Review: Cosmetic Plant - Mască astrigentă cu ulei de salvia

 Revin cu un review despre un alt produs primit din partea celor de la Cosmetic Plant. Este vorba despre masca astrigenta cu ulei de salvia pentru ten mixt si gras.

Despre uleiul de salvie:

 "Salvia considerata "iarba sfanta" la greci si "simbolul sanatatii" la orientali, a fost in centrul atentiei inca din antichitate. Pentru romani devenise un panaceu universal, iar francezii o considerau planta medicinala majora datorita proprietatilor sale antimicrobiene. Utilizand cu regularitate produsele cu ulei de salvie, problemele de genul: ten gras, puncte negre, cosuri, vor disparea iar tu iti vei recapata increderea si buna dispozitie."

Despre masca astrigenta:

 "Masca este destinată îngrijirii tenului gras sau mixt cu pori dilataţi. Conţine caolin şi bentonită, argile superioare cu proprietăţi absorbante, uşor sicative şi emoliente. Extractul de merişor şi lactatul de aluminiu sunt principiile active cu efect astringent, iar uleiul de salvia se distinge prin proprietăţile sale antimicrobiene şi antifungice. Se aplică săptămânal pe tenul perfect curat, preferabil după o expunere la aburi cu muşeţel, urmată de eliminarea comedoanelor. Se menţine 15-20 minute. Se îndepărtează cu  o compresă îmbibată în apă călduţă şi în final una rece. Se şterge apoi faţa cu loţiune antiacnee. Tenul rămâne neted şi catifelat."
O puteti gasi aici, la pretul de 7.40 lei.
Ingrediente:
Aqua, Kaolin, Bentonite, Glycerin, Aluminium lactate, Vaccinium Vitis-Idaea extract, Trideceth-9, PEG-5-octanoate, Salvia Officinalis oil, Xanthan gum, Methylparaben, Parfum, Benzyl alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Disodium EDTA.

My opinion:
Inca un produs care imi place tare mult. Este cea mai buna masca astrigenta pe care am avut-o pana acum, chiar simt ca isi face treaba. O aplic pe fata o data pe saptamana si o las sa actioneze 20 de minute, iar apoi o curat cu apa calduta. La sfarsit mai curat inca o data cu lotiune tonica si apoi aplic crema hidratanta (potrivita tenului meu, obviously). 
V-am facut o mica "demonstratie" pe mana, sa vedeti cum functioneaza:
In momentul aplicarii:
 Dupa 20 de minute:
Exact asa cum vedeti in poza a 2-a se observa si porii...cam horror, you might imagine! :))
Nu stiu daca m-a ajutat in ceea ce priveste cosurile, dar dupa ce o aplic pielea imi este foarte catifelata, o simt curata si parca porii nu mai sunt atat de vizibili. It makes me have a "good face day". Un alt lucru care ma incanta este faptul ca are in compozitie argila, despre care toata lumea stie ca este buna pentru tenul mixt & gras. Se pare ca pe zi ce trece imi plac tot mai mult produsele romanesti, cred ca voi deveni o adevarata fana. :)

Voi reveni curand cu un alt review Cosmetic Plant, stay tuned!

Kisses,


Share:

23 comentarii

  1. Incep sa cred ca ar tb. sa imi iau si eu produse de la cosmetic plant.
    Abia astept si urm. review-uri!

    ReplyDelete
  2. eu zic ca merita sa investim mai mult in astfel de masti insa si cele facute chiar de noi in casa sunt bune...
    eu am mai multa incredere in produsele noastre autentice decat in cele straine si mi se pare normal sa incepem sa dam "credit" produselor noastre romanesti...

    ReplyDelete
  3. cosmetic plant au creme care miros frumos?
    ai vreo recomandare in acest sens?

    iti multumesc si iti doresc un weekend frumos :*

    ReplyDelete
  4. http://colourmeprettyamo.blogspot.com/2009/11/masca-astringenta-cu-salvie-si-merisor.html
    Or fi schimbat formula sau exista doua variante cu ulei de salvie? Mie mi-a placut mult, bine ca mi-ai amintit sa o recumpar. Azi e ziua in care imi spal parul deci incep s atestez si samponul fortifiant cu nuc si rozmarin, sper sa fie fain si la mine.

