Haul Avon - No.3

Helloooo!

It's me again! Astazi sunt tare lipsita de inspiratie. Deci, pe scurt...haul Avon for you guys today!

In sfarsit a venit si vremea mea sa am parfumul lui Fergie - Outspoken. Ahhh, cat mi l-am dorit.
Nu pot sa zic ca e preferatul meu, dar imi place foarte mult, e un parfum vesel si tineresc.
(din pacate eu mai am doar parfumul, dar le-am facut o poza la toate, sa va puteti face o idee)
Ce contine?

Top notes: saffron, black currant, star fruit (carambola);
Middle notes: jasmine, tuberose, passion flower;
Base notes: ebony wood, vetyver, leather.
Pret de catalog: 90 lei.

Voi ce parere aveti despre parfumul lui Fergie? L-ati incercat?

De asemenea, vreau sa va arat lantisorul cu parfum solid Outspoken ce l-am primit, mi se pare atat de cuuuute...si e reglabil, il pot face lung, asa cum imi place mie:


- eu banuiesc ca o sa fie disponibil in curand si la vanzare, in catalog. Ar fi pacat daca nu...

- despre fondul de ten cu minerale cred ca v-am mai vorbit, impreuna cu Perfect Wear, acesta este preferatul meu de la Avon.
Mi-am luat Ivory in ideea ca Nude e prea inchis pentru mine iarna, dar am avut ramas surprinsa sa vad ca Ivory este mai inchis (si mai rosiatic) decat Nude...
Dar aici au intervenit mostrele mele de fond de ten de la Tanf. Le-am pus pe toate cele care erau mult prea deschise pentru mine si am amestecat bine, pana am ajuns la nuanta perfecta pentru mine. Am facut un hibrid and I'm so happy! Le ador si pe cele de la Tanf si il ador si pe acesta. Deci nu avea cum sa iasa un lucru rau,nu? Plus ca nu mai incapea tot in borcanas, am fost nevoita sa pun jumatate intr-o pungulita, so...am si rezerve acum. :)
Din pacate, acest fond de ten a fost scos din brosuri (asa stiu sa faca cei de la Avon cu produsele bune), dar daca aveti cunostinte reprezentanti, se mai gaseste in oferta speciala pentru acestia la pretul de 15 lei.

Nail Corrector Pen
- si acest produs a fost scos mult timp din cataloage. Acum vad ca a reaparut. Eu mi-l doream pentru ca imi usureaza treaba daca gresesc ceva la vreun model cand fac unghiutele clientelor sau chiar pe ale mele.
De asemenea, cu un creion ca acesta se poate face si french-ul din lac. Trebuie doar sa dati cu lac pe varf si apoi curatai in forma dorita cu el.


Jilian Dempsey Professional Lash Booster - effect false lashes:
De acest produs am auzit pentru prima oara de la Iguanitza, nu imi captase atentia pana nu am citit la ea despre el. Chiar este un produs revolutionar. Ia uitati de ce:

- produsul contine firicele menite sa se lipeasca de gene si sa le lungeasca. Chiar nu am mai vazut ideea asta la vreun alt produs. Eu il folosesc aproape zilnic de cand il am, imi place foarte mult.

Pe final, am o curiozitate...care este produsul vostru preferat Avon?
Mie sincer mi-ar fi greu sa aleg!:))


P.S. Ma pun sa-mi fac unghiutele, fac un tutorial pentru voi, bineinteles. E foarte simplu de facut, o sa va placa!


Pupici,
Anda.

Share:

59 comentarii

  1. Ooooo I love the smell :X Outspoken e printre parfumurile mele preferate...de fapt a devenit dinainte sa il am, de cand am auzit ca miroase a tuberoze :X
    Ma bucur ca iti place mascara Jillian Dempsey, e chiar foarte buna.
    Si mie mi-ar fi cam greu sa aleg produsul preferat : Avon MagiX (LOVE LOVE LOVE) , Gel eyeliner SuperShock, SuperMagnify, Jillian Dempsey, Seeing Stripes .... cu atatea minunatii, prea greu sa aleg :D

    ReplyDelete
  2. Anda, ai idee cat de intens miroase crema de corp din gama Outspoken? Ca m-ar tenta sa mi-o cumpar...

    ReplyDelete
  3. Tutorial la unghii? Ce frumos!
    Sa incerci si unul "marbled" ca e tare dragut.
    Te pup!

