Make-up inspired by: Taylor Swift

Hello!

Taylor Swift is one of my favorite singers and I always knew that sooner or later I'm going to do a make-up look inspired by her. So, I was preparing my hair to go to school and at the last minute they canceled the classes. All my hard work was in vain and I had to do something with my curls (I don't always do my hair like that for school, don't get me wrong) besides sitting on them in bed. :)) And then I got the idea...it was the perfect ocassion to do a make-up inspired look. :) Inspired by Taylor Swift, of course!

Taylor Swift este una dintre cantaretele mele preferate si stiam ca mai devreme sau mai tarziu am sa fac un look inspirat de ea. Saptamana trecuta am avut ocazia perfecta, deoarece imi pregatisem parul sa plec la scoala, insa in ultimul moment s-au anulat cursurile, iar eu am ramas cu ochii in soare. Am vrut sa profit de bucle (nu imi fac zi de zi parul asa, nu ma intelegeti gresit ) si sa fac un machiaj si atunci mi-a s-a aprins beculetul...e ocazia perfecta sa fac un look inspired by Taylor Swift!:))


I selected four pictures, because I didn't want to copy the looks, I only used them as an inspiration and adapted them to my features. And I also wanted to point out some things that characterize the beautiful Taylor: the cat eyes, the red lips and the fresh and healthy looking face! And let's not forget those angelic curls that she has!:)

Am pus mai multe poze, deoarece nu am copiat niciunul dintre aceste look-uri, ci am vrut doar sa ma inspir si sa adaptez stilul ei trasaturilor mele. De asemenea, am vrut si sa subliniez cateva lucruri care o caracterizeaza pe frumoasa Taylor: ochii conturati aproape mereu in stilul "cat eye" pe pleoapa superioara si conturati pana la jumatate pe pleoapa inferioara. Rujul, in diferite nuante de rosu, tenul fresh si bineinteles...buclele ei angelice!:)

Inspiration:

And here is my version:












Products used / Produse folosite:

Eyes:

- Urban Decay Primer Potion;
- Nyx Jumbo pencil - Milk;
- Sleek iDivine eyeshadow palette - Oh so special;
- Farmasi liquid eyeliner - Black;
- Elf Essentials eyeliner - Coffee;
- no name false eyelashes (cut in half) 

Face:
- Avon 24k Gold foundation - Shell;
- Astor Mattitude Anti Shine face powder - 001;
- Garnier 2 in 1 Tinted Spot roll-on concealer - Fair skin
- L'oreal Accord Parfait Blush - Candy Cane Pink.

Lips:
Aden Hydratating Lipstick - 022


Hope you liked it!

In incheiere, va las cu o melodie cu un mesaj foarte frumos...de-a lui Taylor Swift, bineinteles! :)

Kisses,

Share:

0 comentarii