    ReplyDelete
  5. :) ai un dar de a ma convinge!!!!
    m-am facut luntre si punte si am obtinut crema gommage (cu comanda la plafar, imagine that...nu exista in tot orasul - nu stiu daca ai citit asta pe forum?!)
    acum mai am un obiectiv...il intuiesti!
    pupicei! (ilda76)

    ReplyDelete
  6. Mi-ar trebui si mie niste masti de genul, in ultima vreme mi se cam ingrasa fata...

    Nice review! :***

    ReplyDelete
  7. intr-adevar avem produse romanesti foarte bune!
    eu folosesc cu succes masca cu pudra de argila aslavital :)

    ReplyDelete
  8. F bun review-ul, o s-o cumpar si eu cand vin in tara!!
    total nejustificat, am eu o temere fata de produsele romanesti, desi multe dintre ele sunt excelente!! am cautat pe un site ingredientele si sunt destul de ok iar plasarea extractului de salvie pe la inceputul listei ma face sa cred ca este printre primele ingrediente ca si consistenta. iar pretul este mai mult decat ok, precis!!

    ReplyDelete
  9. Vad ca te-ai indragostit de Cosmetic Plant! si ne faci si pe noi sa o luam pe urmele tale :)) Legat de masca, eu folosesc direct pudra de argila. xoxo

    ReplyDelete
  10. Si eu mi-am comandat masca aceasta si crema gommage dupa ce am citit review-ul tau :D Masca e super buna ;).

    ReplyDelete
  11. m.t. - ai putea sa le incerci. :)
    Se gasesc si la DM.
    Kiss.

    ReplyDelete
  12. bondarica - chiar trebuie sa le dam mai mult credit, ai dreptate!

    Spre rusinea mea, nu mi-am facut niciodata o masca preparata in casa, dar nu-i timpul pierdut. :)

    ReplyDelete
  13. mona_sax2 - mie imi plac in general cum miros, sunt placute toate.
    Cel mai mult mi-a placut cum miroase crema de corp cu Q10.
    pup, weekend fain si tie!

    ReplyDelete
  14. Ramona J - eu sampoane de la ei inca nu am incercat.
    Imi place tare mult review-ul tau, e super bine facut!:X Eu cred ca e acelasi produs.
    Te pup.:*

    ReplyDelete
  15. ilda76 - DM nu aveti prin oras (la Real)? Si acolo le gasesti din cate am inteles.
    Nu o sa iti para rau nici daca iei aceasta masca. Eu am avut multe (de ex Avon) si nu simteam nicio diferenta dupa ce le foloseam, dar la asta, chiar simti ca iti multumeste tenul dupa ce o aplici. :))

    ReplyDelete
  16. Alexandra - e perfecta pentru asa ceva, si eu am aceeasi problema. E din cauza anotimpului rece, cred. Kiss.

    ReplyDelete
  17. Camy - trebuie sa o incerc si eu si pe aceea. :*

    ReplyDelete
  18. Rox - sa nu-ti fie teama, majoritatea sunt foarte bune.
    Te pup!

    ReplyDelete
  19. Andreea - n-as zice chiar asta, but yep, they are good!

    ReplyDelete
  20. Oanna Oanna - ma bucur sa "aud" asta.
    Si crema gommage nu-ti place?

    ReplyDelete
  21. Hmm, nu stiu ce sa zic. Nu mi-am simtit tenul super light sau ceva de genul si nici nu mi s-a parut ca vad acele adunaturi pe fata (nu mai stiu exact cum le-ai descris ;))), dar mai incerc. Am folosit-o de abia de 2 ori.

    ReplyDelete
  22. Oanna Oanna - trebuie sa o aplici pe tenul complet uscat, daca e umed nu functioneaza la fel.
    kiss.

    ReplyDelete
  23. @ Ramona J: e aceeasi masca, doar ca i-am schimbat putin fata ;)

    ReplyDelete