Tag: My make-up story

Hello!

   Am primit astazi un tag dragut de la Deena si de la Andreea. Se pare ca s-a nimerit perfect, pentru ca oricum eram destul de nehotarata in legatura cu ce voi posta. :)

TAG: My make-up story

1. Ce varsta aveai cand ai inceput sa te machiezi?
Aproximativ 14 ani. Dar nu pot sa spun ca era ceva serios, imi dadeam cu maxim o culoare de fard si de obicei nici nu foloseam rimel. Ma enerva, pentru ca tot timpul reuseam performanta de a ma manji la ochi.
Apoi am inceput sa ma machiez mai serios in liceu, prin clasa a 11-a. Atunci am inceput sa fiu dependenta de rimel (si inca sunt), dar nu foloseam de toate, de exemplu evitam fondul de ten.
Am inceput sa folosesc tot tacamul acum aproximativ un an.

2. Cum ai devenit pasionata de make-up?
Intotdeauna mi-a placut sa ma machiez si am fost pasionata de produsele de make-up, dar Youtube-ul mi-a schimbat viata acum aproximativ un an (dupa cum spuneam si mai sus)!!!! :)) Asa am inceput sa experimentez si am prins curaj sa ma joc cu culorile, lucru care inainte nu-l prea faceam.

3. Care sunt cateva din firmele tale preferate?
Mi-ar fi greu sa aleg o singura firma care imi place. Fiecare firma are puncte forte si puncte slabe. Dar pot sa spun ca deocamdata "visez" la produse de la : Too Faced, Urban Decay, Benefit, Mac, Lancome, Estee Lauder, etc.

4. Ce inseamna make-up ul pentru tine?
O pasiune, un mod de a ma exprima, ma salveaza in zilele in care ma simt "vrajitoare", ma relaxeaza si imi stimuleaza creativitatea.

5. Daca ar fi sa porti doar 4 produse pe fata, care ar fi acestea?
Fondul de ten, blushul, fardul de sprancene si rimelul sunt tot ce am nevoie pentru a ma simti fresh.

6. Ce-ti place cel mai mult la make-up?
Este o forma de arta. Mereu am fost pasionata de pictura si daca nu am ajuns niciodata sa o practic (numai intr-un mod amator), macar asa imi pot exprima aceasta pasiune si ma pot juca cu texturile si culorile.

7. Care este parerea ta in legatura cu firmele low-end vs. cele high-end?
Parerea mea este ca poti gasi un produs extrem de bun la un pret modic si ca poti da o gramada de bani pe un produs high-end care sa nu iti serveasca cu nimic. Totul este relativ. De aceea si incerc sa va arat prin unele din  postarile mele ca se pot face lucruri minunate si cu produse no name. 

8. Ce sfat ai da unui incepator?
Sa exerseze mult si sa nu uite ca in ziua de astazi poti afla totul de pe internet.

9. Ce make-up trend nu ai reusit niciodata sa intelegi?
Bushy eyebrows. Sorry, but i hate them!
Iau ca exemplu un model extrem de cunoscut, Natalia Vodianova. N-ar arata mult mai bine cu sprancenele ingrijite?

10. Ce crezi despre comunitatea de beauty de pe Youtube/Blogspot?
Pe mine m-a invatat foarte multe si a devenit parte din viata mea. Deci numai de bine. :)

Dau tag-ul mai departe catre: Deea's Beauty, Superficial Doll, si Adina.

Va pupacesc,
Anda.

Tags:

Share:

18 comentarii

  1. Deci asa se numesc: sprancene flufy! nu stiam. Mie tocmai astea imi plac pentru ca au in ele o naturalete salbatica, e exact contrarul a ceea ce se poarta in zilele de azi, sprancenele acelea care numai din par nu mai sunt ci din tot felul de linii trasate in cele mai ciudate forme care nu au nicio treaba cu ce au fost sprancenele la origini.

    ReplyDelete
  2. Different me - eh, asa le-am denumit eu!:)) Sunt de acord cu tine, probabil asta au incercat sa scoata in evidenta si designerii cu acest trend. Dar mie pur si simplu nu imi place. :))

    ReplyDelete
  3. Nici mie nu imi plac,desi sunt adepta a naturalului.Mi se pare ca aduc mai multa neingrijire decat a naturalete!
    Nu trebuie neaparat sa le desenezi,creionezi etc ca sa arate ingrijite.E destul sa le pensezi corect,nu sa le lasi sa creasca hai hui.

