2011 Resolutions + Look-ul din seara de Revelion

 Poate unele dintre voi faceti de mult timp asta, dar eu nu am pus niciodata pe foaie dornintele mele pentru noul an. Asa ca anul acesta voi face o astfel de lista pentru ca am foarte multe planuri si vreau sa fac multe schimbari in viata mea. Sper ca macar jumatate din dorintele de pe aceasta lista sa reusesc sa le indeplinesc. La anul voi trage linie si imi voi da seama mai usor daca am reusit sau nu. Mai ales ca dorintele mele sunt aici, pe blogul meu si le poate vedea toata lumea. Unele sunt mai mici, altele sunt mai mari. Si pentru ca am facut totul public, stiu ca asta ma va face sa fiu si mai ambitioasa. :)
Ideea acestei postari am preluat-o de la Iulia Badita.

1. Sa incep inca o facultate. Poate in "Jurnalism", poate in "Protectia mediului", inca nu m-am hotarat;
2. Sa fac sport macar o data la doua zile si sa am un regim alimentar cat mai echilibrat;
3. Sa renunt la sucurile carbogazoase;
4. Sa fac cursuri de limba germana;
5. Sa imi gasesc un job atragator;
6. Sa incep sa fac tutoriale filmate pe blog; :)
7. Sa folosesc mai des crema de corp;
8. Sa dorm mai mult si sa ma culc (mult) mai devreme, pentru ca tot programul asta haotic incepe sa se reflecte pe tenul meu;
9. Sa citesc mai multe carti;
10. Sa am mult mai multa grija de parul meu si sa imi tund varfurile mai des;
11. Sa incep sa folosesc unele tratamente naturiste si sa va povestesc despre ele pe blog;
12. Sa reusesc sa merg in concediu intr-o alta tara;
13. Sa nu mai cumpar produse de make-up in prostie (desi nu stiu daca o sa-mi iasa);
14. Sa scriu in continuare articole atragatoare si interesante pe blog;
15. Sa ma obisnuiesc cu aplicatul genelor false;
16. Sa beau si mai mult ceai.
17. Sa vizitez Bucurestiul (pentru prima oara);


Daca vreti sa preluati ideea, sunteti bine venite, imi place sa citesc postari de genul acesta. :)
---------------------------------------------------------------------------------------------
Acesta a fost look-ul meu in seara de Revelion:
 Pana la urma am schimbat de tot machiajul!:))




 Frumoase bucle, nu? S-au lasat intr-o ora!:)))))
A mai ramas ondulat, dar nici pe departe ca aici.

Ordinea in care am aplicat culorile pe pleoape:

 - in loc de tus, am aplicat sclipici (tot dupa metoda lui Koko, cu adeziv pentru gene false). Din pacate in poze  nu a iesit asa sparkly cum era in realitate.

Poze de la "eveniment" nu pun, pentru ca nu sunt multumita de cum au iesit, in toate par mult prea palida. Din pacate aparatul meu a ramas fara baterii (le-am uitat pe cele de schimb acasa) si n-am apucat sa fac nici macar o poza ca lumea.
---------------------------------------------------------------------------------------------

Day #22 : What makes you happy


P.S. In seara de Revelion am intalnit o fata tare draguta, pe nume Simona. M-am bucurat foarte tare cand mi-a spus ca e cititoare fidela a blogului meu. :)
Se pare ca avem si o pasiune comuna: bijuteriile handmade. Este foarte talentata, check her out here.

Pupici,

Share:

59 comentarii

  1. frumos machiajul :X

    cand vii in Bucuresti sa-mi lasi un comentariu sau un pm pe ejoy si iti promit ca-ti arat cateva locuri interesante ;)

    si bucelele mele s-au lasat, de tot. cred ca am parul prea lung :-??

    te pup :*

    un an nou mai frumos decat toate de pana acum!

