Concurs: Castiga o carte la alegere (CLOSED)


Hello! 

Am revenit cu o surpriza pentru voi. Impreuna cu libraria online Libris am pregatit inca un concurs interesant:

Ce castigati? O carte la alegere de pe site-ul Libris, sub 50 lei.


Regulament:

- sa fiti followeri ai blogului meu prin GFC sau pe Facebook SI SA IMI SPUNETI CU CE NUME;

- trebuie sa-mi raspundeti printr-un comentariu si sa imi motivati de ce va doriti titlul pe care l-ati ales. *Nu accept comentarii de genul: "imi doresc cartea pentru ca ma atrage titlul".

- sa imi lasati adresa de e-mail IN COMENTARIU, ca sa pot da de voi ulterior;

- concursul este deschis doar pentru cititoarele mele din Romania;

Deadline: 5 iunie 2011, ora 23:59.

* Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul www.random.org

** Va rog sa nu lasati comentarii la aceasta postare daca nu doriti sa participati, pentru a nu strica numaratoarea. Multumesc.

*** Si Koko are un giveaway interesant. Hurry up and enter there too!




Pupici si bafta!


Share:

0 comentarii