Review: Oriflame Beauty Conceal Kit + Quick EOTD&NOTD

Hello!

 Eram foarte nehotarata in legatura cu ce voi posta astazi si pentru ca nu aveam absolut nimic pregatit, mi-am adus aminte ca mai multe dintre voi mi-ati cerut parerea despre acest produs:
Da, este vorba despre Conceal Kit de la Oriflame. Imi planuisem de foarte mult timp sa ii fac un review, dar tot uitam de el, punand alte lucruri pe primul loc.

Iata ce spun cei de la Oriflame despre acest produs:
"Acopera toate tipurile de imperfectiuni cu ajutorul acestor trei tipuri de corectoare inovatoare intr-o singura paleta. Este instrumentul perfect atat pentru machiajele elaborate cat si pentru retusurile rapide. Contine ingrediente care trateaza iritatiile, care ingrijesc si hidrateaza."
Ingrediente:
PROPYLHEPTYL CAPRYLATE, TALC, HYDROGENATED POLYDECENE, DI-C12-13 ALKYL MALATE, OZOKERITE, NYLON-12,POLYGLYCERYL-2 DIISOSTEARATE, SILICA, CERA MICROCRISTALLINA, POLYBUTENE, POLYETHYLENE, OCTYLDODECANOL, GLYCERYL TRIACETYL HYDROXYSTEARATE, BUTYLENE GLYCOL, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, ETHYLENE BRASSYLATE, TOCOPHERYL ACETATE, BISABOLOL, PANTHENOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ASCORBYL PALMITATE, RETINYL PALMITATE, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, AESCULUS HIPPOCASTANUM EXTRACT, BOSWELLIA SERRATA EXTRACT, CAMELIA SINENSIS EXTRACT, MELIA AZADIRACHTA LEAF EXTRACT, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, TOCOPHEROL.

Parerea mea:
Imi place! Este un produs foarte bun pentru categoria sa de pret iar puterea de acoperire este mare.
Probabil stiti deja, dar am sa va spun din nou pentru ce folosesc eu fiecare culoare:
- verdele neutralizeaza rosul - il folosesc in zonele cu roseata;
- galbenul neutralizeaza albastrul - il folosesc pentru estomparea cearcanelor;
- bejul il folosesc (amestecat cu putin galben, pentru ca este prea inchis pentru mine) pentru acoperirea imperfectiunilor.

Swatch:

Dupa cum se observa si din poze, sunt foarte pigmentate. Un singur lucru as avea de reprosat: nu acopera perfect cosurile. Le acopera dar le da un aspect foarte incarcat si asta nu imi place deloc. 
Insa per total il recomand, este un produs bun.

Pret standard: 23 lei (la oferta ajunge si la aproximativ 13 lei);
Nota: 8/10.

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Acum as vrea sa va prezint un machiaj realizat cu paleta de farduri Beauty Encyclopedia - Sparkle Eye de la Elf. Acest look l-am facut anul trecut, inainte de Revelion, dar nu l-am prezentant pe blog pentru ca nu l-am considerat demn de asa ceva. :))
Nu e foarte reusit pentru ca l-am facut in mare graba, dar totusi, cred ca e bun pentru ca voi sa va faceti o idee despre aceasta trusa. Sper sa nu ma fac de ras...:)


 Am folosit urmatoarele culori:
Si bineineles, am aplicat fardul crema alb. Fara o baza fardurile tind sa "zboare".

+ un mic NOTD


Nu am auzit in viata mea de firma aceasta, dar lacul se comporta destul de bine si se usuca destul de repede. Si in plus, e pigmentat. Doua straturi sunt mai mult decat suficiente pentru a acoperi complet unghia.
Va arat unghiutele pentru ca imi doream extrem de mult un albastru de genul acesta (denim). I'm so happy to have it! <3

P.S.: Am schimbat look-ul blogului, ce parere aveti, e mai frumos decat era inainte? Mi-am stors putin creierii, nu prea ma pricep eu la facut headere. :)) Nu stiu pentru cat timp o sa ramana pe blog, dar deocamdata sunt multumita.

P.S. 2: How cute is this?
Statea sub copertina, unde nu ningea.

