Castigatoarea concursului "Cosmetic Plant"

Hello!

 Imi cer scuze pentru faptul ca aceasta postare vine cu putina intarziere si imi cer scuze ca am somat tot weekendul, dar se pare ca mai nou, pentru mine sfarsitul de saptamana inseamna masterat, trezit devreme, oboseala, etc. Si se apropie cu pasi repezi sesiunea...
 In fine, astazi am lucruri mai importante de spus, nu sa ma plang...sa trecem la treburi mai serioase. :)
De data aceasta am vrut sa aleg altfel castigatoarele. Nu m-am putut hotari eu asupra comentariilor preferate, fiindca ca mi-au placut prea multe, dar nici nu am ales cu random.org. Asa ca am hotarat sa fac biletele si a filmez extragerea, dupa modelul lui Dragonfly.
Asa nu ramane nici urma de indoiala asupra faptului ca am fost corecta (am inteles ca nu va prea place randomel).

 Inainte de a posta clipurile, vreau sa va spun ca de data aceasta am fost foarte indulgenta si am trecut cu vederea faptul ca nu toate dintre voi mi-ati spus cu ce nume ma urmariti, acest lucru fiind trecut in regulile concursului. Am ales sa nu descalific pe nimeni de data aceasta, pentru ca printre participante sunt vechi cititoare de-ale mele (care stiu ca ma urmaresc) si nu as vrea sa par nedreapta, dar va rog din suflet, data viitoare mai multa atentie pentru ca voi lua acest lucru in considerare si nu voi mai trece cu vederea.

In total, au fost 88 de participante cu entry-uri valide, dar sa vedem clipuletele intai:

Am pus biletele in cutiuta in ordinea primirii comentariilor.



Castigatoarea premiului II este:

ROXXY


Castigatoarea premiului 1 este:

SADIE


Felicitari fetelor! Astept datele voastre pe mail:
andazelenca_blog@yahoo.com.

Kisses,

Share:

23 comentarii

  1. I insist, you have REALLY GREAT blog.
    Not just for women but men, because we can enjoy the final result.
    Congratulations.

    EDUARDO

    ReplyDelete
  2. felicitari fetelor castigatoare!

    ReplyDelete
  3. Hmm nici de data asta n-am castigat si mi-as fo dorit asa mult sa incer lotiunea tonica pentru par.

    Anyway felicitari castigatoarelor !!!

    ReplyDelete
  4. Felicitari castigatoarelor! :)

    ReplyDelete
  5. felicitatri castigatoarelor:P:* si tie ca te-ai chinuit atat de mult :P:*

    ReplyDelete
  6. Felicitari castigatoarelor,sa folositi cu placere produsele!Imi pare rau ca nu am castigat,dar cine stie, poate alta data:))Imi place cum ai facut extragerea, e mai corect asa desi e mult de munca.

    ReplyDelete
  7. Felicitari fetelor! Si tie Anda pentru ca ai avut atat de multa rabdare. Asta da dedicatie ptr cititoarele tale!

    ReplyDelete
  8. Buna, am castigat locul 2, ma bucur nespus de mult pentru ca imi doream sa castig lotiunea tonica pentru par, sunt nerabdatoare sa primesc produsele, ms Anda pentru un giveaway minunat, o seara placuta

    ReplyDelete
  9. :D Hihi, ce cutiuta frumoasa:X

    ReplyDelete
  10. felicitari fetelor!

    ReplyDelete
  11. Machiaj Ochi - vor mai fi concursuri, nu iti pierde speranta!:P :))
    Pupici. :*

    ReplyDelete
  12. Special K - a fost ok, mi-a placut sa filmez. M-am enervat putin insa la editatul filmuletului. :))
    But you know that! :)
    Kiss!:P

    ReplyDelete
  13. Alexa - iti incerci norocul si data viitoare, n-ai nimic de pierdut!:)
    Si mie mi s-a parut mai dragut asa. :)

    ReplyDelete
  14. am vazut, am vazut!!!al treilea biletel din prima parte:D
    hi, hi, hi!am vazut filmuletele!
    pupici!

    ReplyDelete
  15. Anca - multumesc mult!:*:*:* Esti o draguta!

    ReplyDelete
  16. Multumesc, Anda! Se pare ca sortii au fost de partea mea. Produsele de la premiul 2 le am deja pe toate, asa ca o sa ma bucur sa incerc ceva nou.

    ReplyDelete
  17. Alexxa - si mie mi-o placeee!:X
    Imi tin ojele in ea. :D

    ReplyDelete
  18. Irini - chiar la biletelul tau ma chinuiam sa aranjez lumina!:))
    Puuup!:*

    ReplyDelete
  19. congrats to the winner. what an amazing array of beauty products.
    xoxo
    mina

    ReplyDelete