Reviste Glossy - Decembrie + prezentare rimeluri Maybelline


Hellooooo!

Ce bine e in weekend, nu?:D
Din pacate pentru mine nu e totul atat de roz, in fiecare saptamana eu am cursuri la masterat, iar asta ma dispera. Mi se pare sinistru sa ma trezesc sambata si duminica la ora 7. :( Astazi de dimineata am realizat ca a venit iarna cu adevarat, omg cat e de frig. :((((( Nu vreeaaaau, nu vreau sa ninga, nu vreau sa dardai in statiile mijloacelor de transport in comun, urasc chestia asta, uraaasc frigul. Craciunul il astept totusi...:D 

Continui traditia cu aceasta postare si de data asta vreau sa va prezint ceva in timp util. Astazi a aparut Beau Monde, care are un cadou foaaaaarte dragut luna aceasta si anume: rimeluri Maybelline. Si nu doar un model, ci mai multe (aproape toate pe care le au). Am strabatut azi tot orasul dupa ele, ii multumesc prietenului meu pentru rabdare, nu-i sta in fire. :))
Mi-am luat 3 bucati (I know, I'm crazy) si sunt foarte fericita cu alegerile facute. M-am ales cu: The Falsies Waterproof, Lash Stiletto si Pulse Perfection. Toate pe negru.
Pret: 16 lei.

Aceasta este singura revista pe care am cumparat-o impreuna cu un cadou luna aceasta, pe langa cele care le cumpar de obicei, pe care am preferat sa le iau simple decat cu acele cadouri penibile pe care le-au avut (Marie Claire cu niste pensule de zici ca-s de pictat cu acuarele pe care apropo, le-am vazut intr-un magazin din Timisoara cu 3 lei...si Cosmopolitan cu tubul din material la 30 lei...so expensive).

Si cum am adunat deja cateva rimeluri de la Maybelline m-am gandit sa vi le si prezint, sa va puteti face o idee despre periuta & stuff. Ma gandesc ca o sa va ajute, mai ales daca va cumparati revista.

Volum' Express - The Falsies - Waterproof
 Are periuta curbata:

Define-a-lash - Pulse Perfection
 Aici este butonasul. Atentie! Are sigiliu cand il cumparati, sa nu va speriati ca nu merge. :)
 Periuta este exact ca la Define-a-lash, varianta verde:

 Lash Stiletto:
 Periuta:

Va arat si celelalte modele pe care le detin, poate le gasiti si pe acestea.

Volum' Express - The Colossal
 Si periuta lui super "fat" (I love it):

 Volum' Express Lift-up Mascara
 Periuta, la fel ca la The Falsies, este curbata:

Sa va mai spun ca una din reviste am luat-o la pretul fara cadou, de  8.90 lei?:)) Dintr-o benzinarie...cred ca au facut ei o greseala...asta e, eu nu pot decat sa ma bucur. :) In orice caz, eu consider ca este o super afacere, so...hurry up...sper sa gasiti si voi modelul pe care il doriti. Asa cadouri sa tot fie la reviste, nu? :)

P.S.: Daca va intereseaza, pot reveni in 5 zile cu review si poze pe gene la fiecare dintre ele (o sa ma dau pe rand, cu fiecare dintre ele).

Multi pupici,
Anda.

Share:

72 comentarii

  1. mai intrebi?normal ca asteptam review-uri..eu mai ales la stiletto si pulse perfection..te pup..

    ReplyDelete
  2. yoana - yes, boss!:)) de azi intr-o saptamana cel tarziu am sa le fac si review. pupici!

    ReplyDelete
  3. iar ma faci sa le vreau si eu:))
    sa le folosesti cu placere:* eu ma abtin ca sunt leftera pana la urmatorul "salariu" :))

    ReplyDelete
  4. AlexantzA - si eu sunt cam leferta. Cred ca o sa regret miscarea asta. :))

    ReplyDelete
  5. Cat costa o revista cu cadou?

    ReplyDelete
  6. Maria - si uite cum uit eu sa mentionez unul din cele mai importante aspecte!:))
    E 16 lei revista impreuna cu cadoul.
    pupici.

    ReplyDelete
  7. ce repede ai raspuns :)) merci mult :d

    ReplyDelete
  8. Da da da review-uri cat mai repede :D
    Sa stiu daca ma duc sa le cumpar :X

    ReplyDelete
  9. Rotsin - mai repede de 5 zile n-o sa am cum, pentru ca sunt 5 rimeluri. :)

    ReplyDelete
  10. vrem vrem review...m-ai facut curioasa cu atatea rimeluri:)
    sa le folosesti cu placere si poate avem si noi norocul sa gasim acea benzinarie sau macar una cu aceasi "greseala":))

    ReplyDelete
  11. Yeey ai postat! Tin neaparat sa ma mai fac un un rimel Maybelline, asta dupa ce l-am cumparat in cele din urma pe Colossal. Inca mi-e greu sa ma decid care din ele. Pentru mine conteaza mai mult periuta decat continutul. Totusi ma tenteaza pulse perfection, de dragul vibratului. :))
    Chiar as da o fuga prin magazine sa vad pretul intreg al rimelurilor ca sa-mi fac o parere.
    Pup!

