2010 Favorite Beauty Products

 Am primit ieri acest "tag" de la Superficial Doll si m-am grabit sa-l fac, pentru ca imi place mult ideea. :)
So, astazi va voi prezenta produsele mele preferate din 2010. Am incercat sa vi le prezint doar pe cele pe care le-am folosit o perioada mai lunga de timp (aproape tot anul), asa cum spune si provocarea, ci nu pe cele proaspat descoperite.

Make-up
Eyeshadow Palettes
 - Ga-de Jewels Eyeshadow Palette;
- 120 Eyeshadow Palette;

Le ador pe amandoua si le-am folosit cu mare drag tot anul. Din pacate ambele au avut parte de "accidente", pentru ca eu am maini din gelatina. Totusi, au scapat cu bine. :))

Fard de sprancene
- Elf Quad - Brownstone
Desi nu e un fard special pentru sprancene, este perfect pentru asa ceva. Se potriveste perfect pentru sprancenele mele. Cred ca se observa cat de iubit e, nu?:))

Primer
- Elf Eyelid Primer
Este foaaarte bun. Cand l-am cumparat nu m-am asteptat sa faca mare lucru, pentru doaaar 8 lei. Dar este un produs exceptional, isi face treaba la fel ca cele scumpe. Ii da peste nas chiar si celui de la Radiant. Anyway, multe produse Elf m-au uimit, sunt foarte ieftine si super bune. Este una din firmele mele preferate.

Mascara & Eyeliner
- Max Factor 2000 Calorie;
- W7 Black Eyeliner. 
Intotdeauna mi-au placut rimelurile de la Max Factor, iar Masterpiece Max e my all time favorite. Insa anul acesta am pus mana pe 2000 Calorie si nu m-a dezamagit nici el. Se pare ca toate rimelurile MF sunt foarte bune.
Si despre tusul W7 nu am numai lucruri bune de spus. Chiar este waterproof, tine o vesnicie, nu e smudge-uieste si in plus are un finish shiny, nu mat. Love that!

Foundation
- Vichy Normaderm Teint
Desi multa lume nu se intelege cu el, e unul din preferatele mele. De cand l-am primit l-am folosit super mult si chiar imi face foarte bine tenului.

Lipstick
- Oriflame Volume Lipstick - Nude (editie limitata);
Atat pot sa spun: E PERFECT!

Lip-gloss
- L'oreal 6h Glam Shine - 204 Oriental Fuschia
Sunt deja la al doilea. N-am cuvinte sa spun cat imi place. Trag de el pentru ca si acesta e pe terminate. Ador culoarea si faptul ca tine atat de mult pe buze. :X

Powder
- Avon Loose Powder - Light Medium
O am deja de un an si nu e folosita nici macar pe jumatate. Imi place mult ca matifiaza bine tenul si lasa un aspect natural.

Bronzer
- Yves Rocher Bronzer - Hale Leger

Blush
- Jilian Dempsey for Avon - Celestial blush
Il ador pentru ca oricat as pune, ramane o culoare naturala. Se potriveste perfect tenului meu.

Nails
- Avon Nail Pro - Coral Reef';
- Deborah Shine Tech - Nr. 12;
- Avon Nail Pro - Luxe Lavander;
- Farmasi  - Nr. 954.

Skin Care
Face
- Iwostin Purritin - gel de curatare;
- Iwostin purritin - lotiune tonica;
- Bioten - lapte demachiant cu miere & galbenele (demachiantul meu preferat pentru ochi);
- Avon Clearskin - stick corector pentru acnee (chiar ajuta pentru ca are sulf si usuca cosurile).

Body
- Jean Paul Gaultier - Madame
Cand ma dau cu ea nici nu mai am nevoie de parfum (atat de puternica e). Si in plus, intra foarte repede in piele and I love that.

Hands
Miroase super si este extrem de hidratanta.

Hair
- Avon Advanced Techniques - balsam leave-in cu tehnologia Lotus Shield;
- Vitalfarco - Cristal Complex.
Despre primul produs am mai vorbit deja intr-un review, iar pe al doilea l-am folosit tot anul si nici macar n-am ajuns la jumatate. :))
Nu stiu nimic despre firma Vitalfarco, l-am primit, dar imi place super mult, e foarte bun.

