Evolution: Loncolor Trendy Colors - sampon nuantator

Helloooo ladies!

 Stiu ca multe dintre voi sunteti curioase cum arata parul meu acum, dupa ce m-am facut cu nuantatorul Loncolor Trendy Colors, asa ca m-am hotarat sa fac aceasta postare cu dedicatie pentru Anca, dar si pentru toate cele care vor sa foloseasca acest nuantator si sunt curioase.

Dupa cum probabil stiti, am folosit nuanta R5 - Soul Red
De cand m-am facut, pe 11 decembrie, m-am spalat de minim 20 de ori pe cap, zic eu...
Ma spal o data la doua zile de obicei, uneori mai las sa treaca si trei zile, dar asta nu se prea intampla.
O sa va pun niste poze, sa puteti vedea clar evolutia:

Asa am aratat cand m-am facut cu nuantatorul:


Si cu timpul s-a tot decolorat:






Iar acum arata asa:

 Imi cer scuze pentru fata mea fantomatica, dar dupa cum spuneam, am fost tare boring in ceea ce priveste machiajul in ultima saptamana. So, parul meu a ajuns aproape la culoarea lui initiala, mai am mici tente rosiatice care sunt scoase foarte tare in evidenta daca fac poze cu blitz. In realitate arata cam ca in poza de mai sus, de parca as avea niste suvite, e in mai multe nuante, pot sa spun ca imi place destul de mult. 
Acum nu mai iese deloc culoare din par atunci cand ma spal pe cap, dar cred ca treptat o sa iasa de tot culoarea.

 A fost o experienta placuta si sigur ma voi mai face, as vrea sa mai incerc si alte culori. Eu spun ca este un produs perfect pentru noi fetele care nu vrem sa renuntam la culoarea noastra naturala, dar uneori simtim nevoia de o schimbare.

P.S.: Imi cer scuze pentru absenta mea de pe blog in weekend, am fost cam lenesa. :D

Va pup,

Share:

63 comentarii

  1. La tine a tinut mult, la mine mai mult de 10 spalari nu tine in total iar Anca cred ca are parul altfel de nu a iesit la ea nimic :(. La mine de ex nu tine nici vopseaua :)) curge la spalare :D. Deci treaba cu nuantatorul difera foarte mult in functie de par... :*:*

    ReplyDelete
  2. Chiar ma batea si pe mine gandul sa incerc un nuantator. Arata foarte bine parul tau. Asta inseamna ca nu ti-a atacat structura firului.
    Thanx. Poate voi incerca si eu cat de curand.

    ReplyDelete
  3. nuantator sau nu, mie tot mi-a atacat serios parul :(

    ReplyDelete
  4. imi place extrem de mult cum iti sta roscata...

    ReplyDelete
  5. As vrea sa stiu daca pateaza hainele, fetele de perna, prosoapele etc. In unul din posturile tale anterioare am spus ca mi-am cumparat si eu aceeasi nuanta, numai ca n-am avut curajul s-o pun in par inca, unul din motive fiind si faptul ca ar putea lasa culoare unde nu trebuie.
    Tu ai respectat conditiile mentionate pe plic atunci cand ai aplicat nuantatorul sau ai pus continutul in maini si apoi ai frecat parul pana la distribuirea sa completa? Mi-e groaza cand ma gandesc ca trebuie sa stau sa fac mii de carari si sa aplic cu pensula. :( Si o ultima intrebare :D Cand se decoloreaza devine cumva portocaliu? Iarasi ma infricoseaza.
    Te pup!