    ReplyDelete
  12. bondarica - promit ca voi face. :)
    Sper sa gasiti si voi benzinarii de genul!:)) Eu am fost tare bucuroasa, nu mi-as fi luat 3 daca nu aveam norocul asta. :))

    ReplyDelete
  13. Dia - tu erai pe Romanian Brands?:D Nu stiam. :):P
    Eu zic ca merita Pulse Perfection, oricum daca nu iti place vibratorul, il poti folosi fara. Iar in magazin cred ca este peste 35 lei.
    pup.

    ReplyDelete
  14. Sunt foarte curioasa de cum este Pulse Perfection.
    Astept cu nerabdare review-ul :)

    ReplyDelete
  15. Mya Beauty - si eu sunt tare curioasa. Dar nu cred ca o sa ma dezamageasca vreunul. Pana acum mi-au placut toate rimelurile Maybelline ce le-am avut. :)

    ReplyDelete
  16. waaaaaa.... hate u ! Vreau și eu Lash Stiletto pe negru :( dar n-am găsit.
    Am văzut și eu pensulele alea jenante de la Marie Claire...cică professional=))
    Și ce tub din material are Cosmopolitan!?

    Să folosești rimelurile cu plăcere. Eu mi-am luat Pulse Perfection și XXL Pro..

    ReplyDelete
  17. iguantiza - eu te urasc ca ai gasit XXL Pro!:)) Si sa nu-mi zici ca e si "ne-waterproof"...
    Cica e o rochita la Cosmopolitan, neagra si lunga de 1.80 metri, pe care o poti face maxi,midi,mini, top, esarfa, etc.
    Mi se pare super mult 30 de lei si in plus ziceau fetele pe romanian brands ca e nasoala si ca e transparenta si ca in nici un caz nu poate fi facuta top. Deci e un NU categoric din partea mea. Oricum mi se parea exagerat pretul.

    ReplyDelete
  18. Eu eram. De obicei imi scriu numele cum imi vine la mana. :D

    ReplyDelete
  19. Sa le folosesti cu placere. Eu nu cumpar reviste; mi se par bani aruncati pentru ca sunt pline de publicitate la produse intangibil de scumpe, articole cu vedete neinteresante. Fetele din blogosfera sunt mult mai interesante si reale.
    Si daca veni vorba de leftereala, am si eu un mic giveaway care poate ar folosi cuiva.

    ReplyDelete
  20. Si eu mi-am luat Pulse Perfection. Mi-ai deschis ochii cum sa-l folosesc:)) credeam ca trasesem atat de tare de el incat l-am stricat:).Si eu vreau XXl dar nu l-am vazut deloc:(.Apropo, Pulse perfection din cate stiu eu e vreo 50 lei in magazine asa ca merita:p. Pup, Mihaela

    ReplyDelete
  21. Different me eu nu la asta ma uit, e normal sa fie publicitate, uita-te la revistele de dincolo, e de 3 ori mai multa publicitate. Eu cel putin ma inspir din ce vad in reviste, nu trebuie sa cumpar neaparat produsul respectiv, care de obicei costa extraordinar de mult.
    Dar adevarul e ca si mie imi place si mai mult sa citesc blogurile fetelor. :D

    ReplyDelete
  22. Anonim - eu cand l-am luat nici nu m-am uitat dupa sigiliu, am apasat pe buton si am vazut ca nu merge, deja ma gandeam de unde sa fac rost de o baterie. Noroc ca m-a "luminat" prietenul meu. :))

    ReplyDelete
  23. e waterproof XXL-ul :)
    Și mie mi se pare exagerat prețul de 30 de lei O_o

    ReplyDelete
  24. iguanitza - m-am mai linistit atunci. Nu iau doua waterproof ca am deja the falsies asa. :)

    ReplyDelete
  25. Anda - totusi e bine la master ca ai doar in weekend. Eu abia imi vad capul cu facultatea, job,proiecte... sapt. viitoare ma paste prelicenta, am foarte mari emotii, mai am atat de mult de lucru off :(

    Sper tare mult sa gasesc si eu revista cu rimel, chiar ma bucur ca ai facut postarea asta!!!

