NOTD: Glitter mania

Hello girls!


Astazi sunt waaay better, mult mai bine dispusa, va multumesc pentru incurajarile voastre, chiar mi-au facut bine. :) Nu mai pare totul atat de dramatic precum era ieri.
Vreau sa va arat un model de unghiute care mie imi place foarte mult si este foaaaaarte simplu si rapid de facut. Aveti nevoie de sclipici, un betisor de cuticule cu care sa-l aplicati si lac transparent.

Eu am ales un argintiu cu irizatii multicolore (pe care il ador):

Asa au aratat unghiutele cu un strat de gel (cu un strat de lac in cazul vostru):

Apoi am bagat degetul in sclipici ca sa formez french-ul:
Am scuturat surplusul cu o periuta pentru unghii si a aratat asa:
Acum intra in schema betisorul despre care vorbisem:
Am completat cu el sclipiciul in sus, tot mai rar, sa para pierdut:
Apoi am aplicat gel peste. In cazul vostru va sfatuiesc sa aplicati minim doua straturi de lac peste, ca sa se fixeze bine sclipiciul si sa nu-l simtiti "zgrumturos".

The end!
Eu le am deja de o saptamana si imi plac inca foarte mult. In cazul in care sunt cu gel au avantajul ca nu se vede unghia cand creste (ca la un french normal).
Imi place asa de mult incat luna viitoare o sa imi fac tot asa, dar pe alta culoare. :)

Sa-mi trimiteti poze pe mail si cu variantele voastre! :D

Pupicei,
Anda.

Share:

44 comentarii

  1. Nu e genul mai dar recunosc ca arata bine, mai ales pentru sarbatori! :)

    ReplyDelete
  2. Foarte buna idee! O sa incerc si eu cu roooooz! ;)))

    ReplyDelete
  3. suuper..so shiny:X...simplu de realizat dar de efect...good job:*

    ReplyDelete
  4. Eu am avut cu albastru, cred ca a fost cea mai indrazneata chestie pe unghii pe care am avut-o. Insa arata interesant. Uite si o poze (mi-e lene sa mai deschid mailul la ora asta, sper sa nu te superi):http://i798.photobucket.com/albums/yy269/iepurica/Nails/65100a5e.jpg

    ReplyDelete
  5. Uh, e dragut, dar eu cum sunt ignoranta in materie si folosesc doar un lac foarte dicret (un rozuliu) nu stiu ce este ala gel?=)) si cum arata:-s?

    ReplyDelete
  6. Nici genul meu nu prea este, dar vorba Shopperitei, poate de sarbatori :) e cute!

    ReplyDelete
  7. Adevarul e ca am 2 cutiute de sclipici si nu stiam cum sa le folosesc mai bine, uite o idee faina, daca iasa ceva demn de share iti arat :) numa sa creasca ciudatenile mele de unghi:)) merci de idee

    ReplyDelete
  8. super..tot timpul mi-a placut genul asta de degradee din sclipici..se vede foarte bine e unghii..mie imi place sclipiciu pe unghii se vede foarte bine:D

    ReplyDelete
  9. foarte simplu si frumos,o sa le fac si eu dar cu albastru,apoi iti trimit poze,xoxo

    ReplyDelete
  10. Oare chiar nu se mai simte sclipiciul ala, chiar si cu 2 straturi de lac? Ar fi bine
    Si apropo de permis, vrei sa iti spun de cate ori am dat eu sala pana am luat? Nu cred ca vrei :)))

    ReplyDelete
  11. Shopperita - nici genul meu nu era pana i-am prins gustul. :))
    Probabil cu o culoare puternica (gen rosu) nu mi-as face nici eu. But never say never!:)

    ReplyDelete
  12. Epurica - au fost super cute si ale tale!

    ReplyDelete
  13. Anca Buzea - sunt perfecte pt sarbatori. Eu m-am grabit putin. :))

    ReplyDelete
  14. Special K - thank you sweetie!:*

    ReplyDelete
  15. adizzy - ma bucur ca te-am inspirat!:) Sper sa-ti iasa, desi nu-mi fac griji, e foarte simplu.