    ReplyDelete
  6. exact, erai superba roscataaa <3

    ReplyDelete
  7. Chiar vroiam sa te intreb daca iese de tot culoarea sau raman suvite/tente;))
    Ma batea gandul sa-mi iau nuanta Chestnut Brown, dar l-am batut eu pe el si n-am mai luat :)) Poate pana la urma voi lua, desi mi-e frica sa nu se decoloreze in roscat, cum am patit-o cand eram blonda si m-am vopsit cu ceva maro, cred ca era maro auriu;))
    In incheiere, iti sta bine cu suvite:*

    ReplyDelete
  8. tu esti foarte draguta oricum>:D<
    abia astept sa mai faci experimente, sa vedem ce iese:D
    [mi se pare doar mie sau esti obosita..trista?.. mi se pare ca e putin mai mult decat o simpla plictiseala:( orice ar fi, iti sta mai bine cand zambesti, asa ca ai grija sa nu uiti sa mai faci si asta:)! pupici!]

    ReplyDelete
  9. Adina - pai culoarea ta naturala e mult mai inchisa decat a mea si probabil si a Ancai e la fel. Eu cum il am mai deschis s-a prins mai bine culoarea si m-a tinut mai mult. Eu asa cred...

    ReplyDelete
  10. Shopperita - nu, nu mi-a afectat deloc structura -parului. :D
    Ma bucur ca am putut sa te ajut!:*

    ReplyDelete
  11. happy accesories :) - ciudat, mie nu mi l-a atacat absolut deloc.

    ReplyDelete
  12. Precious Deedee - thank yooou!:*

    ReplyDelete
  13. Dia - nu pateaza decat prosopul, dupa ce te speli, in rest nimic. Dar si petele alea ies la spalat.
    So, don't worry!:)

    Eu l-am aplicat cu pensula, da. Asa mi s-a parut mult mai safe. Daca faceam cum mainile, poate nu s-ar fi distribuit corect.

    La mine nu s-a facut portocaliu deloc.

    ReplyDelete
  14. Alexantza - chiar asta imi doresc si eu acum, sa caut o alta culoare, un maroniu ceva. Nu stiam daca exista, ma bucur ca m-ai luminat tu. :D
    Cred ca o sa incerc si eu in cazul acesta Chestnut Brown.

    Thank you!:*

    ReplyDelete
  15. Bloo Smile - mersiii!:)
    Nu, nu sunt. Asa am iesit in poza doar + ca nu prea eram machiata.:))
    Esti o scumpa oricum, pupici!

    ReplyDelete
  16. mie imi place foarte mult cum iti sta roscata:)you are so sweet!!!

    ReplyDelete
  17. anda, iti statea superb cu roscat! sa ne mai surprinzi asa!:) verifica-ti mail-ul.ti-am trimis zilele trecute unul, si ma gandeam ca ma poti ajuta. sper sa fie un raspuns afirmativ:). te pup:*

    ReplyDelete
  18. Da, categoric parul meu e mai inchis, dar nu cu mult. Al tau e un blond inchis, nu? Al meu e un fel de saten mediu.

    De iesit mi-a iesit...o tenta. Adica in lumina are reflexe rosii.

    La cum arata vopseaua ma asteptam sa vad cine stie ce rosu in cap :))Baia arata ca dupa un masacru, chiar ma intimida :))

    Prima oara am incercat pe o suvita, am lasat-o 30 de minute si am uscat-o. Nu vedeam nimic, asa ca in tot parul am lasat-o 45 de minute.

    Mai incercam. >8D

    ReplyDelete
  19. PS: Si eu vreau sa incerc chestnut brown! Il las 1 ora in cap. Poate poate.

    ReplyDelete
  20. Mie imi place cum arata acuuum! E foarte foarte dulce, love it! Sa-ti fie de bine! :*

    ps: Vampire Diaries mi-l iau de pe eztv.it, ti-am raspuns si la mine, dar m-am gandit ca poate nu mai revii acolo, asa ca ti-am scris si aici raspunsul :*

    bafta in sesiune!! :D

    ReplyDelete
  21. Monica - Pisica albastra31 January 2011 at 21:27

    WOW, Anda, dar a iesit initial foarte-foarte intensa culoarea!Abia prin comparatie iti dai seama....a iesit frumos, esti o norocoasa!
    Si eu as fi crezut ca da doar mai mult un reflex, ca nu schimba nuanta de baza cu mult...
    Dar la tine a prins foarte bine!
    Eu cred ca ma incadrez in categoria Adinei si a lui Anku...mie si vopseaua imi iesea foarte rapid din par, tu esti norocoasa :)
    Daca as avea o structura a parului atat de cooperanta ca tine, cred ca as incerca toate culorile :))
    Dar roscata iti sta extra-nice!

