Haul Avon + Wet'n'Wild + Meli Melo

Hello ladies!

 N-am facut de ceva timp un haul Avon, am sarit peste campania trecuta pentru ca nu am luat lucruri prea interesante, dar de data aceasta vreau sa va arat & povestesc si voua cate ceva. De asemenea, de acum inainte puteti gasi la mine pe blog si catalogul curent Avon, il coltul din dreapta sus.  :)
 Si bineinteles ca nu m-am putut abtine si am facut azi putin shopping neplanificat...am plecat dupa ceva si pe langa ca nu am gasit, am si cheltuit din bani. :)) Dar eu zic ca s-a meritat, o sa vedeti. :) Sunt lucruri micute, dar frumoase.

Sa incepem cu Avon:

Cercei Jena

 Mi-am dorit foarte mult acesti cercelusi si desi au aparut in catalog de ceva vreme, i-am asteptat pana au fost cat de cat redusi, pretul initial era putin exagerat. Aren't they lovely?

Colier Golbie

Aceeasi poveste si cu acest lantisor, l-am luat de la reducere si a costat doar 19 lei. Love it!:X

Timeless EDP
 Sincer, nu ma asteptam deloc sa imi placa acest parfum. Peste tot am auzit numai pareri negative despre el. Dar cand l-am primit am ramas surprinsa. Mie chiar imi place. Da, este un parfum clasic, dar in momentul in care se aseaza miroase foarte frumos si nu mai este atat de puternic. Probabil lumea nu este obisnuita cu genul acesta de miros si de aceea nu este foarte popular, dar este specific anului in care a fost fabricat, 1974. Pe mine ma incanta ideea de a avea un asemenea parfum, cu istorie. Categoric il pastrez...si il voi si folosi. :)
Acest parfum nu se gaseste in brosurile din Romania (inca...poate o sa-l bage), din cate am inteles este disponibil doar in cele din UK, reprezentantii l-au primit cadou luna aceasta. Si din cate am mai citit eu, seamana foarte mult cu Shalimar de la Guerlain (un alt parfum cu istorie).

Secret Fantasy EDT
 Ei bine, daca primul parfum este foarte elegant si misterios, acesta este foarte dulce si copilaresc. Te duce cu gandul la bomboane. :)
Imi plac parfumurile dulci, dar acesta parca este putin prea dulce pentru mine. Ma asteptam sa-mi placa mult mai mult, asa ca din cele doua, clar aleg Timeless-ul.  
Totusi, il voi pastra si pe acesta, nu este chiar genul meu, dar e ok. Si imi place foarte mult cheita care tine loc de capac (daca nu o scoti nu se poate pulveriza).

Lac de unghii Color Trend Nail Frosting - Silver
 Am cumparat acest lac de unghii in ideea ca voi primi unul argintiu, metalic. Se pare ca am incurcat oalele, iar numele m-a indus in eroare. Totusi este un lac de unghii foarte frumos, care face pereche perfecta cu un french alb. 

---------------------------------------------------------------------------------------------

 Si acum, sa va arat lucrusoarele pe care le-am cumparat azi. Am fost prin oras in cautare de cizme, peste tot sunt reduceri, dar nicaieri nu gasesc numarul meu (36). Deja mi-am cam pierdut sperantele...
In fine...tot bantuind prin magazine am ajuns si in Kenvelo unde spre mirarea mea, am vazut ca aveau lichidare de stoc la produsele Wet'n'Wild. Si cred ca nu vor mai aduce...:(
Nu stiu cum este in Bucuresti, daca e aceeasi poveste, dar aici fiecare produs era 3.99 lei...si nu am mai prea avut din ce alege. Imi pare tare rau, acum nu o sa mai am de unde sa cumpar nici produse Wet'n'Wild...X(

Iata ce am ales:
Eyeshadow Mono
 Am avut de ales dintre un albastru foarte deschis si acesta, care mie mi s-a parut mult mai frumos. Este foarte pigmentat...I like it!

