Review Avon: Ideal Shade & Perfect Wear Foundations

Hello!

De mult timp vreau sa va vorbesc despre aceste fonduri de ten. Totusi am avut rabdare, pentru a le incerca de mai multe ori pe fiecare si pentru a fi sigura despre ce vorbesc in acest review. Mult timp am considerat si eu ca fondurile de ten Avon nu sunt bune de nimic, pentru ca tot ce incercasem ma dezamagise ingrozitor. Pana am comandat aceste fonduri de ten, care, dupa ce le-am folosit de mai multe ori, consider ca sunt cele mai bune de la Avon.
Fac parte dintr-o categorie de pret mai ridicata, costa aproximativ 33 lei, fata de celelalte, care se invart undeva intre 15 si 22 lei.
Le voi lua pe rand, iar apoi in comparatie:

Perfect Wear - Natural Beige


 Mie imi place sa ii spun "Colorstay-ul" Avonului. :) De ce? Pentru ca se comporta cam la fel, are acoperire mare si se blenduieste mai greu, datorita faptului ca este rezistent la transfer. Are un finish mat, pudrat si chiar rezista toata ziua. Acesta este pe locul 1 din punctul meu de vedere, datorita rezistentei si a puterii mari de acoperire.

Ideal Shade - Natural Beige


 Este mai usor de blenduit decat Perfect Wear si are o consistenta mai light, dar puterea de acoperire ramane medie spre mare. Dupa ce il aplic se simte cumva uleios, but don't worry, in 5 minute, dupa ce se usuca, fata ramane complet mata.
Atentie! Trebuie amestecat foarte de bine inainte sa il folositi. So, don't forget to shake it well. :)
Un punct slab ar fi faptul ca nu are pompita si este mai dificil sa scoti produsul, mai ales cand este pe terminate.

Comparatie:


  • foarte dubios este faptul ca desi amandoua sunt nuanta Natural Beige, nu sunt la fel. Mie mi se potriveste perfect ca nuanta Perfect Wear, Ideal Shade este putin inchis pentru mine si acum iarna trebuie sa il combin cu un fond de ten mai deschis.
  • Perfect Wear este mai consistent si are putere de acoperire putin mai mare decat Ideal Shade;
  • Ideal Shade este mult mai usor de aplicat pe fata;
  • amandoua au finish mat;
  • amandoua sunt in aceeasi categorie de pret;
  • niciunul nu mi-a creat probleme (cosuri, luciu, etc.).
Le-as mai cumpara? DA!

Pe scurt, acestea sunt fondurile mele de ten preferate de la Avon, impreuna cu cel cu minerale. 
Mai doresc sa le incerc pe cel compact si pe cel de la Anew, despre care, de asemenea am auzit ca sunt bune. 

Restul nu le recomand (Calming Effects, Color Trend, MagiX - Cashmere Finish, etc.), consider ca sunt altele mult mai bune pe piata in categoria lor de pret.

HTH!

Pupici,
Anda.

Share:

68 comentarii

  1. si mie-mi place perfect wear. e chiar uimitor de bun.

    ReplyDelete
  2. anais - si pe mine m-a uimit, nu ma asteptam nici eu sa fie asa de bun. :)

    ReplyDelete
  3. Perfect Wear-ul e fondul de ten preferat ! Il folosesc de ani buni, de cand era in sticluta, mi se parea chiar mai bun atunci

    ReplyDelete
  4. Intotdeauna mi-a placut fondul de ten perfectwear de la avon. intr-adevar are o putere mare de acoperire si rezista toata ziua. Eu il foloseam inainte si pentru ca avea un pret bun , cam 12 lei (acum vreo 4 ani). O perioada "disparuse" din brosura iar cand a aparut din nou, nu l-am mai cumparat pentru ca mi s-a parut ca a explodat in ceea ce ii priveste pretul.

    ReplyDelete
  5. Perfect Wear e deja pe lista mea la urmatoarea comanda Avon. Chiar am nevoie de un alt fond de ten mult mai rezistent. Momentan folosesc tot de la Avon fondul de ten calmant. Nu e nu stiu ce de capul lui dar pe mine m-a multumit ca nu mi s-au facut cosuri si nici nu m-am iritat de la el.

