Blog sale!

Parfum Little Black Dress Avon - nou - sigilat - 27 lei (pret catalog 50 lei) - VANDUT


Crema de ochi Liiv Botanicals Avon  - noua - 8 lei - VANDUTA


Tratament anti-celulitic Avon Laser Shape - noua - 25 lei (pret catalog 50 lei) -VANDUTA

Crema Bioderma - Hydrabio Riche - 25 lei (pret Sensiblu 63 lei) - VANDUTA


- regula de baza: primul venit, primul servit;
- as prefera sa primesc banii in cont daca este posibil, este mai simplu si pentru mine si pentru voi, plus ca asa este si transportul mai ieftin, doar 3 lei. Daca trimit cu ramburs, transportul este 7 lei;
- daca sunteti interesate de vreun produs puteti sa ma contactati pe adresa de e-mail (andazelenca_blog@yahoo.com) sau la sectiunea comentarii.

Share:

23 comentarii

  1. Anda, eu vrea Crema Bioderma - Hydrabio Riche

    ReplyDelete
  2. Chocolate - ok, mai vb pe mess!:)

    Noi oricum trebuia sa ne intalnim.

    Kisses!

    ReplyDelete
  3. Ioanna's Blog - Da. Altfel as fi pus poza de la cel de 30. :P
    :*

    ReplyDelete
  4. Merat - it's yours then!:)
    Astept mail cu datele tale. Kisses!

    ReplyDelete
  5. yey :D acum ma apuc sa scriu mail-ul :D

    ReplyDelete
  6. crema de ochi! predare personala in Timisoara? :D

    ReplyDelete
  7. dorapolicarp - sigur, daca esti din Timisoara, ar fi culmea sa trimit prin posta. :))

    ReplyDelete
  8. parfumul :( a fost luat :(:(:( (Madalina)

    ReplyDelete
  9. Hei.. Imi poti spune daca creionul de ochi gel de la supershock se ascute? Cu ascutitoarea?Pare cam fragil..

    ReplyDelete
  10. Madalina - don't worry, o sa mai fie oferte. :P

    ReplyDelete
  11. Anonim - nu stiu sa-ti zic pentru ca nu-l am, o sa mi-l comand in campania asta. Totusi cred ca se ascute, n-ar avea de ce sa nu mearga...

    ReplyDelete
  12. Anda, pot sa raspund eu la intrebarea cu creionul?
    Stiam ca daca varful creionului e prea moale se tine putin la frigider apoi se ascute.

    ReplyDelete
  13. Choco - multumim de sfat, sigur ca poti!

    ReplyDelete
  14. Vei mai pune si alte produse?

    ReplyDelete
  15. Anonim - deocamdata nu, dar cand voi mai avea, o sa fac o alta postare.

    ReplyDelete
  16. Nu te supara...nu mai sunt in blogroll, de ce nu ai anuntat macar? Astept un raspuns la mine pe blog, in caz contrat te voi scoate si eu.

    Merci anticipat

    ReplyDelete
  17. Miss Sunshine - Hello! Sincer nu stiu ce am facut de nu mai apari. Adevarul e ca am curatat pe acolo intr-o zi, aveam multe bloguri care nu mai erau active. Poate te-am sters din greseala.
    Te pun acum inapoi, no worries!

    ReplyDelete
  18. Ce mult imi place parfumul Little Black Dress!

    ReplyDelete
  19. hey Anda :D
    mai e disponibil cumva tratamentul anticelulitic? :-?

    ReplyDelete