Mini concurs Vichy + informatii (CLOSED)

 Fetelor, vreau sa va anunt ca astazi am pus toate coletele, atat cele cu premiile Vichy cat si cele de la giveaway (cu cercelusii).
Imi pare rau ca livrarea fondurilor de ten Vichy a durat atat, dar nu a depins de mine.
De asemenea, as vrea sa le rog pe fetele ce au castigat la giveaway sa faca un mini review la produsele Gerovital, dupa testare si sa mi-l trimita pe e-mail.

Felicitari inca o data!

In alta ordine de idei, mai am o surpriza pentru voi!
Este vorba despre niste mini-premii, trimise de la cei de la Vichy pentru fetele care au participat la concurs, dar nu au castigat nimic.
Detin 3 seturi, deci vor fi 3 castigatoare.
Ce contin ele?
- mini apa termala - 50 ml
- mini lotiune micelara - 30 ml
- o mostra Vichy Normaderm Tri-active.

* daca doriti aceste premii o conditie este sa achitati taxele necesare transportului prin Posta Romana.

Iar cealalta conditie este simpla. Sa imi urmariti blogul (sa imi spuneti cu ce nume) si sa lasati un comentariu la aceasta postare cu "Vreau si eu!"
Poate intra in concurs oricine, chiar daca nu ati participat la cel cu fondurile de ten.

Data limita: 14 noiembrie (inclusiv).
Voi alege cele trei castigatoare cu ajutorul site-ului random.org.


Va pup,

Share:

112 comentarii

  1. Vreau si eu :)

    te urmaresc cu numele de maRyya

    ReplyDelete
  2. Vreau si eu!
    Te urmaresc cu numele de Ariana.Te pupic:*

    ReplyDelete
  3. Vreau si eu, desigur! :D
    It's me, lil ol' Chatte :D.

    ReplyDelete
  4. Vreau si eu ! :D

    Te urmaresc cu numele de Sugar Kane.

    ReplyDelete
  5. Daca e pe vrute, atunci vreau si eu!:)))

    ReplyDelete
  6. Vreau si eu!:) te urmaresc cu numele de oana t.

    ReplyDelete
  7. Vreau si eu:*

    te urmaresc cu numele Dedeea

    ReplyDelete
  8. vreau si eu :)
    te urmaresc cu numele de alinatrc

    ReplyDelete
  9. vreau si eu!

    ReplyDelete
  10. ce dragut ca ne`ai trimis fdt:)multumim!!!te pup andule!

    ReplyDelete
  11. Vreau si eu :)) Faci o treaba foarte buna aici, Anda, tine-o tot asa! :)

    ReplyDelete
  12. vreau si eu ! :)
    te urmaresc cu numele AliArt

    ReplyDelete
  13. Andra - s-ar putea sa ajunga pana vineri, daca nu pe luni.
    puuup!

    ReplyDelete
  14. Vreau si eu!
    te urmaresc cu numele Mihaela

    ReplyDelete
  15. Buna Anda:*
    Vreau si eu:)
    Te urmaresc cu numele de Nikoll

    ReplyDelete
  16. Hihi....foarte frumos din partea ta:) Pai ce sa zic...Vreau si eu! :) te urmaresc cu numele de Cristina:)

    ReplyDelete
  17. vreau si eu!
    te urmaresc cu numele Katjes : D

    ReplyDelete
  18. Asta-i buna, spunem ca detii bagheta aia..fermecata..si eu o sa-ti criu de 3 ori "VREAU SI EU"..si ce vreau, da? :D
    deci, vreau 3 zile pe strazile londrei sa-mi chioresc ochii in vitrine, vreau Photo' Perfexion de la Givenchy, (nu'l gasesc niunde)..si ceva de la Marele Zid Chinezesc ..ca mi-e foame de morrr, m-am smintit, deci sa revin, VREAU SI EU, Ica(..nu am lasat eu comenturi, posibil nu ma gasesti)

    ReplyDelete
  19. vreau si eu:d te urmaresc cu numele de extramicuta

    ReplyDelete
  20. Vreau si eu :D
    Te urmaresc cu numele de i_see_nashpa_people

    :*

    ReplyDelete
  21. Vreau si eu! :*
    Te urmaresc cu numele de "bibi" :d

    ReplyDelete
  22. Vreau si eu!te urmaresc cu numele de Adriana.