    ReplyDelete
  6. si eu mi l-am luat la recomandarea ta :D dar totusi..trebuie neaparat sa ma bronzez cumva, cea mai deschisa nuanta e mult mai inchisa fata de gatul meu:)) si intr-adevar se aplica cam greu. cat despre acoperire, mie mi se vad pistruii, desi nu-i am asa evidenti. poate nu pun eu destul, nu stiu ce sa zic.

    ReplyDelete
  7. Hei anda, ti-am trimis pe mail un make-up request. Sper sa-l realizez, mi-ar fi de mare ajutor :) chiar daca este mai...ciudatel, sper sa nu-ti fie teama sa-l realizezi!

    Pup,
    Lali

    ReplyDelete
  8. si eu am folosit perfect wear, in aceeasi nuanta ca si tine, dar din pacate am facut alergie la el si acum trebuie sa-mi tratez epidemia de cosuri de pe frunte si barbie :(( oricum ca si calitate cred ca e foarte bun pt cele care-l pot utiliza

    ReplyDelete
  9. Eu am avut vreo 2 sticlute din Calming Effects, dar m-am lecuit de ele repede :( Am gasit intr-adevar altele pe piata mult mai bune la acelasi pret :D

    ReplyDelete
  10. Cand mi se vor termina fdt il vor incerca pe Perfect Wear :). M-ai facut chiar curioasa :D !

    ReplyDelete
  11. Alics - eu nu-l mai tin minte cum arata cand era in sticluta. Nu foloseam fdt pe atunci. :))
    Oricum imi place muuult.:*

    ReplyDelete
  12. bondarica - wow, a fost 12 lei? Ce tare! Eu numai in varianta asta il tin minte. :))

    ReplyDelete
  13. onutza_24 - o sa vezi ca e diferenta de la cer la pamant intre Calming Effects si Perfect Wear!:)
    Pupici.

    ReplyDelete
  14. AlexantzA - nu stiu cum acopera pistruii, pentru ca eu nu am. Te sfatuiesc sa iti iei o pensula flat top (cea de la elf studio de ex.), se aplica mult mai usor cu ea si finish-ul este mult mai fain. Eu n-as mai putea sa revin la aplicatul fondulul de ten cu mainile.
    Te puuup.:*

    ReplyDelete
  15. Anonim - ti-am raspuns pe mail!:D
    O sa-l fac, imi place mult. :*

    ReplyDelete
  16. yoana - imi pare rau ca ai patit asta!:(
    Probabil tu ai tenul sensibil sau pur si simplu nu i-a priit ceva din compozitie.
    pupici!

    ReplyDelete
  17. Lauren - dupa ce am incercat atatea fonduri de ten, pot sa spun ca e groaznic (Calming Effects). :))
    L-am avut si eu de doua ori...:)

    ReplyDelete
  18. Iulia - oare o sa le terminam vreodata?:))

    ReplyDelete
  19. merci..se mai intampla..doar de aia experimentam..bine macar ca mi-am dat seama la timp de la ce aveam mancarimi pe fata si cosuri..:)))pupici si tie.

    ReplyDelete
  20. yoana - eu te-as sfatui sa treci pe dermato-cosmetice. La alea sunt mai putine sanse sa iti faca rau tenului. :*

    ReplyDelete
  21. pai i-am scris lu mos nicolae sa imi aduca un fdt de la la roche posay..acum sa vedem cat are pe card :))

    ReplyDelete
  22. yoana - sa speram ca ti-l aduce!:)

    ReplyDelete
  23. Interesting :-?

    E la fel ca si colorstay-ul, adica il consideri un inlocuitor bun sau prezinta caracteristici asemanatoare? Daca ar fi sa alegi unul, ce ai alege?:D

    ReplyDelete
  24. Special K - prezinta caracteristici asemanatoare. Se blenduieste greu, are putere de acoperire destul de mare si rezistenta la fel.
    As alege Colorstay. Acesta este o varianta asemanatoare, dar mai accesibila. :)

    ReplyDelete
  25. Chiar de curand am aflat cat de bun este Perfect Wear si a picat la fix postarea aceasta :)
    Ma incanta faptul ca are putere mare de acoperire si ca rezista la transfer..m-am saturat de fdt de pe display-ul telefonului :D De aceea ma gandesc serios sa il cumpar si chiar are un pret bun.

