LOTD: Autumn colors

Hello!


Revin cu un nou look inspirat de culorile toamnei. Sper sa nu va plictisesc, dar pur si simplu nu ma pot abtine, ador culorile astea si am impresia ca se potrivesc perfect ochilor caprui (si celor verzi). De data aceasta am incercat sa fac tutorialul pe Youtube, deoarece aici, in postare, ocupa mult prea mult loc si nici nu imi placea aspectul (parca neingrijit). Dar am o mica problema si as vrea sa va cer ajutorul. Eu am editat totul in OneTrueMedia.com si pot sa spun ca am imbatranit pana am reusit sa fac totul. Unde sa mai pun ca mi-a facut pozele blurry, nu le-a incadrat corect, nu pot scrie decat pana la 80 de caractere pe slide (si as vrea sa scriu si in engleza), nu ma lasa sa schimb font-ul. Horror! Va rog din suflet, daca stiti un site mai bun pentru asa ceva, let me know. Nu o sa am timp intotdeauna sa petrec 2 ore sa editez un video pe site-ul mentionat de mine. :(

In alta ordine de idei, acesta este look-ul:










Ordinea in care am aplicat culorile pe pleoapa:




Tutorial:

Final look:






Lista tuturor produselor folosite:

  • Vichy AeraTeint Fluide Foundation - 23 Clair Ivory;
  • Translucent Matifying Powder - Elf
  • Blush no name - peach;
  • Elf Eyelid Primer;
  • Baolishi Eyeshadow Palette - nr.3;
  • Ga-de Jewels Eyeshadow Palette;
  • Estee Lauder - Color Intensity Duo;
  • Elf Eyeshadow Quad - Brownstone (pentru sprancene);
  • Mascara Avon - Mistake Proof - Black; 
  • Round Lip Gloss Nyx - Peach;

As mai vrea sa ma confezez si sa va spun ca mi-am mai luat doua truse de la Baolishi, nu m-am putut abtine, culorile sunt superbe. Now I have like my own 88 Metal Mania. :)

Va urez o seara mai placuta decat vremea de afara!

Hugs & Kisses,
Anda.

Share:

43 comentarii

  1. Ce frumos!!!! Imi place mult si palaria! :D

    ReplyDelete
  2. Daca ai Windows intalat pe calculator (ceea ce cred ca ai :)))) cauta MovieMaker. E cel mai usor program cu care iti poti edita videourile :D Ar trebui sa-l gasesti in Start/All Programs/Windows Movie Maker :D E foarte usor de folosit :D

    Imi place tare mult lookul iti sta f bine si intr-adevar se potriveste ochilor caprui :D te pup!

    ReplyDelete
  3. ce dragutz e machiajul:) te prinde, iti sta bine
    imi plac si noile tale achizitii:)..de unde le-ai luat?

    ReplyDelete
  4. vai! e foarte frumos, ce-mi place cel mai mult e nuanta de pe pleoapa inferioara. aia schimba total tot machiajul :X pup

    ReplyDelete
  5. Shopperita - multumesc! Si mie imi place palaria mult, dar din pacate o port cam rar. :)

    ReplyDelete
  6. Lauren - wow! Merci! Chiar nu stiam de el, o sa ma ajute mult.
    pupici!:*

    ReplyDelete
  7. bondarica - mersi. Sunt de la un magazin no name din Timisoara. :)

    ReplyDelete
  8. Imi place ce ti-a iesit si iti sta foarte bine cu palaria! :)
    Sa folosesti sanatoasa trusa metalica :*

    ReplyDelete
  9. Superficial Doll - sunt 4 nuante pe pleoapa inferioara. Mi-am batut recordul. :))
    puuup.

    ReplyDelete
  10. Iulia - multumesc mult!:*
    Sunt trei truse. Love them all!:D

    ReplyDelete
  11. Very pretty look :X si-ti sta super :D

    Ador machiajele astea de toamna, zau ...cn-ai cum sa te plictisesti sau sa nu te simti inspirat! :D

    Eu le editez pe ale mele cu windows movie maker :-?? pup!:*

    ReplyDelete
  12. Imi place din ce in ce mai mult eyeliner-ul colorat :x:x. De ce nu modifici si tu ca sa nu iti mai apara toata postarea in pagina principala? Asa nu ar mai exista problema ca sunt prea multe poze si nici nu s-ar plictisi nimeni sa dea scroll pana jos :d

    ReplyDelete
  13. Special K - Multumesc frumos!:D

    Si euuuu le ador, nu ma satur de culorile astea!:X

    Mersi de info, m-ati luminat, eu nici nu stiam de el. :))

    ReplyDelete
  14. Adina - si mie imi place mult sa pun eyeliner colorat!:D
    Pe mine ma enerveaza chestia aia, prefer asa. :D

    ReplyDelete
  15. E superb machiajul si sunt superbe si trusele! Intr-adevar arata f. bine pe ochii tai caprui! :X

    ReplyDelete
  16. Nice! Si draguta palarioara ;) dar eu as mai pune putina culoare in obrajori,cred ca ti-ar sta foarte bine ;)

    ReplyDelete
  17. Alexandra - multumesc!:* Ma bucur ca-ti place.

