My lipstick collection

 Am primit aceasta provocare de la Adyna acum cateva zile si recunosc ca am fost putin reticenta in legatura cu postarea lor. Stiu ca sunt cam multe, dar trebuie sa ma scuz si sa va spun inainte ca am o mica pasiune pentru rujuri, imi plac mult mai mult decat gloss-urile, desi nici alea nu sunt putine la numar. :)) 
Anyway, Nyx m-a ajutat considerabil sa imi dublez colectia, anul trecut am facut o adevarata obsesie pentru ele...si la un asemenea pret, cum as fi putut sa le rezist?:))

Here they are:

Si acum, sa le luam pe rand:

Nyx Round Lipstick: Iris, Mars

Avon Anew Lipstick - Flesh
 Wet'n'Wild Mega Colors - Pure Sky

Nyx Round Lipstick - Circe
Oriflame Volume Lipstick - Nude

Nyx Round Lipstick - Summer love
Avon Miracle Lipstick - Champagne Shimmer

Nyx Round Lipstick - Creamy Beige

Oriflame Colour Attraction - Frosted Peach
Nyx Round Lipstick - Indian Pink

Oriflame Wild West Lipstick - Pale Mauve
Oriflame Visions Lipstick - Bubbly

Yves Rocher Coleurs Nature Sheer & Shine Lipstick - Nr.05
Trendy Lipstick - Nr.50

Nyx Round Lipstick - Strawberry Milk
Avon Ultra Color Rich Lace Edition - Pout

Classics Lipstick - Supershine Diamonds - Nr.53
Nyx Round Lipstick - Power

Nyx Round Lipstick - Tea Rose
Nyx Round Lipstick - Fig

Flormar Supershine Lipstick - Nr. 503
Avon Ultra Color Rich Lipstick - Instant Mocha;
Nyx Round Lipstick - Spell Bound

Wet'n'Wild Lipstick - Nr.524E
Elf Essentials Lipstick - Gypsy

Oriflame Super Silky Lipstick - Antique Silk
Nyx Round Lipstick - Thalia

Avon Anew Lipstick - Modest Mauve
Oriflame Super Silky Lipstick - Berry Jaquard

Ga-de Lipstick - Nr.174
Oriflame Visions Lipstick - Fabulous

Avon Color Trend Lipstick - Sparkling Kiss
Avon Lip Miracle Lipstick - Twilight Twig
Maybelline Watershine Diamonds Lipstick - Raspberry Diamonds

Nyx Round Lipstick - Femme
Wet'n'Wild Mega Colors Lipstick - Kiss

Nyx Round Lipstick - Snow White
Maybelline Hydra Extreme Lipstick - Burgundy

Daca aveti vreo curiozitate, feel free to ask!

Kisses,

Share:

88 comentarii

  1. WOW, cu cat ma uit mai mult la voi imi dau seama ca am prea putine cosmetice, nu ma mai complexati :)))
    La cat mai multe! :*

    ReplyDelete
  2. stiai ca exista persoane care ghicesc in forma rujului? cica forma pe care o capata rujul dupa cateva folosiri spune multe despre personalitatea utilizatoarei.nu cred ca ar fi ceva adevarat din ce ar insirui ei dar e super simpatica ideea

    ReplyDelete
  3. Summer Love si Strawberry Milk de la Nyx sunt mortale.

    ReplyDelete
  4. Wow sunt superbe absolut toate rujurile, in general sunt nuante care imi plac si mie..:X..ai o colectie impresionant de frumoasa si esti o norocoasa sa le ai pe toate:X...

    ReplyDelete
  5. OMG...deci vreau rujuri, clar!

    ReplyDelete
  6. impresionanta colectie Anda!:*
    micuta, micuta pe langa tine la acest capitol:))

    ReplyDelete
  7. mica pasiune pt rujuri? ce tot zici acolo, "mica pasiune pt parfumuri", "mica ici", "mica kolo" :)) Deci.... (cum incepe romanu fraza), mor dupa ultimele 4 rujuri. Sunt moooortale. Mai are Nyx? Tre sa ma uit. Eu acuma am o pata pe flormar supermatte 201, pe care il port si in unele poxe. ia sa vedem noi diferenta de pret.... :P sa le porti sanatoasa!