Max Volume Lipgloss
Acest lipgloss miroase a scortisoaaaara! Yummy!:X
Si culoarea imi place mult, chiar nu aveam nuanta asta.

And they made my day!

Si au costat doar 10 lei. :)


Hugs & kisses,

Share:

63 comentarii

  1. Sa le stapanesti si porti sanatoasa!!!
    Sunt toate dragute!

    ReplyDelete
  2. eu am nimerit promotia la wet'n'wild cand inca erau cat de cat si mi-am luat eyeliner, fard trio si fond de ten mineral (de asta is cel mai incantata :D). am vrut sa intru sa mai vad ce e, dar ma gandeam ca deja s-au dat cam toate. voiam sa te intreb cum e mineral foundation de la avon, am vazut ca l-ai folosit in lookul denim dinainte parca.

    ReplyDelete
  3. da...la meli melo sunt super reduceri :D Mada

    ReplyDelete
  4. superbi cerceii! :X si aici la cluj este aceeasi poveste la produsele wet'n'wild...din pacate.sa le porti/folosesti sanatoasa si frumoasa

    ReplyDelete
  5. sunt frumoase toate.sa le folosesti cu placere

    ReplyDelete
  6. Superbi cerceii, m-am pasionat de-a dreptul de cei mov! Sa-i porti sanatoasa!

    ReplyDelete
  7. Arata bine bijuteriile de la Avon, habar n-aveam ca poti cumpara si accesorii de la ei :) Sa folosesti cu placere noile achizitii! :*

    ReplyDelete
  8. Vai, ce-mi plac cerceii :) Si cei de la Avon si cei Meli Melo, sunt superbi
    Sa-i porti cu placere!

    ReplyDelete
  9. Ador cerceii candelabru.
    Iar Secret Fantasy mie imi place foarte mult.L-am inclus si la mine in top...e f cute.

    ReplyDelete
  10. Sa le folosesti pe toate cu placere! :) Imi plac mult cercei de la Meli Melo :) Au un aer asa...vintage! :*:*

    ReplyDelete
  11. foarte bine arata accesoriile! sa le porti cu placere!
    ai un tag la mine :)

    ReplyDelete
  12. Ambele perechi de cercei arata foarte bine! Si colierul! Si oja...si tot! :D

    ReplyDelete
  13. Sunt superbe toate achizitiile tale:X sa le folosesti sanatoasa:*
    Eu deja am renuntat sa mai caut wet n wild in magazinele Kenvelo,niciodata n-am gasit nici macar un amarat de fard!! si cand le intrebi pe cele de la casa iti spun cu nesimtire "asta e magazin de haine,nu de cosmetice"!
    vai ce nervi am numai cand imi aduc aminte de faza asta:)))
    te pup:*

    ReplyDelete
  14. Cat de bine arata cercelusii! Sunt exact genul meu! :P :D Si zici ca nu-ti prea place "Secret Fantasy"? Eu una il ador, chiar m-am regasit in el, probabil cu iz de copilarie si bomboane cum zici tu, dar cred ca intra in contrast cu firea mea un pic cam serioasa, si ma echilibreaza :)..

    Da, si aici in Alba Iulia aveam WetnWild in Kenvelo, si le-au redus si la noi la 3.99 Ron, dar eu am ajuns prea tarziu, nu am gasit decat vreo 4-5 chestii pe raft :-O... Oricum, eu tot sper sa mai aduca, pentru ca sunt produse ok.

    Sa le stapanesti sanatoasa! :*

    ReplyDelete
  15. Monica - Pisica albastra18 January 2011 at 11:20

    ce de bunatati!!! sa le porti si sa le folosesti pe toate cu placere!
    planific si eu o iesire la shopping de 2 saptamani cred, dar ma deprima teribil vremea asta de afara si nu am chef de nimic. eu is tare meteosensibila.
    din cate am auzit insa, la voi a fost mult mai frumos si mai cald. :))

    ReplyDelete
  16. Ai un tag la mine pe blog :) :*:*

    ReplyDelete
  17. dementiali cerceii meli melo :X:X:X:X

    ReplyDelete
  18. despre parfumul Timeless deja stii ca imi place si ca este in top 10,iar cerceii Jena ii vanez de ceva timp,poti sa-mi spui te rog daca pietrele acelea sunt mov sau roz????

    sa le folosesti cu placere pe toate!!!