    ReplyDelete
  4. Citind articolul mi-am adus aminte de nervii datorati eliminarii poduselor bune....adoram (si inca mai am un pic ca imi facusem provizii) un tus in ambalaj gri cu pensula tare gen burete in varf dar evident l-au scos.
    Astept cu interes tutorialul!

    ReplyDelete
  5. Monica - Pisica albastra11 November 2010 at 21:51

    am ramas cu gura cascata la vederea colierului cu parfum solid! too cute!!! vreau si eu, vreau si eu! si lash boosterul ala pare ceva special, insa mi-e frica sa nu-mi irite ochii (eu nu prea suport nici rimelul clasic din cauza asta: ma face sa ma frec la ochi)

    pe ultima suta de metri mi-a comandat si eu cu ajutorul unei prietene fondul de ten mineral, desi tocmai mi-au venit niste mostre de la TANF. acum astept sa vina si acesta :)

    de la Avon produsele mele preferate sunt: blushul Jillian Dempsey, parfumul TTA Diamonds si Flower by Cynthia Rowley (discontinued, of course...)si gelul de dus Lagoon.
    aaah...si mai era o lotiune de plaja cu factor de protectie mic si beta-caroten - pentru accentuarea bronzului. am folosit-o vreo 3 ani la rand. normal ca au scos-o si pe asta, doar era buna! :)

    ReplyDelete
  6. Anda ai putea sa pui o poza cu genele tale rimelate cu Jillian Dempsey, te rog? :)

    ReplyDelete
  7. ce de bunatati...parfumul outspoken l-am mirosit din brosura, miroase super, dar intrebarea este persista?:D...foarte dragut si lantisorul, ingenioasa idee cu parfumul solid:P..cat despre un produs preferat, mi`e greu sa aleg sunt mai multe:D..te pup:*

    ReplyDelete
  8. Deci parfumulu e moartea mea mai nou:D il ador;;) mi-am luat initial unul si acum mi-am mai comandat unul:))
    si da parfumul persista cel putin 5-6 ore,cel putin la mine atat a stat cel mai mult:D pentru mine e suficient.mi-ar placea sa il faca micut,roll on sa il pot cara dupa mine in geanta.
    produsul meu preferat este un gel de dus,si anume gelul de dus cu microparticule beach party,miroase a bomboane:D mi-am facut provizii din asta:))

    ReplyDelete
  9. Aici nu prea am acces la Avon! Cred ca ultima comanda la Avon a fost acum... 2 ani?! :(
    Erau unele lucruri care imi placeau atunci,vad ca intre timp au mai aparut multe altele,noi!

    Sa le folosesti pe toate cu placere!

    ReplyDelete
  10. Mi se pare foarte interesant rimelu, chiar n-am mai vazut asa ceva. Mi-l notez ca trebuie sa-l am si eu, sa vad minunea :P .

    ReplyDelete
  11. imi place lantisorul f mult! am desoperit de curand blogul tau! e super interesant, faci o treaba buna! nu vrei sa arunci o rpivire si pe blogul meu? o sa-ti placa sigur! daca vrei sa il urmaresti, o sa-ti intorc favoarea! t poop! astept cu nerabdare urmatoarele postari!

    ReplyDelete
  12. Am mirosit si eu oarfumul in catalog si nu pot sa spun ca m-a minunat. Nu mi s-a parut cine stie ce :-? Lantisorul e superb!!! imi place mult modelul de pe el :D

    Cat despre produsul meu preferat de la Avon, hmm probabil un quad pe care il am de foarte mult timp, care pe langa alte culori, mai contine un coral frumos pe care il folosesc sa blenduiesc si un alb pe care il folosesc zilnic ca highlight :D

    pup:*

    ReplyDelete
  13. sa le folosesti cu placere:*
    ai idee care e cea mai deschisa nuanta la fondul de ten mineral? ma bate gandul sa mi-l iau;)) are acoperire medie?
    asa multe vad si-mi trebuie:))
    te pup:*

    ReplyDelete
  14. @ Iguanitza - si mie imi place mult parfumul. :D
    Eu nu stiam pana acum cum miros tuberozele. *blushing*...
    Chiar imi place mascara ala, ma bucur ca m-ai luminat, ca altfel nu-i dadeam atentie.:))

    ReplyDelete
  15. @ clarra - e faina crema, e destul de puternica, dar eu zic ca nu merita sa dai acum 27 lei pe ea. Dar daca ai ocazia sa o iei mai ieftin, e super ok, merita... mie imi pare rau ca am ramas doar cu parfumul, dar o sa-mi fac eu rost cumva si de o lotiune de corp.

