LOTD: Subdued Spring

 V-am promis ca voi reveni cu un look realizat cu farduri minerale si uite ca m-am tinut de cuvant mai repede decat credeam. :)
 Dupa ce am facut review-ul am realizat cate culori frumoase am pe acolo si cat de rar le folosesc, numai pentru ca sunt in acele pliculete si ma incomodeaza. Dar le ador si o sa incerc sa le folosesc cat mai des posibil.
 Si in plus, m-am simtit foarte inspirata de vremea frumoasa de afara din ultimele zile (din pacate nu mai e valabila afirmatia si pentru azi) si am vrut sa fac ceva primavaratic, vesel. :)

See for yourself ce efect frumos au (sunt exact asa cum imi plac mie shiny & pigmentate): 








 Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat fardurile pe pleoape:




 Inainte de toate vreau sa va spun ca fardurile minerale se folosesc cel mai usor, daca aplicati inainte o baza pe care sa se lipeasca - un fard lichid sau un fard crema. In caz contrar, acestea tind sa "dispara" cand le blenduiti. De aceea eu am aplicat inainte fardurile crema din trusa Wet'n'Wild.

Lista produselor folosite:
- Elf Eyelid Primer;
- Nyx Jumbo Pencil - Milk (in colturile interioare ale ochiilor si sub sprancene, pentru highlight);
- Wet'n'Wild Eye Expressions - 399 Contemporary Art;
- Tanf Mineral Eyeshadows: Peach Ice, Subdued, Ice Fairy, Spring;
Playboy Hollywood Nights Eye Shadow Duos -After Hours;
- Nyx eyeliner -930 Teal;
- W7 Liquid Eyeliner - Black;
- L'oreal Double Extend Mascara.

Produse folosite pentru fata:
 - Revlon Colorstay Foundation - 180 Sand Beige;
- Elf Studio - Complexion Perfection Powder;

 - am aplicat ca baza pentru blush-ul mineral, un blush crema din aceeasi trusa Wet'n'Wild;

- Tanf mineral blush - Peachy Rose

Produse folosite pentru buze:
- Elf Essentials Lipstick - Gypsy.

P.S.1. Nu stiu daca titlul are vreo noima, dar mi-a placut foarte mult cum suna. Din nou m-am inspirat din denumirile fardurilor de pleoape.

P.S.2. Am trimis ieri coletele cu premiile Cosmetic Plant. Pana vineri ar trebui sa ajunga in manuta castigatoarelor. :)

Kisses,

Share:

49 comentarii

  1. e superb anda machiajul wow :) imi place f f f mult. si tu esti foarte frumoasa...iti sta frumos cu haine colorate:P. te pup

    ReplyDelete
  2. Imi place foarte mult! Verdele acela este superb!! :)

    ReplyDelete
  3. Turcoazul/verdele ala e minunat! Love it!

    ReplyDelete
  4. esti o frumusica,iar look-ul atat de colorat si pe gustul meu!!!!kiss*

    ReplyDelete
  5. Ce m-a inveselit titlul, peste tot inca apare cuvantul 'iarna' :)). Te prinde machiajul, te pup!:*

    ReplyDelete
  6. Imi place mult, e stralucitor si perfect pentru o zi senina de iarna! :) Imi place si verdele pe pleoapa de jos, ii da un aer usor hippie...:X

    XOXO

    ReplyDelete
  7. tie iti sta asa bine cu gipsy :)
    eu par fantomatica :))

    ReplyDelete
  8. super machiajul,te astept sa participi si la concursul meu de make up.Pupici :*

    ReplyDelete
  9. e superb! interesanta alegerea titlului :) e chiar catchy :D

    ReplyDelete
  10. Buna Anda, am primit azi coletul, ms mult, abia astept sa le folosesc :*

    ReplyDelete
  11. Inca un look superb, i like it :)

    ReplyDelete
  12. Cat de super e verdele foarte dragut machiajul. :X am obs ca ai folosit Elf Studio - Complexion Perfection Powder ce parere ai despre ea? :

    ReplyDelete
  13. foarte reusit machiajul, imi place mult

    ReplyDelete
  14. super machiajul ! <3
    ador nuanta aceea de verde !

    de undeeee vreme frumoasa ?? cel putin in galati, a fost asa rece si o ceata constantaa ... brrr !