    Te pup!:*

    ReplyDelete
  26. Ella - am trecut si eu prin asta, stiu cum e!:(
    Bafta multa iti doresc.
    Pe mine ma dispera ideea ca e in weekend!x(
    Sper sa iti gasesti rimelul dorit!:*

    ReplyDelete
  27. ai facut o afacere buna cumparand revistele:D..sa le folosesti cu placere si abia astept sa vad poze cu fiecare rimel pe genutele tale.pup:*

    ReplyDelete
  28. Michelline - recent am auzit ca sunt si rimeluri de la L'oreal, nu numai de la Maybelline.
    Damn...si trebuie sa ma abtin.:))

    Multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  29. Xella - asa zic si eu. Curand...de maine incep sa fac pozele. pup.

    ReplyDelete
  30. :))) auzi la tine boss..era mai mult o rugaminte :) oricum pupici..si daca ai drum prin bucuresti esti invitata mea la o cafea la starbucks..ok?

    ReplyDelete
  31. buna anda:*...cred k imi voi lua si eu makr un rimel de la beau monde. sper sa mai gasesc :D. m-am tot uitat la machiajurile pe care le realizezi :X sunt superbe, dar mie nu imi ies niciodata :-<..cred k sunt f neindemnantica :(.si nici nu am f multe produse. sper k n-are nimic k postez pe aici .te-am pupat. Madalina (Buzau )

    ReplyDelete
  32. normal ca vrem review-uri :D

    Colosal si Volum' Express Lift-up le am si eu :) dintre astea 2 prefer colosalul.

    ReplyDelete
  33. Ce e cu rimelul ala pulse perfection:O? Moooa, e prea inovator pt mine:O ce ciudatenie:O Si mie imi trebuie un rimel neaparat,dar vreau unul cu o periuta mai finuta, care sa separe genele perfect si sa le dea volum:) Lash Stiletto sau pUlse?:-"

    ReplyDelete
  34. yoana - era o gluma!:))
    Cu drag iesim la un Starbucks. Chiar mi-as dori sa vin la Bucuresti. :*

    ReplyDelete
  35. Madalina (Buzau) - cum sa fie problema, chiar ma bucur ca mi-ai lasat un comentariu :)
    Eu iti zic ca e vorba de exercitiu in primul rand si apoi mai trebuie sa ai si niste pensule bunicele. Restul vine de la sine. pupici. :*:*

    ReplyDelete
  36. Camy - si mie imi place mai mult Collosal!:X
    E fain si celelalt, dar parca nu tine genele curbate. Sper sa intelegi ce vreau sa zic.
    Pupici!:*

    ReplyDelete
  37. Alexxa - eu il stiam de mult timp, e cu vibratii!:))
    Inca nu am incercat decat Lash Stiltto, pot sa spun ca-mi place mult. Le separa, le lungeste super mult si le da si ceva volum. Maine incerc si Pulse Perfection.
    pupiciiiii!:*

    ReplyDelete
  38. ok anda :* ms . Madalina :D

    ReplyDelete
  39. Super, cred ca imi voi lua si eu!Si totusi care dintre toate acestea este preferatul tau?

    ReplyDelete
  40. Anonim - daca ai fi citit tot textul ai fi vazut ca nu le-am incercat inca, abia l-am cumparat. Azi m-am dat cu Lash Stiletto. Revin cu pareri peste maxim o saptamana.
    pupici.

    ReplyDelete
  41. Yay, azi dimineata am gasit chiar la primul chiosc revista cu rimelul "The Falsies".
    Thanx Anda:*

    ReplyDelete
  42. Stai asa ca eu sunt confuza: cum adica rimel cu vibratii:O? Doar nu e periuta de dinti:O:O la ce folosesc vibratiile?=))

    ReplyDelete
  43. EllaSuchardine - l-ai gasit in varianta ne-waterproof?:D
    Eu mi-as mai dori si Volumissime de la L'oreal daca as gasi, dar eu in Timisoara numai de la Maybelline am vazut.
    pupici.
    npc.

    ReplyDelete
  44. Alexxa - are pe capac un butonas (l-am pozat), pe care daca il apesi vibreaza. E pus in ideea sa nu mai faci tu miscarile de zig-zag, ca la un rimel normal.
    pup.

    ReplyDelete
  45. pai tu zi cand vii si eu organizez o intalnire ca pentru fete..cu shopping, starbuck si tot ce mai vrei..pup.

