Review: Crema Gommage cu extract de galbenele - Cosmetic Plant

Hello!

 Saptamana aceasta luam o pauza de la look-uri si ne vom axa pe review-uri si alte chestii interesante (sper). Se pare ca fata mea are nevoie de o pauza. Sarbatorile de iarna m-au cam nenorocit. :)) So no make-up for me pana luni.  Sper sa reusesc.

Cand au venit premiile pentru voi de la Cosmetic Plant, am primit si eu niste produse pentru a le incerca. Le voi lua pe rand. Astazi incep cu produsul meu preferat: 

Crema gommage cu extract de galbenele:
Vine impreuna cu un biletel cu instructiuni tare dragut:

Ce spun ei?
Prin compoziţia sa granulară şi conţinutul în extract de gălbenele, crema accelerează procesul normal de regenerare celulară, îndepărtează impuritaţile şi celulele moarte, lăsând pielea curată şi netedă. Aplicaţi crema pe frunte, nas, obraji şi bărbie. Masaţi cu mişcări uşoare până se formează mici aglomerări. Îndepărtaţi-le. Ştergeţi apoi faţa cu un tampon de vată îmbibat cu apă călduţă, loţiune tonică sau lapte demachiant. Tenul devine curat, luminos şi deosebit de catifelat. Aplicaţi apoi crema preferată. Folosiţi o dată sau de maxim două ori pe săptămână. Evitaţi zona din jurul ochilor.

Ingrediente:

Aqua, Polyethylene, Stearic acid, Cetearyl alcohol, Isopropyl myristate, Propylene glycol, Potassium cetyl phosphate, Hydrated silica, Paraffinum liquidum, Calendula Officinalis extract, Parfum, Hydroxyethylcellulose, Sodium benzoate, Methylparaben, CI 77492, CI 77510.


Ce spun eu?
Din punctul meu de vedere este cel mai bun produs abraziv pe care l-am incercat vreodata. Am mai avut creme/masti abrazive, dar niciuna nu mi-a lasat fata asa fina ca aceasta. 

Dupa cum se vede, crema este destul de grosa ca si compozitie si trebuie aplicata pe fata uscata, nu uda (un alt lucru care imi place), apoi masat pana se creaza mici aglomerari, care trebuiesc indepartate. Ulterior imi curat fata foarte bine cu apa calduta. Imi lasa senzatia de piele catifelata si curata. Indeparteaza perfect urmele uscate de la cosuri sau orice alta zona unde aveti pielea descuamata. I love it, I love it, I love it! Un alt plus e faptul ca e extrem de ieftin, chiar nu vad de ce as mai incerca alte produse mult mai scumpe, care nu-si fac treaba nici macar pe jumatate fata de crema acesta. Poate o sa vi se para ciudat ca sunt atat de extaziata, dar chiar imi place la nebunie. :)
Va recomand acest produs cu toata caldura. 
Nota: 10/10.
Pret: 6.80 lei.
O puteti gasi aici.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Day #23 - Place where you want to live:

SPLIT
Al doilea oras ca marime din Croatia, dupa Zagreb. N-ai cum sa nu te indragostesti de el, odata ce l-ai vizitat. :X


 Si cateva poze din concediul din 2009:
 Cica daca ii atingi la nenea piciorul si iti pui o dorinta, ti se va indeplini. :)




Va pup, ne vedem maine,

Share:

40 comentarii

  1. pe scurt: m-ai convins in legatura cu crema de gomaj, mi-o voi cumpara!
    iar splitul...un vis!
    (ai un pm de la mine pe forum; please, astept un raspuns!thanks a lot!)
    kisses!(ilda76)

    ReplyDelete
  2. Ilda76 - ti-am si raspuns deja!:D
    Intr-adevar Splitul e un vis!:X
    Si multe alte locuri din Croatia!:X:X:X:X:X

    ReplyDelete
  3. buna anda :D
    voiam sa te intreb..am pe fata urme de la cosi..cu ce ma sfatuiesti sa ma dau k sa dispara ?ms:*
    Mada-bz

    ReplyDelete
  4. gomajul pare super!!!Sper sa am timp maine sa-l caut,chiar am nevoie de o astfel de crema.Vorba ta-multe produse scumpe nu-si fac treaba pe cat se lauda,deci...m-ai convins.
    Pupici:*

    ReplyDelete
  5. si ti s-a indeplinit dorinta?:D

    ReplyDelete
  6. Mada-bz - nu stiu ce sa-ti zic. Cred ca cel mai bine e sa te adresezi unui dermatolog pentru chestia asta. pup u!

