Taaaags day!

Am primit aceste tag-uri din partea lui A.M., Andreea (Beauty Letters) & Iela. Thank you girls!:*

1.Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina asta?
Daca as decide vreodata sa fac asta, nu cred ca as incredinta aceasta sarcina unui scriitor, dar daca ar fi sa aleg, ar fi Mircea Cartarescu.

2. Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui sarcina aceasta?
Pentru ca are un stil de a scrie care te captiveaza de la prima pagina.

3. Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra-o umanităţii?
Cel mai probabil, "La rascruce de vanturi" de Emily Bronte. Este una din cartile mele preferate & it's kind of a classic.

4. Cum arată pentru tine pauza ideală pentru a citi o carte?
I can read everywhere, dar probabil cel mai mult imi place sa citesc pe plaja, sa aud sunetul valurilor. *dreaming*

5 Dacă aţi avea puterea de a "şterge" un personaj de roman care ar fi acesta?
Nu as dori sa fac asa ceva.

6. Care sunt motivele pentru care ati sterge acest personaj?
-

7. Câţi kilometri aţi merge pentru a găsi o carte?
Depinde cat de mult mi-as dori cartea respectiva.

8. Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?
Liviu Rebreanu. A scris cartile care mi-au placut cel mai mult sa le citesc in liceu (Ion & Padurea Spanzuratilor).

9. Care ar fi primele cuvinte pe care i le-aţi adresa? 
I don't know, cel mai probabil l-as felicita. :)

10. Descrieţi biblioteca visurilor voastre.
Nu am gasit imaginea perfecta, dar as vrea sa fie ceva de genul:
Sau ceva si mai clasic, dar care ramane in categoria "dreams":



Tag. nr. 2


Un ceva: o pisicuta.
O melodie: Recent descoperita:
Pe repeat ever since.
Un film pe care vreau să îl văd: The Social Network (nu l-am vazut inca).
Mă uit la: Desperate Housewives (la inceput spuneam ca ma plictiseste, dar am devenit dependenta, am ajuns la sezonul 4. I love it!)
Vreau să mă uit la: mai multe filme. Niciodata nu apuc, din cauza serialelor. :))
O formaţie: HURTS
Un citat: "Be aware, it's your mind, you can change it anytime."
Îmi doresc: implinire pe plan personal & profesional.
Un cuvânt pe care il pronunţi de nenumărate ori: MAX! :)
Dacă ai putea schimba culoarea cerului - nu as face asa ceva. Cerul e perfect asa cum e, nu mi l-as putea imagina altfel. Mi s-ar parea inspaimantator.
As dori: sa traiesc in alta tara.

Nu voi da aceste tag-uri mai departe deoarece circula de ceva vreme in blogosfera si cred ca deja toata luma le-a primit. Dar daca e cineva pe acolo care nu l-a primit si vrea sa-l faca, feel free, I tag you! :)


Hugs & Kisses,

Tags:

Share:

24 comentarii

  1. vad ca toata lumea doreste sa locuiasca in alta tara, inclusiv eu:d :))

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca ai facut tag-ul! si eu ma uit la prea multe seriale :))

    ReplyDelete
  3. Draga Anda,

    De exemplu,firmal elf, este un produs al magazinelor Sephora? Eu studiez in austria si aici nu exista sephora :(

    ReplyDelete
  4. mona_sax2 - nu, nu este un produs al firmelor Sephora, dar le poti cumpara online.
    Incearca aici, daca nu gasesti site-ul din Austria.
    http://www.elf-kosmetik.de/
    Sigur livreaza din Germania, ca sunt tari vecine...zic si eu!

    ReplyDelete
  5. Si eu eram foarte curioasa in legatura cu The Social Network . Chiar aseara l-am vazut si mi s-a parut destul de interesant :D :*

    ReplyDelete
  6. Dap, si eu vreau alta tara... *sighs* :P
    Dar si o biblioteca precum o adevarata librarie cu antichitati! :)

    :***

    ReplyDelete
  7. eu astazi am vazut social network..e foarte dragut filmul:)

    ReplyDelete
  8. Nu e dragut, de la mine nu ai vrut leapsa cu carti:P

    ReplyDelete
  9. ce frumos e blogul acum :X:X: (Mada)

    ReplyDelete
  10. wooow, ai schimbat displayul blogului, arata foarte foarte frumos acum :)

    i love pink, iar poza ta e foarte dragutza si e bine plasata in dreapta, pentru ca privirea unui om tinde mereu spre deapta.

    congratulations si la kt mai multe postari!
    si poze in kre strangi putin din ochi si poze cu max :)) :x

    ReplyDelete
  11. Denisa - mda...perfect era sa ma fi nascut in alta tara, ca asa e mai greu sa pleci si sa lasi tot ce ai in urma.

    ReplyDelete
  12. Andreea - ce vina avem noi ca sunt atat de faine, nu?:))

    ReplyDelete
  13. Rotsin - eu nu am apucat inca sa ma uit, dar il am pe laptop. ;))

    ReplyDelete
  14. Alexandra - macar sa visam la o asemenea bliblioteca!:X

    ReplyDelete
  15. MarinaA - trebuie sa-l vad si eu ca m-ati facut si mai curioasa acum.

    ReplyDelete
  16. Mada - ce ma bucur ca iti place!:)

    ReplyDelete
  17. mona_sax2 - am mai schimbat putin de cand l-ai vazut tu, acum sunt mai multumita. :))
    Ma bucur ca iti place, oricum!:*

    Mersi, asa o sa fac!:))

    ReplyDelete
  18. aaa acum e mooov :) heheh
    tot foarte bine arata :x

    scrisul tau de sus (nu stiu cum se numese, header? :) ) se numeste cumva handwriting? :-s

    ReplyDelete
  19. mona_sax2 - era prea incarcat cu rozul ala. Asta e mai vintage asa, imi place. :)

    E un font luat de pe net, se cheama Scriptina.

    ReplyDelete
  20. Alexxa - eh, ma dai de gol si tu!:))
    Pana la urma mi-a placut si leapsa asta. :)

    ReplyDelete
  21. buna. am vazut ca ai un comment aici :http://blue-angel-magic.blogspot.com/2011/01/haul-avon.html#comments
    in legatura cu cerceii care mi se par superbi:X m-am uitat la catalogul nr. 2 din link-ul de pe blog-ul tau si nu ii gasesc nici cum :)) au fost cumva in brosura trecuta?
    multumesc :)

    ReplyDelete
  22. ank_eliza_01 - hello! Au fost in campania 1 la ofertele pentru reprezentanti de pe internet. Se pare ca i-au scos din catalog. :(
    Sper sa-i mai bage totusi, ca sunt foarte cautati.
    Pupici.

    ReplyDelete
  23. Hmm, eu am inceput acum CSI Las Vegas..da' ma apuc dupa de desperate housewives :)) :D

    ReplyDelete
  24. Special K - you haaaaave to see it! E GENIAL!
    :*

    ReplyDelete