    ReplyDelete
  22. Magical MakeUp - multumesc frumos!:D

    ReplyDelete
  23. Anonim - thaaanks! :)

    Ti-am rasp, scuze de intarziere.

    ReplyDelete
  24. Ceau Anda!
    Parerea mea e ca nuantatoarele astea sunt perfecte pt fetele care nu vor sa-si strice parul cu vopsea/sau vor sa incerce sa vada cum le sta cui o culoare-astfel incat daca nu-ti place nu ramai cu ea pe cap (la propriu). Tie iti sta superb roscata dar poate ti ar sta bine si cu nuante de saten.
    Ti am trimis si eu 2 mailuri acum o sapt-doua-as aprecia mult daca mi ai raspunde cand ai timp.
    thanks and keep up the good work

    ReplyDelete
  25. Chiar te prinde foarte bine roscatul. Si mie mi-a placut foarte mult nuantatorul LonColor, ultima oara chiar m-am facut tot cu Soul Red. Tot ca tine, nici eu nu vreau sa renunt la culoarea naturala si sa incep sa ma vopsesc iar cu nuantatorul n-am avut niciodata probleme. Pacat ca au schimbat ambalajul: acum 6-7 ani cand l-am folosit prima oara era intrun tub de plastic, exact ca un sampon, era si mai mult produs

    ReplyDelete
  26. in primul rand iti sta super cu orice culoare din cele de mai sus:x esti super sweet :x

    in al2lea rand as vrea sa te intreb cate pliculete ai folosit? am avut si eu un pliculet sau 2:-? nu mai tin minte si nu prea mi`a iesit, daca ai putea sa ne spui si cum l`ai aplicat de a rezistat atat :*

    ReplyDelete
  27. mie imi place foarte mult culoarea ta naturala- cred ca ti-am mai spus asta de 10 ori pana acum :P
    te pup

    ReplyDelete
  28. Anda, tu cate plicuri ai folosit? Desi, tu il ai lung insa nu extrem extrem de des... Eu am o problema cu roscatul caci stiu ca se duce foarte greu din par, ma refer la vopseaua vopsea.

    ReplyDelete
  29. Anca - mai degraba saten deschis, dar oricum e mai deschis ca al vostru.
    Daaa, stiu cum arata baia dupa, zici ca e sange peste tot.:))

    Sa speram ca Chestnut Brown o sa-ti prinda mai bine. :*

    ReplyDelete
  30. Lauren - da, e mai cuminte acum!:D

    De pe eztv luam si eu si de aia m-am mirat, ca numai ce aparuse ep. 12 acolo. :))
    Ms de info oricum. :*:*
    pup u!

    ReplyDelete
  31. Monica - Pisica albastra - asa e, am avut mare noroc sa prinda pe parul meu atat de bine.:D Ma bucur tare mult si eu.

    Vopseaua nu stiu cat ma tine, ca nu am mai fost vopsita niciodata. :):D

    Te puuup!:*

    ReplyDelete
  32. ashrosedust - asa e, ai dreptate! Urmatoarea nuanta pe care o sa o incerc o sa fie un saten inchis, cel mai probabil.

    Hmmm, eu nu mai am nici un mail in inbox, poate au ajuns in spam si le-am sters din greseala. As aprecia daca le-ai mai trimite o data.
    Pupici.

    ReplyDelete
  33. Sihaya's World - eu nici nu-l stiam pe atunci, dar nu ma mir, e mai avantajos pentru ei sa ne dea mai putin produs si sa ne ia mai multi bani.

