Top 10: Blushes & Bronzers

Hello!

It's time for another top 10 post and this time we'll talk about blushes and bronzers. I really hope I didn't bore you guys with this kind of posts and that you still watch them with interest. Two more to come and I'm done!
After I took the photos I realised that I don't have so many bronzers and blushes (although I think they are enough), so I can't make a top 10 for each category and I will do a top 5 for blushes and another top 5 for bronzers. Hope you will like it!

A venit timpul pentru inca o postare din categoria "top 10" si de data aceasta vom vorbi despre farduri de obraz si bronzere. Sper din tot sufletul ca nu v-am plictisit cu postarile astea si ca le urmariti inca cu interes (mai urmeaza doua si am terminat!)
Dupa ce am facut pozele am realizat ca nu am atat de multe blush-uri si bronzere si ca nu voi putea sa fac decat un top 5 pentru fiecare categorie in parte. Totusi, consider ca sunt de ajuns...macar pe astea apuc sa le folosesc cu adevarat. :) Mai am cateva care nu apar aici, insa acestea sunt preferatele mele.

Blushes

5. Elf Essentials blush - Coy


4. Avon Light and Luminous Blush - Cool Shimmers
 This works as a highlight too!:X
Functioneaza perfect si ca iluminator!:X


3. Avon Jillian Dempsey blush - Celestial


2. Deborah Milano Natural Effect Blush - 02 Rose
 This one is very new in my collection, but I loved it from the first use! It's very soft and pigmented, and it gives me such a fresh look!
Acest blush este cel mai nou din colectia mea, insa mi-a placut foarte mult inca de la prima utilizare. Este pigmentat si lasa un aspect foarte fresh


1. L'oreal Accord Parfait Blush - Candy Cane Pink / Rose Sucre D'orge
So this is my favorite blush! It's perfect for my skin tone and for any ocassion! It leaves a healthy and glowy finish that I love!:X
Acesta este blush-ul meu preferat! E perfect pentru nuanta tenului mei si e perfect pentru orice ocazie! Cel mai mult imi place aspectul sanatos si glowy pe care il lasa!:X


Bronzers

5. Flormar Pretty Compact Blush-on - P116

4. Elf Studio - Cool Bronzer
 I use this when I want more definition, because it's the darkest bronzer that I own!
Il folosesc atunci cand imi doresc mai multa definire, deoarece este cel mai inchis bronzer pe care il detin.


3. Elf Essentials Bronzing Powder - Sun Kissed
 This one instead, it's the lightest. I use this when I want a subtle definition and a glowy sun-kissed look!
In schimb, pe acesta, imi place sa il folosesc cand vreau un look natural si subtil, care sa dea impresia de ten "sarutat de soare". :)

2. Flormar Pretty Compact Blush-on - P115
This bronzer is perfect for my skin tone! I had a hard time deciding if I should put this one on the first place, or the one from YR. :)) I love them so much!
Acest bronzer este perfect pentru nuanta tenului meu. Mi-a fost greu sa ma decid daca sa-l pun pe acesta sau pe cel de la YR pe locul 1. :)) Le ador pe ambele!

1. Yves Rocher Bronzer and Shimmer powder - Hale Leger
So...I think this is my absolute favorite bronzer. I decided to put it on the first place because it's matte and it's the one that I used the most (even in my make-up tutorials).
Deci...pana la urma m-am decis, acesta este bronzer-ul meu favorit! Am hotarat sa-l pun pe locul 1, deoarece este mat si pentru ca este cel pe care l-am folosit cel mai mult, si in viata de zi cu zi, si in tutorialele de machiaj.



Hope you liked this post and I hope it was useful to you guys!
Sper ca v-a placut si acest post si sper ca v-a fost cat se poate de util!



Kisses,

Share:

0 comentarii