Review and Swatch: Nyx Goodies :)

 Acum aproximativ o luna, cand au anuntat cei de la Makeup-shop ca nu vor mai aduce produse Nyx am facut si eu o ultima comanda...imi pare tare rau ca de acum inainte nu vom mai avea de unde comanda produse Nyx, cel putin pentru o perioada. Si daca ne mai gandim si la niste preturi foarte accesibile pe care le aveau produsele...
Totusi, m-am gandit sa va arat ce mi-am luat, eu personal sunt o maaare fana Nyx. Mai ales a rujurilor...:D
* am uitat sa pozez si cele doua rujuri, dar le veti putea vedea mai jos...

Desi au un pret destul de piperat (18 lei), de aceasta data m-am incumetat si mi-am luat patru single eyeshadows. Se spune ca ar fi dupes-urile perfecte pentru fardurile de pleoape Mac, deci trebuia sa le incerc si eu. Vreau sa spun ca sunt celele mai extraordinare farduri pe care le-am incercat vreodata, isi merita renumele. 
Single Eyeshadow - Frosted Ocean
Single Eyeshadow - Highlight
Single Eyeshadow - Mermaid Green
Single Eyeshadow - Violet
  • sunt foarte pigmentate si au o textura catifelata, nu sunt prafoase;
  • din pacate Frosted Ocean nu se vede atat de superb ca in ambalaj, este mai degraba un negru cu irizatii albastre;
  • Highlight este dupe-ul peeeerfect pentru Vanilla de la Mac(cel putin asa spun toate fetele de pe Youtube). Sunt absolut indragostita de fardul asta;
  • Mermaid Green este un verde satinat superb;
  • Violet este mai degraba roz;
Swatch-uri:
Sunt absolut incantata de toate si au devenit fardurile mele preferate. Le recomand cu toata inima. 
Nota 10/10.

Mega Shine Lip Gloss - Tea Rose

  • am nimerit o culoare superba, foarte naturala;
  • miroase a cirese. Yummy!!!
  • nu rezista foarte mult pe buze.
Nota: 9/10

Round Lipstick - Snow White
Round Lipstick - Power
 Cred ca nu mai are rost sa spun cat imi plac nu? Categoric sunt rujurile mele preferate, dintre toate pe care le detin. Puteti vedea cum arata Snow White si Power pe buze aici si aici.
Nota: 10/10

Swatch-uri pe mana:

Nyx Natural & Long Lasting Foundation - SPF 15

Swatch: 
Eram pregatita sa fac un review negativ acestui produs, dar am decis sa-i mai dau astazi o sansa, inainte de a scrie acest review. Este singurul fond de ten care m-a dezamagit la aplicarea cu o pensula plata. Astazi am incercat cu un buretel, iar rezultatul a fost cu totul altul. Sunt obisnuita sa aplic fondul de ten numai cu flat top brush, iar atunci cand am incercat pentru prima oara acest fond de ten la fel am procedat. Am ramas foarte dezamagita, mi se parea ca are un aspect oribil, cred ca nu se blenduia destul de bine cu pensula. Desi nu sunt obisnuita si nu imi prea place sa folosesc buretel la aplicarea fondului de ten (numai la finisare), am spus sa incerc totusi. Rezultatul a fost mult mai bun, iar rezultatul unul foarte natural. Nu este un fond de ten care sa acopere, dar ceea ce mi-a placut la el este faputul ca lasa un apect extrem de natural, nici n-ai spune ca ai aplicat fond de ten, dar totusi neutralizeaza roseata & stuff like that. Per total, da un aspect foarte fresh. Cred ca il voi folosi mai des iarna asta, acum ca am scapat in mare parte de problemele cu tenul. Este cu o nuanta mai deschis decat tenul meu, dar cand il aplic nu se observa.
Nota: 7/10

P.S.: Pentru fetele din Timisoara, am auzit ca cei de la Ina Center au adus un stand cu produse Nyx. Eu am verificat in magazinul din mall, dar acolo nici urma de ele. Mai ramane cel de pe strada Alba Iulia din centru, acolo nu am ajuns inca, sa va pot spune daca este veridica vestea sau nu.
Totusi, nu imi fac mari sperante...la un magazin ca INA Center imi pot imagina doar ce preturi vor fi.
P.S.2.: o cititoare mi-a spus ca se gasesc produse Nyx si in Ina Center din EuroMall - Pitesti. Inca o veste buna pentru noi, nu? :)

Pupicei,


Share:

43 comentarii

  1. Unde-undeee NYX in ALBA?!? :P Serios, nu stiu de asa ceva! In mall??

    Anyways, arata chiar super single eyeshadows. Si eu auzisem numai chestii bune si nu prea credeam, insa se pare ca sunt f. bune intr-adevar... Sa le folosesti cu placere! :) Asteptam tutoriale! ;)

    :*

    ReplyDelete
  2. Alexandra - pe strada Alba-Iulia din Timisoara. :))
    O sa corectez, sa nu se mai creeze confuzii. :)
    Sunt super-duper fardurile!:X:X
    Chiar am de gand sa fac un tutorial cu acele culori. :)
    pup u.