    ReplyDelete
  18. Anca Buzea - ai dreptate, trebuie sa prind mai mult curaj, dar tot timpul mi-e frica sa nu pun prea mult si sa arat ca un clown. :D

    ReplyDelete
  19. E frumos de frumos look-ul. :P Imi place si tutorialul si mi se pare chiar o idee buna sa il pui sub forma de filmulet. Te invidiez pt paletutele astea simpatice, eu nu stiu unde sa caut prin Bucuresti, ca mi le-as lua si eu indata.
    Te pup!

    ReplyDelete
  20. Dia - tnx, asa ma gandeam si eu, ca o sa fie mai ok cu filmulet.
    Imi pare rau, dar nu stiu sa-ti spun de unde sa-ti iei paletutele. :(
    Lasa ca voi aveti Flormar de exmeplu, noi nu mai avem!:(((((

    ReplyDelete
  21. wow ce ochisori aurii ai..iti sta foarte bine...iar palarioara este bestiala:X.pup

    ReplyDelete
  22. E foarte frumos, dar mi se pare prea deschis linerul. Un liner usor mai inchis ar completa mai frumos restul machiajului. Sau poate putin negru pe waterline-ul de sus :)

    ReplyDelete
  23. Joice - mie imi place nuanta asa cum e. :) Uneori imi place sa mai deviez de la liner-ul negru. :)
    Pe waterline-ul de sus ar fi mers, nu contest. :P:)
    Mersi oricum, pupici!

    ReplyDelete
  24. foarte frumos:X
    si trusele-s faine. de abia astept sa vad machiaje cu trusa cu movuri:X

    ReplyDelete
  25. mi-ai dat o super idee de machiaj pentru maine cand ma duc la cursuri..sper sa imi si iasa:)) despre aventura luarii de la posta a cadoului de la tine vei putea citi maine pe blog..

    ReplyDelete
  26. am si eu o paletuta din asta,dar este doar cu 6 culori si mi se par foarte cremoase si greu de blenduit....look-ul iti vine super!!!

    ReplyDelete
  27. Ce ma enervezi cu eyelinerele tale colorate >:P
    mie nu-mi sta bine:(( fara negru I'm dead:(
    Esti superba,1 la mana si 2 la mana m-ai omorat si cu palaria!!
    Bravo!
    pup:*

    ReplyDelete
  28. Alexantza - multumesc! Si eu ador trusele. Ma incanta albastrul ala de la trusa din stanga. :X

    ReplyDelete
  29. yoana - vaaai, m-ai facut curioasa acum!:))
    Ma bucur ca te-am inspirat.
    Pupici!:*

    ReplyDelete
  30. Magical MakeUp - intr-adevar au o consistenta diferita, dar eu ma descurc cu ele foarte bine. Sunt extrem de rezistente si pigmentate.
    Incearca sa nu aplici culoarea prin presare ci prin intindere. Sper ca m-am exprimat bine. :))
    Pup.

    ReplyDelete
  31. Deea's Beauty - le ador!:))
    Eu cred ca si tie ti-ar sta bine, nu e chiar asa. La ochii tai frumosi...:D
    Multumesc mult, ma faci sa rosesc!:*

    ReplyDelete
  32. Supeer, imi place prezentarea, inteleg si eu mai bine cum faci sa ai atatea culori pe pleoapa si sa nu se incalece una peste alta.
    Pies - Ce e cu produsele astea ELF de la tot vad pe la fete? Sunt bune sau sunt ieftine de sunt atat de populare?

    ReplyDelete
  33. Different me - ma bucur ca este totul mai clar acum. :)) Si eu cred ca varianta cu filmulet e cea mai buna.
    Produsele Elf sunt si ieftine si bune. Ar trebui sa le incerci. :)
    In special pensulele si produsele din gama Studio.
    kiss.

    ReplyDelete
  34. Superb machiajul :)
    am cautat in Buc truse baolish si nu am gasit :(:(
    de unde le-ai luat din TM?
    pupu

    ReplyDelete
  35. Te invit sa participi la un nou joc la mine pi glob :D:D:D

    ReplyDelete
  36. foarte reusit si acesta,dragut ca te-ai gandit sa faci tutorial,poate pe viitor si filmezi,ar fi fain,te pup

    ReplyDelete
  37. Mihaela - cunosti Timisoara? Iti pot spune exact daca e asa.
    Sunt luate dintr-un magazin oarecare, nici nu stiu cum se numeste. :))
    pup.

    ReplyDelete
  38. albastrikmik - am incercat, dar deocamdata n-am conditii. Imi trebuie un trepied si lumina buna. :)
    pup.

    ReplyDelete
  39. Anda stiu pe cineva din Timisoara :)
    multu pup

    ReplyDelete
  40. Mihaela - este vis-a-vis de Liceul de Constructii. In zona Iosefin. pupici.

    ReplyDelete
  41. Michellinne - sincer nu stiu sa-ti zic...:(
    Chiar nu cunosc Bucurestiul, n-am fost niciodata la voi. :)
    pup.

    ReplyDelete
  42. Michellinne - abia astept si eu sa vin pe la voi!:D
    Sper din tot sufletul sa gasesti si tu trusa aceea!:D :*:*

    ReplyDelete