    ReplyDelete
  2. anais - asa mi-ar placea sa vin si sa stau macar o saptamana. :)

    Si eu cred ca asta ar putea fi motivul. Si al meu e foarte lung. Data viitoare nici nu ma mai chinui si il fac ondulat doar la varfuri.

    Te pup! La fel iti doresc si eu tie!:*

    ReplyDelete
  3. foarte frumos machiajul, dar si mai mult imi place felul in care ai avut parul aranjat:x

    ReplyDelete
  4. Ce look frumos! Si parul arata foarte bine! :D

    ReplyDelete
  5. super cute! si eu mi-am facut parul ondulat dar cum e lung si greu, m-a cam parasit pana dimineata :P >:D<
    LA MULTI AAAAAAAAAANI!

    ReplyDelete
  6. O scumpa,ca intotdeauna!Lov` ya!:*

    ReplyDelete
  7. cuuute de tot.. voi prelua si eu ideea cu rezolutiile :) te pup

    ReplyDelete
  8. Ce frumoasa esti! Chiar daca nu ai pastrat machiajul precedent si asta e foarte frumos!

    Si eu am avut bucle in seara de Revelion, prima data cand mi-am facut curaj sa ma "coafez" cu bucle. Aceeasi problema o am si eu, se lasa dupa un timp, lucru care se intampla din cauza firului gros care revine la forma naturala si pentru ca parul este greu, motiv pentru care nu prea este maleabil. Oricum nu m-am stresat, dupa ora 12 mi l-am prins in coc pentru ca simteam nevoia sa imi las fruntea libera, plus ca rochia se prindea pe gat, deci mergea si cu parul prins.
    Prima data mi-am facut parul, apoi machiajul. Pana sa-mi definitivez coafura mi-am prins toate buclele cu agrafe ca sa stea un timp fixate, apoi la final am folosit fixativ suficient cat sa ma conving ca va rezista cateva ore si asa a fost, Slava Domnului.
    Sa stii ca si lungimea parului este un motiv pentru care buclele rezista sau nu.

    In cele din urma mi-am cumparat nuantatorul pe care l-ai folosit si tu, dar nu am curajul sa mi-l pun in par. :D Nu stiu daca imi va sta bine sau nu si e prima data cand mi-as schimba culoarea, asa ca nu stiu ce reactie voi avea. :))

    Te pup!

    ReplyDelete
  9. Ti s-a mai dus putin roscatul din par, acum pare un saten-castana - minunata culoare:X
    Help! Am nevoie de tips-uri despre cum se fac bucle frumoase. Niciodata nu am reusit sa-mi fac un par ondulat, frumos, bine finisat!

    ReplyDelete
  10. bondarica - mersi! Pacat ca n-a stat asa mai mult.

    ReplyDelete
  11. Andra - LA MULTI ANI SI TIE! Se pare ca toate avem problema asta. :))

    ReplyDelete
  12. Anda - right back at you!:*:*:*

    ReplyDelete
  13. Miuri - mersi! Abia astept! pup.

    ReplyDelete
  14. Dia - da, asa e. Se lasa repede orice am face. :(
    Eu zic sa indraznesti, uita-te la mine, iese. O sa iti placa.
    Te pup.

    ReplyDelete
  15. Ella Suchardine - da, s-a dus destul de mult. Dar nu e chiar asa portocaliu ca in poza, a iesit asa de la blitz.
    Eu cu ondulatorul mi le fac daca vreau sa iasa asa mai ordonate.

    ReplyDelete
  16. Ai fost tare dragutza :D
    Si eu am avut bucle in noaptea de revelion, dar eu sunt tunsa bob si am parul des asa ca mi-au rezistat destul de mult.
    La multi ani si fie ca toate cele 17 puncte sa fie bifate cu succes pana la sfarsitul lui 2011.