    ReplyDelete
  16. Dia - o sa fac, promit. Oricum de mult tot ziceam ca vreau sa-mi fac. :)

    ReplyDelete
  17. @ chicandchip - nici nu vreau sa incep sa spun cat imi pare si mie de rau dupa unele produse de la ei. :(
    Cel mai tare suspin dupa parfumurile: Pink Suede si Dreamlife...:((

    ReplyDelete
  18. @ Monica - Pisica albastra - nu stiu ce sa-ti spun, asta e transparent totusi, s-ar putea sa fie ok...:-??

    Sper sa apara lantisorul la vanzare, ar fi pacat daca nu, e foarte frumos.

    Flower am avut si eu, chiar era un parfum interesant si foarte puternic, parea mai scump decat era de fapt.
    - dupa blush-ul ala mooooor si eu!:X:X:X
    - TTA Diamond planuiesc sa-mi iau acuma, o sa fie doar 45 lei. Zici ca e fain huh?:D

    ReplyDelete
  19. @ Miuri - Gasesti la Iguanitza pe blog, a facut ea o demonstratie foarte frumoasa pe gene, nu stiu daca mai are rost sa fac si eu. Ale ei sunt mai lungi si mai frumoase.
    Uite aici:
    http://kittys-treasurybox.blogspot.com/2010/10/review-mascara-transparenta-jillian.html
    puuup!

    ReplyDelete
  20. @ Xella - dupa cum spunea si extramictuta, tine suficient de bine. Eu n-am avut probleme. M-am dat dimineata si seara inca il simteam. Mai fad normal, dar se simtea.
    pup u!

    ReplyDelete
  21. Anda, multumesc pentru informatie. Am gasit-o cu 15 lei la un magazin care vinde si produse Avon. Eu zic ca e un pret bun ;)

    ReplyDelete
  22. @ Extramicuta - da, ar fi o idee buna sa faca si un roll-on...
    Gelul ala de dus l-am avut in varianta normala, fara micro-particule. Mi-a placut si mie mirosul!:X

    ReplyDelete
  23. @ Andreea - imi pare rau!:(
    Dar acolo nu sunt reprezentanti?

    ReplyDelete
  24. Sim - de aceeasi parere am fost si eu inainte sa mi-l iau. Chiar e super interesant, n-am mai vazut asa ceva.

    ReplyDelete
  25. @ Gabriela a.k.a. Naiano - multumesc, i'm glad u like it!
    Si blogul tau e foarte frumos. :)

    ReplyDelete
  26. @ Lauren - nu poate sa placa tuturor. Gusturile difera, nu? Te inteleg. :D
    De guad-ul pink sands spui?:D
    pupici!

    ReplyDelete
  27. @ AlexantzA - sincer, la fondul asta de ten nici eu nu stiu care e cea mai deschisa nuanta. :))
    Eu imi luasem ivory, pentru ca aia trebuia sa fie cea mai deschisa, dar nu e asa, e mai inchis decat nude.
    Te sfatuiesc ca incerci ori Shell ori nude.
    Poate mai degraba shell.

    pup u!:*

    ReplyDelete
  28. Ah, si da, acopera suuuuper bine si da asa un finish frumos si smooth.:D
    Numai vezi, ca ai nevoie de o pensula buna pentru el. Kabuki sau flat top.
    Eu folosesc flat top.
    pup!:*

    ReplyDelete
  29. @ Clarra - cu drag. Asa da, la 15 lei merita.
    pup!:*

    ReplyDelete
  30. buna.iti urmaresc blogul de la inceput dar acum e prima cand comentez:">.Am incercat si eu Outspoken, dar nu pot sa zic ca e tocmai pe gustul meu.De mascara transparenta in schimb sunt foarte multumita:x.TTa Gold ai incercat? am vazut k este la oferta aqma.te pup.