Cam atat pe ziua de azi, a fost o postare cu "putin din toate", sper sa ma iertati. :))

Kiss,

Share:

64 comentarii

  1. Owww,the puppy is so cute!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Abia astept s imi iau corectorul acela de la Oriflame:X:X:X:X
    Oja din aceea am si eu :D eu am verde si cred k am avut si aceea culoare ca a ta :D
    Adorabil cutu`tau :X
    Mi-a venit rujul aceala de la Avon : Country Rose :D e super..nu e nici rosu nici roz :))
    te puuup:*
    (Mada)

    ReplyDelete
  3. Wow deci.. blogul arata super!
    EOTD: so colorful!!! :X
    NOTD: ador nuanta aia de albastru mai ales vara.. chiar si primavara!

    Poza cu cainele e superba!!! SO cute!! :X

    te puup

    ReplyDelete
  4. clar trusa de la oriflame am sa o incerc si eu:)
    machiajul e superb si culoarea ojei imi place la nebunie:)

    ReplyDelete
  5. Foarte frumos noul aspect! <3 luv it! si unghiutele tale sunt yummyyyyy!

    ReplyDelete
  6. mie imi place mai mult cum arata acum blogul tau...cu imaginea ta...e super asa :). e frumos machiajul (la fel ca toate pe care le faci :P) si catelusul tau eeee....divin :) sper sa il vad si in realitate...poate la vara... daca il scoti prin parc :P tare as vrea sa ma joc putin cu el. te pup

    ReplyDelete
  7. How cute is that?OMG is sooooo cute:))):x:x si unghiutele imi plac!

    ReplyDelete
  8. haaaa!!!

    chiar ieri pomeneam de poza cu max :)

    ma bucur foarte mult ca ai mai pus o poza cu el, este o minunatie, iar pt mine este ceva deosebit pentru ca imi aminteste de cainele meu, care a murit anul trecut, dupa ce l-am avut timp de 11 ani.

    te pup, take care :*

    ReplyDelete
  9. cat de marfa sunt unghiile!!!! foarte frumoasa oja sper sa gasesc si eu pe undeva nuanta aia. tu de unde ai luat-o?

    ReplyDelete
  10. Foarte stylish headerul! In legatura cu trusa de concealer...am incercat de halloween sa imi astup sprancenele cu ajutorul ei si nici cu foehn-ul nu am reusit sa le usuc, asa ca mi-a esuat operatiunea si trusa a cazut in dizgratie :))) Dar ii mai dau o sansa...

    ReplyDelete
  11. Foarte draguta noua infatisare a blogului. Tu ai facut-o??

    ReplyDelete
  12. foarte cute noul look al blogului:P...cat despre postarea de azi, da are putin din toate si toate interesante:D...de multe ori am stat in dubii cu kit-ul de la oriflame,dar m`ai convins...machiajul ti`a iesit superb ca de obicei la fel si unghiutele...pups:*

    ReplyDelete
  13. m-ai facut curioasa!si eu vreau sa imi cumpar Conceal Kit,mai ales pt ca am probleme cu cearcanele.

    ReplyDelete
  14. mie imi place schimbarea :) te pup

    ReplyDelete
  15. Si eu am avut acel kit de la oriflame, dar nuanta de bej era foaaarte inchisa la culoare pentru mine. In schimb am folosit mult galbenul pentru cearcane si le acoperea cat de cat.
    Arata chiar bine fardurile elf. Nu ma asteptam. Am avut doar cateva quaduri de la ei si mi se parea prea prafoase.
    Imi place cum arata blogul tau, este un template foarte dragut si ti-ai personalizat frumos header-ul. Eu niciodata nu reuseam sa fac chestia asta. :)

    ReplyDelete
  16. Mada - ma bucur ca-ti place rujul!:* Sa-l folosesti cu drag.

    ReplyDelete
  17. Foaaarte frumos look-ul!!

    Nice review also and the dog... Awww! Suuuper dragutz! :X

    ReplyDelete
  18. si eu am acest kit si imi place foarte mult sa il folosesc pentru mine, insa l_am incercat cand am facut machiajul altor perosane si a aratat destul de rau, s-a adunat in ridurile fine de sub ochi si a aratat foarte incarcat. planuisem sa fac si eu un review zilele astea! haha...

    ReplyDelete
  19. Chocolate - ma bucur ca-ti place. :*

    ReplyDelete
  20. Lauren - ma bucur tare mult ca-ti place noul look al blogului!:*

    Intr-adevar, oja asta e perfecta pentru primavara & vara.

    Kisses!