    ReplyDelete
  17. foarte frumos a fost machiajul tau (la fel ca toate pe care le faci)..eu am avut ocazia sa il vad si live...lucky me :):P legat de bucle..aratau ok si la 5 dimineata ;)

    ReplyDelete
  18. E incantator machiajul!
    Sper ca tot ce iti propui sa devina realitate!
    Un an nou prosper plin de bucurii!

    ReplyDelete
  19. Eu imi doresc doar un singur lucru: mai mult timp liber,pentru ca daca am timp,le pot face pe toate :X
    La dorinta cu renuntatul la achizitionarea de produse de make-up nici nu ma gandesc :))

    Ador look-ul din seara de revelion:X:X:X asa patesc si eu cu buclele indiferent cat fixativ folosesc sau orice altceva, si nici macar nu am parul lung :(

    ReplyDelete
  20. Hubbis - eu am si parul foarte moale pe langa ca e foarte lung. :))
    Multumesc mult, asa sa fie!

    ReplyDelete
  21. Symmo - cat de sweet poti sa fii! Multumesc mult!:*
    Lasa ca la anul ne adunam si mergem la munte si nu o sa ne mai pese de bucle. :))
    pup u!

    ReplyDelete
  22. Irynuk - multumesc, la fel si tie!:*

    ReplyDelete
  23. Rotsin - nici eu nu o sa renunt. Nu vreau si nu pot. Doar sa o las mai moale. :))

    ReplyDelete
  24. U looked lovely :X

    Ti-ai facut multe planuri, brave of you :))) Eu o s-o iau treptat :D pup!:*:*:*

    ReplyDelete
  25. Special K - awww, multumesc!:*

    Trebuie sa tai raul de la radacina, pentru ca nu se mai poate. :))
    pupici.:*

    ReplyDelete
  26. ai aratat super anda :X
    sper s reusesti toate acestea lucruri in 2011 :D
    si mie imi place sa fac chestii de mana (ma rog handmade), dar asa micute, ink nu am evoluat :( dar o sa incerc :"> chiar acum ma uitam pe net si cautam fimo sa imi fac cercei si altele:D
    te pup, esti o draguta :*

    ReplyDelete
  27. Anonim - multumesc!:*
    Si eu sper din tot sufletul sa reusesc, unele sunt extrem de importante pentru mine si pentru sufletul meu...
    Inseamna ca impart o pasiune comuna si cu tine atunci. ;))
    pup.

    ReplyDelete
  28. So beautiful, love it :))

    Kisses
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. sper sa incepi sa faci tutoriale filmate cat mai curand:X:X
    btw lookul de rev e superb:X:X

    iti dau o idee...primul tutorial filmat sa fie cum iti ondulezi parul:)
    kisses

    ReplyDelete
  30. foarte frumoasa!!!cu bucle iti sta superb.te pup

    ReplyDelete
  31. Incredibil, cate resolutions avem in comun: germana, carti, ceai, miscare, lotiune de corp, pierdut nopti :)

    ReplyDelete
  32. La multi ani si un an nou fericit!
    Foarte frumos look-ul tau de revelion :)

    ReplyDelete
  33. Ai fost foarte frumoasa ! Imi place la nebunie machiajulllll ! <3

    Sper sa-ti indeplinesti toate dorintele ! :D

    ReplyDelete
  34. La multi ani, anda!
    Minunat look-ul tau la petrecerea de revelion!
    Suntem gand la gand la obiectivele nr 7, 9, 16...
    Multa bafta ca, la finalul anului, atunci cand vei trage linia sa ai un rezultat de care sa fii mandra!
    Pupicei! (ilda76)

    ReplyDelete
  35. ai un par foarte frumos cu sau fara bucle :)

    ReplyDelete
  36. Foarte frumos, imi place ca folosesti eyeliner in culori diferite de negru!

    Sper sa-ti indeplinesti macar jumatate din rezolutiile pentru 2011!

    xoxo

    ReplyDelete
  37. Enescu Sînziana - :)))
    Ok. :)
    Pup.

