Review & Swatch - The All Natural Face - Mineral Cosmetics

 De foarte mult timp am dorit sa fac review acestor produse minerale, insa ba uitam, ba amânam momentul (nu stiu de ce).
Produsele le-a comandat Ale Pearly-Peach (pentru ca ea se pricepe mai bine cu plasatul comenzilor in afara tarii noastre dragi) de pe site-ul www.theallnaturalface.com si da, shipping-ul e world wide!:)
Pentru ca nu cunosteam aceste produse si pentru ca eu imi doream in special pensula baby buffer (pentru fond de ten), am decis sa imi iau un set de mostre, care costa acum 20$ si arata asa:
 Am achizitionat un set cu toate nuantele de fond de ten pe care firma le detine (si le-am combinat dupa bunul plac), farduri de pleoape, blush-uri, concealere, glow-uri (un fel de iluminatoare) + pensula baby buffer + o pensula pentru concealer sau eyeshadow. A fost prima data cand mi-am achizitionat produse minerale si am ramas extrem de incantata. Din pacate tot uit sa folosesc mai des fardurile de pleoape (nu-mi place ca trebuie sa bag pensula in pliculet si nu gasesc borcanele mici de cumparat, in care sa le pot pune frumos), dar intentionez ca in acest an sa fac mai multe look-uri cu ele, sa puteti vedea si voi ce minunate sunt.
 Din pacate fond de ten nu mai am, pentru ca vi l-as fi prezentat si pe acela, dar va voi arata totusi cat de minunate sunt blush-urile, glow-urile si fardurile de pleoape.  

Blush-uri

Randul 1


Randul 2


Randul 3


Glow-uri

Randul 1


Randul 2


Eyeshadows

Peach Ice, Blue Ice Storm, French Vanilla, Angel Kisses Gold, Ice Fairy

Mauve Shimmer, Brandies Peaches, Pomegranate 

Mauve-a-lotus, Pink Bubblegum, Fireball Fuschia


Golden Brown, Chocolate Brown, Powdered Cocoa


Swiss Chocolate, Subdued, "Oh So Metal"- Antique Cooper


Boysenberry, Peacock Blue, Midnight Purple

Cornflower, Evening Sky, Navy, Raw Steel
-astea abia le-am mai scos de pe mana-

Forest Nymph, Black Forest, Olive U, Spring

"Oh So Metal" - Antiqued Gold, Earl Grey

The Tempest, Plum Shimmer, Whispy Violet, Orchid

Hope this helps, girls!
Daca mai aveti vreo nelamurire, just ask! :*

----------------------------------------------------------------------------------------


 Day #27 - Your favorite skincare product:

Gel de curatare Iwostin Purritin

Kisses,

Share:

47 comentarii

  1. Deci :

    1. OMG, cate chestii ti-ai luat! :))
    2. "Raw Steel" must be mine!
    3. Cine sa mai comenteze la ora asta, daca nu eu? :))))

    puuuup:*:*:*

    ReplyDelete
  2. Special K - :))))))
    Asa e, deja stiu cand apar comentariile de la tine!:)) Numai dupa ora 3. :)))) :*:*:*
    - te-ai indragosti de muuuulte culori, unele n-au iesit atat de bine ca in realitate.
    - eu mi le-am luat inainte sa-mi fac blog, si am dat 14$ pe ele, erau mai ieftine pe atunci...sau la oferta...:-??

    ReplyDelete
  3. Eu am primit de curand niste mostre de fard de ochi mineral de la facecanducouture si mi-am comandat de pe lilylolo fdt mineral dar am constatat ca nu am kabuki :)).
    cu fardurile e cum zici tu, le-as folosi da ma dispera sa bag pensula i punga ca ori iau prea mult produs, ori prea putin. pentru fdt astept primavara si o pensula kabuki care nu e inclusa inca la shopping

    ReplyDelete
  4. Si mie mi-au placut produsele TANF dar nu cred ca m-as incumeta sa trec doar pe produse minerale. Asta din comoditate dar si din faptul ca am tenul uscat si nu stiu cat de bine mi-ar prii.

