Make-up Avon: Denim Blues

 Stiuuuuu, am abandonat de prea mult timp aceasta categorie, dar am de cand sa recuperez. Si voi recupera si cu tutorialele, am ramas in urma si cu ele. Si in plus, am impresia ca nu am facut un look pe blog de 1000 de ani...:)) Anyway, am pregatit pentru voi un machiaj cu muuult albastru pentru ca n-am facut de mult asa ceva, nu este culoarea pe care o aleg cel mai des, dar imi era dor.
Sper sa va placa!






Din pacate am facut pozele seara si nu au iesit chiar cum ar fi trebuit, dar asta e...
Abia astept sa vina vara!

Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat culorile pe pleoape:


- True Color Quad - Denim Blues (e varianta veche, dar poate fi inlocuit cu cea noua)
- True Color - Mono Eyeshadow - Blue Icy (tot varianta veche);

- Anew black eyeliner;
- Color Trend Silver & White eyeliner (am folosit albul ca baza in colturile interioare ale ochiilor si sub sprancene - pentru highlight); 
- Color Trend liquid eyeliner - black;
- Super Magnify Mascara

- True Color Quad - Sueded nude (varianta veche) - pentru sprancene.

Produse folosite pentru fata:
- Smooth Mineral Foundation - Ivory (combinat de mine cu fdt Tanf pentru a deschide putin nuanta);
- Ideal Shade Loose Powder - Light Medium;
- Jilian Dempsey Blush - Celestial.

Produse folosite pentru buze
- Avon Care Lip Balm;
- Perfect Wear Lip-gloss - Everlasting Petal. 

That's all for today (imi cam lipseste tag-ul :)) )!

P.S.: Mai aveti timp pana la ora 23.59 sa participati la concursul Cosmetic Plant.

Pupicei,

Share:

81 comentarii

  1. imi place! :x si eu folosesc multe produse avon, dar nu am vazut in catalog fardul pt sprancene, ca de cand vreau si eu unul...

    ReplyDelete
  2. Ce bine iti sta :X Iar caciulizta este adorabila :D

    ReplyDelete
  3. you look so cuteee! <3 hehe de curand am incercat si eu double winged liner :X puuup

    ReplyDelete
  4. superbbbb look ! <3
    iti sta asa de bine cu el !

    ReplyDelete
  5. este o melodie unde zice intr-un vers " ne place ne place place place " deci si noua ne place :x esti dulcica tare :x iti urmaresc blogul in fiecare zi cum am spus si pe blogul deei m`am intragostit de 3 bloguri al tau. deea beauty si special koko . imi place tot ce faceti si va urmaresc cu interes in fiecare zi >:D<:*

    ReplyDelete
  6. ce bine iti sta cu bascuta :)

    ReplyDelete
  7. Hey Anda, ai niste ochi superbi pe care stii sa ti-i pui in evidenta si btw, iti sta foarte bine cu rosu, pretty girl!

    ReplyDelete
  8. Ce frumos iti sta si cu machiajul si cu bascuta! :) :*

    ReplyDelete
  9. Imi place machiajul tau,felicitari,ti-a iesit super!!!Daca doresti sa ma bagi si pe mine la lista ta de bloguri,eu te-am adaugat pe tine deja..
    http://preciousboutique.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Superb si machiajul dar si bascuta:X
    De mult tot caut o astfel de bascuta dar eu o vreau neagra:D

    te pup:*

    ReplyDelete
  11. Foarte reusit look-ul. Iar culorile sunt asa de intense. Le-ai aplicat umede?

    ReplyDelete
  12. iti sta cool cu bascuta!machiajul perfect,itibsta foarte frumos!pupici

    ReplyDelete
  13. superb machiajul:X
    iti sta foarte bine!

    ReplyDelete
  14. gand la gand,am zis ca in zilele urmatoare sa mai scot si eu trusele de la Avon de la naftalina si sa creez ceva cu ele....

    look-ul super!!!

    cat de bine poate sa-ti stea cu rosu??!!

    ReplyDelete
  15. Ne era dor de look-urile tale, da:X e superb, te prinde de minune. Mie imi place cum iti sta si cu albastru mai traznit(aveai un look):P Te pup:*

    ReplyDelete
  16. You know I love blueeee....e superb machiajul, iar bascuta o ador...bisous
    P.S. Imi place cum iti sta cu ruj rosu.

    ReplyDelete
  17. lookin' good! chiar te prinde culoarea albastru..pe mine m-ar invineti imediat :))

    ReplyDelete
  18. Vai cat imi place asta...e asa "icy" ♥♥♥ Si ce bine iti sta cu caciulita aia :X :)) pup!:*

    ReplyDelete
  19. foarte, foarte draguta ;)

    ReplyDelete
  20. kt de dragut8->..e perfect pentru anotimpul rece:X...imi place cum iti sta cu bascutza..pups:*

    ReplyDelete
  21. ce bine arata!! neaparat trebuie sa incerc si eu double winged :D:*

    ReplyDelete
  22. imi place foarte mult machiajul, e impecabil ;))
    si in poze parca ti s-a mai deschis parul la culoare :-?
    >>>>>:D<<<<<<< :*

    ReplyDelete
  23. bibi - dar nu e de sprancene, e fard de pleoape. :)

    ReplyDelete
  24. Oanna - mersiiii! Si mie imi place caciulita, as vrea sa am si mai multe, am doar doua.

    ReplyDelete
  25. Superficial Doll - thaaaanks!:*
    Sa-l pui pe blog!:*

    ReplyDelete
  26. Ally - esti o draguta, ca de obicei!:*

    ReplyDelete
  27. Rrralu - you are soooo sweet!:*
    Multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  28. A.M. & Kandia - va multumesc!:*:*:*

    ReplyDelete
  29. Gabriela - si tu esti pretty girl!:*
    Mersiiii!:*

    ReplyDelete
  30. PreciousBoutique - multumesc!
    Te adaug acum.

