Castigatoarele concursului Vichy (RO only)

Buna fetelor!

A venit momentul sa aleg fericitele castigatoare care vor avea ocazia sa incerce fondurile de ten Vichy si care vor scrie un review pentru mine pe acest blog.

Am avut 123 de inscrieri si deoarece au fost atat de multe, am decis sa aleg cate 10 entry-uri preferate pentru fiecare fond de ten. Dintre cele 10, castigatoarea a fost aleasa cu random.org. Mi s-a parut mai cinstit asa, plus ca au fost mai multe sanse de castig pentru fiecare si mai mic riscul sa se repete castigatoarele de pe alte bloguri.

The winners are...


1. Fond de ten Vichy Aerateint Pure Fluid:

Cele 10 raspunsuri care mi-au placut cel mai mult au venit de la:

Iar castigatoarea este:


Deea

Felicitari!



2. Fond de ten Vichy Aerateint Pure crema

Cele 10 raspunsuri care mi-au placut cel mai mult au venit de la:

 Iar castigatoarea este:

 Adinapup
Felicitari!



3. Fond de ten Vichy Liftactiv Flexilift

Pentru acest fond de ten am primit doar 9 entry-uri, deci le-am pus pe toate in lista:

Iar castigatoarea este:

Dedeutza
Felicitari!



4. Fond de ten Vichy Normaderm Teint

Pentru acest fond de ten am primit cele mai multe entry-uri si va spun sincer ca mi-a fost tare greu sa aleg doar 10 raspunsuri. Iata lista:

Iar castigatoarea este:

Flavia Ţuţuraş
Felicitari!


Am sa va rog sa imi trimiteti urgent un e-mail care sa contina adresa completa, numele si numarul de telefon + nuanta fondului de ten dorit la una din adresele: 
- andazelenca_blog@yahoo.com
- andazelenca.blog@gmail.com

Aveti la dispozitie o saptamana pentru a testa fondul de ten (de cand ajunge la voi, bineinteles), iar apoi imi veti trimite review-ul pe e-mail, pentru ca ulterior, sa le postez pe blog. 

Autoarea celui mai bun review va avea ocazia sa participe la un training de make-up oferit de Vichy! 


Spor la testat!

Share:

0 comentarii