    ReplyDelete
  5. arata foarte bine,dar eu pur si simplu nu suport ''prafuri'',nici pudre,nici farduri,etc,numai compacte.asta e,fiecare cu ce poate.pupici

    ReplyDelete
  6. ai comandat ceva, nu gluma :))

    ReplyDelete
  7. Si eu farduri de la The all natural face,le-am facut si review acu ceva timp si sunt extraordinare....ca sa nu mai vb de fondul de ten de la ei care pt mine reprezinta un "must have".
    Chiar de curand am dat o comanda de fond de ten pt o prietena iar shippingul e foarte mic,undeva la vreo 2$ parca!
    Oricum te invidiez,eu nu mi-am luat asa de multe blush-uri:(((

    pupici si sa le folosesti fericita:*

    ReplyDelete
  8. Ce multe farduri ai primit, sa faci si cateva machiaje cu ele sa vedem cum se comporta ;)

    ♥♥♥ Pupici ♥♥♥

    ReplyDelete
  9. Eu de cand am descoperit TANF numai fondul lor de ten il folosesc. Poti sa pui muuult ptr un super coverage sau putin ptr un look mai natural. Si cred ca e singuru fond de ten care arata bine pe o fata oily (se topeste).

    ReplyDelete
  10. Schumitza - trebuie sa incerc si eu LilyLolo..imi place cum suna. :))))
    Si in plus, am auzit ca sunt bune. :)

    ReplyDelete
  11. Shopperita - eu le folosesc rar tot din comoditate, desi le iubesc!:X

    ReplyDelete
  12. modniza - si eu prefer sa fie compacte, dar ma descurc si cu astea. :)

    ReplyDelete
  13. Yummy!
    Ce bine arata!
    Eu am asa: Angel Kisses Gold, Swiss Chocolate, "Oh So Metal"- Antique Cooper, Midnight Purple, "Oh So Metal" - Antiqued Gold (asta a fost primul cumparat de la o fata de pe forum), The Tempest, Whispy Violet, Orchid.
    Mai am un roz care nu apare in poze, nu cred ca ai primit toate nuantele. Am 12-13 borcanele cu minuni.
    Primerul pt oily lids e foarte bun. Eu il am de cateva luni si e folosit mai putin de jumatate de borcanel.

    ReplyDelete
  14. Machiaj Ochi - nu le-am primit, le-am cumparat eu, dar de mult, prin mai 2010 parca, sau ceva de genul.
    Sunt faine, o sa fac look-uri, culorile sunt nemaipomenite. :D

    ReplyDelete
  15. Irini - au venit la pachet, e un set de mostre.

    ReplyDelete
  16. Deea's Beauty - si eu cand le-am primit eram uimita de fondul de ten (nici nu prea foloseam pe vremea aia), lasa un finish impecabil!!!:X

    ReplyDelete
  17. Anca - intr-adevar fdt Tanf e SUUUUPER!:x
    Din pacate mie mi s-a terminat.

    ReplyDelete
  18. Chocolate - pai sunt vreo 100 de nuante de fard de pleoape, tipa trimite la mostre cum nimereste cred (sau de care are mai multe). Le iubesc si eu pe toate!:X

    ReplyDelete
  19. Si eu am intrat pe site la TANF si am vazut mutle chestii pe care mi le-as cumpara doar ca 1. n-am curaj sa comand din alta tara si 2. nu ma incumet niciodata sa incerc ceva nou, mai ales ca de exemplu, un fdt mineral se aplica altfel decat unul lichid, si mi-e teama sa nu dau gres :( I don't know, poate o sa-mi fac curaj la un moment dat :D

    ReplyDelete
  20. buna anda :*
    voiam sa te intreb ...primerul trebuie folosit neaparat ? ce face el? recomanda-mi unul :D . Mada-Bz

    ReplyDelete
  21. Waiiii ce culori :X
    Ce de bunatati,era super daca veneau si in borcanase micute :P :X

    ReplyDelete
  22. arata atat de bine... dar la fel ca tine, cred ca nu le-as folosi decat daca ar fi in borcanele mici si dragute, poate nici asa... mi se par greu de folosit fardurile minerale. tot timpul imprastii fardul pe masa :(

    ReplyDelete
  23. WOW!!! Ce de ti-ai luat!!! :-O Super produse!!! Sa le folosesti sanatoasa! Este foarte helpful si complet review-ul!

    :***

    ReplyDelete
  24. Fondul de ten de la Tanf se gaseste doar in strainatate?Superb btot ce ti-ai luat ;)

    ReplyDelete
  25. servus anda, cred ca ar fi frumos un machiaj cu
    Forest Nymph, Black Forest, Olive U, Spring combinate.

    te puuup

    ReplyDelete
  26. Lauren - n-ai cum sa dai gres cu fondul de ten pentru ca se aplica super usor. Iti trebuie doar o pensula kabuki (buna) sau o pensula flat top, cum folosesc eu.
    E ok pe site-ul asta cu comenzile, shipping-ul e foarte mic.
    Te pup!