    ReplyDelete
  38. Camy - la fel si tie! Multumesc frumos!:)

    ReplyDelete
  39. Ally - multumesc, ma bucur ca iti place. Si mie mi-a placut mult de tot.
    Iti eu iti doresc sa se indeplineasca toate dorintele tale. kiss u!

    ReplyDelete
  40. ilda76 - multumesc frumos!:) Si eu sper sa fie asa. kiss u!

    ReplyDelete
  41. Irni - ioi, mersi mersi!:D Si eu sunt destul de mandra de el. :))

    ReplyDelete
  42. Alexandra - mi se pare fun sa mai deviez de la clasicul negru. :D

    Multumesc mult, asa mi-am propus si eu. MAcar jumatate si tot e bine.

    ReplyDelete
  43. eu am preluat ideea... tot de la mine de acum un an :)) e foarte misto sa iti scrii rezolutiile si la finalul anului sa tragi liniuta si sa vezi ce ti s-a implinit si ce nu. done that already!
    anyways, iti doresc sa te tii de toate!

    ReplyDelete
  44. Da da da :D sa vii in Bucuresti \:d/ poate si cu niste unghiutze :-" :D

    ReplyDelete
  45. strumfita cu esarfa - eu n-am mai facut asta, dar prinde bine!
    Acelasi lucru iti doresc si tie!:)

    ReplyDelete
  46. Oanna - hahahaha!:)) Esti tare!:P

    ReplyDelete
  47. You look great as usual Anda!(si eu cu intarziere!:P)
    pupici

    ReplyDelete
  48. shiny, anda, eu geaba, am ramas pe repeat cu ala retro :P cu diverse variatii, adaptate la pleoapa mea :D I am addict. :P

    ReplyDelete
  49. siginutz - lasa, ca si retro e superrrrb!:D
    pup.

    ReplyDelete
  50. Foarte "girlie like" ai fost la cumpana dintre ani..imi place cum iti sta cu parul odnulat, iti indulceste trasaturile...Apropo legat de a doua facultate..Gandeste-te bine...eu am facut Jurnalism,si un master in domeniu...da a fost ok, am invatat kestii interesante, insa lucrul in domeniul asta se plateste foarte prost, plus ca daca vrei sa patrunzi in lumea asta vei da mereu peste persoane care au facut cu totul si cu totul alta facultate...Daca iti place mult de tot o facultate, fie ea protectia mediului, jurnalism, rise, litere, da, fa-o, acum cat ai disponibilitate la timp si daruire, ca pe urma cand o sa treaca anii, nu ne va mai arde noua de tocit creierii...Si eu ma gandesc ca de la vara sa dau la o alta facultate, acum sunt in dubii..

    ReplyDelete
  51. Precious Deedee - ai mare dreptate, de aia vreau sa ma grabesc si eu sa o fac acum. O sa fac 23 de ani anul asta si o sa am 26 sau 27 cand termin (depinde daca sunt 3 sau 4 ani). Deci anul ori o incep, ori nu mai incep deloc. :))
    Mersi de sfaturi, esti o dulce. :*

    ReplyDelete
  52. Mai Anda, dar ce legatura are varsta cu facultatea? Parerea mea este ca ar fi ok sa o faci acum, in sensul ca daca te razgandesti mai tarziu, sa nu "pierzi" 3-4 ani si sa si risti sa nu iti mai placa dupa ce o incepi. Cat despre job, sunt 100% sigura ca ti-ai depus CV pe ejobs.ro, deci e un pas important inainte. Iti doresc succes in continuare :*

    ReplyDelete
  53. Alexandra - mai incolo as avea impresia ca e prea tarziu, vreau sa-mi fac si eu un rost in viat, o cariera si n-as mai avea atata timp de facultati. Acum e perfect. :)

    AM CV pe ejobs.ro de cand e lumea, dar in ultimul timp doar oferte de c***t imi vin pe mail. :))))

    ReplyDelete