Fragrance
Salvador Dali - Laguna <3

---------------------------------------------------------------------------------------------

Day #26 - An item from your wishlist :



Pupici,


Share:

45 comentarii

  1. yum yum ce bine arata bronzer-ul Yves Rocher.
    Eu am o paleta de farduri de ochi de la Yves Rocher cu care ma impac de minune.

    ReplyDelete
  2. ma bucur sa vad ca nu sunt singura persoana care chiar crede ca batonul corector de la Avon isi face treaba:D..eu sunt depedenta de el si mereu am cate 2 -3 batoane de rezerva ca sa nu raman in pana:))

    ReplyDelete
  3. si eu am batonul de la Avon si e super bun :X Mada-Bz

    ReplyDelete
  4. Great products!!! Hey check out my new website- http://www.chamberofbeauty.com:))
    Follow too!

    ReplyDelete
  5. deci trusa aia cu 120 de culori imi face cu ochiul:">
    cred ca am sa mi-o achizitionez si eu:)

    ReplyDelete
  6. sper sa imi pot cumpara si eu o paleta cu 120 de culori.
    am si eu Avon Clearskin - stick corector pentru acnee la mine functioneaza,dar in acelasi timp si'a cumparat si prietena mea si ea isi da si nu are niciun efect sau foarte putin.
    frumaose produsele

    ReplyDelete
  7. Si mie imi place gloss-ul L'oreal! chiar sta pe buze 6 h :). Tin minte ca l-am purtat la un party si tot aveam tendinta sa merg la baie sa-l reaplic! dar surprize, era tot acolo! :) xoxo

    ReplyDelete
  8. Ce bine arata blushul de la Avon, cred am sa-l incerc si eu.

    ♥♥♥ Pupici ♥♥♥

    ReplyDelete
  9. Nu stiam ca mai este la noi pe piata Laguna de SD,l-am adorat acum cativa ani dar acum mi-am mai schimbat gusturile....de unde l-ai luat???kisss*

    ReplyDelete
  10. Ma tenteaza rau blushul :P trebuie sa dau si eu de reprezentanta Avon de la facultate:))

    ReplyDelete
  11. vreau si eu pudra pulbere de le Avon,stii daca s-a scos de tot???

    ReplyDelete
  12. Mai stii cat a costat bronzerul Yves Rocher? Dar pudra de la Avon - loose powder?
    Te pup!

    ReplyDelete
  13. Monica - Pisica albastra7 January 2011 at 22:07

    primerul Elf, rimelul 2000 Calories, fondul de ten Vichy Normaderm si blushul Jillian Dempsey au fost si preferatele mele in categoia lor pe anul asta, deci ma bucur sa descopar ca avem gusturi comune.
    cat priveste trusa Ga-de, imi doresc si eu una de cand m-a machiat o prietena exclusiv cu farduri Ga-de. mi-au placut la nebunie, au un shimmer atat de discret, iar culorile sunt geniale!
    aah, iar de la Ga-de e si glossul anului la mine (nu prea folosesc gloss), dar am unul nude de la ei dupa care am alergat prin tot Bucurestiul. e perfect! sunt foarte fericita de achizitie!
    chiar! care sunt preturile truselor Ga-de in Timisoara? in Bucuresti sunt scumpute tare: intre 90 si 160 de lei (160 e cea ca a ta, cea mai mare)

    ReplyDelete
  14. Amalia - eu farduri nu am dar sunt sigura ca-s super. kisses!

    ReplyDelete
  15. Super toate produsele.De unde ti-ai luat lotiunea de corp - Jean Paul Gaultier - Madame.P.S Nu sunt din Timisoara,Ci Is:D Succes in continuare pe toate planurile.

    ReplyDelete
  16. MAda-bz - ma bucur ca iti place si tie!:*

    ReplyDelete
  17. Irynuk - isi merita toti banii!:D

    ReplyDelete
  18. Darkflayer - pai e normal, fiecare produs reactioneaza diferit de la persoana la persoana. :)
    Acum depinde si ce fel de acnee are persoana respectiva (zic eu)...
    pup.

    ReplyDelete
  19. Machiaj Ochi - ma bucur ca iti place! E si mai frumos in realitate (poza e de pe net).
    Pup.

    ReplyDelete
  20. Magical MakeUp - da, si eu auzisem ca l-au scos. Eu l-am luat de pe Aoro, cred ca inca il mai au!:X
    Acum a mai aparut unul nou, stiai? Laguna Maravilla. :D

    ReplyDelete
  21. Cristina - sper sa-l gasesti!:*

    ReplyDelete
  22. Magical MakeUp - eu am luat-o din oferta de reps acuma aproape un an si de atunci tot scoasa a fost. Dar eu cred ca o sa o bage din nou, ca e un produs esential. kiss.