    Tin sa mentionez ca am incercat MagiX - Cashmere Finish si este prea inchis pt mine (iar nu am nimerit nuanta), nu sunt deloc incantata de el. In plus,daca nu il agit inainte de utilizare,iese din el un fel de substanta apoasa-uleioasa, nici nu stiu cum sa ii spun.
    De Color Trend nu mai spun :)) Am luat cea mai deschisa nuanta si arat ca o fantoma, plus ca fata imi ramane uscata, daca nu intind repede fondul de ten,se usuca pe fata si imi raman urme...Bleah.

    Bine ca le-am incercat ca sa stiu sa ma feresc de ele de acum inainte.
    Pup :*

    ReplyDelete
  26. Rotsin - eu sincer, nu cred ca exista fond de ten care sa nu se ia pe display-ul telefonului. Mai mult sau mai putin...
    Despre Magix Cashmere Finish - sa stii ca eu nu pot sa zic ca nu-mi place. Nu e cel mai minunat fond de ten, dar e ok. Si eu am Natural Beige si e mult prea inchis. Desi de atapteaza tenului, tot nu e potrivita nuanta pentru mine. Acum nu-l pot folosi decat daca il combin. Dar presimt ca o sa zaca nefolosit pana la vara.
    Chiar am incercat acum (nu l-am atins de vreo 2 luni), nu l-am agitat deloc, sa stii ca din al meu nu a iesit nimic... dar nu-ti fa griji,probabil trebuie amestecat bine inainte sa-l folosesti, atata tot. Am mai intalnit asta la fonduri de ten.
    Despre Color Trend nu zic decat ca e GROAZNIC. :)) A fost primul meu fdt. Lasa niste pete ingrozitoare pe fata. :))

    ReplyDelete
  27. Hello! Ai idee daca Perfect Wear este oil-free?
    Adica tenul meu este oricum gras si am si probleme cu nesuferita acnee...

    ReplyDelete
  28. Anonim - nu este specificat nimic pe produs, dar si eu am tenul gras si nu am probleme cu el. Nu mi-au iesit cosuri de la el si nu imi luceste tenul.pup

    ReplyDelete
  29. Buna.Am citit ce ai scris si mi se pare de mare ajutor...pentru ca si eu vreau sa-mi comand ideal shade in nuanta nude...mi se pare cam inchis in pozele tale decat in brosura , fdt se mai deschide dupa ce se usuca, nu? cea mai deschisa nuanta e ivory si mi se pare prea rozaliu , eu avand un ten mai galbui deschis...Si de aceea m-am gandit sa iau nude care este urm ca si nuanta.Ma poti ajuta?MULTUMESC.stefania

    ReplyDelete
  30. Stefania - din pacate nu se mai deschide.
    Ai doua variante: iti iei nude si dai cu o pudra mai deschisa peste. Sau iti iei ivory (care nu e rozaliu, shell e rozaliu).
    Stiu ca e ciudat la nuante, Nude ar fi trebuit sa fie ca nuanta de la Perfect Wear, nu stiu de ce e asa inchis. :(

    ReplyDelete
  31. Multumesc pt raspuns...as mai avea o intr daca nu te superi, daca imi iau nude ce pudra de la avon im recomanzi ca si nuanta? :d aceeasi intr si pt corector.MS.stefania

    ReplyDelete
  32. corector recomand intotdeauna nuanta light pentru un ten mediu spre deschis (ca al meu de ex.) Si chestia asta la orice firma, nu numai la Avon. N-o sa dai gres. Si la pudra nuanta cea mai deschisa(de la Avon). Dar nu cea de la Color Trend ca e destul de inchisa. :*

    ReplyDelete
  33. Iit multumesc... si eu am un ten ca al tau, mediu spre deschis.Ai un blog foarte organizat si util, ma bucur ca l-am descoperit, o sa-l urmaresc zilnic de acum.Mult succes iti doresc :* stefania

    ReplyDelete
  34. Stefania - cu drag! Ma bucur ca-ti place blogul, inseamna mult pentur mine.:*

    ReplyDelete
  35. Buna Anda.Ai putea sa-mi recomanzi te rog o pensula buna pt aplicatul fondului de ten?Eu deocamdata n-am folosit decat mainile :D.
    Ah..si una de blending.
    Merci mult!
    Pupici :*.
    Lala

    ReplyDelete
  36. Lala - ahhh, e simplu!:D
    Categoric astea:
    - pentru fond de ten:
    http://www.eyeslipsface.com.ro/products_ro_2_11_0_97_6-Pensula-pentru-pudra.php (eu o folosesc zilnic si n-as mai putea fara ea)
    - pentru blending:
    http://www.eyeslipsface.com.ro/products_ro_1_5_0_45_8-Pensula-pentru-ochi-Blending-Eye-.php (eu am doua si le folosesc la fiecare machiaj).
    Am inteles ca luni isi vor reface stocul cei de la Elf.
    pupici.

