Blog Sale - Handmade Stuff

  Inaugurez astazi primul Blog Sale cu accesorii handmade, asa cum v-am promis. Din pacate nu am avut timp sa ma ocup de confectionatul celor candelabru, dar acum ca nu mai sunt asa de stresata o sa am mai mult timp sa ma ocup de ei.
Pana atunci, va prezint niste modele din polimer clay, eu sper sa va placa si acestea.
:)
 -1-

 -2-

 -3-

-4-

-5-

-6-

-7-
 (disponibile 2 perechi)

-8-

-9-

-10-

-11-

-12-

-13-

 -14-

-15-

-16-

 -17-

-18-

VANDUTI -19-
 (fosforescenti :D )

-20-

-21-

-22-

-23-

-24-

-25-


-26-


* toate perechile sunt unicate, in afara de nr.7, unde am doua perechi.
* Pret: 
- 10 lei pentru cercei;
- 15 lei pentru coliere.

* as prefera sa primesc banii in cont, pentru sume asa mici nu are rost sa ii trimit cu ramburs, plus ca asa este si transportul mai ieftin, doar 3 lei.
* regula de baza: primul venit primul servit
* lasati un comentariu la aceasta postare cu numarul produsului dorit, apoi astept adresa voastra completa pe e-mail.

Pupicei,
Anda.

Share:

24 comentarii

  1. Sunt foaaarte frumosi, dar eu astept cu nerabdare pe cei candelabru :-" Abia asteeept! Pup :*

    ReplyDelete
  2. si eu ii astept pe cei candelabru:D

    ReplyDelete
  3. Anda, te deranjez si eu cu o intrebare. Din materialul din care ai facut pe cei fosforescenti crezi ca ai putea pe viitor sa faci si alte modele? Mi-ar placea mult ceva mai mare, for a special ocasion :D Si cu un medalion asortat or smth. Nu am vazut pana acum cu material fosforescent si m-am gandit ca nu strica sa intreb :)

    ReplyDelete
  4. Merat - din pacate nu voi mai face din polimer clay, o sa ma axez pe cei candelabru. :(
    Sorry!:*

    ReplyDelete
  5. Okay, atunci ii vreau pe acestia :P Te deranjeaza daca iau doar o pereche? :D Sa mergi sa pui colet pt o singura pereche cred ca e cam aiurea :) Dar pastrez banii pt cei candelabru, too :P

    ReplyDelete
  6. Merat - nu, nu ma deranjeaza, ma gandeam ca vor fi si situatii dinastea. Astept sa imi trimiti mail cu adresa ta. Mai vb acolo. pup!:*

    ReplyDelete
  7. mamaaaaa, n-am stiut ca ai si talente de acest fel :) si mie imi plac foarte mult accesoriile handmade, eu insa am alt stil, imi plac chestiile masive, am gasit o singura fata aici in cj care merge pe stilul pe care vreau eu. Dar esti amazing, keep up the good work :) sunt foarte faine la privit :D (alea bombone.. imi vine sa imi bag dintii in ele :P )

    ReplyDelete
  8. siginutz - multumesc mult!*blushing*...
    Intre timp am mai experimentat si eu, am avut cercei de tot felul, aproximativ vreo 300 de perechi. Acum am ramas vreo 50. :)

    ReplyDelete
  9. Buna,Anda!Citesc blogul tau de cateva luni dar nu ti-am scris pana acum.Dar vazand ce cercei frumosi ai creat nu am putut sta deoparte.:-)Esti foarte talentata.Ii vreau pe cei de la nr.1 si 14.A!si te rog sa-mi imi explici cum iti virez banii in cont.Te pup!

    ReplyDelete
  10. nico_auras85 - Salut!:)
    Multumesc mult!:) Astept sa imi trimiti un e-mail cu datele tale la adresa andazelenca_blog@yahoo.com si iti las acolo contul si iti explic.
    pupicei!

    ReplyDelete
  11. mi-ar placea sa am si eu timp ca sa invat sa fac bijuterii hand-made. bine, timp presupun ca as putea sa imi fac daca mi-as dori cu adevarat. arata foarte dragut ce ai facut! din pacate, nu prea port cercei de genul acesta. totusi astept cerceii candelabru, poate o sa imi faca ceva cu ochiul!

    ReplyDelete
  12. Ce tare esti.Mai ai un talent frumos:)

    ReplyDelete
  13. Alina - eu ador sa fac asta. Cand i-am facut pe acestia din polimer clay anul trecut, stateam asa cate o zi si uitam de mine, orele zburau, chiar ma relaxa.
    Sigur ai invata, ce nu gasesti in ziua asta pe internet, nu?:)
    Chiar acum lucrez la o pereche candelabru. :D
    pup.

    ReplyDelete
  14. Ariana - ma faci sa rosesc!:D Multumesc!:*:*:*

    ReplyDelete
  15. Foarte frumosi cerceii,faci o treaba buna :)

    Ii astept cu nerabdare pe cei candelabru :X

    ReplyDelete
  16. Rotsin - multumesc! Am pregatit deja doua perechi candelabru superrrbe!:D
    Dar incerc sa fac mai multe si dupaia le postez.

    ReplyDelete
  17. Sunt foarte frumosi :X Perechea pe care o vroiam eu deja nu mai este disponibila:( Asa imi trebuie daca cunt delasatoare.

    ReplyDelete
  18. Ella - s-au eliberat doua perechi. Erau rezervate pentru cineva, dar se pare ca a fost cam neserioasa persoana respectiva...
    Doar perechea 19 s-a dat, restul sunt disponibili.
    pup.

    ReplyDelete
  19. Pai atunci vreau perechea nr 14. Acum iti trimit mail :*

    ReplyDelete