mi-as lua, as lua firme ca: Benefit, Too Faced, Sleek, Urban Decay, etc.
    Deocamdata nu am acces la ele, nu avem Sephora in Timisoara si cu internetul nu sunt cea mai mare experta (cand vine vb de comenzi in alte tari).
    Oricum produse de la firmele astea sunt pe lista mea si o sa le detin one day...i hope so...

    Ceea ce ma face sa prezint machiaje cu produse de calitate medie este faptul ca multe persoane au acces la ele, le poate cumpara oricine, pe cand acestea de calitate superioara nu chiar. De aceea a aparut pe blogul meu rubrica de make-up cu produse Avon, sau look-uri folosind exclusiv paleta de 120 culori.

    Putem conversa pe mailul meu, sau ma gasesti pe Facebook.
    Pupici!:*

    ReplyDelete
  52. frumoase... culori deosebite... merita incercate

    ReplyDelete
  53. Hello, nu mai are rost sa zic cat de bine ti-a iesit, fiindca deja ti-a zis toata lumea. Intrebare: tu de unde cumperi ''elf'' si ''NYX'', mall/supermarket? eu sunt din cj, si n-am dat peste produse elF-NYX inca (dar nici n-am cautat temeinic). Referitor la produsele Avon si l'oreal, apropos de comm de mai sus, eu nu ma omor nici dupa unul nici dupa altul. De la avon am avut multe chestii, si bune si rele... ojele mi se par rele, nu am nimerit nimic care sa merite acei 10-12 lei, poti gasi si cu 4 lei si fac aceeasi treaba, fondurile de ten (ce am incercat eu) nu mi-au placut dau mi-au placut cateva mascara, si un ruj pe care l-au scos (sheer - something). L'orealul nu mi se pare un brand de lux, au si ei chixuri, nu are rost sa enumar, insa ce-mi place de la ei e primerul (f bun, fara silicon) fondul de ten (acord parfait) si cateva luciuri de buze...dar mi se par scumpe pentru ce ofera :) gata ca m-am lungit prea mult. Anca

    ReplyDelete
  54. Anca - you're to kind, mersi!:*
    Eu Nyx cumparam de pe site-ul makeup-shop.ro
    Acum nu mai aduc ei dar mai au cateva produse in stoc daca vrei sa-ti iei.
    Elf cumpar intotdeauna de pe www.eyeslipsface.com.ro
    Asta incercam sa spun si eu, la urma urmei L'oreal este cam la acelasi nivel cu Avon, numai ca au produse mult mai scumpe...
    pupici!:*

    ReplyDelete
  55. ti-as fi foarte recunoscatoare daca as stii adresa ta de mail :) andazelenca_blogspot@yahoo.com? asta e?

    multumesc!

    ReplyDelete
  56. Merci pentru raspunsul prompt, acum am intrat pe ambele site-uri, si imi pare rau ca le-am descoperit asa tarziu. La elf din ce-mi dau eu seama e cam gol stocul...si sper sa mai apuc sa comand de la nyx kitul winter si cel bronze...stau f prost cu fardurile pentru ochi :)
    o sa te urmaresc cu regularitate, ca dai dependenta...de azi dimineata poposesc pe blog si deja am citit jumate posturile :P

    ReplyDelete
  57. mona_sax2 - il poti gasi si in sidebar, pe stanga.
    andazelenca_blog@yahoo.com.
    pup.

    ReplyDelete
  58. Anca - ioooi, ce dragut. Inseamna enorm pentru mine ca iti iei din timpul tau ca sa citesti blogul meu. :*:*
    Da, din pacate cei de la Nyx nu vor mai aduce, dar cei de la Elf isi vor reface stocul, doar ca dureaza mai mult, pentru ca produsele vin din America. :)

    ReplyDelete
  59. anda, jos palaria, as usually! retin denumirea de baolishi,ma voi uita si eu prin magazine...imi place foarte mult si nuanta rujului oriflame!
    iti tin pumnii pentru marti, astept vesti de la o soferita super! :) :* (ilda76)

    ReplyDelete
  60. Ilda76 - iar tu atat de draguta, as usually!:)
    Si eu ador rujul ala Oriflame. Din pacate astea super mega faine de la ei, intotdeauna sunt in editie limitata. :|

    ReplyDelete
  61. iui, super machiaj, mai ales pt ochii caprui. nuj ce am de cand a venit toamna m-am cam apucat si eu de culori tomnatice si nu mai folosesc asa mult lentilele de contact colorate, imi plac ochii mei caprui :P this make up rules :) a, si rujul ala roz deschis e yummy.

    ReplyDelete
  62. siginutz - si eu am o perioada in care imi plac ochii mei caprui. Dar parca vad ca nu mai dureaza mult si iar ma apuca sa-mi cumpar lentile. :))
    Ma bucur ca iti place look-ul!:*
    Iar rujul e divin, seriously!:D
    puuup!

    ReplyDelete
  63. Voi cauta si eu paletele astea, dar am o intrebare: cam cat de persistente sunt? Eu nu am primer si stiu ca astea chinezesti aproape crema se duc in 30min - 1 ora. Merci!

    ReplyDelete
  64. Gabitza - n-as sti sa-ti zic, pentru ca eu folosesc mereu primer. E indispensabil pt mine. Gasesti la Elf cu doar 8 lei. kiss.

    ReplyDelete
  65. of. mi-am luat si eu baolishi dar cu 5 culori, parca. problema e ca mi se pare ca "imbatraneste" pleoapa... fiind metalizate, e normal sa "emphasize" orice cuta de pe pleoapa? le aplic eu rau (gen prea mult)? am luat si un mono qinyu si ala e mai satinat la textura, mi se pare mult mai simplu de aplicat.

    ReplyDelete
  66. dorapolicarp - asa este, textura e de vina. Pe mine nu ma deranjeaza, pentru ca imi place efectul final. :D
    pup.

    ReplyDelete