TAG: 5 sub 20 (RO only)

Hello!

Imi cer scuze ca am facut tag-uri atat de des in aceasta perioada, insa cum au fost atat de multe in blogosfera (si toate interesante), incerc sa le onorez pana nu uita toata lumea de ele :)). Astazi din pacate nici nu am avut timp de ceva mai elaborat, iar acesta a picat la fix. 

Tag-ul de fata l-am primit de la Andreea si Ioana si mi se pare foarte interesant si util pentru toata lumea. Am sa va prezint 5 produse sub 20 lei care eu consider ca sunt foarte bune. Mi-a placut sa-l citesc la toate fetele care l-au facut si chiar am fost de acord cu majoritatea. Pacat ca trebuie sa ne limitam doar la 5, dar am incercat sa fac o selectie si iata la ce am ramas:

♥ Sampon uscat Balea Trend It Up

Am terminat deja doua si planuiesc sa imi mai cumpar inca unul cat de curand pentru ca deja sunt "dependenta" de asa ceva. Orice persoana care are parul gras stie ce vorbesc si ma intelege. Acest produs ma ajuta considerabil! 
Pret: aprox. 8 lei


♥ Demachiant Bioten pentru ten uscat/sensibil
Este singurul demachiant PERFECT pentru ochii mei. Am incercat atat de multe, insa pana acum nici unul nu l-a detronat! Btw, in aceeasi masura imi place si cel verde pentru ten normal/mixt. Le folosesc pe ambele doar pentru ochi. Bioten rulz!
Pret: aprox. 12 lei.


♥ Elf Essentials Eyelid Primer
Poate concura cu orice primer mai scump din punctul meu de vedere. Eu m-am inteles foarte bine cu el si chiar il voi re-cumpara.
Pret: 8 lei.


♥ Solutie pentru curatat pensulele Elf Studio
Am gasit-o foarte utila pentru curatat pensulele pentru ochi. Astfel, intre doua spalari normale, le curat cu aceasta solutie si mai lungesc putin procesul. Sau daca am nevoie urgent de pensule si sunt murdare, la fel, le curat cu solutia si le pot folosi in aprox 15 min. pentru ca se usuca foarte repede.
Pret: 18 lei.


♥ Crema pentru maini cu ultei de catina si masline Cosmetic Plant
Orice s-ar spune, mie imi plac produsele Cosmetic Plant chiar foarte mult. Dintre tot ce am incercat, aceasta crema pentru maini si crema gommage pentru fata sunt preferatele mele! O recomand tuturor, miroase foarte frumos (cel putin mie imi place), cantitatea este suficient de mare si hidrateaza mainile fara a le lasa unsuroase. De asemenea, intra foarte repede in piele!
Pret: aprox. 7 lei.


Va doresc un weekend minunat!


Kisses,

Share:

0 comentarii