    ReplyDelete
  15. Bravooo cherie:)! :* sa vezi chestie: de la o vreme am inceput sa folosesc maro-uri:))=)) si nu-mi sta chiar asa rau:))

    ReplyDelete
  16. Iubesc genul asta de machiaj iti sta foarte bine,iar culorile sunt superbe :X

    ReplyDelete
  17. Symmo - mersiiiii!:)
    In sfarsit am reusit sa-ti arat Gypsy ala. :))
    O sa fac curand si review-ul ala Elf.
    puuup.:*

    ReplyDelete
  18. Shopperita & Lauren - tnx! Si eu m-am indragostit de verdele ala. Si e identic cu creionul Nyx.

    ReplyDelete
  19. Magical MakeUp - iar tu esti o draguta!:*

    ReplyDelete
  20. Dei-dei - a fost asa frumos zilele astea la Timisoara incat chiar aveai impresia ca e primavara. :X
    Pup u, mersi!:*

    ReplyDelete
  21. Alexandra - daaaa, ma binedispune instant!:X
    Pupici!:*

    ReplyDelete
  22. Denisa - ma bucur ca iti place!:)
    Te pup.:*

    ReplyDelete
  23. A.M. - eu il adorrr!
    Si-mi place ca-s super rezistente, o sa imi mai iau. :X

    ReplyDelete
  24. aqua_shell - tnx!:) E ciudat, dar mi-a placut si mie. ;))

    ReplyDelete
  25. roxxy - woooooow! Dejaaaa?
    Nu pot sa cred ca au fost asa rapizi cei de la Posta Romana. Adica stai tu aproape de Timisoara, dar chiar asa?:))
    pup. Ma bucur ca a ajuns.

    ReplyDelete
  26. gabrielle boutique - ma bucur ca-ti place. :)
    Te puuup!

    ReplyDelete
  27. HoneyBunny - ahhhh, ador Complexion Perfection ( se si vede cat am folosit din ea :X)
    E super buna pudra, ti-o recomand.

    ReplyDelete
  28. colourful.makeup - thank you!:*:*:*

    ReplyDelete
  29. Superficial Doll - daaa, chiar e pe stilul meu. :X
    pup.:*

    ReplyDelete
  30. Ally - pai eu stau in celelalt capat al tarii!:D
    Azi a fost si la noi mai urat, dar zilele trecute a fost primavaratic. :)

    ReplyDelete
  31. Alexxa - merci cherie!:*
    Bineinteles ca-ti sta bine si cu marouri!:D
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  32. @ Camy
    @ Precious Deedee
    @ Modniza

    Va multumesc!!!

    ReplyDelete
  33. Rotsin - multumesc tare mult, ma bucur ca e pe gustul tau!:*

    ReplyDelete
  34. ce pretty e :X culoarea aia de pe linia genelor de jos este absolut geniala :x

    ReplyDelete
  35. Special K - mersi!:)
    Daaa, si eu o ador!:X

    ReplyDelete
  36. this look is stunning. i love it. its very fresh. i love the green u used. i have never seen it used this way. a very creative look.
    xoxo
    mina

    ReplyDelete
  37. Faboulista - hey! Thank you so much, i'm glad u like it!:*

    ReplyDelete
  38. Deaa's Beauty - multumesc draguta!:*

    ReplyDelete
  39. haaaa ce dragutz!!
    ce culori frumoase si ce titlu super :)

    felicitari, arati foarte bine!

    :*

    ReplyDelete
  40. mona_sax2 - hey! Thanx!:*:*

    Ma bucur acum ca am lasat titlul asa, eram putin reticenta, dar acum ca am vazut ca va place si voua, m-am mai linistit. ;))

    ReplyDelete
  41. FOARTE FRUMOS machiajul si iti vine superb!

    ReplyDelete
  42. Not Beautiful Enough - mersiii!:*

    ReplyDelete