    ReplyDelete
  3. si in pitesti in euromall la ina se gaseste nyx-daca st fete interesate..deocamdata cu un stand modest dar se anunta extinderi..

    ReplyDelete
  4. Anonim - veste buna!:) Inseamna ca o fi adevarat si cu cel din Timisoara. Nu stii cumva ce preturi au?

    ReplyDelete
  5. Arata tare bine fardurile. Si rujul Snow White e tentant, e un rosu perfect.
    Mi-ar place sa vad un machiaj realizat cu Frosted Ocean, Violet si Highlight.

    Daca iti plac nuantele de roz piersica iti recomand sa arunci o privire la glossurile de la Rimmel, mai exact la Stay Glossy nuanta 120. Are un miros care personal imi place tare mult, parfumat. E o nuanta tare simpatica si discreta.
    Te pup!

    ReplyDelete
  6. nyx au stand si in AFI Palace Cotroceni Bucuresti undeva prin spate. :D daca ai stii cat ma tenteaza highlight =p~ sa le stapanesti sanatoasa

    ReplyDelete
  7. Waw, ce frumoase sunnt:x Astept look uri\:D/!:*

    ReplyDelete
  8. La Ina Center de pe strada Alba Iulia au adus f. multe produse.
    Nu am intrat in magazin, doar am trecut pe acolo.
    In vitrina aveau crema de baie, 500 ml cred, la pretul de 11 lei.

    ReplyDelete
  9. Dia - am sa fac un look si o sa le introduc cumva pe toate 4. :D
    Mersi ca mi-ai spus de gloss, o sa ma uit dupa el.
    pupici.

    ReplyDelete
  10. Superficial Doll - e bine de stiut pentru fetele din Bucuresti. :):D
    E divin Highlight!:X

    ReplyDelete
  11. Chocholate - am vazut si eu cremele de baie, dar nu sunt de la Nyx, din cate stiu eu, ei nu au produse de genul, ci doar de make-up.
    Trebuie sa trec pe acolo sa vad cum sta treaba.
    pupici!

    ReplyDelete
  12. cand ajung in Bucuresti cu siguranta intru intr-un Ina Center (poate cel de pe Magheru), ca fard single am incercat Black si Red Head, din pacate Black-ul mi s-a spart si l-am aruncat (am fost fraiera ca nu am incercat sa-l repar, dar am fost prea suparata de am luat decizia asta), dupa parerea mea chiar sunt cele mai bune farduri mono din lume ! Costa 18 ron, dar cantitatea e mareeeeeee

    ReplyDelete
  13. chiar frumoase culorile si atata lauzi rujurile ca parca asa ma duc pe site si daca mai gasesc ceva imi iau :) (si parca vad ca iar imi confisca mama rujul preferat si tre sa imi iau altul - she dose this :)) )

    ReplyDelete
  14. Alics - asa e, chiar sunt mari si extrem de bune!

    ReplyDelete
  15. adizzy - mama mea e cuminte, ca ii dau eu multe de tot! :))
    Si daca vrea ceva de la mine, vine, se da si apoi le pune inapoi. E chiar ok. :))
    pup.

    ReplyDelete
  16. Buna seara,

    Am facut acum ceva timp un schimb de link-uri intre blog-ul meu, cOokie jar si blog-ul tau. Imi cer scuze pentru deranj, dar vreau sa te rog daca poti sa schimbi adresa din http://th3sha.wordpress.com in www.thegossipavenue.com . Link-ul catre site-ul tau este deja pus pe noua adresa.

    Multumesc !

    ReplyDelete
  17. cookie jar - sigur, o sa te trec cu noua adresa.
    pupici.