    ReplyDelete
  8. wow! o adevarata colectie! la mai multe :D

    ReplyDelete
  9. foarte tare blogul.eu te-am adaugat la prieteni,daca vrei si tu sa ma adaugi la prieteni ai face un gest frumos.succes

    ReplyDelete
  10. Wow, cate ai! Imi plac pentru ca sunt nuante pe care le-as purta si eu, nunate care merg si iarna si vara. Sa le folosesti pe toate cu placere! :)

    ReplyDelete
  11. Ce de rujuri:|

    :)))) foarte draguteee toate

    ReplyDelete
  12. Dar nu tu nu glumesti cu pasiunile tale!!!! :))Sa le folosesti cu placere desi ma indoiesc cavei reusi sa o faci inainte sa iti expire. Ai o groaza!
    Eu am doar unul si te invidiez. :)

    ReplyDelete
  13. Am ramas impresionata: eu cred ca am 6 rujuri maxim :) si inca nu am terminat niciunul! :)) Sa te bucuri de toate cu placere! Care ti se pare cel mai cremos si "neuscacios" ? :*:*

    ReplyDelete
  14. Ce colectie impresionanta de rujuri.

    ReplyDelete
  15. mamaaaaaaaaa:))))) Parca e sephora la tine acasa:))))

    ReplyDelete
  16. Holly s**t! :)) sa le folosesti sanatoasa! eu abia am un ruj sau 2 si cateva glossuri si zic ca-s multe (in nefolosinta):))

    ReplyDelete
  17. wow.o adevarata colectie.se vede ca iti place ceea ce faci.bafta in continuare

    ReplyDelete
  18. Oauuu, oauu ! O mica mareeee pasiune pt rujuri ! <3
    Sunt superbe toate nuantele ! Felicitari pentru colectie !

    ReplyDelete
  19. pff.. nici nu as stii sa fac cu atatea :))


    :*

    ReplyDelete
  20. wow...am ajuns in rai...in raiul rujurilor..unde spuneai ca stai?! pe ce strada?! stiu ca mi-ai spus dar am uitat :D...doar strada imi trebuie ca restul detaliilor le gasesc eu :)))
    ...anyway...m-ai convins: vreau si eu femme si kiss..m-am indragostit de astea, sunt super frumoase...

    ReplyDelete
  21. nu pot sa spun decat WOW si ma bucur ca ai facut tag-ul asta :D :*:*

    ReplyDelete
  22. deci pe mine m-au criticat pt cele 14 rujuri pe care le am spunand ca sunt multe si reprezinta o risipa si ca ma dau mare...bla,bla!
    Dar sa vezi la tine:)))
    Eu oricum te admir si te sustin pentru ca iti intaleg pasiunea pt tot ce tine de make-up>:D<
    te pup si sa le folosesti sanatoasa,sunt superbe toate:*:*

    ReplyDelete
  23. la cat mai multe ... ;)) Si mie mi se parea ca 10 rujuri sunt prea multe , si am zis sa renunt sa mai cumpar rujuri o vreme

    ReplyDelete
  24. wow.. impresionanta colectie:) foarte frumoase si ti se potrivesc, mai ales nuantele de rosu! putine sunt femeile care apreciaza un ruj rosu si si mai putine cele care stiu sa il poarte. tu nu ai probleme la acest capitol:) bravo tie:*

    ReplyDelete
  25. nyx snow white e o culoare superba

    ReplyDelete
  26. M-am indragostit de ultimele 2 nuante de rosu! Ma atrage foarte tare rujul rosu in ultima perioada, nu stiu ce am patit :))
    Foarte frumoasa colectia, sa o stapanesti sanatoasa si sa o dublezi cat mai repede ;) :*

    ReplyDelete
  27. Oh! They seem like a set of paintbrush... and they are I think so.
    Kisses. I tell you again: An interesting blog.

    EDUARDO

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  29. iela - nu conteaza numarul, sa stii. :*
    Daca te ajuta cu ceva, eu consider ca am prea multe, desi nu e un numar exagerat de cosmetice, cum au unele fete de pe Youtube...sute de rujuri, gloss-uri, farduri, etc.

    ReplyDelete
  30. Anonim - daaaa!:))
    Aflasem cand eram mai mica din Cool Girl si ma uitam la toata lumea ce forma lasa la ruj. :))
    Oricum, sunt sigura ca nu e adevarat.

    ReplyDelete
  31. Amalia - strawberry milk nu ma incanta. De obicei il aplic in cantitati foarte mici ca sa arate ok, sau combinat cu altceva.
    Summerlove e nude-ul meu preferat (impreuna cu cel de la Oriflame).