    ReplyDelete
  37. Buna Anda.mi se intampla des ca fondul de ten sa mi se faca "mototoale" chiar dupa crema hibratanta. mentionez ca am ten uscat. ce e de facut?;))

    ReplyDelete
  38. Anonim - Salut!
    Incearca sa lasi 5 min intre aplicatul cremei de fata si aplicatul fondului de ten. Poate ajuta.
    Daca nu, cred ca o problema cu fondul de ten...eu nu am mai patit asta.
    HTH.

    ReplyDelete
  39. Multumesc mult Anda!
    Am sa o comand si eu..
    Pupici!
    Lala

    ReplyDelete
  40. Multumesc.Nu patesc asta tot timpul,dar mi se intampla relativ des. Am intrebat pentru ca vreau sa imi iau si eu Perfectwear si imi este frica sa nu patesc si mai tare,daca spuneai ca se intinde greu. pup

    ReplyDelete
  41. Lala - cu placere, ma bucur ca te-am putut ajuta. :*

    ReplyDelete
  42. Anonim - pot sa te intreb ce fond de ten ai acum si cu ce il aplici?
    Eu n-am avut probleme de genul cu perfect wear.
    pupici.

    ReplyDelete
  43. Sigur, eu folosesc MagiX si Cashmere Finish, nu sunt deloc multumita. Mai ales de Cashmere Finish, dupa care aplic pudra,doarece luceste. Acum mi-am dat comanda de Perfect Wear sa vad cum e. Am un ten dificil.

    ReplyDelete
  44. Il aplic cu degetele.
    p.s. nu am fost atenta.

    ReplyDelete
  45. Anonim - deci baza MagiX si dupa care fdt MagiX Cashmere Finish? Le am pe amandoua, o sa incerc si eu, sa vad ce iese. Eu de obicei folosesc pensula sau buretel, foarte rar cu mainile. pupici.
    P.S. incearca sa lasi mai mult timp intre aplicatul bazei si al fondului de ten (vreo 5 min.).

    ReplyDelete
  46. Cu buretel am incercat sa aplic, dar nu-mi iese bine(nu am gasit buretel triunghi). Am vazut mai sus ca ai recomandat o pensula pentru fond de ten de la Elf,am sa incerc si eu. Am de la avon si nu sunt multumita.

    Multumesc. Sa ai o seara placuta:*.

    ReplyDelete
  47. Anonim - mda, nu prea e ok daca nu e buretelul triunghi. E mai usor cu cel in forma asta. Da, iti recomand pensula aia. E superrrr.

    ReplyDelete
  48. Incerc. Apropo, eu sunt Alexandra. Voiam sa-ti spun ca e super blogul tau, ma bucur ca te-am gasit. Chiar ai chestii folositoare. Tine-o tot asa:*.

    ReplyDelete
  49. Alexandra - ma bucur ca iti place blogul!:*:*:*
    Multumesc! *blushing*

    ReplyDelete
  50. Am nevoie de parerea ta Anda. Nu am folosit pana acum FDT pentru ca am considerat ca nu am nevoie (deci sunt incepatoare).
    As vrea sa incep sa folosesc ceva cu acoperire mica care sa imi dea un aspect finisat (nu stiu sa explic exact) pt diferite ocazii, petreceri etc pentru ca studiind atent cateva poze mi-am dat seama ca machiajul meu pare neterminat (in rest prefer sa nu folosesc altceva decat crema hidratanta) .Ma gandeam ca mi-ai putea da tu cateva idei, am vazut ca esti reprezentata Avon de vreun produs cu un efect similar (fond de ten, crema etc..). Iti ador blogul, am invatat multe lucruri de la tine !

    ReplyDelete
  51. Andreea - cele doua prezentate de mine au putere de acoperire destul de mare. Daca vrei de la Avon iti recomand atunci Ideal Shade Light MAke-up (fond de ten cu consistenta usoara). Il gasesti in catalogul 1 la pagina 91.
    Daca nu, Giordani Gold Adaptive de la Oriflame iar e bun.