    ReplyDelete
  21. Irynuk - eh, nu e cine stie ce machiajul, dar mersi!:*:*

    ReplyDelete
  22. Little Princes - multumeeeeesc!:*:*:*

    ReplyDelete
  23. Symmo - i'm so glad u like it!:)

    Cu "cutu" meu micut, nu stiu daca ajung pana intr-un parc fara sa ne ia politia!:)))
    E imens, poate doar pe la mine prin zona.
    Kiss u!:*:*:*

    ReplyDelete
  24. Miss Ellie Sugar - hehehehe! Stiu ca tu ma intelegi cel mai bine, pentru ca si tu ai o pufoasa acasa la fel de cute. :*:*

    ReplyDelete
  25. mona_sax2 - ma bucur ca ti-e drag de Max, o sa mai pun poze cu el. :)

    Imi pare rau de cutu' tau! Si cel pe care l-am avut eu inainte de Max, a murit acum un an, in a doua zi de Craciun, dupa ce a fost 14 ani alaturi de noi.
    Kiss.

    ReplyDelete
  26. Alina - eu am luat-o din piata din Timisoara.

    ReplyDelete
  27. Pinkie - aaa, pai clar nu merge pentru asa ceva, e prea cremos. Sa nu cerem prea mult de la el acum. :))))))
    Pupici.

    ReplyDelete
  28. Machiaj Ochi - ma bucur ca-ti place. :) Da, eu am facut totul (header,etc.), in afara de background, care e luat de pe net.

    ReplyDelete
  29. Xella - merita concealer-ul pentru cat costa, mai ales ca are 3 culori.

    Mersi, ma bucur ca ti-a placut postarea!:*:*:*

    ReplyDelete
  30. Oana - nu e template, e doar un background. Header-ul l-am facut eu in Photoshop, initial avea alta culoarea, dar l-am asortat cu background-ul si imi plce chiar mai mult asa. :*

    Mie imi plac mult fardurile Elf, chiar si quad-urile. :*

    ReplyDelete
  31. Alexandra - thank you, sweetie!:*

    ReplyDelete
  32. world of leea - la mine daca pun pe cosuri arata cam urat, pentru cearcane si roseata e super.
    Kiss!:*

    ReplyDelete
  33. fata asta noua a blogului este super,de unde ai luat background-ul???

    imi place cum arata fardurile si look-ul!!!

    Max is so cute:)kiss*

    ReplyDelete
  34. de cand tot zic ca trebuie si eu sa pun mana pe un astfel de concealer :X

    deci chiar ma faci sa-mi doresc enciclopedia elf sparkle eye :)) culorile arata superb si sa nu mai spui ca te faci de ras. e foarte dragut machiajul, desi se vede ca nu i-ai acordat prea mult timp.

    despre aspectul nou, e foarte dragut si la fel de elegant cum ne-ai obisnuit

    te pup!

    ReplyDelete
  35. de cand va citesc blogurile de makeup si beauty ma simt cam inapoiata in domeniul asta :)) adica stiu de toate despre manichiura dar la capitolul machiaj... cam putin.
    adica, eu nu folosesc fond te ten pt ca nu-l suport, maxim aplic o pudra, nu folosesc corector si alte lucruri din astea pt toata fata...
    pt ochi ma mai descurc: folosesc primer, jumbo milk, farduri multe, pensule ca lumea, blush... dar la capitolul ten ma simt cam aiurea :))
    darrrrr... nimeni nu s-a nascut invatat :D totusi, ma intreb uneori daca fdt e imperios necesar la un machiaj... pt ca eu chiar nu suport sa-l am pe fata

    ReplyDelete
  36. Ai facut o treaba buna cu header-ul! eu nu ma pricep deloc sa imbin pozele si etc. Sunt inca in faza de studiu! :) xoxo

    ReplyDelete
  37. Am si eu kit-ul si iti impartasesc impresiile, in special cea cu privire la cosuri :)

    ReplyDelete
  38. si eu am concealer-ul de la Oriflame si e intradevar asa cum ai spus..pacat de faza cu cosurile. blogul arata super, iar cutu e scuuuump :X kisses

    ReplyDelete
  39. Hey imi place noul header :D
    Si eu folosesc acelasi Kit de la Oriflame si sunt destul de multumita de el .
    Ador culoarea ojei,ai niste unghiute superbe :X

    Iar catelul este adorabil,imi aduce aminte de un catel de-al meu din copilarie :X

    ReplyDelete
  40. Magical MakeUp - Shabby blogs.

    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  41. Superficial Doll - eu vizez la Como Quad de la Coastal Scents. Il au pe Cosmetic-syle. Cred ca e mult mai mai bun.

    I hate the look, dar am zis ca e util, ca sa puteti vedea culorile. Sunt super daca folosesti si baza, ca fara sunt ca prafoase.