    ReplyDelete
  31. @ Anonim - ma bucur ca ai decis sa spargi gheata!:)
    TTA Gold mi se pare ca e asemanator cu Tomorrow, nu sunt sigura totusi, asa mi s-a cand l-am mirosit de pe pagina parfumata.
    Vreau TTA Diamonds pentru ca e altceva fata de ce folosesc eu de obicei. E mai floral cumva, mai fresh.
    Eu de obicei tind spre cele oriental-vanilate, dar acum vreau sa-l incerc si pe acesta. :D

    ReplyDelete
  32. Monica - Pisica albastra12 November 2010 at 13:56

    da, Anda, TTA Diamnonds mie mi se pare foarte reusit. mie mi l-a recomandat o reprezentanta cand plangeam dupa Flower si, intr-adevar, parca au ceva in comun, desi TTA Diamonds nu e asa puternic, parca e mai echilibrat, nu atat de floral, nu atat de "in your face". acum mie imi place mai mult decat Flower.

    am vazut si eu oferta cu 45 de lei, mi l-as comanda si eu, insa conditia e sa mai cumperi un parfum ca sa beneficiezi de oferta, iar mie altceva nu-mi place, iar cele barbatesti in catalogul de Craciun mi se pare foarte scumpe. nu-s oferte bune deloc...16 mi se pare un catalog foarte slab...

    ReplyDelete
  33. ms de sugestii:* poate-mi iau shell, sa vad ce-mi mai trece prin cap:)) vreau un fond de ten cu acoperire medie spre mare, undeva pana in 50lei, dar habar n-am ce sa-mi iau:))
    ma tenteaza si mascara transparenta daca tot e buna, la genele mele chiar e nevoie:))

    ReplyDelete
  34. Buna Anda vroiam sa-ti spun ca-mi place ce faci pe blog.......in legatura cu parfumul:nu-l am, dar am crema de corp si pot sa spun ca nu e pe gustul meu.....preferatul meu de la Avon este Herve Leger pe care il ador!!!!!!!!!Te pup!

    ReplyDelete
  35. @ Monica - Pisica albastra - acum, ca mi-ai zis tu, si mie mi se pare ca seamana cumva TTA Diamonds cu Flower. Intr-adevar au un element comun. Dar mie mi se pare ca TTA Diamonds seamana si cu Crystal Aura. Il mai stii?

    Cred ca o sa am ocazia sa comand mai multe de la oferta aia cu 45 lei, daca vrei iti comand si tie si ti-l trimit prin posta. :)
    Astept sa-mi zici pe mail daca vrei.

    Mie imi place rau catalogul 16...vreau o gramada, o sa fie un haul imens data viitoare!:))

    ReplyDelete
  36. Salut!
    Ai primit un Blog Award la mine pe blog :D Come and see ;)

    ReplyDelete
  37. Alexantza - asta acopera super bine. Sau iti mai recomand Perfect Wear. Il ador, e ca un fel de Colorstay al avonului. :))
    E la fel sa si consistenta, adica se blenduieste mai greu, dar acopera super si tine toata ziua. Si cel mai important lucru, nu imi ataca fata, nu fac cosuri de la el.
    O sa-i fac review curand.
    pup.

    ReplyDelete
  38. @ Magical MakeUp - ohh God, si eu ador Herve Leger. Nu am apucat inca sa mi-l iau, dar e pe lista. :D

    ReplyDelete
  39. Cristina - multumesc mult, ma uit acum. :*

    ReplyDelete
  40. Merci de raspuns.Acum chiar m-ai pus pe ganduri :) mai am ceva timp sa ma gandesc.Acum ma tenteaza si fondul de ten cu minerale.Prea multe pareri pozitive.Sper sa mai fie pe stoc si sa mi nimeresc nuanta:(

    ReplyDelete
  41. eu am mai vazut astfel de rimeluri prin diferite vid-uri, dar mi se pare ca erau produse scumpe. *puts on whishlist* i hate you now!

    ReplyDelete
  42. Mie personal nu-mi place de nicio culoare Outspoken. Dar ador Passion Dance, Little Black Dress & Rare Pearls (pe aceasta il voi primi luni).
    Cat despre produs preferaqt mi-ar fi greu sa-ti spun pt ca nici eu nu ma pot decide!

    Ps: Ai o leapsa la mine :*

    ReplyDelete
  43. Vaiii foarte frumos si ingenios lantisorul :X In ceea ce priveste parfumul,cand l-am incercat din catalog, mi s-a parut ca are un miros un pic acrisor pentru gustul meu,dar cred ca in realitate este altfel.