    ReplyDelete
  19. Foarte dragute lucrusoare:) Sa le porti/folosesti sanatoasa:D

    P.S. In sfarsit am reusit sa imi fac un blog roll. Ieeeei:)) sunt foarte incantata

    ReplyDelete
  20. cerceii sunt superbi:x..sa ii porti cu placere:)

    ReplyDelete
  21. foarte frumoase achizitii...si eu sunt repr.avon si am parfumul,dar e prea puternic pentru mine.deci e de vanzare daca te intereseaza;)...pupici:)

    ReplyDelete
  22. cercelusii de la avon sunt superbiii <3

    ReplyDelete
  23. subscriu tuturor comentariilor referitoare la cercei - atat cei de la avon cat si cei de la meli melo sunt minunati!
    din cate stiu eu meli melo nu mai are magazin online si-mi pare tare rau, numai astfel aveam si eu acces la ei...
    anda, sa porti/ sa folosesti sanatoasa si iubita toate cele recent achizitionate! poate ai noroc sa gasesti si cizme! sa ni le arati si noua...:)
    pupicei!
    (ilda76)

    ReplyDelete
  24. dorapolicarp - e suuuuper fondul de ten cu minerale de la Avon, imi place super mult. :)
    Eu mi-am facut stoc, am doua. :))

    Vaaai, deci mie imi era asa de ciuda ieri ca n-am aflat mai repede de promotia Wet'n'Wild...dar poate e mai bine asa, am destule cosmetice. :))

    ReplyDelete
  25. Mada - true! Trebuie sa imi mai fac drum pe acolo. :))

    ReplyDelete
  26. KarmenB - multumesc! Mda, se pare ca nu vor mai aduce produse Wet'n'Wild in magazinele Kenvelo. Alftel n-ar fi facut asemena lichidare de stoc...

    ReplyDelete
  27. @ bioana
    @ kandia
    Thank you girls!

    ReplyDelete
  28. @ Anca Buzea - inseamna ca nu te-ai prea uitat prin cataloagele lor, te-am prins!:))
    Glumesc...da...unele bijuterii de la ei chiar sunt super.
    kiss u!

    ReplyDelete
  29. gabrielle boutique - hehehe, ma bucur ca-ti plac!:)
    Te pup!*

    ReplyDelete
  30. Amalia - da, am vazut topul tau!:)
    E nice Secret Fantasy, incepe sa-mi placa mai mult, m-am dat azi cu el.

    ReplyDelete
  31. Andreea - mersi!
    Daaaa, de aia mi-au placut si mie! :D

    ReplyDelete
  32. A.M. - mersi!:)

    O sa fac tag-ul saptamana aceasta. :*

    ReplyDelete
  33. Shopperita - glad u like them!:)

    ReplyDelete
  34. Deea's Beauty - vaaaai, cata nesimtire! Pai ele ca angajate ar trebui sa stie ca produsele Wet'n'Wild se vand in incinta magazinelor Kenvelo. Doaaamne!

