Perfumes wishlist

Hello!

Everybody has an obsession right? Maybe you can't get enough shoes or bags or clothes...or who knows what! :) Well...I have an obsession for perfumes (among many others *lol*). And even though I only use 3-4 scents at a time, I have many, many more. Perfumes make me happy in a way that I can't explain, but I guess the most important thing for me is that they make me recall periods of my life and because of that, I like to keep the empty bottles in a box, so I can "go back in time" once in a while and remember the things that made me who I am today. 
Do you like to do that? Do you have perfumes that makes you remember different periods of your life?

Cu totii avem anumite obsesii pentru lucruri materiale, nu-i asa? Poate va plac pantofii...sau gentile...sau hainele, sau cine stie ce altceva!:) Well, eu am o obsesie pentru parfumuri (printre altele *lol*). Si desi imi place sa folosesc doar 3-4 intr-o anumita perioada de timp, detin mult mai multe. Parfumurile ma fac fericita intr-un mod pe care nu il pot explica, insa cred ca motivul principal este faptul ca ma fac sa imi aduc aminte de anumite perioade din viata mea. Fiecare parfum pe care il am a marcat o perioada...de aceea imi si place sa pastrez sticlutele goale intr-o cutie si sa "calatoresc in timp" din cand in cand si sa imi aduc aminte de lucruri care m-au marcat de-a lungul timpului intr-un fel sau altul. 
Voi ati patit asta? Aveti parfumuri care sa va aduca aminte de perioade din viata voastra, iar la simpla mirosire a lor sa va duca "back in time"?


So, these are the perfumes on my wishlist, perfumes that I love but I never had...yet!


Gucci by Gucci

Kenzo Jungle L'Elephant

Calvin Klein Obsession

Lolita Lempicka - Lolita Lempicka

Lolita Lempicka "L"

Givenchy Amarige

Givenchy Organza

 Kenzo Amour

Marc Jacobs Daisy

Prada Candy

Thierry Mugler - Angel
 Juicy Couture -  Love Peace And Juicy Couture


As you can see, I don't have a pattern, I like every type of perfumes, even if it's floral, woody, oriental, fresh, fruity or chypre. It just has to fit my personality! So...I can't wait to make new memories with these!:)

Dupa cum puteti observa, nu am un tipar dupa care sa aleg parfumurile. Imi plac toate tipurile de parfumuri, indiferent ca sunt florale, lemnoase, orientale, fresh, fructate sau mai condimentate. Pur si simplu trebuie sa imi placa mie si sa se potriveasca personalitatii mele. Abia astept sa creez noi amintiri si cu parfumurile de mai sus!:)


Which is your most wanted perfume?
Care este parfumul pe care vi-l doriti cel mai mult?



Kisses,

Share:

0 comentarii