    ReplyDelete
  31. Deea's Beauty - mersiiiiii!
    Eu cred ca ti-ar sta super cu rosu, ca tu esti bruneta!:D

    ReplyDelete
  32. Cris - nu, dar am pus mult highlight alb. :)

    ReplyDelete
  33. Magical MakeUp - mersiii!:) Adevarul e ca imi place mult rosul. :D

    pup u.

    ReplyDelete
  34. AlexantzA - awww, that's sweet!:*

    Si mie imi place mai mult cu albastrul ala traznit!:D
    Sau cu navy!:X

    ReplyDelete
  35. Precious Deedee - tie iti sta minunat cu albastru!:X

    Mersi, pupici!:*

    ReplyDelete
  36. aqua_shell - sunt alte culori care imi vin mult mai bine, dar imi place si albastru.

    Eu cred ca si tie ti-ar sta bine, probabil depinde de nuanta de albastru folosita. :*:*

    ReplyDelete
  37. Special K - ieeeei, ma bucur ca iti place!:*:*
    Mersiii!:*

    ReplyDelete
  38. Xella - mersiiii!:D
    Asa e, e bun pentru iarna.

    ReplyDelete
  39. EllaSuchardine - la ochii tai ar arata minunat!:X

    ReplyDelete
  40. Andra - daaa, s-a dus roscatul aproape de tot. In poze pare mai roscat de la blitz, ca au ramas reflexe si le evidenteaza. Dar e aproape de culoarea mea naturala acum, curand o sa se duca tot.
    Dar ma fac iar. :))
    pup.

    ReplyDelete
  41. Foarte stylish...iti scoate ochii in evidenta perfect.:*

    ReplyDelete
  42. Amalia - multumesc!:D MA bucur ca iti place!:*

    ReplyDelete
  43. Now this is what I call jeans on your eyes! ;) lol, what?? :D

    Foarte frumos machiajul, ador coditzele! :**

    ReplyDelete
  44. Foarte frumos si finut machiajul :).
    Legat de cosmetice si asa, am vazut ca la Inna Center din centru au adus produse nyx, insa preturile mi se par umflate cu pompa. Eu personal n-as da 32 de lei pe un trio, da` daca mi se pune pata.. :)).

    ReplyDelete
  45. Looking Gorgeous.. Love all the shades..

    ReplyDelete
  46. Alexandra - lol!:))
    Pai am imprumutat denumirea de la quad-ul Avon. :P

    ReplyDelete
  47. rozza - multumesc. :)

    Da, stiu! Sunt exagerat de scumpe.

    ReplyDelete
  48. Alexandra Cenuse - you are sooo sweet!:*

    ReplyDelete
  49. Indian Sarees - thank you, dear!:*

    ReplyDelete
  50. Iti vin tare bine culorile astea! Iar coditele sunt perfecte!! :) <3<3

    ReplyDelete
  51. Wowwww this is really awesome!!! You look great:))
    http://www.chamberofbeauty.com/
    Plz check out my new site:)
    Fab blog honey:)

    ReplyDelete
  52. esti foarte frumoasa :) si machiajul este superb. te pup

    ReplyDelete
  53. Anca Buzea - multumesc!:)
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  54. Rakhshanda - thank you so much!:*

    ReplyDelete
  55. Symmo - mersiiii!:)
    Si tu esti o frumoasa. :*

    ReplyDelete
  56. Un look superb!! Imi place sa-l admir dar nu l-as purta!! :P

    ReplyDelete
  57. Wow!
    Si eu am fardurile Denim Blues de la Avon, dar oricat m-am chinuit, nu mi-au iesit niciodata asa frumoase cum iti ies tie :)

    iar combinatia machiajului cu buzele asa, de rodie, si restul tinutei in culori calde, este una super!

    ReplyDelete
  58. felicitari, este un machiaj foarte reusit care mie imi place tare mult...acele nuante de albastru de prind extrem de bine! trebuie sa marturisesc ca, atunci cand am vazut la tine quad-ul avon, cel pe care il folosesti pentru sprancene, mi-am achizitionat si eu repejor unul...tine-o tot asa! vrem mai multe machiaje frumoase :)

    ReplyDelete
  59. esti foarte frumoasa:X ai iesit atat de bine in pozele astea,esti wow:)

    ReplyDelete
  60. Men can think the make up is an easy thing or women born with this skill.
    Well, after seeing your page I think it's not true.
    Congratulations, you have a great place.

    EDUARDO

    ReplyDelete
  61. Shoppierita - multumesc. :)
    Inteleg, e normal, gusturile difera.

    ReplyDelete
  62. mona_sax2 - incearca cu highlight alb, cum am facut eu, schimba tot. Te pup, multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  63. KarmenB - bine ai venit la mine pe blog!*
    Multumec mult!:*

    ReplyDelete
  64. Rotsin - i'm glad u like it!:*
    puuup.

    ReplyDelete
  65. haha imi place ca de multe ori postezi poze in care strangi asa putin din ochi

    f simpatice :))
    :*

    ReplyDelete
  66. mona_sax2 - ultima?:))
    Pai sa se vada mai bine ce am facut eu acolo. :P
    Puuup.:*

    ReplyDelete
  67. Da, ma amuzam pentru ca eu fac mereu chestia asta si chiar e un tic.

    :*

    ReplyDelete
  68. ce bine ca mi-ai aratat cum se facee ...am si eu culorile astea si nu ma prea pricep sa ma dau , mi-a fost de mare ajutor

    ReplyDelete