LOTD: Dark Skies

Hello!

It's been a while since I've done a LOTD that's not part of a series or something like that. I was longing to do something a little more artistic and dramatic and so I was inspired from a picture in Elle magazine (I think). The girl had blue eyes, so I played a bit myself and did the same. I'm not really satisfied with the pictures, the lightning was awful and it took away all the intensity from the full-face pictures...but I guess it's pointless to bore you guys with this stuff...all and all I hope you will like it!:)

A trecut deja ceva timp de cand nu am mai facut un LOTD care sa nu faca parte dintr-o serie sau ceva de genul. Mi-a fost dor sa fac ceva putin mai artistic si mai dramatic si astfel am luat ca inspiratie o poza din revista Elle (parca). Fata de acolo avea ochii albastri, asa ca m-am jucat si eu putin si mi i-am facut la fel. Bineinteles ca nu sunt multumita de poze si de lumina proasta care mi-a furat toata intensitatea machiajului, dar nu are rost sa va mai plictisesc cu lucrurile astea...in mare sper sa va placa! :)









Products used / Produse folosite:

Eyes:





- Elf Studio Eye Primer & Liner Sealer (just the primer);
- Urban Decay Naked Palette;
- 120 eyeshadows palette;
- Nyx Mono Eyeshadow - Highlight;
- Oriflame Visions pencil eyeliner (the dark brown);
- L'oreal Volume Millions De Cils - Black.

Face:
- Avon 24k Gold foundation - Shell;
- Farmasi Stick Foundation - 01 (as a concealer);
- Astor Anti Shine Mattitude - 001;
- Elf Studio Cool Bronzer.

Lips:
- Nyx Round Lipstick - Circe
+
- Nyx Round Lipstick - Strawberry Milk


The end!


Kisses,

Share:

0 comentarii