Castigatoare Giveaway Craciun+ TAG

Hello!

 Si iata ca incepem un nou an impreuna pe blog...I'm very excited about that! Sper ca ati petrecut frumos aseara, eu sunt ca o leguma astazi, dar tot nu ma las si voi posta,  pentru ca nu pot sta departe de voi. :)
Vreau sa va urez inca o data un An Nou plin de sanatate, bucurii si tot ce va doriti voi.

 Astazi voi anunta castigatoarea giveaway-ului meu de Craciun. Mi-au placut toate comentariile voastre (66 la numar) si m-au facut sa simt si mai tare atmosfera sarbatorilor de iarna. Nu pot decat sa va multumesc pentru asta. Mi-a fost greu sa aleg o castigatoare, but here it goes:

*drum rolls*
...
..
.
AND THE WINNER IS:
M-a impresionat comentariul tau si faptul ca ai evidentiat cat de importanti sunt parintii pentru noi. I feel the same way. Iti doresc toate cele bune atat tie cat si tatalui tau. Sa te bucuri de premiu (u & your sister). Te pup!

Astept un e-mail cu datele tale de contact in 48 de ore, in caz contrar, voi fi nevoita sa aleg alta castigatoare. In decursul saptamanii viitoare voi trimite premiul.
---------------------------------------------------------------------------------------------

Tag your life/blog in 2010/2011
Am "furat" acest tag de la Koko.
Ulterior am vazut ca l-am primit si de la Dodo. Tnx!


Tag your Life in 2010

1. Care a fost cel mai frumos moment din acest an?
In ceea ce priveste blogul, ziua in care am atins 1000 de vizitatori unici si ziua in care am aflat ca am aparut in revista Joy. :)
Pe plan personal, ziua in care tata si prietenul meu mi l-au adus pe cainele meu Max. Do I need to say again how much I love him?:))

2. Care a fost cel mai frumos vis si nu ai putut sa-l indeplinesti?
Mi-am dorit tare mult sa merg si anul asta la mare (intr-o alta tara, normal), dar nu s-a putut. Sper sa reusesc in acest an.

3. Care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat?
Hmmm...:-?? Don't know...Sa fiu mai ordonata?:))

4. Ai cunoscut oamenii noi? Te-au dezamagit?
Da, am cunoscut, mai ales prin intermediul blogului. Nu m-a dezamagit nimeni. 

5. Care a fost cel mai bun produs de beauty care te-a multumit intregul an?
Pfff...hard one! Gata, stiu...:)
Trusa de 120 de culori. O am de exact un an. :))

6. Care a fost cel mai prost produs de beauty pe care nu-l recomanzi?
Am incercat fondul te ten Stay Matte de la Rimmel (destul de laudat). M-a dezamagit ingrozitor. Pur si simplu nu functioneaza pentru mine!

7. Ce bloggerite ti-au ramas prietene?
Cred ca cel mai tare m-am imprietenit anul acesta cu Koko si cu Alexxa. :)
Ar mai fi si Adina, dar noi ne stim de mult timp, nu doar de anul acesta. :P

8. Care crezi ca a fost cea mai buna postare a ta din 2010?
Sunt foarte mandra de postarile urmatoare:

9. Cum ai petrecut de Craciun?
In familie, as usual!:)

10 . Cat de bun a fost anul acesta pentru tine?
A fost  foarte bun, dupa cum ziceam si in postarea anterioara, ma bucur ca am decis sa imi fac un blog pentru ca mi-a schimbat viata categoric in bine. Fac ceea ce-mi place si ma pasioneaza, scriu pentru voi cu tot sufletul si asta ma face sa ma simt implinita din acest punct de vedere.

Tag your blog in 2011, 

 Ce imi doresc de la blogul meu in 2011 din urmatoarele puncte de vedere:

1. frecventa articolelor : sa am postari cat mai diversificate si sa reusesc sa scriu cel putin o data la doua zile, daca nu zilnic.

2. continutul
- sa reusesc sa fac si tutoriale filmate;
- voi incerca sa ating si alte domenii, sa aduc noi rubrici pe blog.

3. design-ul : visez la o schimbare profi, poate in urmatoarele luni, deocamdata e bine asa.

4. trafic : toti ne dorim sa creasca, nu? :)

5. abonati : la fel ca la punctul 4. Si imi doresc sa-mi fac si un cont de Twitter, dar cand o sa am rabdare, pentru ca nu prea stiu cu ce se mananca.

6. interactiuni: mi-as dori sa primesc mai multe request-uri. 
Ma intereseaza foarte mult opinia voastra si imi place sa va ajut atunci cand aveti nevoie & if I can.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Day #21 : Your favorite lipstick

Va pup,

Share:

17 comentarii

  1. nici macar nu pot sa cred :) e bine daca am intrat in noul an ca fiind norocoasa :)
    Mersi mult..iti trimit imediat datele :)

    ReplyDelete
  2. Miuri - ma bucur ca ti-am facut o bucurie, ai meritat! Te pup.

    ReplyDelete
  3. Felicitări Miuri! Să te bucuri de trusele alea :X
    La mulţi ani, Anda! Îţi doresc numai bine! :*:*

    ReplyDelete
  4. 6. interactiuni: mi-as dori sa primesc mai multe request-uri.
    Ma intereseaza foarte mult opinia voastra si imi place sa va ajut atunci cand aveti nevoie & if I can.

    Chiar astazi ma gandeam sa iti trimit un request, dar momentan nu gasesc poza care sa exprime exact ce vreau eu.
    Sa ai un an nou cat mai bun Anda !

    ReplyDelete
  5. Felicitari castigatoarei!Foarte frumos a scris!

    ReplyDelete
  6. Hello, o sa ai un tag de la mine in 15 mnute. te pup!

    ReplyDelete
  7. Michellinne - si eu iti doresc tot binele din lume!:*
    Te pup.

    ReplyDelete
  8. rozza - la fel si tie!:)
    Astept request-ul atunci. kiss.

    ReplyDelete
  9. larisa_cristina - multumesc. Ma voi ocupa de el cat mai curand.

    ReplyDelete
  10. Hey, a castigat o constanteanca:D ! Ce dragut;;) ! Bravo, bravo, ai ales foarte bine Anda! chiar merita din plin!:*

    ReplyDelete
  11. Alexxa - Da, acum am aflat si eu, cand am citit mail-ul cu datele de contact si m-am gandit la tine. :P
    A meritat sa castige.:) Mi-a placut mult raspunsul ei.

    ReplyDelete
  12. Mersi fetele.. normal sunt moldoveanca :)) Dar stau in Constanta ca fac aici masterul :) va pup

    ReplyDelete
  13. Congrats to the winner! Felicitari! :)

    ReplyDelete
  14. Felicitari Miuri!:*

    Hihi, stam toate seara pe mess :))):D Poate reusim sa ne intalnim anul asta :D pup!:*:*:*

    ReplyDelete
  15. Special K - Si eu sper!:D
    pupici!

    ReplyDelete
  16. Felicitari castigatoarei :* Are dreptate, relatia cu parintii este sfanta :D

    ReplyDelete