    ReplyDelete
  35. Alexandra - pai asa si eu, am ajuns tarziu. Am avut noroc ca am mai gasit astea doua chestii, ca mai erau doar cateva farduri, cateva lacuri, vreo 3 primere pentru gene, niste rimeluri maro uscate :)), cateva gloss-uri si niste creioane de ochi.:))

    Incepe sa-mi placa mai mult Secret Fantasy, l-am purtat azi si a fost ok, nu m-a ametit sau ceva. :))

    ReplyDelete
  36. frumoase lucrurile.. sa le folosesti pe toate cu placere!
    si eu sunt cam trista in legatura cu produsele wet n wild.. :)

    te pup

    ReplyDelete
  37. Mie imi place colierul, sa le porti sanatoasa!
    Ai doua taguri la mine :D
    Pupici :)

    ReplyDelete
  38. Monica - Pisica albastra - daaa, a fost chiar primavaratic zilele astea. Iti era mai mare dragul sa iesi. Dar incepe sa se raceasca.
    Eu n-am treaba, daca vreau ceva, nu ma opreste nici viscolul. :))

    ReplyDelete
  39. anais - i knooooow! I'm in looove!:X

    ReplyDelete
  40. Magical MakeUp - daaa, am vazut ca-ti place si tie!:)

    Sunt mov toate! :)

    ReplyDelete
  41. wet'n'wild si la cluj e lichidare de stoc.

    ReplyDelete
  42. Bloo Smile - sa inteleg ca m-ai bagat in blogroll? :P
    OK, te bag si eu acum. :)
    Multumesc, pupici!:*

    ReplyDelete
  43. Madlen - mersi!:)

    Pai il am deja, ce sa fac cu doua? :P

    pup.

    ReplyDelete
  44. Ally - daaa!:X
    Si am mai ochit niste perechi. Ma enerveaza, ca ma ispitesc mereu. X(

    ReplyDelete
  45. ilda76 - multumesc mult!

    Nici nu stiam ca nu mai e magazinul online...ce pacat!:(

    ReplyDelete
  46. Miuri - multumesc!:*

    Mda, chiar e enervant.

    ReplyDelete
  47. Denisa - deci se pare ca e peste tot asa. :(

    ReplyDelete
  48. sunt superbi cerceii:X...sa folosesti cu drag tot ce ti`ai achizitionat.pup:*

    ReplyDelete
  49. sa le porti cu placere:* din ce campanie este colierul?ca nu il vad pe nicaieri:((

    ReplyDelete
  50. extramicuta - tnx! A aparut in vara, eu l-am luat din oferta de reprezentanti.

    ReplyDelete
  51. Sunt superbi cerceii, sa ii porti cu placere! Si la masura piciorului te inteleg perfect...cizmele ca cizmele, ca mai gasesti 36, dar eu vara la sandale port 35 si...cel mai adesea ori imi iau balerini de la copii, ori imi fac pantofi pe comanda, pentru ca masura mea este aproape imposibil de gasit la un model...decent.
    De Wet'n Wild am tot auzit, dar nu am gasit niciodata cand am intrat intr-un Kenvelo, cred ca am nimerit numai in magazinele care nu au stand de cosmetice...

    ReplyDelete
  52. mi-am luat si eu parfumul secret fantasy si miroase foarte frumos..sa le stapanesti sanatoasa..pupici.daca vrei participa la concursul asta http://ioanaandalex.blogspot.com/2011/01/revenim-pe-blog-cu-un-concurs.html

    ReplyDelete
  53. Jules - multumesc frumos!:)
    Eu tot 36 am si la sandale, rar 35. Parca imi e mai usor vara, le gasesc mai usor. Dar deja sunt super enervata, am cautat in jumatate de Timisoara si nu mi-am gasit cizme...x(

    Da, nu aveau Wet'n'Wild in toate magazinele...pacat ca o sa le scoata acum de tot...:(

    ReplyDelete
  54. yoana - ma bucur ca-ti place si tie secret fantasy!
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  55. Sa le folosesti cu placere!Superba ultima pereche de cercei :*

    ReplyDelete
  56. Hello!Am o intrebare... la Meli Melo am vazut si eu ca sunt reduceri...si inca mai sunt produse destul de scumpe...reducerea ti-o face cand mergi sa platesti? sau...e deja inclusa in pretul afisat? merci:*

    ReplyDelete
  57. Niko - Sunt trecute pe produs, e taiat pretul vechi si trecut cel nou.
    pupici. :*

    ReplyDelete