De trei ori TAG

Imi cer scuze ca am ramas asa de in urma cu aceste tag-uri, dar pur si simplu nu am avut timp sa ma ocup de ele pana acum. Am adunat 3, deci va anunt de pe acum ca o sa fie o postare kilometrica. :)

Incep cu "Leapsa geniala". Am primit acest tag de la: Miss Sunshine, Adina, Superficial Doll, Anitta, Michellinne & Candy Max. 10x girls!
Va spun sincer ca nu prea imi plac unele intrebari si ca unele dintre ele nici nu le voi posta pentru ca mi se par deplasate.
Here we go:

1. Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. Trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. Tu ce alegi si de ce?
Categoric batalie. Mai bine lupt decat sa ma las umilita.
2. 3+4= 5 este posibil?
In termeni matematici, nu.
3. Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?
Nu, niciodata. Familia & prietenii sunt cel mai important lucru pentru mine. Nu as putea sa fac asta.
4. Spui intotdeauna adevarul?
NU. Nu cred ca este persoana pe lumea asta care spune intotdeauna adevarul. Dar totusi, nu imi place si nu prea stiu sa mint. Prefer sa spun adevarul, in orice circumstanta.
5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi, trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru todeauna. Ce faci?
La fel cum au spus si celelalte fete, depinde de compromis. Stiu ca in viata trebuie sa faci multe compromisuri ca sa ajungi unde iti doresti si atata timp cat n-ar fi unul absurd/imposibil de realizat, as accepta.
6. Ai inselat, furat vreodata?
Nu, n-am inselat.
De furat am furat flori din gradinile altora cand eram mica. Sau ne urcam in copaci impreuna cu gasca sa furam corcoduse/cirese/visine, etc. :)) Dar ma gandesc ca astea nu se prea pun.
7. Ce parere ai despre zicala: "Creeaza-i unui om DORINTA si se va f**e pe ele de principii, vise, etc" ?
Nu sunt de acord.
8. - 
9. Esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?
Vorba lui Koko, as incerca macar sa gasesc o modalitate sa-i salvez pe toti.
10.Ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789 ?
Ma depaseste. :)) Matematica nu e punctul meu forte.
11.-
12. Daca nu ai avea ce manca ai da in cap cuiva?
Niciodata. Poti sa si ceri frumos la urma urmei. :))
13.-
14.-
15. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar fi primele 7 lucruri pe care le-ai face?
N-as vrea sa fiu Dumnezeu. Ma gandesc ca e o responsabilitate prea mare. :P
16. Dai bani la cersatori?
Uneori.
17. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dispozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?
Moartea ma sperie ingrozitor. E cea mai mare teama a mea. Sincer nici nu vreau sa ma gandesc la asta.
18. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi, ti se ofera posibilitatea de a scapa de toate acestea. Trebuie doar sa-i oferi cele mai groaznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?
L-as chinui in 2 ani cat in aia 10 ai mei. Muhahahahahhaaaaaa!
19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?
Un sut in fund e un pas inainte. 
20. O parere personala, obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. Minim 50 de caractere. 
Miss Sunshine - o persoana draguta, nu stiu prea multe despre ea, dar imi place blogul ei.
Adina - Noi ne stim cu mult inainte de a avea blog. Imi place de ea ca este ambitioasa, sincera si dintr-o bucata. :) Si imi plac foarte mult review-urile de pe blogul ei.
Superficial Doll - nu o cunosc de mult timp, dar  in ultima perioada am vorbit mai mult si mi-am putut da seama ca e o persoana foarte draguta si prietenoasa.
Anitta - Imi place mult mult de ea. A fost de ajuns sa vad o poza ca sa imi dau seama ca e o fata super, nonconformista, care stie sa traisca viata cu adevarat.
Michellinne - cea mai dulce fata "evaaaar". Si la propriu si la figurat. Intodeauna are o vorba buna pentru tine.
Candy Max - nici pe ea nu o cunosc prea bine, dar stiu ca impartim o pasiune comuna: cerceii!!! :)


 Tag: Ce nu as purta niciodata
Primit de la: Michellinne, Adina & Anitta.

Nu sunt multe lucruri despre care pot spune ca nu as purta niciodata, prefer sa nu refuz o idee din start pentru ca s-ar putea mai apoi sa-mi placa.
Exemplu clar sunt colantii. Cand au aparut in Romania, toate fetele ii purtau cu fusta de blugi. Eu nu suportam chestia asta si stiu ca spuneam ca nu voi purta vreodata colanti. Acum sunt unul din cele mai importante elemente din colectia mea de haine, ador sa ii port cu rochite si tricouri lungi, dar tot nu-i port cu fusta de blugi. :))

Si acum sa va spun ce nu as purta niciodata din punctul meu de vedere in momentul acesta:
1. Cizme de cauciuc.
2. Tricouri & bluze peste buric sau pana in talie;
Nu-mi plac si am impresia ca nu-mi stau bine. Prefer sa fie lungute si sa fac suprapuneri;
3. Haine cu brand-ul (super fake) la vedere;
4. Unghii ascutite;
5. Parul scurt. Not for me.
6. Dresuri plasa;
7. Bucle sarmalute facute de profesionistele din saloanele romanesti;
8. Pijama suit;
9. Lenjerie intima cu puf, pene, etc.
*Pe langa astea, nu prea port haine sport. Consider ca nu-mi stau bine si in plus, sunt atatea haine dragute pe lumea asta, imi place sa fac combinatii si sa fiu cat mai feminina. Totusi, nu as incadra asta la "lucruri pe care nu le-as purta niciodata" pentru ca port, dar rar.


