Despre machiajul dermatocosmetic + o mica surpriza (RO only)



Inca de cand am avut probleme cu acneea, am devenit o mare fana a produselor dermatocosmetice. M-au ajutat destul de mult in acele momente in care imi era teama sa pun orice pe fata mea pentru a nu face ceva mai rau.
Tocmai asta ne promite sa faca un machiaj dermatocosmetic - pe langa beneficiile unui machiaj de calitate,  ne rezolva / atenueaza diferitele probleme ale tenului, cum ar fi: excesul de sebum, ridurile, deshidratarea.

Dupa cum probabil stiti, dermatocosmeticele se gasesc doar in farmacii si contin substante atent selectionate si testate dermatologic, astfel incat marea majoritate nu contin tipuri de ingrediente care sa provoace iritatii sau alergii, deci sunt hipoalergenice. Un alt factor important este si factorul de protectie solara pe care aceste produse le ofera, care de asemenea este important in orice anotimp si de care nu trebuie sa uitati!


Si acum, pentru ca ne place sa imbinam utilul cu placutul, v-am pregatit o surpriza in colaborare cu Vichy Romania!


Aveti sansa sa castigati un fondul de ten preferat, la alegere, din gama Vichy. Cum eu le cunosc deja, deoarece anul trecut am mai participat la o campanie, am sa va las si cate o mica parere despre fiecare in parte!


Aerateint Pure 
Acest fond de ten este potrivit pentru toate tipurile de ten si se gaseste in doua variante:


-fond de ten fluid-
Este un fond de ten care contine pigmenti 100% minerali si este potrivit tenurilor mixte si grase deoarece are o formula usoara, fluida si lasa tenul sa respire. Aspectul final este unul sanatos si natural. Personal, imi place foarte mult sa il folosesc vara, datorita consistentei usoare!


-fond de ten crema-
Este fratele celui fluid si este potrivit tenurilor normale si uscate. La fel ca cel de mai sus, are pigmenti 100% minerali, insa acesta are o consistenta mai cremoasa. Cu toate acestea am putut sa-l folosesc si eu (posesoarea unui ten gras) fara probleme pe timpul iernii. Are cea mai mare putere de acoperire dintre toate, este hidratant, iar aspectul final este unul natural si sanatos! Ambele se lauda cu o rezistenta de 12 ore. Nu am stat sa calculez, insa am fost multumita, au rezistat foarte frumos pe toata perioada zilei.


Normaderm Teint
Este fondul de ten care m-a ajutat foarte mult in perioada in care am suferit de acnee. Este potrivit tenurilor cu probleme - cosuri, puncte negre, exces de sebum, etc. -  si ajuta la tratarea acestora. Are acoperire destul de buna (medie), iar aspectul final este unul mat si sanatos! Chiar si acum, dupa mai bine de un an de cand l-am folosit prima data, a ramas printre preferatele mele si categoric preferatul meu dintre cele 4 fonduri de ten Vichy existente pe piata.


Liftactiv Flexilift
Acest fond de ten este destinat femeilor cu tenul matur. Din aceasta cauza, aspectul final nu este unul mat, ci dewy. Il consider potrivit tenurilor uscate, normale si mixte.

*Toate fondurile de ten Vichy au SPF 20, sunt non-comedogene, contin apa termala Vichy, nu contin parabeni si sunt hipoalergenice.*





-CONCURS-

Ce trebuie sa faceti pentru a castiga unul dintre cele 4 fonduri de ten Vichy?


- sa imi lasati un comentariu, in care sa imi argumentati de ce va doriti si de ce credeti ca vi s-ar potrivi fondul de ten ales!

- voi desemna 4 castigatoare - cate una pentru fiecare fond de ten Vichy prezentat (Normaderm Teint, Aerateint Pure fluid, Aerateint Pure crema si Liftactiv Flexilift).

- castigatoarele au datoria sa testeze fondul de ten timp de o saptamana si sa faca un mini-review in care sa ne povesteasca experienta lor cu fondul de ten primit (aceste review-uri mi le veti trimite mie pe e-mail). Cel mai bine argumentat review va avea ocazia sa participe la un training de make-up oferit de Vichy!

Deadline: 9 noiembrie, ora 23:59


Dar pana atunci, fie ca cele mai bune 4 raspunsuri sa castige! 




Multa bafta,

Share:

0 comentarii