    ReplyDelete
  32. Vai de mine cate rujuri ai! Cand le folosesti pe toate? :D Teoretic, cred ca te-ar tine cam toata viata, dar practic sunt valabile prea putin din pacate.
    Ai numai nuante frumoase, in locul tau si eu alegeam la fel :P mai putin marourile. Ce sa zic, sa le folosesti sanatoasa si sa te bucuri de ele!
    Te pup!

    ReplyDelete
  33. bondarica - ma bucur ca suntem pe aceeasi lungime de unda!:*:*

    ReplyDelete
  34. Federova - lol! You're funny!:))

    ReplyDelete
  35. ladybug - eh!:-j :))
    Conteaza sa-ti placa ce ai, nu cate ai!:*:*:*

    ReplyDelete
  36. impresionanta colectie :)
    te astept si pe blogul meu . sunt incepatoare , am doar 14 ani :))

    :*:* pupici.

    ReplyDelete
  37. siginutz - si mie imi plac Flormar-urile dar nu prea am de unde sa iau!:((
    Am vazut cateva produse intr-un magazin , dar rujuri n-am vazut, si am uitat sa-ntreb!:))

    Parca ai fost mama, asa imi zice si ea, ca am o gramada de "pasiuni". :))))
    Ce sa fac, profit si eu acum, pana nu am alte griji pe cap: familie, chirii, etc...

    Dar sa stii ca eu nu prea investesc in ele. :))
    Ori le primesc ori mi le iau din discount-ul de la Avon & Oriflame si atunci nu ma mai simt asa vinovata. :))
    Dar in Nyx-uri am investit, recunosc. Insa avand in vedere ca le-am prins chiar si cu 6 lei/bucata (apoi cu 10), nu e o suma atat de mare.

    :*:*:*

    ReplyDelete
  38. A.M. - lasa ca ajung!:))
    Multumesc!:*:*

    ReplyDelete
  39. opiniibsvi - multumesc.
    Sorry, dar nu m-am vazut in nicio lista pe blogul tau.

    ReplyDelete
  40. Shopperita - asa e! Si mie imi plac nuantele ce alegi tu. Am salivat la cele de la Maybelline. :)

    ReplyDelete
  41. Not Beautiful Enough - pai ori avem pasiuni, ori nu mai avem!:))))))

    Da, sunt constienta ca nu o sa le pot folosi pe toate pana expira, dar atunci cand ajunge unul aproape de termen "ma tin" de el pana il termin, sau pana ma plictisesc (chiar daca nu-l termin) si apoi il arunc. :)

    ReplyDelete
  42. Andreea - multumeeesc, ma bucur de ele pentru ca sunt "my babies". :))

    NYX-urile, categoric!:)

    ReplyDelete
  43. Irinuk & Machiaj Ochi - s-au adunat de-alungul timpului, au sarit ele in mana mea sa le cumpar, eu sunt complet nevinovata. :))))

    ReplyDelete
  44. Zuzele - si totusi, nu e niciunul de la Sephora!:))
    Dar poate e mai bine ca nu avem Sephora in oras, as fi fost si mai ispitita. ;))

    ReplyDelete
  45. Darkflayer - yep, i love what i do!

    Merci!:*

    ReplyDelete
  46. Ally - :)) Cam asa ceva!

    Multumesc.:*

    ReplyDelete
  47. Hello ANda,

    ai o colectie foarte frumoasa de rujuri!
    insa eu nu inteleg un lucru.. de exemplu de ce 5 rujuri care au aproximativ aceeasi culoare?:)) stiu k exista nuantze diferite and stuff.. but still.. they are not so different..

    Oricum, intr-adevar impresionant :)

    ReplyDelete
  48. Ce frumoaseee sunt Nyx-strawberry milk si summer love! imi pare asa rau ca nu mai sunt produsele nyx pe makeup-shop!:(

    ReplyDelete
  49. happy accesories - :)) Eu am ce face: look-uri pentru voi pe blog. :)

    ReplyDelete
  50. Precious Deedee - :)))))))))
    Vezi poate mai gasesti Kiss la ofertele din magazinele Kenvelo. Ca numai acolo este Wet'n'Wild din cate stiu...si sunt 4 lei acum. kiss u!

    ReplyDelete
  51. Adina - stiai tu de ce m-ai tag-uit!:)))))))
    Kiddin'.
    Pupici.