TAG: Things I like but I barely use:
Primit de la: Adina & Shopperita.

Am lasat tag-ul care imi place cel mai mult la sfarsit. Toate lucrurile pe care vi le voi prezenta pur si simplu le iubesc, dar din anumite motive, ajung sa le port foarte rar.

1. Palaria cumparata din Croatia.
2. Parfum Yves Rocher - Pur desir de lilas;
3. Cerceii mei din scoici:
5. O bluza pe care n-am purtat-o niciodata. Dar mi-o place. :))
6. Gentuta Puma primita de ziua mea de la prietenul meu:
7. O gentuta super colorata si simpatica:
8. Mansete (sau cum le-o zice) de la Takko:
9. Gloss-ul Dior Sparkle Shine:
10. Trusa de farduri-crema Wet'n'Wild

In alta ordine de idei, vrea sa va anunt ca mi-am facut pagina oficiala de Facebook. Link-ul il gasiti in stanga sus. :)
Sper sa va placa initiativa si sper sa comunicam mai bine asa.


Ce parere aveti despre micul facelift al blogului? Va place mai mult asa sau l-ati preferat cum era inainte?
Mie imi place ca e mai aerisit si ca pot pune poze mai mari acum. :)


Pupici,
Anda.

Tags:

Share:

15 comentarii

  1. Imi place aspectul blogului. :D

    Toata lumea isi face cont pe Facebook. Of, ma determinati si pe mine...ma mai gandesc. :P

    ReplyDelete
  2. dude, palaria aia e suuuuper cool!!! :))) I ♥ it:D

    Dap, imi place :D si eu ma gandesc sa fac ceva ca sa am spatiu mai mare pt poze :D

    pup!:*

    ReplyDelete
  3. ce imi plac cerceii:X:X ar trebui sa ii porti;))

    ReplyDelete
  4. Faceliftul imi place :D culmea mie acum mi se incarca pagina ta mult mai repede ca inainte, inainte mereu se bloca prima data cand intram, nu stiu de ce.. Anyway..

    Palaria e superbaaa!!! Dar nici eu nu stiu cat as ajunge sa port, daca as avea asa un articol :))

    pup :*

    ReplyDelete
  5. Shopperita - ma bucur ca iti place noul aspect.
    Pai sa-ti faci si tu atunci. :)
    kiss.

    ReplyDelete
  6. Special K - si eu ador palaria aia. Si sa vezi cat s-a chinuit prietenul meu sa ma convinga sa o cumparam. :))
    Trebuie sa o port mai des!

    Asta ma dispera si pe mine, ca nu puteam pune pozele mai mari. Nici ideea ca am blogul pe 2 coloane nu ma incanta, dar fac compromisul asta pentru spatiu mai mult & poze mai mari.
    puuup!

    ReplyDelete
  7. extramicuta - asa e!:)
    Ma bucur ca iti plac. :D

    ReplyDelete
  8. Lauren - nici eu nu stiu de ce se bloca, eu nu patesc asta si nici n-am widget-uri sau eu stiu ce ca sa ingreuneze treaba...nu stiu de ce...:(
    Oricum, e bine ca acum merge mai rpd. :D

    Da, ador palaria. Stii cum e, ca la noi in Romanica daca porti asa ceva se uita toata lumea ciudat la tine...but i don't care...:)
    O sa o port mai des. Trebuie!

    ReplyDelete
  9. Multumesc pentru cuvintele frumoase!
    Imi place foarte mult cum arata logul tau!
    Pusi!

    ReplyDelete
  10. Anitta - cu drag. Ma bucur ca-ti place!:D

    ReplyDelete
  11. Michelline - cu placere, o meriti!
    Promit ca le voi purta!:*

    ReplyDelete
  12. Cat de adorabila e palaria:X:X:X moooa:x si cerceii imi plac:)) Cat despre noul aspect al blogului da, pot spune ca e super frumos asa:X:X:x chiar imi place ca se vad pozele mai mari:X bravoooooo:*
    A nici eu nu as purta tot ce ai enumerat tu acolo=))
    Pup:*

    ReplyDelete
  13. Alexxa - thank you!:*
    De mult am vrut sa fac schimbarea asta a blogului, dar nu puteam pentru ca blogspot-ul da erori si pur si simplu nu ma lasa. Bine ca am reusit pentru ca acum iar e blocat si nu mai pot modifica nimic. :|
    Si pe mine ma incanta faptul ca pot pune poze mai mari, asta imi doream de mult. Si sa fie asa in general mai aerisit.
    pupici!

    ReplyDelete
  14. AI un premiu si un tag de la mn :P:*

    ReplyDelete