DIY: Butterfly Necklace

Hello!

 In ultima perioada nu am prea avut starea necesara sa postez atat de des si nu pentru ca nu as fi avut timp, ci pentru ca nu am avut starea sufleteasca necesara. Probabil si vremea aceasta e de vina...ma deprima.
 Anyway, astazi m-am gandit sa fac ceva mai deosebit pentru voi, diferit fata de ceea ce v-am obisnuit pana acum. Multe dintre voi mi-ati cerut sa fac tutoriale in care sa va arat cum fac eu cercelusii, etc. Dar cum nu prea mai am materiale, m-am descurcat cu ce am avut si am realizat un lantisor tare dragut. Sper sa va placa si voua ce a iesit. O sa mai fac postari de genul, de indata ce imi voi mai cumpara materiale.

Sa incepem!

Pasul 1:
Am pregatit materialele necesare:
 - clestii cu care lucrez de obicei;

 - ace tip cui;

- margele;

Pasul 2
Acum am sa va arat cum fac eu buclele:
 - clestele special ma ajuta foarte mult, eu trebuie doar sa infasor sarma in jurul lui;

 - apoi indrept bucla cu clestele tip patent.

 - pun margeluta pe sarma;

 - si mai fac inca o bucla.

- la fel procedez si cu margelutele verzi;

Pasul 3
Cele verzi le voi uni cu cele negre, sa arate aproximativ asa:


Pasul 4
Am pregatit si fluturasul, pe care am lipit tot margelute (dupa cum spuneam, criza de materiale); 
Eu am luat ce am avut in casa, fluturasul acesta, cu care planuiam sa fac o brosa. Voi puteti utiliza ce doriti voi, o floricica, orice.

Pasul 5
Dupa ce am terminat, l-am prins pe lant:


Done!
Mda, nici pentru make-up n-am avut dispozitia necesara.




Hope this was useful! :*

P.S.: Cum stiu ca ma veti intreba, am sa va raspund anticipat. De aici imi cumpar materialele pentru bijuterii: www.complexart.ro
Doar ca eu le iau "direct de la sursa", unde au mai multe produse.


Hugs & Kisses,

Share:

51 comentarii

  1. Ce dragut e, in curand ma apuc si eu de margelit. Astept sa-mi ajunga materialele. Tu de unde iti cumperi materiale pentru bijuteriile pe care le realizezi??

    ReplyDelete
  2. Machiaj Ochi - multumesc. Am scris in text de unde le iau. :)

    ReplyDelete
  3. sooooooooo chic!imi place la nebunie!ai manute de aur!!!te pup

    ReplyDelete
  4. prea taree!!!
    a iesit foarte frumos!!!!
    :*

    ReplyDelete
  5. ce dragut e:X imi place mult!
    Mi-ai elucidat misterul - nu stiam eu cum se fac buclele alea din sarma atat de perfecte :))

    ReplyDelete
  6. Foarte tare!!!:X si ce te pricepi:P
    bravo! te pup:*

    ReplyDelete
  7. foarte dragutz:x...fluturasul ala e de senzatie:X

    ReplyDelete
  8. Super tare! De mult vroiam sa stiu cum se fac chestiile astea :D

    ReplyDelete
  9. oauu, e foarte dragut ! imi place tare mult cum a iesit <3

    ReplyDelete
  10. esti foarte talentata...imi place tot ce postezi:X
    :*:*:*

    ReplyDelete
  11. cata munca, sunt superbe bravo :)

    ReplyDelete
  12. Super! Admir foarte mult fetele creative, ce pot sa zic...genial
    xoxo

    ReplyDelete
  13. foarte foarte foarte ... foarte tare, ingenios. imi place. pupici :*:*:*

    ReplyDelete
  14. iar nu s-a afisat com.meu:( si dau click de o mie de ori..nici nu mai stiu ce-ti spusesem..oricum ca e super tare,ti-a iesit frumos,imi place:p

    ReplyDelete
  15. modniza - you're so sweet! Multumesc!:*

    ReplyDelete
  16. @ Irynuk
    @ Denisa

    Thank you, ladies!

    ReplyDelete
  17. AlexantzA - mersi!:*

    Ma bucur ca am elucidat misterul!:))
    Pot fi facute si cu clestele tip patent, dar nu ies atat de frumos.

    ReplyDelete
  18. Deea's Beauty - multumesc.
    Mai am multe de invatat, but I like it!:*

    ReplyDelete
  19. bondarica - multumesc. Intr-adevar inveseleste colierul. :D
    Te pup!

    ReplyDelete
  20. Andreea's blog - ma bucur ca-ti place, o sa mai fac tutoriale!:*

    ReplyDelete
  21. @ Ally
    @ Alexandra
    @ Special K

    Va multumesc!