    ReplyDelete
  52. Deea's Beauty - esti o scumpa!:*:*
    MA bucur ca macar tu ma intelegi!:))

    Eu am stiut in ce ma bag cand am pregatit postarea asta.
    Totusi, eu zic ca aprox. 40 de rujuri nu e chiar asa de exagerat incat sa zici ca e o obsesie. Sunt multe stiu, dar au altele mult mai multe decat mine.

    Si era normal sa am multe, doar am blog de beauty, nu pot sa va prezint mereu acelasi 5 rujuri de ex. :))

    Kiss u, sweety!

    ReplyDelete
  53. Da, ai dreptate, trebuie sa ai multe produse de machiaj fiind un blog de asa natura.

    Dar de ex, instant mocha, spell bound, kiss si 174, they're kind of.. same :))


    Ce profuse folosesti pentru par dupa/inainte de utilizarea presei (placa de par)? Crezi ca ele sunt absolut necesare dak presa nu este folosita des?
    Produsele respective nu ingrasa parul sau nu iau din volum?
    Ce ai recomanda la acest capitol?

    Iti multumesc foarte mult :*

    fav. beauty guru michelle phan & anda zelenca :))

    ReplyDelete
  54. Bloo Smile - daaaa! Eu iubesc rujul si unghiile rosii!:X

    ReplyDelete
  55. Anca Buzea - nu vreau chiar s-o dublez, deocamdata mi-e bine cu ce am!:))

    Daaaa, si eu ador rosul!:X
    Intr-adevar sunt superbe ambele nuante.

    Te pup. :*

    ReplyDelete
  56. Eduardo - i'm glad u like it, even if you are a man.

    ReplyDelete
  57. Crystinutsa - macar puteai sa ma saluti intai, nu sa pui asa direct reclama la blogul tau, nu e frumos.
    kiss.

    ReplyDelete
  58. Dia - marouri nu prea am...si alea au diferite subtonuri rosiatice, nu sunt chiar maro pentru ca nici mie nu-mi plac. :)

    Pai iti dai seama ca nu o sa apuc sa le folosesc pe toate pana expira, sunt constienta de chestia asta. :))

    ReplyDelete
  59. Ioanna's Blog - merci!
    I'll take a look. Kisses.

    ReplyDelete
  60. mona_sax2 - Hello!:)
    Merci.
    Sunt toate diferite, desi in poza poate nu se vede foarte bine chestia asta. Si daca cumva se intampla sa am doua nuante aproape la fel (cum e Snow White de la Nyx si Burgundy de la Maybelline), cel mai probabil unul e primit, nu cumpar doua nuante la fel doar asa, ca sa am. :)

    ReplyDelete
  61. Little Princess - si mie imi pare tare rau!:(
    Dar asta e, n-avem incotro.

    ReplyDelete
  62. mona_sax2 - nu sunt la fel, desi par.
    Uite, instant mocha e un fuchsia mult mai cald si mai cuminte decat spell bound care e destul de turbat. Iar Kiss e rosu rosu, n-are nicio treaba cu cele doua.
    Iar 174 e un fel de mauve-caramiziu.

    Am mai multe, dar cel mai mult imi place Spray-ul termoprotector de la Gerovital. Da, consider ca sunt esentiale, chiar si cand te usuci cu foehn-ul.
    Orice produs de genul, trebuie aplicat doar pe suprafata parului sau chiar numai spre varfuri si atunci nu are cum sa iti unga parul mai repede. :)
    Imi mai placea foarte mult un spray dinasta termoprotector de la Matrix, dar e mult mai scump (vreo 40-50 lei), se gaseste in saloane de obicei. Dar acum ca au aparut atatea pe piata, chiar ai de unde alege, la preturi mult mai mici.

    ReplyDelete
  63. Monica - Pisica albastra21 January 2011 at 19:19

    oh, WOW!!!! ce multe sunt si ce culori frumoase!!!
    de la colectia Igunitzei incoace nu m-am mai entuziasmat atat de tare!
    sa le porti cu placere!
    imi plac aproape toate, caci culorile sunt cele pe care le aleg si eu :) daca ar fi sa te iau la intrebari despre ele ar dura pana maine :))
    te intreb doar o chestie, ca am vazut ca ai de la ELF si un ruj si paleta pentru buze: ti se pare ca paleta are culori mai hidratante? sau e la fel ca rujul?
    te intreb pentru ca am si eu nuanta Seductive de la rujuri si nu stiu daca doar al meu e mai "uscacios" sau asa sunt toate, inclusiv paleta... :(((
    in rest: sa le porti cu placere pe toate si sa ne arati cat mai multe lookuri cu buze frumos colorate!