    ReplyDelete
  23. Dia - bronzer-ul l-am primit, nu stiu exact cat ar costa. :)
    Pe pudra am dat vreo 20 lei.
    pup.

    ReplyDelete
  24. Monica - Pisica albastra - hehehehe! Ce tare!:))
    Da, sunt scumpe trusele Ga-de. Eu am castigat-o pe a mea la un concurs. Ma simt binecuvantata. :))
    Intr-adevar sunt superbe culorile, de calitate.
    In oras nu am vazut-o...doar pe net...tot asa 160-170 lei.
    pup uuuu!

    ReplyDelete
  25. Anonim - eu am primit-o cadou de ziua mea, dar ma gandesc ca o gasesti in orice magazin de parfumuri. kiss!

    ReplyDelete
  26. abia astept ziua in care o sa posed si eu fardul ala de sprancene de la Elf 8-> si cel putin un ruj tot de la ei :).abia astept sa vad si cum iti sta cu rujul ala ce ti l-ai luat de la Elf :)

    ReplyDelete
  27. unele din produsele enumerate de tine sunt si in topul meu..in special paleta 120, de care nu cred ca ma voi desparti:D...sa le folosesti cu drag in continuare...pup:*

    ReplyDelete
  28. Inafara de paleta 120 si cele de la elf, nu am mai incercat niciun produs...dar astea imi plac si mie:D

    puuup:*:*

    ReplyDelete
  29. In mare parte, si aceste categorii de produse sunt preferatele mele, in special primer-ul de la elf si trusa cu 120 culori (=p~). Pot sa preiau si eu tag-ul?

    ReplyDelete
  30. Symmo - saptamana viitoare cel tarziu fac swatch-urile.
    Ne comandam impreuna cand mai pun comanda daca vrei. :*

    ReplyDelete
  31. Xella - cred ca toate adoram paleta 120. :D

    ReplyDelete
  32. Special K - abia astept sa vad si postarea ta!:*

    ReplyDelete
  33. Cat de frumos arata sticlutza Salvador Dali! <3

    Super produse, sa le folosesti in continuare sanatoasa! :):*

    ReplyDelete
  34. Ce bineee arata blushul de la Avon ! :X

    ReplyDelete
  35. Alexandra - Da, capacul e nasul si sticluta buzele.:))

    ReplyDelete
  36. Little Princess - glad u like it!:D

    ReplyDelete
  37. Super postarea!! sper ca si alte fete care au blog sa faca una similara.:)

    As vrea sa te intreb daca acea crema Vichy - Normaderm Tri-active de care te intrebam cu ceva timp in urma iti priieste in continuare? sau pielea s-a obisnuit cu ea si nu mai are niciun efect? Merci.;)



    Desi tot zic ca mi-o iau, oscilez intre aceea si cea de la La Roche Posay -

    ReplyDelete
  38. imi place bronzerul, arata tare fain...Referitor la fondul de ten Vichy, esti o norocoasa daca iti place si iti priieste, al meu zace si acum in sertar...Iwostin mi-a placut, sunt chiar printre cele mai ieftine dermato din farmacii. Emulsia matifianta am folosit-o foarte mult, dar apoi tenul meu s-a cam invatat cu ea si nu a mai fost eficienta.

    ReplyDelete
  39. Ada - cu timpul efectele s-au mai estompat, tenul meu s-a obisnuit cu ea, dar inca ma ajuta si imi tine totul sub control. kiss.
    Si pe mine ma tenteaza de la LRP Effaclar Duo.
    :)
    Cand termin asta de la Vichy o sa o incerc si pe aia ca nu ma pot abtine. :))

    ReplyDelete
  40. Precious Deedee - ce ma enerveaza chestia asta cu obisnuitul tenului cu o crema. x( Si eu patesc.
    Daaa, eu ador Normaderm Teint!:X:X

    ReplyDelete
  41. nice cosmetics...eu sunt fana produselor de la Avon...le folosesc de ani de zile si chiar si acum sunt la fel de multumita de ele...sooper blogul tau...congrats!

    ReplyDelete
  42. Kim - hey! Tnx! Si mie imi plac produsele Avon, la fel ca tine, le folosesc de ani de zile & sunt multumita. :*

    ReplyDelete