    ReplyDelete
  23. Te urmaresc cu numele de Daniela...Vreau si eu!!!;))

    ReplyDelete
  24. Vreau si eu pentru ca este ocazia ideala sa incerc apa termala atat de laudata. Marturisesc ca nu am folosit niciodata, shame on me :(
    Te urmaresc sub numele simonastefanuca

    ReplyDelete
  25. vreau si eu! te urmaresc cu numele de mihaela26 :d

    ReplyDelete
  26. Pff.. nici nu iti imaginezi cat VREAU SI EU!!:)
    cu Miuri te urmaresc

    ReplyDelete
  27. Vreau si eu!!!
    Te urmaresc sub numele de sunshine:)

    ReplyDelete
  28. Vreau si eu!!!:D Te urmaresc cu numele de Danielle. :*

    ReplyDelete
  29. Vreau si eu!!!Te urmaresc cu numele de DANA.E a doua oara cand iti las un mesaj,si tin sa`ti multumesc ca mi-ar rasp la intrb(cea cu crema try-active pt tenul gras doar in zn T)Poop.

    ReplyDelete
  30. Vreau si eu. Te urmaresc cu numele Onutza_24.

    ReplyDelete
  31. evident ca...vreau si eu!:D..pup:*..e dragut ca organizezi atatea concursuri, bv`o>:D<

    ReplyDelete
  32. Abia astept sa primesc coletul! Cu ocazia asta cred ca o sa ma apuc si de tratamentul pentru par. :))
    Te pup!

    ReplyDelete
  33. @ Xella - au fost generosi cei de la Vichy!:)

    ReplyDelete
  34. Vreau si eu! :D
    te urmaresc cu numele Ada

    ReplyDelete
  35. Vreau si eu!
    Te urmaresc cu numele de Dorina.

    ReplyDelete
  36. me me..vreau si eu! te urmaresc cu numele de yoana

    ReplyDelete
  37. Vreau si eu!

    cLyyy0

    ReplyDelete
  38. Vreau si eu :)
    Te urmaresc cu numele Ella.

    ReplyDelete
  39. Vreau si eu!
    numele Pieszczoch Manuella
    mail Manuella_7994@yahoo.com
    :*

    ReplyDelete
  40. Vreau si eu!
    Nu am mai postat pana acum niciun comentariu,dar mereu te urmaresc si din cate vad esti activa!Tine-o tot asa si succes pe viitor!

    ReplyDelete
  41. Vreau si eu :-)
    Te urmresc sub acelasi nume

    ReplyDelete
  42. Vreau si eu! GFC name: Alice.left
    Multumesc de sansa :*

    ReplyDelete
  43. vreau si eu!!! te urmaresc cu numele Alina..
    la mine ar fi usor ca sunt din timisoara..si asa imi doresc sa te cunosc personal.. te pup..

    ReplyDelete
  44. Vreau si eu :)
    Iti urmaresc blogul cu acelasi nume adica " City woman. "

    ReplyDelete
  45. Buna, Anca!
    Te urmaresc prin GFC, cu numele "Madutza".
    Vreau si euuu! :D
    :*:*

    ReplyDelete
  46. vreau si eu
    te urmaresc via yahoo cu Vampire Lover

    ReplyDelete
  47. Vreau si eu...te urmaresc cu numele Csela:)

    ReplyDelete
  48. dc nu..vreau si eu...te urmaresc sub acelasi nume de Bondarica

    ReplyDelete
  49. Buna Anda!

    Vreau si eu! :D Te urmaresc cu numele Adila

    ReplyDelete
  50. Vreau si eu!
    Te urmaresc cu mailul sea_shell_90@yahoo.com

    ReplyDelete
  51. Vreau si eu!:) in special datorita mostrei de crema Normaderm Tri-active despre care am citit mai multe review-uri pozitive, crema pe care n-am apucat inca s-o testez.. Te urmaresc cu Ada.A. ;) Multumim!!!:)

    ReplyDelete
  52. Vreau si eu! Te urmaresc cu numele imso90s

    ReplyDelete
  53. Si...cred ca vreau si eeeu:X
    si te urmaresc cu numele Candy Max.:D

    ReplyDelete
  54. Vreau si eu! Vreau si eu!
    :) Te urmaresc cu numele : ilda76 !

    ReplyDelete
  55. vreau si eu!!!!!!!:D

    Georgiana- missez_g89@yahoo.com

    ReplyDelete
  56. Scuze, am tastat "Anca" mai sus, am avut o zi mai mult decat grea :)
    Sper ca nu te-ai suparat. :*

    ReplyDelete
  57. Madutza - ma oftic putin de cate ori mi se spune Anca, dar nu-i problema, in nici un caz nu m-am suparat, te inteleg!:))
    pupici!:*

    ReplyDelete
  58. Vreau si eu!
    te urmaresc cu numele irene boutique

    ReplyDelete
  59. vreau si eu! :D te urmaresc cu numele de Alina .

