Bridal Make-up - part 2 (campanie nuntasic.ro)

Hello!

Am raspuns din nou provocarii NuntaSic, insa de data aceasta in colaborare cu Deborah Milano. Pentru acest machiaj m-am gandit la ceva mai indraznet, dar in acelasi timp delicat si romantic. 

Sunt convinsa ca ati vazut deja articolul in care am prezentat acest machiaj, insa in acest post voi incerca sa va dau si mai multe detalii + mai multe poze. :)

Acesta este rezultatul final:










Iata  cum am ajuns la acest rezultat:

♥ Am inceput cu machiajul ochilor pentru care am folosit trusa de farduri "Deborah Milano Eye Design Quad", in nuanta Violet Everywhere. 
Pentru a intensifica machiajul, am aplicat dermatograful negru "Deborah Milano 24 Ore Waterproof" in forma de "V" si apoi l-am smudge-uit cat mai bine, pentru o trecere naturala intre culori. Pentru gene am folosit rimelul "Deborah Milano Lash Creator Volume & Care" si gene false taiate in jumatate pentru a imi alungi privirea.





Ordinea asezarii culorilor pe pleoape:



♥ Dupa ce am terminat cu machiajul ochilor, am aplicat pe fata fondul de ten "Deborah Milano Comfort Mat", in nuanta 001 Fair si am finisat totul cu pudra "Debroah Milano New Skin Wet & Dry", in nuanta 01. Pentru obraji am folosit superbul "Deborah Natural Effect Blush" - 02 Rose.




♥ La final, am aplicat rujul Deborah Milano, in nuanta 10 Rosetto si pe mijlocul buzelor putin gloss Deborah Euphoric Shine, in nuanta 11.


Acestea sunt toate produsele folosite:



The end!

Hope you liked it! :)

"Wedding Photo" :))))



Kisses,

Share:

0 comentarii