    Deci nuanta Ivory este mai inchisa decat Nude? Interesting :)) Problema cu nuantele de la Avon o am de ceva timp la fondul de ten, dar mai ales la rujuri si gloss-uri ( comand ceva,primesc altceva)

    In legatura cu rimelul Jilian Dempsey, prima oara am vazut review-ul Iguanitzei si am avut impresia ca e o problema cu periuta,ca naparleste, dar a fost dragutza si m-a lamurit :D
    Nu stiam ca exista un rimel de genul asta si as fi curioasa sa vad daca face ceea ce promite : efectul de gene false.

    Produsul meu preferat de la Avon, judecand dupa produsul cel mai des comandat, este serul pentru varfuri deteriorate. Daca nu ma insel,acum este si o oferta (sau o sa fie) : al doilea ser cumparat cu doar 2 lei in plus. O sa ma informez mai bine si daca este disponibila oferta o sa il comand...again :D

    Pupici :*

    ReplyDelete
  44. Anonim - cu drag. Si eu sper sa-l gasesti si sa-ti nimeresti nuanta perfect.
    pupici!

    ReplyDelete
  45. Anca - :)))) You're funny!
    Eu chiar nu mai vazusem, dar ma gandeam eu ca mai exista si la alte firme.
    pupici.

    ReplyDelete
  46. Iulia - mie de exemplu nu mi-a placut deloc Passion Dance inca de cand a aparut. Dar banuies ca e un parfum placut de lume, din moment ce a rezistat atatia ani. :)
    LBD si Rare Pearls ador si eu!
    Multumesc mult pentru award!:*

    ReplyDelete
  47. Rotsin - da, Ivory e mai inchis decat Nude...si mie mi s-a parut super ciudat...chiar asa n-au mai fost probleme la fondurile de ten Avon.
    Multa lume adora serul petntru varfuri deteriorate. Si eu am o gramada de cliente ce il comanda. In campania 15 a fost doar 10 lei, nu ti-ai comandat?:)
    kiss!

    ReplyDelete
  48. si mie imi place f mult fdt mineral de la avon...
    dar chiar nu as stii ce sa imi aleg ca lucrusor preferat de pe acolo, in general tot ce imi iau nu ma dezamageste. in afara de lacurile lor colorate, pe care trebuie sa le dau in 3 straturi minim ca sa arate ca o culoare compacta.. lacul incolor e super bun, sta mult pe unghii... :)
    o sa imi iau si eu rimel din asta sa vad cum e, m-ai facut curioasa ;))
    huugs

    ReplyDelete
  49. @ Andra - trebuie sa incerc si eu lacul transparent atunci, nu am mai avut de la ei.
    Se usuca repede? Eu am nevoie sa se usuce in aprox 1 min. pentru ca il voi folosi si pe cliente.
    kiss.

    ReplyDelete
  50. L-am comandat atunci,am fost foarte incantata ca era 10 lei,dar fata respectiva a spus ca nu a venit toata comanda,ca nu stie ce s-a intamplat. Mi-a parut rau,l-am asteptat cu nerabdare,dar... Poate reusesc de data asta sa il am in sfarsit :*

    ReplyDelete
  51. Rostin - aaah, inteleg acum. :(
    Pacat, ca era oferta buna, imi dau seama ca ti-a parut si tie rau.
    kiss!:*

    ReplyDelete
  52. Interesant rimelul, poate ai chef vreodata sa ne arati si cum sta pe gene. :)
    Produsele mele preferate de la Avon sunt gelurile de dus de la Senses si parfumul Pur Blanca. :)

    ReplyDelete
  53. DiAnais - Eu ador Pur Blanca Blush!:X:D

    ReplyDelete
  54. Anda, tu esti reprezentant Avon? daca da, in oferta pt reprez...pe camp 1, sa zic, e un creion pe care scrie ca e cu extract de ceai verde pentru unghii.. eh, cand l-am vazut acolo am zis ieeei, creionul de care citisem la Anda, seamana foarte tare ca ambalaj da' is alte marii cu alte palarii, sa zic asa. Tu unde ai vazut creionul ala corector la Avon? Mai e in campaniile astea? Mersi anticipat :D

    ReplyDelete
  55. Hubbis - Da, sunt! Intr-adevar era un creion in oferta, dar ala e pentru cuticule daca nu ma insel. Arata la fel ambalajul si de baga in eroare.
    Eu l-am luat in campania 13 ca aparuse in catalog.
    M-am uitat acum si in C1 si in C2 si nu l-am vazut.
    Dar poate il gasesti in magazinele Avon sau prin piete.
    kiss u!

    ReplyDelete