LOTD: Oh So Special Christmas


Hello!

Inainte de toate vreau sa va urez Craciun fericit! Sper sa il petreceti cat mai frumos si sa aveti alaturi de voi persoanele pe care le iubiti, pentru ca acest lucru este mai important decat orice obiect pe care poate ni-l dorim la un moment dat!

First of all, I would like to wish you all "Merry Christmas"! I hope you will spend it with all your loved ones, because this is more important than any material thing we may wish for sometimes!


Acestea fiind spuse, astazi imi inchei seria de machiaje pentru Craciun (pentru anul acesta, bineinteles!). Desi am schimbat putin titlul (m-am lasat inspirata de trusa Sleek), vreau sa va arat machiajul pe care l-am purtat ieri, in ajunul Craciunului & implicit, de ziua de nastere a iubitului meu. Am ales ceva care sa ma reprezinte si am folosit culori calde (marouri si auriu) & am pus accentul mai mult pe buze.

So, today I'm ending my Christmas Make-up series (for this year, of course!). Even though I've changed the title a little bit (I was inspired by the eyeshadow palette from Sleek), I want to show you the make-up that I wore yesterday, on Christmas Eve & my boyfriend's birthday. I chose something that represents and suits  me and I used warm colors (browns and gold) and I focused more on the lips with a bright pink lip gloss.
















Products used / Produse folosite

Eyes:


- Elf Essentials eyelid primer;
- Anew Liquid eyeshadow - Heather;
- Sleek iDivine eyeshadow palette - Oh So Special;
- Urban Decay - Naked Palette;
- Farmasi liquid eyeliner - black;
- Elf Essentials eyeliner - Coffee;
- L'oreal Millions de Cills Mascara - Black;
- No name false eyelashes.

Face:
- Farmasi Stay Matte foundation - 02;
- Covergirl Loose Powder - Translucent Fair;
- Avon Color Trend concealer - Fair;
- Flormar Pretty Compact Duo Blush-on (I used both the bronzer and the blush).

Lips:
- Avon 3in1 lipliner/lipstick/lipgloss (I used the lip liner);
- Yves Rocher Coleurs Nature Intense Color Gloss - Rose Granit.


Ce machiaj veti purta voi astazi?
What make-up will you wear today?


Kisses,

Share:

0 comentarii