    ReplyDelete
  16. kory_nails - eu nu mi-am mai prea facut pana acum, asa in degrade. :D

    ReplyDelete
  17. Miuri - pai daca asta mi-e job-ul. :D
    Ma ocup de unghii cu gel de 3 ani incoace. :P

    ReplyDelete
  18. Katyna - am incercat si cu lac, si daca dai doua straturi chiar nu se mai simte zgrumturos. Dar trebuie sa scuturi surplusul inainte cu o periuta. :)
    Lol!:)) Eh, bine e sa-l luam intr-un final. :D

    ReplyDelete
  19. Super frumos :D Eu am vreo 8 culori de sclipici :">, dar tocmai mi s-au mai rup 2 unghii :))..asa ca tot de sarbatori cred ca o sa apuc sa le fac :)).

    Cat de permis..8-| azi am picat traseul :((. Am plans vreo 2 ore de nervi si nici acum nu ma simt extraordinar, dar cand ma gandesc la aia care au dat de 7-8 ori pana l-au luat, parca ma simt mai bn:)). Sper data viitoare sa-l iau :D. La fel si pt tine >:D<

    ReplyDelete
  20. o sa incerc si eu..ceva in spiritul craciunului..:)) sper sa iasa..

    ReplyDelete
  21. Monica - Pisica albastra18 November 2010 at 15:25

    mie imi plac mult! sicand le-am vazut prima oara e]mi-a venit in minte seara de Revelion si cum as face eu senzatie cu amea manichiura :)))
    mai ales ca eu prefer frenchurile "with a twist" peste orice alta forma de manichiura.

    si mi-ar placea sa incerc cu un roz discret, pal si cu lila, insa imi place mult cum au iesit si cele albastre ale Epuricai :)

    ReplyDelete
  22. Foarte frumoss :)
    Ce unghiute frumoase ai..as vrea sa le am si eu asa fara sa se rupa mereu + ca se si exfoliaza :(
    Mi-ai dat o idee pentru momentele in care ma gandesc si nu stiu ce sa imi mai fac pe unghii :D

    Kiss:*

    ReplyDelete
  23. Exista chiar un kit pentru french permanent, bazat exact pe metoda prezentata de tine in postare (introducerea unghiei intro cutiuta cu o solutie speciala).
    Arata frumos unghiutele, asa cu ti le-ai facut :)

    ReplyDelete
  24. ce tare.. nu stiam ca asta e job-ul tau :) s-ar putea sa apelez la tine pentru niste lamuriri :):*

    ReplyDelete
  25. Oana - cat te inteleg, pe bune!:( De maine o sa te simti mai bine, o sa vezi. Citeste comentariile la postarea din urma si o sa vezi ca instant de vei simti mai bine. Sper sa avem amandoua mai mult noroc data viitoare!:*

    ReplyDelete
  26. yoana - si eu sper sa-ti iasa!:D

    ReplyDelete
  27. Monica - Pisica albastra - eu data viitoare cred ca voi incerca un sclipici asa peachy. :D

    ReplyDelete
  28. Rotsin - degeaba sunt frumoase ca si ale mele sunt la fel, nu le pot lasa lungi fara gel ca se rup. :)

    ReplyDelete
  29. Ema Stil, Brasov - ce tare, nu stiam!:D
    Multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  30. Miuri - :))
    Sigur, iti raspund cu drag!:*

    ReplyDelete
  31. si daca le dai cu gel nu se mai rup??:D serios? Ale mele sunt ft moi. Ne poti explica mai multe: de ex ce fel de gel folosesti, cum se fac mai exact s.a?
    :* Mya

    ReplyDelete
  32. Mya - pai da, daca au gel nu se mai rup. Dar nu iti poti pune singura gel acasa, de obicei se face curs pentru asta. Eu imi pun singura pentru ca ma ocup cu asta de aproape 3 ani, mi-am facut acasa un "mini-cabinet". :P

    ReplyDelete