    ReplyDelete
  7. anda ep. - sper sa-l gasesti.
    Pupici!

    ReplyDelete
  8. ms:*..dar nu sunt urme mari :D o sa incerc si eu produsul prezentat de tn :* Mada

    ReplyDelete
  9. extramicuta - nu i-am atins piciorusul la nenea!:))

    ReplyDelete
  10. Hey, m-ai convins! Ma tot intrebam ce crema pentru gomaj sa cumpar si review-ul tau a picat la fix!
    Ce dragut cum ai pus bubble-ul cu numele tau in poza aceea :)
    Se pare ca fiecare oras are ceva cu dorinte. La Dijon, unde am fost eu, era o bufnita pe care trebuia sa o cauti si sa o atingi ca sa-ti mearga bine. Imi plac tare mult chestiile de genul, ca functioneaza sau nu, iti dau ceva optimism :)

    ReplyDelete
  11. Interesanta crema trebuie sa o incerc si eu,e deja pusa pe lista :)

    Off topic : am primit azi coletul si sunt super incantata de produse,multumesc inca o data :*:*

    ReplyDelete
  12. foarte interesanta pare aceasta crema! chiar ma tenteaza sa incerc cateva produse din gama lor :D
    ms pt review! pupici :*
    [pare frumos Split, si eu ador locurile asa putin mai exotice ]

    ReplyDelete
  13. Pai de ce nu l-ai atins? :(

    ReplyDelete
  14. Merat - ma bucur ca te-am putut ajuta. Chiar merita toti banii produsul asta.

    Asa e.
    kisses.

    ReplyDelete
  15. Mada - daca nu sunt mari atunci da, il poti incerca si pe asta.
    kiss.

    ReplyDelete
  16. Rotsin - yeeeey! Ma bucur ca au ajuns cu bine si ca iti plac!:*

    ReplyDelete
  17. Iulia - chiar e!:D
    Vaaai, e minunat Split, eu n-as mai fi plecat de acolo!:X

    ReplyDelete
  18. irina - era prea mare aglomeratie la el. Am tras poza si am mers mai departe. :))

    ReplyDelete
  19. Uuu...interesting :d chiar trebuie sa-mi iau ceva de genul, cea pe care o am acum e pe terminate...si oricum nu's incantata de ea :-??

    puup!:*:*:*

    ReplyDelete
  20. buna, citesc blogul tau frecvent desi e mai mult bazat pe tutoriale de machiaj si eu nu prea ma machiez in stilul tau :)
    acum 2 ani am luat si eu crema asta de gomaj, a fost prima mea crema de genul asta...daaa, ma speria gomajul ca imi lua bronzul..lol. sunt de acord cu tine, este o crema de gomaj excelenta, la mine rezultatele au fost vizibile. acum nu sunt in tara si nu am acces la ea, imi fac scrub-uri cu ingrediente din casa dar nu as schimba-o pt nimic in lume :)
    nu stiu daca ai incercat dar eu pt corp fac un scrub cu ulei de masline si zat de cafea, un remediu excelent pt celulitata si vergeturi.. poti sa-l dozezi tu a.i. sa-l faci mai abraziv sau sa pui mai mult ulei de masline... am incercat si pe fata dar cafeaua o simt cam agresiva, imi inrosea fata... o zi frumoasa!!

    ReplyDelete
  21. eu mi-am cumparat acum o luna de la cosmetic plant o cremita cu sulf si salvie pt acnee. am incercat toate produsele pt acnee posibile si am hotarat sa il incerc si pe acesta. nu aveam sperante prea mari avand in vedere ca sunt produse foarte ieftine inse rezultatele m-au uimiti. am fost foooooarte incantata. vreau sa incerc mai multe produse in special crema asta de gomaj.
    thanks for the review! x.o.x.o

    ReplyDelete
  22. Special K - cu asta chiar simti ca iti faci peeling! E super.

    pupici.