    Ma bucur ca-ti place noul look!:*

    ReplyDelete
  42. Camy - iti vine sa crezi sau nu, asa eram si eu! Nu suportam fondul de ten, aplicam doar pudra. Acum nu mai pot fara el!:))

    ReplyDelete
  43. Denisa - o sa fie la oferta in C3. :)

    ReplyDelete
  44. Andreea - nici eu nu ma prea pricep. Noroc cu Youtube, asa am reusit sa-l fac pe asta. :))

    ReplyDelete
  45. VerdePentruTine - mda, daca rezolva si problema asta, era perfect.

    ReplyDelete
  46. aqua_shell - mersiii!:*
    Ma bucur ca-ti place!:*

    ReplyDelete
  47. Rotsin - multumesc, esti o draguta!

    Ma bucur tare mult ca a prins bine noul header. Deja nu-l mai suportam pe cel vechi.:))

    ReplyDelete
  48. imi place foarte mult lacul tau!

    ReplyDelete
  49. ce dragut e catelul:X
    Si eu am 2 lacuri: roz aprins si mov de la aceeasi firma, dar au nevoie de 3 straturi pana sa se vada ok.
    Si eu am Kit-ul de la Oriflame, e destul de ok, mai alea galbenul(cel deschis). Verdele nu face mare lucru la mine, doar incarca, nu prea acopera cosurile.
    Machiajul e foarte tare:D:X
    Te pup:*

    ReplyDelete
  50. Iar mi-a dat eroare la comentariu. Si iar am de scris ditamai povestea. E ceva suspect la mijloc :))
    Deci, inca o data: eu am ramas dezamagita de acest concealer. Insa, admitand posibilitatea ca am gresit undeva, o sa-ti spun pasii si daca asta e motivul pentru care nu mi-a priit, te rog sa-mi dai niste indicatii.
    Am aplicat fdt, apoi concealer cu peria speciala de la elf (alta dezamagire), dupa care am omogenizat pe marginile zonei cu concealer cu inca putin fdt dupa care pudra peste tot. Arata superb, insa dupa o ora a inceput sa se adune si era clar o diferenta de textura evidenta.
    So... is it me? :D

    ReplyDelete
  51. Mie imi place machiajul, e foarte sexy :D IAr MAX e atat de cute, vai ce l-as pupaci :)):x

    ReplyDelete
  52. AlexantzA - hm, ciudat, asta merge chiar si intr-un strat. :-??

    Verdele nu se pune pe cosuri, ci pe zonele cu roseata, langa nas, pe la barbie, etc.
    Eu pentru cosuri folosesc bej.
    Dar trusa asta oricum nu functioneaza pt cosuri.:(

    ReplyDelete
  53. Annemarie - e tare enervant Blogspot-ul asta...:-??
    Daca l-ai folosit pentru cosuri si semne...it doesn't really work!
    Dar pentru roseata si cearcane e bun. Trebuie doar sa-l intinzi bine. :*

    ReplyDelete
  54. Special K - mie nu-mi place deloc.:))
    Daaa, cred ca v-ati intelege de minune, ii place sa fie in centrul atentiei!:))

    ReplyDelete
  55. Eu una am cearcane destul de evidente,albastre-mov asa,si mna,can dau cu galben se observa,asa ca dau doar cu maro deschis.Chiar si asa,tot se mai observa...Tu cum aplici :)?

    ReplyDelete
  56. Mada - eu nu am cearcane foarte pronuntate, folosesc doar galbenul.

    ReplyDelete
  57. Ai un catel adorabil!!!
    Si esti foarte frumoasa! Ti-am descoperit blogul azi-noapte si de atunci tot il browse-uiesc (a se vedea ca e 7 dim si tot asta fac :P)
    Machiajele tale ma fac sa imi amintesc ca si eu eram asa dar acum m-am lenevit... blush si rimel din plin, ceva liner si gata... trebuie sa schimb asta :)
    Am observat ca iti place sa citesti! Poate vei gasi ceva interesant pe blogul meu pe care l-am inceput destul de recent (cu exceptia ultimului post e 100% despre carti din 3 domenii - moda, calatorii si literatura).
    Keep up the good work with the blog!!

    ReplyDelete
  58. Rocs - multumesc din suflet, you really made my day!:*
    Ma bucur enorm ca iti place blogul si te mai astept pe aici cu pareri. :)

    Voi intra cu siguranta pe blogul tau!:*

    ReplyDelete