    ReplyDelete
  4. SWEET CRAZY LOLLIPOP - exact! Sunt total de acord cu tine.

    ReplyDelete
  5. Actually am impresia ca e "bushy" eyebrows :))

    pup:*

    ReplyDelete
  6. Special K - da, suna mai bine. O sa modific. Nu stiam cum sa le zic. :))

    ReplyDelete
  7. Nici mie nu-mi plac sprancenele bushy :| POate ca inainte cu cativa ani, femeile nu acordau prea mare atentie pensatului, dar din pctul meu de vedere, la ora actuala a devenit o necesitate si mi se pare total aiurea sa apari cu niste sprancene "naturale" cand poti afisa un aspect ingrijit prin pensat :| Dar asta e parerea mea, o respect pe a alora care difera de ea :D

    pup :*

    ReplyDelete
  8. :) Chiar horror tanti aia cu boscheteii ei:D si mai are si capul patrat, pff:D

    ReplyDelete
  9. Dupa parerea mea ,aspectul asta "natural" al sprancenelor pare mai mult neingrijit.
    Degeaba ai un machiaj impecabil, daca sprancenele nu au o forma potrivita si nu sunt ingrijite,pentru ca rolul lor este acela de a incadra fata si de a completa machiajul in acelasi timp.
    :D

    ReplyDelete
  10. Hey :D voiam sa te intreb ceva de cand am vazut postarea NOTD. dar am uitat 8-|. Am vazut in diferite imagini ca dupa ce termina de pictat unghia, isi dau cu ulei sau cv :-?. Isi dau pe toata unghia sau doar pe cuticule? SI cu ne ajuta chestia asta? :-?

    ReplyDelete
  11. intrebarea 3 nu are nicio relevanta.. nu stiu cum poti scrie la produse preferate firme pe care nu le-ai incercat vreodata.. e ilogic, nu crezi?
    nu ma intelege gresit, comentariul asta nu s-a vrut a fi unul rautacios. Eu am 6 palete Urban Decay. Sunt o norocoasa. Nu am niciun produs Mac, deci nu as putea vorbi de ele. Too Faced si Urban Decay am f multe. Le-am achizitionat in 3 ani, in psecial din State (prin cunostinte). oricum, n-as putea spune ca iubesc UD fara sa am paletele lor.. la fel si despre TF. TF mi se pare un pic sub UD dpdv al culorilor. poate e doar o nuanta personala. oricum, la intrebarea aia ar fi trebuit sa spui ce firme ai tu si preferi. si cred ca si alte fete sunt de acord cu mine. repet, nu o fac din rautate, doar ca nu are sens..

    ReplyDelete
  12. Alexxa - pun pariu ca e superba, dar nu tine de ea, daca asa e "trendul" si asa ii cer designerii, ea trebuie sa se supuna.

    ReplyDelete
  13. Rotsin - asa e, inteleg pe de o parte inteleg acest trend cu incercarea de a ne intoarce la origini, de a fi cat mai naturale, dar pe de alta parte, dau un aspect extrem de neingrijit. :(

    ReplyDelete
  14. Oana - e ulei de cuticule, eu il dau doar in jurul ei, nu si pe unghie. Mai ales dupa ce imi fac manichiura cu gel, cuticula se usuca de la atata praf si e mai mult decat necesar. Anyway, e foarte util in general, nu numai la unghiile false & cu gel, pentru ca hidrateaza frumos cuticula si nu o mai lasa sa se usuce daca il folosesti constant. E u nu mai imi tai cuticulele de ani de zile. Folosesc doar solutii pentru indepartarea cuticulelor si ulei de cuticule.
    P.S.: uite asa mi-ai dat idee de un tutorial. :))
    pup.

    ReplyDelete
  15. Anonim - dar eu am raspuns la intrebare. Apoi am specificat la ce produse visez, nu ca ar fi preferatele mele. Si totusi, nu pot sa-mi placa enorm niste produse, chiar daca nu le-am incercat? Cred ca toate salivam cand vedem paletele alea superbe de la Too Faced de exemplu. :))
    Tu intr-adevar esti o norocoasa, sa le folosesti cu drag!:)
    P.S.: N-am luat-o ca pe un comentariu rautacios si ti-am inteles punctul de vedere. :)

    ReplyDelete