    Cred ca o sa ma mai fac si eu roscata la vara, cand o sa fiu mai bronzata. :D

    ReplyDelete
  34. Rrralu - thaaanks, esti tare draguta!:*:*

    Eu am aplicat doua pliculete ca am parul destul de lung. Totusi, dupa o saptamana incepea sa se duca neuniform, la radacina era mult mai intens si am mai luat o tura si l-a aplicat numai pe suprafata parului. Poate de aia a tinut atat.
    :-??

    ReplyDelete
  35. Symmo - daa, stiu!:))))
    Si mie imi place, dar m-am plictisit de ea, simt nevoia sa fac schimbari. :D
    De aia folosesc nuantatoare, ca nu am curaj inca sa renunt de tot la culoarea mea naturala. :D
    :*:*:*

    ReplyDelete
  36. Hubbis - vopsea vopsea n-am incercat, dar aici la nuantator am pus ambele pliculete. :)

    ReplyDelete
  37. Mersi, Anda, eu sunt tunsa bob dar am parul foaaarte des si noh, cred ca spre 2-3 pliculete mi-ar trebui si mie. Ziceam ca ma tem de roscat pentru ca am avut experiente, de ma puteam vopsi saten sau brunet si tot se vedeau in timp urme de la roscat, dar ma gandesc ca fiind sampon nu mi-o ramane asa. Si oricum, eu ma spal cam in fiecare zi pe par. Paarca m-ar tenta un roscat si pe mine ca numa' ciocolatiu si brunet m-am tot facut. :">

    ReplyDelete
  38. Ceau Anda, mersi de raspuns, ti am dat forward la cele 2 mailuri pe care ti le am scris pe la mijlocul lui ian. Sper ca au ajuns acum si astept raspunsul tau!
    mersi, te pup

    ReplyDelete
  39. La mine nu tine culoarea,indiferent ca folosesc vopsea cu/fara amoniac(am fost blonda,acum sunt un saten deschis) Dupa 3 saptamani culoarea nu se mai observa si incep sa apara suvite blonde :))

    Oricum mie imi pare rau ca nu am aflat mai demult de alternativele de nuantare a parului fara amoniac cum ar fi vopseaua sau samponul nuantator.
    Chiar faci bine ca nu te vopsesti :D

    ReplyDelete
  40. ai un blog award de la mine:*:*:*

    ReplyDelete
  41. Nu stiu daca e cu mult mai deschisa culoarea ta naturala, oricum ce au eu acum in cap e un amestec de vopsea, nuantator si culoarea mea :)). Vara arata ca al tau si iarna arata mai inchis. Asta inainte sa incep sa ma vopsesc. :*

    ReplyDelete
  42. foarte frumoasa culoarea, si tu binenteles ;).. tare m-as face si eu.. Dar spune-mi te rog, daca ti se uda parul nu-ti curge culoarea? Mie de asta imi e teama sa ma fac cu nuantator.. aveam o colega in liceu, si daca o prindea ploaia i se patau toate hainele cu culoarea din par..

    oana

    ReplyDelete
  43. Draga Anda,

    Am scris acest comment si lui Special K, pt k voi doua imi pareti cele mai pricepute.
    Te rog sa ma ajuti cu o sugestie la urmatoarea chestie :
    am o intalnire cu un baiat de kre imi place de mult timp, la el acasa si as vrea sa te intreb
    - cu ce te-ai imbraca (casual)
    - cu ce te-ai machia (de seara dar nu f strident, am ochii verzi-caprui)
    - cum te-ai coafa (am parul saten cu suvitze mov).

    Multumesc mult si sper k nu e prea mult ceea ce am cerut.

    :*:*

    ReplyDelete
  44. Hubbis - pai da, nuantatorul iese, de aia m-am dat pe mine exemplu, sa vedeti si voi. E adevarat ca inca mai am in par roscat, dar cred ca o sa se duca tot cu timpul.
    Pup.

    Da, si eu zic sa-ti pui 2 plicuri, e cel mai sigur.