    ReplyDelete
  52. Vai multumesc mult pentru raspuns. Chiar ma uitasem la produsul respectiv inainte sa iti scriu, de acolo mi-a venit si idea sa caut postul asta, ca sa fiu cat de cat ontopic.
    O sa il incerc, mai ales ca nu costa mult, acum urmeaza adevarata provocare, sa nimeresc nuanta :))
    Multumesc inca o data (inclusiv pt detaliile referitoare la catalogul unde il pot gasi) !

    ReplyDelete
  53. Andreea - cu mult drag!:* Ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor!:*

    ReplyDelete
  54. :* Acum ca am rasfoit catalogul mi-a atras atentia baza de machiaj Magix...
    Avantajul ar fi ca nu trebuie sa aleg o nuanta... Dezavantajul e ca nu stiu daca are vreun efect si e mai scumpa....

    ReplyDelete
  55. Andreea - nu face ceea ce cauti tu. Adica nu uniformizeaza tenul, e transparenta. E primer pentru fondul de ten.

    ReplyDelete
  56. Ahaaa, bine ca mi-ai spus, dadeam 30 si ceva de lei degeaba. :*

    ReplyDelete
  57. Buna Anda, am gasit postul asta cautand pareri despre fonduri de ten, pentru ca vreau sa incerc unul nou, si articolul tau, dar si comentariile lasate m-au convins sa incerc si eu perfectwear.
    Aaa si as vrea si eu sa comand pensula flat top de la elf, dar am gasit si pareri negative despre ea, unele fete spuneau chiar ca au primit-o rupta...
    Voiam sa te rog sa imi explici pe scurt cum o folosesti u pentru fondul de ten, la ce mai e buna si daca crezi ca isi merita intr-adevar banii..mersi mult.

    ReplyDelete
  58. Ioana - eu nu o sa regret nici o clipa ca am comandat pensula flat top de la Elf, o adorrr! Sper sa nimeresti si tu una buna. Eu nu cred ca a primit-o nimeni rupta sincer...cel mai probabil nu era prins bine manerul, dar mie mi se pare super nesemnificativa chestia asta si am intalnit-o la o gramada de pensule, nu numai Elf. Si e normal ca dupa mai multe spalari sa nu mai fie atat de puternic lipiciul ala de la maner.
    Il lipesti la loc si gata, nu-ti afecteaza pensula cu nimic.

    Eu pun fond de ten pe mana si pun pe pensula putin cate putin & il aplic pe fata cu miscari circulare.

    Kisses!
    HTH!

    ReplyDelete
  59. A! Si mai e foarte buna pensula si la aplicatul pudrei & bronzerului.

    ReplyDelete
  60. Multumesc! A si imi place mult blogul tau, si mai ales faptul ca nu folosesti produse foarte scumpe, pe care si le poate permite oricine. te pup.

    ReplyDelete
  61. Ioana - cu placere!:)

    Ma bucur enorm ca iti place ce fac eu, te pup!:)

    ReplyDelete
  62. Buna, Anda! As vrea sa te intreb cum arata de fapt cea mai deschisa nuanta a fondului de ten Ideal shade (Ivory)? Din cate am observat culorile nu se potrivesc, mie imi pare un roz cam intens in catalog, ori eu sunt alba ca varul si am dubii.. Din ce-am vazut la tine, nude e si el cam inchis :(

    ReplyDelete
  63. misha - sincer nu stiu sa-ti zic, pentru ca eu nu mi-am comandat niciodata ivory. :(
    Cred ca e cu subton roz.

    Ideal Shade oricum sunt mai inchise decat celelalte. Ti-as recomanda mai bine Perfect Wear.

    ReplyDelete
  64. Multumesc pentru raspuns, Anda! Hmm.. e cam aiurea cu nuantele astea ciudate, dar gasesc eu o solutie. Si Perfect Wear a intrat pe lista mea de posibilitati. Am mai vazut la Modniza de curand ceva despre un fond de ten de la Seventeen, Natural Velvet. Promite acoperire, matifiere si rezistenta pe parcursul zilei. Sounds interesting...

    ReplyDelete
  65. misha - incearca sa faci rost de niste mostre de la Avon, o sa fie mai usor sa-ti faci o parere asa. :*

    ReplyDelete
  66. eu folosesc fondul de ten avon color trend si am un ten f uscat si sensibil,dar mie nu-mi usuca tenul si se intinde f bine,si de asemenea acopera foarte bine daca nu ai cosuri sau chestii de genu'.

    ReplyDelete