    ReplyDelete
  46. eu am cauat azi ca nebuna Pulse Perfection si nu am gasit :( (adevarul e ca chioscurile de ziare sunt inchise azi),dar am gasit L'Oreal Volumissime,Max Factor 2000 calories,The Falsies,XXL Pro,Define A Lash si inca unul albastru dar nu mai stiu care :">. nu am nici unul din cele mentionate mai sus si vreau neaparat sa imi iau unul chiar daca recent mi-am luat alte doua mascara pe care inca nu le-am folosit si incerc din rasputeri sa fiu cuminte si sa imi iau DOAR unul.tu pe care mi-l recomanzi in ideea in care nu gasesc la chioscurile de ziare Pulse Perfection pe care mi s-a pus pata?

    ReplyDelete
  47. Ah, da, acum m-am lamurit si eu=)) ca sa nu te mozolesti:))

    ReplyDelete
  48. yoana - deocamdata nu e nimic planuit, dar s-ar putea sa vin la anul. pupici.:*
    Esti o draguta tu, multumesc!:*:*

    ReplyDelete
  49. Bioana - si 2000 calorie e extraordinar. Max Factor are cele mai bune rimeluri din punctul meu de vedere. Si Volumissime e un rimel super bun, daca il gasesc o sa il iau si eu, mi-l doresc de mult.
    Iar de la Maybelline (din ce mi-am luat ieri) am incercat Lash Stiletto si mi se pare suuuuper.
    Restul nu stiu inca cum sunt.:)

    ReplyDelete
  50. eu te astept cu drag..si tu esti la fel de draguta..:) te pupic..:*

    ReplyDelete
  51. Anda - da, e varianta waterproof, sper sa ma impac bine cu el pe perioada iernii. Pana acum am folosit doar mascara normal. Trebuie sa-i fac un test de rezistenta la apa:))

    ReplyDelete
  52. Conform legilor lui Murfy am plecat la shoping si cautare de revista.....dupa ce am strabatut juma' de Ploiesti prin ploaie si frig m-am resemnat si am renuntat la rimelul visat - evident am gasit revista la OMV-ul de la scara blocului :)) Si surpiza cadoul la revista de 16 lei este Mascara Black & Long de la Deborah Milano :))) Si am luat si Gamour cu un fard de obraz, oja si lip gloss in culori tropicale

    ReplyDelete
  53. Ella - nici eu n-am prea folosit pana acum rimeluri waterproof. Si eu tot waterproof am gasit (The Falsies). M-am dat azi cu el. Eu imi fac griji in legatura cu demachiatul, asta ma enerveaza la ele.

    ReplyDelete
  54. chichandchip - ulterior am aflat si eu ca sunt mai multe firme, nu doar Maybelline. Eu as vrea tare mult sa mai gasesc Volumissime de la L'oreal.
    Pupici!

    ReplyDelete
  55. Eu nu am gasit revista cu rimelurile Maybelline, ci doar cu rimel Deborah. :(

    ReplyDelete
  56. Alice - imi pare rau, am si eu rimelul Deborah si nu ma prea incanta. Totusi, poate o sa gasesti intr-un final Maybelline sau L'oreal sau Max Factor.
    pup.

    ReplyDelete
  57. Eu am luat Colossal cu 13 lei din Auchan.
    Si sa-mi spui si mie benzinaria ca maine ma duc sa "fac plinul". :)))

    ReplyDelete
  58. Chocolate - si eu la fel, tot cu 13 lei, tot de la Auchan. Ma gandeam ca poate o sa-l gaseasca fetele pe la revista, dar nu am auzit sa fie. :)
    OMV de langa Profi, de la judetean. :))

    ReplyDelete
  59. mi-am luat si eu the falses roz :D sper sa fie bun ;;) madalina-bz

    ReplyDelete
  60. Madalina - mie imi place suuuper mult. Numai vezi ca iti trebuie un demachiant special pentru rimel waterproof, eu m-am chinuit aseara de nu-i adevarat (nu am decat normal, trebuie sa-mi cumpar si eu unul).

    ReplyDelete
  61. aa..exista demachiant special pt rimelurile waterproof? mada

    ReplyDelete
  62. Madalina - da, de obicei cele bifazice. Scrie pe ele. :)
    Cu un demachiant normal o sa te chinui muuuult!:D
    Eu nu-l mai folosesc pana nu-mi iau demachiant ca nu se poate asa. Dar e fff bun rimelul. :*

    ReplyDelete
  63. ms de sfat ;;) te pup. Mada-bz

    ReplyDelete
  64. ieri am gasit Define-a-Lash Volume Mascara, dar nu este mare branza...
    pe revista scrie rimel de la Maybelline. cum ati gasit voi de la max factor sau l oreal?!

    ReplyDelete
  65. Maria - nu stiu cum au gasit fetele, dar mi-as fi dorit si eu Volumissime de la L'oreal sau Masterpiece de la Max Factor. :X

    ReplyDelete