    ReplyDelete
  45. ashrosedust - ti-am raspuns acum. :)

    ReplyDelete
  46. Rotsin - am auzit ca multe fete se plang ca nu le tine culoarea...chiar nu stiu ce sa zic, ca nu ma pricep, cum nu m-am vopsit niciodata.
    Intr-adevar nuantatoarele sunt o alternativa foarte buna.

    Te puuup!

    ReplyDelete
  47. Raluca Afronie - eu l-am facut deja, asa ca nu o sa-l mai postez, dar iti multumesc foarte mult, ma bucur ca te-ai gandit la mine. :*

    ReplyDelete
  48. Adina - atunci chiar nu stiu ce sa zic. Probabil depinde foarte mult de structura parului. Desi e ciudat, ca eu am parul moale si firul subtire si il mai spal si super des. Si uite cat a stat.:))

    ReplyDelete
  49. oana - ma gandesc ca daca te prinde la inceput, cand e culoarea super intensa, se poate intampla asta. Eu am avut norocul sa nu ma prinda ploaia. :))

    ReplyDelete
  50. mona_sax2 - nu prea sunt eu in masura sa te sfatuiesc, pentru ca fiecare are stilul propriu.

    Nu stiu ce sa-ti zic, incearca sa nu fi nici prea aranjata, sa arati cat mai naturala, nu trebuie sa-ti faci eu stiu ce freza, niste bucle lejere ar merge perfect pentru ocazie.
    N-ai specificat totusi daca mergi doar la el sau te intalnesti si cu parintii lui.
    Machiajul la fel, as zice sa nu fie prea strident, but then again, tu stii cel mai bine cum te simti bine machiata & imbracata...
    Sigur o sa te descurci si o sa arati superb.
    Good luck!:*

    ReplyDelete
  51. Buna,anda!
    Ti-am mai spus ca iti sta f bine roscata,dar si satena esti foarte frumoasa!

    Voiam sa te intreb daca ai dori sa ma adaugi in blogroll,cum doresti,eu te-am adaugat oricum pentru ca imi place enorm de mult blogul tau.
    Te pup! :*
    http://shopaholic-bunny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Cristina - awww, multumesc!:*:*:*

    Te adaug si eu acum. :*

    ReplyDelete
  53. Ai un blog award de la mine :* :*

    ReplyDelete
  54. Lauren - thank youuuu!:)
    Vad ca e diferita imaginea, dar se pare ca eu l-am facut pe asta, cu 7 lucruri despre mine. Merci oricum, apreciez!:*

    ReplyDelete
  55. Ti-a iesit f bine culoarea si te prinde frumos! Voiam sa te intreb cum ai aplicat nuantatorul: pe parul ud/ umed sau uscat?
    Si de asemenea, as mai vrea sa te intreb, pe romaneste :)), cand te duci la tuns, cum ii zici sa te tunda? Eu am parul de aceeasi lungime ca al tau si de cate ori ma duc sa ma tund imi taie f mult, mai ales din fata si nu imi place.
    Astept un raspuns, multumesc mult. Te citesc cu drag!

    ReplyDelete
  56. Oana - multumesc. L-am aplicat pe parul ud (sters cu prosopul), dupa ce l-am spalat cu sampon normal.

    Pai cand merg la tuns sunt foarte stricta, ii zic sa imi tunda 2 cm (sau mai multi, depinde de caz). Tipa e super de treaba si ma intreaba cum vreau si in fata si in spate. Imi si arata cat taie.

    Pupici.

    ReplyDelete
  57. draga Anda,
    imi spui te rog cum se numesc postarile cu machiajele din pozele 1, 3 si 5?

    Mersi mult :*

    ReplyDelete
  58. mona_sax2 -
    http://andazelenca.blogspot.com/2010/12/surpriza.html

    http://andazelenca.blogspot.com/2010/12/lotn-navy-olive-new-years-eve-series.html

    http://andazelenca.blogspot.com/2010/12/lotn-magical-night-new-years-eve-make.html

    ReplyDelete
  59. ce fainnn te machiezii!!!

    ReplyDelete