    ReplyDelete
  18. sunt din pitesti,am vazut produsele Nyx la mall,si ce am alergat la ele dar dezamagire : produse putine si preturi prea mari,unele duble ca preturile de pe site ca exemplu rujurile, fardurile de obraz. fondul de ten era 59 lei(doar pe acesta l-am tinut minte exact)

    ReplyDelete
  19. Alina - pe site parca era 45 lei fondul de ten...nu e chiar asa de imens adaos-ul.
    Is curioasa, rujurile cat costa?
    Sunt convinsa ca toate sunt mai scumpe oricum. Aia platesc chirii imense, trebuie sa se scoata cumva...:(

    ReplyDelete
  20. ia zi domnisoara daca ar fi sa cumperi trei produse nyx la alegere ce ai lua?

    ReplyDelete
  21. pai dc nu aflati pana ma duc la mall o sa va spun asa din preturi. Dar ce imi placeau rujurile la 10 lei:)

    ReplyDelete
  22. Superficial Doll unde mai exact in Afi?
    Am vazut si in Cora Lujerului (Bucuresti) insa imi scapa numele magazinului, insa un ruj era in jur de 35 lei din cate imi aduc aminte

    ReplyDelete
  23. yoana - simplu!:D
    Un Round lip gloss, un single eyeshadow si un jumbo pencil.
    Si daca vrei si nuante:
    - la ruj: tea rose;
    - la fard: highlight;
    - la jumbo: milk.
    puup. :)

    ReplyDelete
  24. Alina - si mie. Cred ca de aia am si adunat atatea. :))
    Inainte erau chiar 6 lei!:X

    ReplyDelete
  25. asteptam un look cu eyeshadow-urile de la nyx :D

    ReplyDelete
  26. vai ce-mi plac fardurile alea :X

    ReplyDelete
  27. sunt frumoase toate ,asteptam lookuri cu ele

    ReplyDelete
  28. Amalia - zilele astea o sa il fac!:D

    ReplyDelete
  29. Michellinne - Ce nuante ti-ai luat? Sunt curioasa...:D

    ReplyDelete
  30. Mi-am luat Mars, Christie și Fig.
    Îmi plac foarte mult toate 3, însă Fig este favoritul meu :X:X Și mi se pare că are și un miros mai plăcut :X:X

    ReplyDelete
  31. Ar fi pacat daca nu am mai putea comanda produsele Nyx,totusi sper sa se rezolve cat de curand.
    Ma bucur ca am putut sa imi iau si eu doua produse de pe site-ul lor si nu regret, am facut o alegere buna. In trio-ul pe care il am (rock&roll) exista o nuanta care tind sa cred ca seamana cu highlight,poate nu atat de pigmentata:-?
    Anyway,sa le folosesti cu placere,culorile fardurilor sunt superbe iar de rujuri nu mai zic :X
    Astept sa vad tutoriale :)

    ReplyDelete
  32. AM FACUT SI EU COMANDA DE 5 ZILE, SUNT FOARTE CURIOASA, AM COMANDAT CAM 10 PRODUSE, AZI M-A SUNAT CA NU MAI AU UNUL PE STOC,NU-I NIMIC, UNUL MERGE...CICA IN 3 ZILE VINE COMANDA...LESIN PANA ATUNCI..O SA LE INCERC SI VA SPUN CE SI CUM...

    ReplyDelete
  33. Am folosit si eu fard de la Nyx si sunt ok. Intradevar textura lor e cremoasa si nu se strange pe pleoapa dupa o anumita perioada.

    ReplyDelete
  34. Michellinne - Doar christie nu stiu cum e. Celelalte imi plac si mie super mult. :)

    ReplyDelete
  35. Rotsin - cine stie, poate o sa le aduca altcineva in Romania, la preturi mai accesibile decat la INA Center.
    Multumesc mult. O sa fac si tutoriale. :*

    ReplyDelete
  36. coco - abia astept sa vad care este si parerea ta. kiss.

    ReplyDelete
  37. Oana Alexandra Stroici - ma bucur ca iti plac si tie!:)

    ReplyDelete
  38. Special Koko - tu m-ai corupt cu adevarat!:)) Pana sa vad review-ul tau rezistasem.:))

    ReplyDelete
  39. Betty Reviews - da, asa cu tot cu reducere e chiar ok. :)

    ReplyDelete
  40. Betty Reviews - nu-i nimic, se mai intampla!:*

    ReplyDelete
  41. Esti ff draguta imi place mult de tine esti deschisa si f naturala :* pup si succes in continuare

    ReplyDelete
  42. Anonim - multumesc mult! Apreciez parerea ta.:*:*
    Sper sa mai revii pe aici!

    ReplyDelete