    ReplyDelete
  22. adelynush87 - multumesc, esti tu o draguta. :*

    ReplyDelete
  23. Alexandra - imi place sa le fac! Multumesc!:*

    ReplyDelete
  24. Monica - Pisica albastra27 January 2011 at 17:51

    ooo...ce frumos trebuie sa fie sa ai un talent! sa stii ca iese ceva din mainile tale. la propriu. apreciez din toata inima artistii hand-made!! 90% din bijuteriile mele sunt hand-made, multe unice. sunt atat de mandra de ele si de fetele care le-au lucrat!

    oricum, eu voiam sa-ti spun ca-ti sta atat de bine si nemachiata! iar parul a ajuns la o nuanta foarte-foarte interesanta!! (ca tot te intrebam mai ieri cum se comporta nuantatorul)clar a mai ramas pigment rosu in el!

    ReplyDelete
  25. Butterfly - multumesc din suflet!:*

    ReplyDelete
  26. CandyMax - hehehe! Multumesc. Glad u like it!:*

    ReplyDelete
  27. Miss Ellie Sugar - imi pare rau, nu e vina mea, blogspot-ul face figuri.
    Multumesc frumos!:*

    ReplyDelete
  28. Ioiiiiiiiii Anda, sunt indragostita de lantisorul tau:X:X:X Ioiiiiiiiii si iar ioiiiiiiiiiiii:))

    ReplyDelete
  29. Monica - Pisica albastra - multumesc mult! Si mie imi plac foarte mult bijuteriile hand-made.
    Btw, de ce nu incerci si tu? Sunt sigura ca te-ai descurca.

    In legatura cu parul, e tare ciudat, ca atunci cand fac pozele, din cauza blitz-ului iese mult mai roscat, in realitate sunt mici irizatii. Oricum, a mai ramas pigment, intr-adevar.

    ReplyDelete
  30. Alexxa - hehe!:))
    I know u have a thing for butterflies! :D

    Ma bucur ca iti place!:*

    ReplyDelete
  31. anda, esti si creativa si indemanatica! mare lucru cand se impletesc cele doua calitati!
    very cute colierul , am si eu unul care are atasat un fluturas dispus in acelasi mod - din margele din sticla este si mi-e tare drag!
    kisses!
    (ilda76)

    ReplyDelete
  32. fain tutorialul :) si eu vreau fluture dinala dar nu mai este :( tot am zis ca imi iau imi iau si s-au vandut toti :( si vad ca nu mai aduc.

    ReplyDelete
  33. ilda76 - esti mereu atat de draguta cu mine, thank you!:*
    Sa-l porti cu drag in continuare (lantisorul tau).
    :*:*:*

    ReplyDelete
  34. strumfita cu esarfa - multumesc!

    ReplyDelete
  35. Symmo - eu aveam doi si unul l-am pierdut. :(
    Si mie imi pare rau ca nu mai au.
    In ultimul timp lipsesc multe.
    Kiss uuuu!:*

    ReplyDelete
  36. Pare greu de realizat dar rezultatul este super dragut! Postarile de genul asta sunt chiar minunate:*

    P.S.: ti-am scris cateva cuvintte de lauda pe noul meu blog, check it out if you have the chance :)

    ReplyDelete
  37. Waii imi place mult :X
    Superb superb superb :*

    ReplyDelete
  38. Esti f originala :) si imi place culoarea parului, este evidentiata in mod special daca porti negru!! puuuup :*

    ReplyDelete
  39. Ambra - nu e greu deloc, de aia am si facut tutorialul, sa demonstrez.:))

    Merci mult, ti-am scris si acolo.:*

    ReplyDelete
  40. mona_sax2 - mersiii!:D

    Dar nu e deloc asa cum iese in poze parul, acolo pare un portocaliu, in realitate e saten si pare ca am suvite roscate acum. :))
    De la blitz iese asa. Cred ca a ramas pigment in par si din cauza blitz-ului iese in evidenta cand fac poze.

    :*

    ReplyDelete
  41. o doamne! n-am cuvinte, am ramas putin, sau putin mai mult uimita! e superb! n-am cuvinte serios.

    & don't worry i feel you.. nici eu nu mai am dispozitia necesara sa ma machiez :(

    te pup

    ReplyDelete
  42. Superficial Doll - ma faci sa rosesc.:))
    Multumesc mult!:*

    Mdaaa, de zile intregi ma dau doar cu fdt,pudra & rimel.

    ReplyDelete
  43. foooarteeeeeeee frumoase,bafta mai departe!!!!

    ReplyDelete