    ReplyDelete
  27. mamaaaaaaaaaaaa... si tu? :P Mi-ai amintit ca am un draft cu astea, mi-a fost groaza de swatchuri, ca nu am asa aparat bun si nu ies ca lumea culorile. :D O sa imi iau inima in dinti, dar tu ai facut aici o treaba excelenta! Canon-ul tau e user friendly

    ReplyDelete
  28. MAda-bz - nu e obligatoriu sa il folosesti, dar te ajuta sa iti tina machiajul toata ziua, fara sa se intinda si in plus, amplifica intensitatea culorilor.
    Ti-l recomand pe cel de la Elf, e doar 8 lei si e foaarte bun.

    ReplyDelete
  29. Da tu Anda, de ce nu iei de la Gabi de la Manie.ro, zice kzarinne ca ii plac mai mult, ea are si, si :) eu.. nu sunt prea prietena cu ele.. inca.

    ReplyDelete
  30. claudia - eu de obicei pun intr-un capacel, cantitati mici, si daca mai imi trebuie mai adaug. Sau in cel mai rau caz bag direct in pliculet. Cam incomod, indr-adevar.

    ReplyDelete
  31. Alexandra - ma bucur tare ca am reusit sa-l fac complet review-ul, mie mi se parea asa haotic initial, cu 209370957 de swatch-uri pe acolo. :))

    ReplyDelete
  32. Anonim - din cate stiu eu, da. :)

    ReplyDelete
  33. Betty Reviews - mersiii mult. Nu stiam ca sunt si pe CS. M-ai ajutat mult. Totusi, n-am comandat niciodata de la ei, livreaza si in Romania?

    ReplyDelete
  34. mona_sax2 - Tnx! O sa fac mai multe look-uri si nu voi uita nici de propunerea ta. :*

    ReplyDelete
  35. siginutz - si eu m-am chinuit putin cu pozele, la unele nu vroiau sa iasa cu blitz, la altele nu puteam numai cu blitz. Nebunie!:))
    Totusi, face fata excelent Canon-ul la toate nebuniile mele. :))

    ReplyDelete
  36. siginutz - deocamdata am prea multe, nici astea nu stiu cand le voi termina, si sunt doar mostre. :))
    Iar fdt mineral mai am de la L'oreal si de la Avon cu minerale.

    ReplyDelete
  37. foarte dragute culorile:>

    http://the-beauty-diary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. ms anda :*.Mada

    ReplyDelete
  39. Eehehe, tanf...mai folosesc farduri din cand in cand...de cele mai multe ori le folosesc ude caci sunt mai intense...blushurile si mineral veil mi-au placut mult de tot, in schimb fondul de ten nu prea..Da e mai fin decat cel de la edm spre exemplu insa imi luceste foarte mult fata dupa putin timp de la alicare, ceea ce cu edm, intensive spre exemplu, nu patesc....sunt niste minerale destul de ieftine totusi, merita incercate...

    ReplyDelete
  40. Denisa - ma bucur ca iti plac!:*
    Frumos si blogul tau, bafta cu el!

    ReplyDelete
  41. Precious Deedee - EDM n-am incercat inca, dar sunt curioasa!:D

    ReplyDelete
  42. Ce multe ai!!!
    Sa le folosesti cu placere!
    Mie nici acum nu mi-au venit coletul de la lilylolo...

    ReplyDelete
  43. Andreea - multumesc. Sa ne povestesti despre ele cand ajung. :*

    ReplyDelete
  44. Hello Anda! Zilele astea vreau sa fac si eu o comanda de mostre la TANF. Glow-urile nu mi se par cine stie ce, ce zici, tu esti multumita? Sa-mi iau si din alea?
    Merci mult!

    ReplyDelete
  45. Gabitza - dar iti iei full size sau mostre?
    Gklow-urile sunt niste iluminatoare de fapt, sunt dragute, mie imi plac.
    Daca iti iei mostre, merita sa-ti iei.
    Daca iti iei full size, nu stiu ce sa-ti zic, e alegerea ta. :*:*

    ReplyDelete
  46. Mi-am comandat mostre, dar nu mi-am luat si glow-urile. Acum imi pare rau ca au reduceri 15%. Dar poate comand niste fullsize-uri(nu glow, cred ca blush) la oferta asta cu -15%. O sa va zic cum mi se par.

    ReplyDelete