    ReplyDelete
  60. Hello!
    Vreau si eu ! :)
    Te urmaresc cu numele de Beibiii' love

    ReplyDelete
  61. buna. te urmaresc cu numele de Blair Waldorf prin yahoo.

    Vreau si eu!!!

    ReplyDelete
  62. Vreau si eu
    te urmaresc via GFC cu numele de Barbie sound.

    pupici!

    ReplyDelete
  63. vreau si eu :)) nume de cod MYA(follower). Btw catelul e super dragut. :D

    ReplyDelete
  64. @ MYA - mersiii, e sufletul meu!:X

    ReplyDelete
  65. i use a couple of vihcy products for my face and i must say they are wonderul. ever since i use their toner my acne has cleared up so well. great products
    xoxo
    mina

    ReplyDelete
  66. Vreau si eu
    Te urmaresc cu numele de Gossip Girl pe GCF

    ReplyDelete
  67. @Anda Iubitul meu are unul la fel, asa e de cuminte si ascultator :X
    Mya

    ReplyDelete
  68. Mya - tot ciobanesc italian?
    Al meu e un rasfatat, dar tot asa, e prietenos si ascultator, desi face o gramada de prostioare. :D
    Luna asta face un an. :D

    ReplyDelete
  69. Vreau si eu :)
    Te urmaresc cu numele de MonicaG

    ReplyDelete
  70. Vreau si eeeeuuu!! :P

    Te urmaresc cu numele Tudorache Nicoleta aka Daria de pe joy :P

    ReplyDelete
  71. vreau si eu!
    te urmaresc cu numele AlinaZZZ

    ReplyDelete
  72. Vreau si eu....te urmaresc cu cu numele DeeDee :)

    ReplyDelete
  73. vreau si eu(BoboHairMakeup)... de ce sa raman in urma? ;)))

    ReplyDelete
  74. vreau si eu ! te urmaresc cu numele manuela prin google friend connect
    btw: i love your blog :X

    ReplyDelete
  75. Vreau si eu! :)
    Te urmaresc cu Merat. New la comentarii, dar destul de old pe blog ;)) Love it here! :)

    ReplyDelete
  76. vreau si euu!
    te urmaresc cu numele de Marmota Fericita

    p.s felicitari pentru blog

    ReplyDelete
  77. @Anda Sa te bucuri in continuare de el :* Al lui are aproape 5 ani :))

    ReplyDelete
  78. Vreau si eu! :D
    Te urmaresc cu numele 'Cristina' :)

    ReplyDelete
  79. vreau si eu!!:D
    te urmaresc cu numele "kory_nails"

    ReplyDelete
  80. Buna!
    Vreau si eu... Te urmaresc sub numele de Carmen.
    Pupici!

    ReplyDelete
  81. Vreau si eu....bineinteles :D Te urmaresc cu Mayre si te pup

    ReplyDelete
  82. Vreau si eu! :)
    Madalina

    Te pup si iti doresc un week-end cu mult soare!

    ReplyDelete
  83. Vreau și eu! :X:X
    Te urmăresc cu numele Michellinne.

    Pupici! :*:*

    ReplyDelete
  84. VREAU SI EU!Esti o scumpa Anda!Tine-o tot asa!

    ReplyDelete
  85. Vreau si eu!!
    Te urmaresc cu numele Ale.

    ReplyDelete
  86. Vreau si eu! Te urmaresc cu numele de Nick:)

    ReplyDelete
  87. Vreau si eu!

    te urmaresc cu numele de: εїз Li Li εїз

    ReplyDelete
  88. Vreau si eu
    Te urmaresc cu numele Mihaela

    ReplyDelete
  89. Vreau si eu!!! Cu siguranta vreau si eu!
    Te urmaresc sub numele de Luiza sau munteanuluiza

    ReplyDelete
  90. vreau si eu!
    te urmaresc cu numele de katalyina, mail-ul este simibucuresti@yahoo.com

    ReplyDelete
  91. Vreau si eu! Te urmaresc cu numele de Oana!
    Pupici

    ReplyDelete
  92. Vreau si eu! Te urmaresc cu numele de nico!

    ReplyDelete
  93. Vreau si eu!
    Te urmaresc cu numele de Sadie.

    ReplyDelete
  94. Vrea si Chocolate sa probeze lotiunea micelara. Apa termala am mai avut-o si mi-a placut.

    ReplyDelete
  95. Elena - concursul s-a incheiat in noiembrie anul trecut. :)

    ReplyDelete