    ReplyDelete
  23. Rox - mersi, ma bucur ca iti place blogul si ma bucur sa aud ca si tu esti fana a acestui produs. :D
    Intr-adevar e f. bun si gomajul facut cu ulei de masline si zat de cafea. )

    ReplyDelete
  24. Mariii - o am si eu, dar o sa mai astept pana fac un review, mai ales ca acum am o iritatie pe frunte si nu se duce cu nimic...trebuie sa ma detoxific...:(
    Cand se vindeca o sa imi pot face o parere obiectiva asupra produsului. Ma bucur ca tie ti-a mers cu el.
    Te pup!
    Sa participi la concurs, asa poate o sa ai ocazia sa mai incerci produse Cosmetic Plant. :)

    ReplyDelete
  25. Si eu folosesc aceasta crema-gommage si este excelenta!eu sunt la a 2-a cutie deja:D stiu ca pe cutie scrie ca trebuie folosita de 1-2/saptamana dar eu o folosesc odata la 2 zile,imi place mult efectul acela de piele fina si curata:P

    asa ca si eu o recomand cu multa caldura;)

    pup:*

    ReplyDelete
  26. M-AI CONVINS!trebuie sa-l incerc neaparat.
    pana acum imi preparam singura gomajul din cafea cu miere si il foloseam chiar si pe intreg corpul.era singurul care chiar functiona.

    ReplyDelete
  27. Si mie-mi plac mult crema asta, efectiv dupa folosire am impresia ca mi-a slabit fata cateva kilograme:D

    ReplyDelete
  28. Deea's Beauty - mie imi e frica sa o folosesc asa des, dar uneori imi dau si eu de doua ori pe saptamana.
    Ma bucur ca iti place atat de mult si tie. Te pup!:*

    ReplyDelete
  29. Buna , Anda! Si La multi ani pentru 2011 ca nu am apucat inca.
    M-ai facut curioasa cu crema asta.
    Eu am demachiantul cu Aloe si cacao de la cosmetic Plantde care sunt chiar rincantata.Tubul e pe terminate si urmeaza sa imi mai cumpar unul.
    Trebuie sa caut si eu crema desi obisnuiesc sa imi fac exfoliere cu malai si o crema de zi obisnuita.

    ReplyDelete
  30. WhisperOfSecret - la multi ani si tie!
    Si eu trebuie sa mai imi achizitionez produse de la ei, ca imi plac mult. :D
    pup.

    ReplyDelete
  31. Trebuie sa incerc si eu crema asta...ca "suna" tareee bine.

    ReplyDelete
  32. Precious Deedee - chiar e faina!:D

    ReplyDelete
  33. e chiar foarte buna, si tine destul de mult. ..o folosesc de un an si ceva ..nu am gasit un alt produs mai bun...bine, as fi preferat sa nu existe ingrediente gen Methylparaben, :(..dar poate regandesc Cosmetic Plant un pic "reteta",...ufff si chiar saptamana trecuta mi s-a terminat..trebuie sa refac neaparat stocul:)

    o sa scriu si la partea de concurs despre produsele CP pe care le/ le-am utilizat.

    cele bune

    ReplyDelete
  34. Foarte tare poza in care ti-ai pus norisorul cu nume :))) Crema pare destul de buna din ce spui tu, si la pretul asta chiar merita sa o incerci. Eu folosesc crema abraziva de la Swedish Spa Oriflame, imi lasa fata fina, dar o si strange, ca sa zic asa. Din fericire, dau cu lotiune tonica si trece efectul de strangere.


    Intrebare care nu are legatura cu post-ul: daca folosesc pudra exista riscul sa-mi apara riduri? Eu folosesc pudra iluminatoare, pe care o aplic sub ochi, unde e locul cearcanelor (nu am cearcane) si pudra normala, pe care o aplic de la barbie in jos pe gat, sa nu fac trecerea brusca de la fond de ten la culoarea naturala a pielii.

    ReplyDelete
  35. Laurita - multe produse dermatocosmetice au cate 3-4 parabeni, iar produsele Cosmetic Plant au doar unul. E super din punctul meu de vedere.

    ReplyDelete
  36. Alexandra - eu zic ca nu. Nu ar avea cu ce sa-ti afecteze tenul. Eu n-as putea trai fara pudra in momentul de fata!:))))

    ReplyDelete
  37. am cautat azi crema pt gomaj si n-am dat de ea:( nu ma las, maine sau poimaine sper sa am iar timp de hoinarit :))
    sa o folosesti cu placere:*

    ReplyDelete
  38. AlexantzA - sper sa o gasesti pana la urma!:*
    Daca nu, o poti lua de pe site.
    Te pup.

    ReplyDelete