Winter Wishlist 2011

Hello!

A venit vremea sa va arat si eu wishlist-ul meu pentru aceasta iarna (post foarte popular in blogosfera in perioada aceasta ☺). Sper sa va placa lista mea si de ce nu, sa va inspire si pe voi. Am sa va las link la fiecare produs in parte catre site-urile de unde puteti sa cumparati produsele prezentate de mine.

The time has come to show you my wishlist for this winter (very popular in the blogosphere right now). Hope you will like this post and who knows, maybe it will inspire you. I'll leave a link for every product so you will know where to find it.



♥ Urban Decay Book Of Shadows 3
You can find it here.

Am vorbit deja cu Mosu' si mi-a spus ca mi-o aduce...can't wait!:)) Mi-o doresc de 1000 de ani!

I've already talked with Santa and he told me that I will receive this...can't wait!:)) I have waited to have it since forever!



♥ Sleek Au Naturel Eyeshadow Palette

 You can find it here, here, here and here.

De cand a aparut, mi-a ramas sufletul la ea. Fac ce fac si tot nu ma pot abtine de la farduri in culori neutre. :))

Since it came out, I knew that I will want to buy it! I guess I'm a sucker for neutral eyeshadows. :))


♥ Missha Perfect Cover BB CReam
 You can find it on Ebay.

Cum Shills BB Cream m-a dezamagit amarnic, am facut un mic research pe net si am aflat ca acesta este printre cele mai bune BB Cream-uri deoarece are o acoperire destul de mare...so... me wants it! :)

Since Shills BB Cream was a big disappointment for me, I did a little research on the web and I found out that this is one of the most famous BB Creams mainly because it has a high coverage. So...I want it! :)


♥ M by Marcel Marongiu for Oriflame
 Il gasiti in catalogul Oriflame.

A fost iubire de la prima "mirosire"...:)) Mi se pare atat de classy si sticluta si mirosul, incat nu ii pot rezista! Apreciez faptul ca cei de la Oriflame pun accent pe design-ul sticlutelor, din punctul meu de vedere conteaza foarte mult (vezi Muse, Grace, Love Potion, etc.)

Love at first sniff! I love the bottle and the smell as well. I really appreciate that Oriflame focuses a lot on their bottles and they have really great ones like Grace, Muse, Love Potion, etc. 


♥ Cardigans / Cardigane
 You can find it here.

Niciodata nu am prea multe cardigane! :X

I never ever have enough cardigans! :X


♥ Black Boots
 You can find them here.

For everyday use.



♥ Cross Earrings
 You can find them here.

Am facut o obsesie pentru cercei cu cruciulite si nu ma las pana nu voi avea o pereche exact ca aceasta (insa as prefera pe argintiu). Nu am vazut inca in Romania, dar gasiti pe Asos.com

I made an obsession with cross earrings and I will not have peace until I will own a pair just like this ones (but I would prefer them in silver).



♥ Extra Long Chain Drop Earrings
 You can find them here.

Fraza de mai sus este valabila si pentru cerceii luuuungi. In love with them!

Same thing with this ones! I'm in love with them!



♥ HD Cam Recorder
Am mare nevoie de o camera video care sa filmeze HD pentru viitoarele mele tutoriale filmate. Pana atunci, ma voi descurca cu aparatul meu foto si sper sa iasa cat de cat ok.

I really need a HD cam recorder for my future video tutorials on Youtube. :) Until then, I will try to make it work with my photo camera.



♥ Vodafone 555
You can find it here.

Am scris aici despre el. Mi-l doresc ca second phone (il am deja pe acesta) pentru a doua cartela. Mi se pare tare cute & este foarte accesibil. Si bineinteles ca ador faptul ca are tastatura qwerty. :X

I wrote about it here (you have to translate it with Google if you want to read it, sorry!). I want this as a second phone (mainly for work) beacause I already have this one. I think it's so cute & affordable and I love that it has a qwerty keypad. 



♥ Books, many, many books!
 Gasiti cartea aici.
Gasiti cartea aici.



Voi ce aveti pe lista de dorinte iarna aceasta?
What do you have on your wishlist this winter?


Kisses,

Share:

0 comentarii