    ReplyDelete
  64. Monica - Pisica Albastra - :))))
    Multumesc.
    Intr-adevar rujul din gama essential nu e asa hidratant, dar mie imi place super mult pentru ca rezista mult pe buze.
    Cele din trusa sunt mult mai hidratante, dar nu rezista atat.
    kiss.:*

    ReplyDelete
  65. super colectie! tare mult imi plac, ai si gasit o forma de prezentare atractiva si utila totodata...cu nyx am "patit-o" si eu, doamne cat m-am luptat cu mine insami sa nu cumpar toate nuantele!!! "noroc" ca le-am descoperit cu oarecum putin timp inainte de a se incheia desfacerea lor pe make-up shop! :D

    ReplyDelete
  66. si mie imi place foarte mult oja rosie, dar momentan am facut o pasiune pentru un albastru foarte inchis, putin shimmery (putin putin de tot:D) si lucios, de la farmasi. nu stiu de ce, poate pt ca mi se pare ca lumea abuzeaza de unghiile rosii.. anyway, am o presimtire ca o sa ma aleg cu niste unghii ingalbenite, pt ca nu folosesc un lac transparent ca baza:">.

    ReplyDelete
  67. Anonim - 10x. Si eu ma bucur ca le-am descoperit cat inca erau pe site.
    Pup.

    ReplyDelete
  68. Ai o colectie foarte impresionanta :)
    La cat mai multe in continuare :P :*

    ReplyDelete
  69. pff, eu am la ora actuala 2 rujuri si un gloss=)) sunt copil sarac:o3

    ReplyDelete
  70. Bloo Smile - eu am perioade lungi in care nu port rosu pe unghii si apoi iar imi aduc aminte si ma dau o perioada sau chiar ma fac cu gel rosu.

    Pai sa folosesti lac transparent ca baza, de ce nu faci asta?
    Pup.

    ReplyDelete
  71. Alexxa - nu e timpul pierdut. :))
    Kisses!

    ReplyDelete
  72. omg...kte rujuuri:X:X...asta da colectie:))...la cat mai multe, sa e folosesti cu drag.pup:*

    ReplyDelete
  73. wow ce colectie interesanta de rujuri!
    Am "vanat" cateva nuante si clar mi le comand si eu pe viitor.Pupici!

    ReplyDelete
  74. Xella - multumesc. :)
    Deocamdata incerc sa le folosesc pe acestea si sa ma tin departe de ispite. :)

    ReplyDelete
  75. Andreea - ma bucur ca iti plac. :*

    ReplyDelete
  76. *Wet'n'Wild Mega Colors - Pure Sky
    *Oriflame Volume Lipstick - Nude
    Pe acestea doua le-as purta pentru un look natural,mai nude.


    Pe urmatoarelele-as purta cu un machiaj intens al ochilor sau pentru un machiaj de zi.
    *Nyx Round Lipstick - Strawberry Milk
    *Nyx Round Lipstick - Power
    *Oriflame Visions Lipstick - Fabulous


    Iar pe acestea din urma le-as purta seara,la un machiaj disecrt al ochilor,la o ocazie speciala sau oricand as simti nevoia de ceva senzual caci ador nuantele de rosu sau nuantele puternice.
    *Nyx Round Lipstick - Femme
    *Wet'n'Wild Mega Colors Lipstick - Kiss
    *Nyx Round Lipstick - Snow White
    *Maybelline Hydra Extreme Lipstick - Burgundy

    Sunt superbe!Sa le porti cu placere!

    ReplyDelete
  77. Ela - ma bucur ca iti plac. Pupici!

    ReplyDelete
  78. Si eu te pup,Anda si multa inspiratie in continuare pentru cat mai multe si cat mai frumoase machiaje!

    ReplyDelete
  79. impresionanta colectie, s-o stapanesti sanatoasa :*

    ReplyDelete
  80. OMG! I've never seen so many lipsticks all together than at the store :) Do you really wear them all? I feel that I have a lot of make up aswell but I always seem to use just a few pieces as they become my favorites.

    ReplyDelete